Tnap értünk haza Baranyából. Gödöllő-Csikóstőttős, erős 200 km oda, 4 napos tábor, 500 km gurulás, 5 óra le és uannyi föl...
És remekül bírták a motorok, kényelmetlen sem volt (felkötöztem még egy plédet, ajánlom mkinek, aki hosszú útra megy), hála Istennek az időjárás is nagyon megfelelő volt...
Szal hajrá mindenki, aki nagyokat készül túrázni. Én intek, főleg ha Derbis :-)
Eladó egy Derbi Senda 50-es moci, ha valakit érdekel:
Garantáltan 6000Km, még a gyári lánc szett van rajta, gyári fékbetétek. A féktárcsák 100%-osak egyáltalán nem vállas, a motorja szépen jár. A gyári fojtás még benne van.. Svájcból lett behozva, nálam 4 éve van, ez idő alatt kb 2000kmt ment. Pár rúgásra beindul, tanuló motor volt. Budapesten-Solymáron megtekinthető. Ára: 120E Ft Tel: 0630/4070929
valaki?
Dilemma...Idegösszeomlás..Katasztrófa...
Te
gnap 162 km-t mentem, egész nap fura volt a moci, néha gyengélkedett, picit rángatott de nem nagyon, csak mint pl mikor tilt valami rs125 vagy ilyesmi olyan hangja volt... Mekinél megálltam olyan 140 km környékén. Indulni alig akart... Gondoltam Benyó, hát nem mert 4.5 litert evett meg addig? Na most mi a f@sz legyen gondoltam magamban, start hazafelé (20km) elsőre bepöccen, virulok a fejemnek, kövi lámpánál megint "tortyog"... hazaérek, a KAPUBAN lefulladok.. Gondoljuk karbi, kiugrANÉK benzinkútra szűrőért aztán takarítsuk! de már nem indul:(((
Ma akkor döntsük szét a karbit, szétkapjuk csodálatosan tiszták a fúvókák, légszűrő tiszta... wtf... gyertya,,, kicsit le van égve de nem annyira vész - hézagállítás- pöccintés- semmi... Szikra van-e?
HÁT NINCS! szerintetek mi lehet a diagnózis?
megnéztük B9ES és B8ES el is, egyikkel sincs, tehát nem a gyertya a hibás:((((
már egyszer volt így 2 napja, akkor az trtént, hogy ugyanígy mentem, magátol leállt, satu fék, utána meg ha nagy nehezen beindult akkor nem volt benne szinte semmi erő , majd mentem vele egy-két kört, és jó lett. egy ismerősöm szerint a hengerben a gyűrű lehet benne eltörve... szerintetek?
nekem is volt ilyen... ?szar olajat tettél bele? és megsült a motor... ebből az lesz h új dugó új hajtókar talán 1bemaradt a főtengelyed.. nekem szerencsére az meg volt erősítve.. a hengert perselyezni kell.. ha szerencséd van ennyivel megúszod.. ha mégnagyobb akkor nem ez a gond, de nekem ez volt... és nagyon csúnya hangja is volt olyan mintha valami fémdarabok kopogtak volna benne.. ha ez akk nem olcsó multatság én 70ből úsztam meg mult nyáron, de legalább megtanultam h nem varrógép olaj kell bele csak a legjobb minőség
sziasztok. Derbi GPR 50-em van, és az a helyzet, hogy azt csinálja, hogy megyek vele, és egyszercsak gondol eggyet, leáll, és befog a hátsó fék amíg le nem lassul kb 10km/ h -ra, utána pedig ha nagynehezen beindul, ha betolom, akkor pedig nincs benne szinte semmi erő. most is ezt csinálta, ráadásul 90km/h felett satuzott be, még az a szerencse, hogy nem estem el... szerintetek mi lehet a baj? a motor 2006-os.
sok minden lehet... lehet hogy 1xűen vezetékszakadás... vagy a gyujtástekercsben van valami hiba vagy nemtom... nekem is volt ilyenem... szétdöntöttem mindent és amikor összeraktam megin jóvolt azóta megy
Sziasztok! Eladnám vagy 125ccmes pitbike-ra cserélném 72ccmes Derbi SR mocimat. top performances henger erősitett főtengely elöl hátul tárcsafékkel új láncszettel. nyáron kapott új hajtókart, dugattyút, csapágyakat és szimeringet. a különolajozás ki lett belőle szerelve de teljesen épp, ha valaki nem akar vesződni a kannás módszerral oda tudom adni hozzá az olajszivattyút is. elöl 90%-os hátul 80 %os enduro gumival streefigter fejodommal. Ha érdekel írj e-mailt, vagy msn címem: bberci1992@hotmail.COM vagy mobil:hétköznap 4 után hétvégén bármikor(ha lehet délután):06307298571
Dilemma...Idegösszeomlás..Katasztrófa...
Tegnap 162 km-t mentem, egész nap fura volt a moci, néha gyengélkedett, picit rángatott de nem nagyon, csak mint pl mikor tilt valami rs125 vagy ilyesmi olyan hangja volt... Mekinél megálltam olyan 140 km környékén. Indulni alig akart... Gondoltam Benyó, hát nem mert 4.5 litert evett meg addig? Na most mi a f@sz legyen gondoltam magamban, start hazafelé (20km) elsőre bepöccen, virulok a fejemnek, kövi lámpánál megint "tortyog"... hazaérek, a KAPUBAN lefulladok.. Gondoljuk karbi, kiugrANÉK benzinkútra szűrőért aztán takarítsuk! de már nem indul:(((
Ma akkor döntsük szét a karbit, szétkapjuk csodálatosan tiszták a fúvókák, légszűrő tiszta... wtf... gyertya,,, kicsit le van égve de nem annyira vész - hézagállítás- pöccintés- semmi... Szikra van-e?
HÁT NINCS! szerintetek mi lehet a diagnózis?
megnéztük B9ES és B8ES el is, egyikkel sincs, tehát nem a gyertya a hibás:((((
Gyujtó tekercsbe nem mehetett víz avgy valami ami nem teccett neki mert ha lemostad akármivel és nem sokkal rá még nem száradt meg haza lehetett vágni az egész elektronikát.
Hello! Megint problémával állok szemben mégpedig azzal hogy 1 hete vettem meg a Rieju rr 50-es gépemet majd hazahoztam lábon, elkezdtem leszedni idomokat festéshez meg ilyesmi de elektronikát nem bántottam max leszedtem a sarat róla ja meg a blokkot lemostam ilyen trutyioldóval:) Most be akartam indítani és nem indul, kiszedtem a gyertyát és mint kiderült nincs szikra! Nem a gyertya nem a gyertyapipa a rossz! Szerintetek mi lehet a baj? Valakinek van valami ötlete?
(ne haragudjatok hogy a derbi-s fórumba írok de rieju-s nincs és a két márka nem áll annyira távol egymástol szóval gondoltam ide írhatok:))
Hali!ha nagyon melegszik és forr a víz az hengerfejed nem tömitt jól nekem is ez a gondom most csinálom, az eggyik tőcsavar meglazult,aztán kifúj és ez melegitti a vizet cserélhettem benne O-gyűrűt mert a kipufgáz szétmarta,szal neked is az a gondod ha forr a víz
csá fukszi nemhinném hogy jelado inkább gyujt tekercs ha jelado elszállakkor még van szikra csak nem akkor mikor kell nekomis ez volt a gondom 30ezerbe került
És remekül bírták a motorok, kényelmetlen sem volt (felkötöztem még egy plédet, ajánlom mkinek, aki hosszú útra megy), hála Istennek az időjárás is nagyon megfelelő volt...
Szal hajrá mindenki, aki nagyokat készül túrázni. Én intek, főleg ha Derbis :-)
Eladó egy Derbi Senda 50-es moci, ha valakit érdekel:
Garantáltan 6000Km, még a gyári lánc szett van rajta, gyári fékbetétek. A féktárcsák 100%-osak egyáltalán nem vállas, a motorja szépen jár. A gyári fojtás még benne van.. Svájcból lett behozva, nálam 4 éve van, ez idő alatt kb 2000kmt ment. Pár rúgásra beindul, tanuló motor volt. Budapesten-Solymáron megtekinthető. Ára: 120E Ft Tel: 0630/4070929
Üdv
Dilemma...Idegösszeomlás..Katasztrófa...
Te
gnap 162 km-t mentem, egész nap fura volt a moci, néha gyengélkedett, picit rángatott de nem nagyon, csak mint pl mikor tilt valami rs125 vagy ilyesmi olyan hangja volt... Mekinél megálltam olyan 140 km környékén. Indulni alig akart... Gondoltam Benyó, hát nem mert 4.5 litert evett meg addig? Na most mi a f@sz legyen gondoltam magamban, start hazafelé (20km) elsőre bepöccen, virulok a fejemnek, kövi lámpánál megint "tortyog"... hazaérek, a KAPUBAN lefulladok.. Gondoljuk karbi, kiugrANÉK benzinkútra szűrőért aztán takarítsuk! de már nem indul:(((
Ma akkor döntsük szét a karbit, szétkapjuk csodálatosan tiszták a fúvókák, légszűrő tiszta... wtf... gyertya,,, kicsit le van égve de nem annyira vész - hézagállítás- pöccintés- semmi... Szikra van-e?
HÁT NINCS! szerintetek mi lehet a diagnózis?
megnéztük B9ES és B8ES el is, egyikkel sincs, tehát nem a gyertya a hibás:((((
persze lehet h nálad más van de ez az én tippem
[url=http://kepfeltoltes.hu/vi
ew/090412/berciberci92-200903061646_1_www.kepfeltoltes.h
u_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/090412/berciber
ci92-200903061646_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/090412/berciberci92
-200903061646_4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kep
feltoltes.hu/thumb/090412/berciberci92-200903061646_4_ww
w.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
Tegnap 162 km-t mentem, egész nap fura volt a moci, néha gyengélkedett, picit rángatott de nem nagyon, csak mint pl mikor tilt valami rs125 vagy ilyesmi olyan hangja volt... Mekinél megálltam olyan 140 km környékén. Indulni alig akart... Gondoltam Benyó, hát nem mert 4.5 litert evett meg addig? Na most mi a f@sz legyen gondoltam magamban, start hazafelé (20km) elsőre bepöccen, virulok a fejemnek, kövi lámpánál megint "tortyog"... hazaérek, a KAPUBAN lefulladok.. Gondoljuk karbi, kiugrANÉK benzinkútra szűrőért aztán takarítsuk! de már nem indul:(((
Ma akkor döntsük szét a karbit, szétkapjuk csodálatosan tiszták a fúvókák, légszűrő tiszta... wtf... gyertya,,, kicsit le van égve de nem annyira vész - hézagállítás- pöccintés- semmi... Szikra van-e?
HÁT NINCS! szerintetek mi lehet a diagnózis?
megnéztük B9ES és B8ES el is, egyikkel sincs, tehát nem a gyertya a hibás:((((
DERBI GPR 50 R
azt látnom kéne mert így elég nehéz
(ne haragudjatok hogy a derbi-s fórumba írok de rieju-s nincs és a két márka nem áll annyira távol egymástol szóval gondoltam ide írhatok:))