csá fukszi! na mivan mire mentél a vezetékekel? jolet a moci! az enyém be szopatott az a geci gumi szivocsonk hogy rohadnameg alig tudtam szerezni egyet de sikerült! vazeg a márkaszerviz nem tudott rendelni eredetit meg semilyetse. ahondások meg meg hozzák a gyárit eszem faszom megál ahonda rendeli a gyáricuccot bármit tudnak szerezni!ez a nem mindegy
Különolajzásos, és vákum csapos...
A jelenség nem nagy szám: van alapjárat, csak nagyon alacsony, és nem tudom emelni. Rendesen jár, rendesen húz, a fogyasztása sem vészes, idáig oké. Csak üzemi fordulatról (8000) nagyon idétlenül esik: leesik 4 ezerre, egy csomót ott üdül, majd ha a kerekek már megálltak, csak akkor esik 3 ezerre, üdül keveset, majd 2000 körül elketyeg... Azt a lukat bedugtam, de semmi. Az alapjárat, meg nem emelkedik, mert v pörög mint az állat, v 2000...
Hát sztem mindenképpen megér ha annyival jobb is most az a 30 nemsok meg azt leis lehet alkudni szal érdemesebb.de sztem nézd meg mind a 2-őt igy képe alapján nehéz eldönteni
Oks, köszi! Igen nekem is gyanus volt, mert 340-ért van a 2004es verzió... De találtam most 230ért egy 2004-es Senda-t... Egész jó utcai gumik vannak rajta és 200, meg van egy 2k6-os, ami 230 az is jó állapotú! Szerintetek megér +30e-t -2 év ?
Hali!Sztem vmi gigszer van ha megis veszed nagyon nézd át ganyus nekem h 2007-es és 300ért csak..ezek azért többért szoktak menni.Mondjuk ez az én véleményem
halle!
a pici csövek különolajzásé az ahoz kell. ami neked bevan dugózva sztem az a vákum benzincsap. neked kézzel kell megnyitni nem?mert ha igen akkor nemkell foglalkozni vele.mi a baja a mocnak?szal nem pörög fullad vagy milyen jelenséget produkál?
Ha nézzük a karburátort bal oldalról.
Akkor a légszűrőhöz közelebb van a benzin-levegő csavar, vhol a karburátor közepén van az alapjárati csavar. Eddig tiszta sor.
Az alapjárati csavar fölött nekem van 2 picike rézfúvóka, meg egy másik picike luk, ezek így ilyen picike rövid csövek...
És az egész fölött van egy luk, amiből nekem elveszett a dugó. Azt szeretném kérdezni, h az a luk ilyen műáanyag dugóval le van dugóva? És annak mi a szerepe?
Ha vki megnézi a karburátorát, biztos meg tudja mondnai mire gondolok...
Köszönöm...
Vki el tudná magyarázni, h h kell karbit állítani? Mert van ennek vmi müdja, ami enm is bonyolult...
Ezt is köszi...
Hallli! én szívesen segittenék neked csak messze vagy valaki olyan kéne aki pest környéki meg persze ért is hozzá valamit. Mindenesetre 2 helyen tudod állíttani az alapjáratot, úgy hiszem a tiedén is..ugye a karbin van az alapjárati csavar ami a légszürőhöz közelebb van és a másikat kéne befele azzal emelkedik, meg még tudod a kormánynál ahova a bóvden bemegy ott is tudod ha kifele tekered van egy csavarja mintha a kuplungot állítanád a kormánynál. remélem tudtam segitteni!
Sziasztok!
Nem rég vettem egy Derbi Predator 50Lc és érdekelne mennyire lehet hozzá alkatrészt kapni, mert eltört a km spirálom .
Vagy ha tudtok valami webcímet ahol árulnak alkatrészeket az megköszönöm! By.
S.O.S segítségre lenne szükségem!
Olyan vki legyen szíves vegye fel velem a kapcsolatot, aki ért a karburátorokhoz, és segítséggel tudna szolgálni!
Az a gondom, h van alapjárat, csak nagyon alacsony, és egyszerűen nem tom emelni. Mit jelent jobb oldalt a 2 csavar? Azon az oldalon az a további 2 luk be van dugózva? Minek mi a hatása? Ha elállítottam a karbit, h lehet beállítani?
A problkéma ez: eresztem neki, kuplung, esik a fordulat, de nagyon alssan csorog le, 4 ezren megáll ácsorog, majd lassan leesik, majd még lejjebb esik, és 2 ezer körül ketyeg el. Le nem áll, csak kellene kicist magasabb, h jobban felvegye a fordulatot stb.
Eltekertem m2 csavart, elvesztettem egy műáanyag kupakot.
És jövő héten mennék 500 kms útra. Gödöllő környékén tud vki ajánlani egy embert, aki beálíltja nekem, v bevállalja a fórumosok közül vki?
És télleg sürgős, légyszíves, legyetek aktívak.
Köszönöm szépen, igyekszem majd viszonozni...
Hello! Ma én szereltem is meg motoroztam is a rezó meg a dob összeillesztését kellet megjavítani me kifújt ha már leszedtem a dobot lefújtam, elötte meg lemostam a verdát patika lett utánan meg gurultam egyet, na majd holnap csak legyen jó idő üdv
Ma megjárattam kicsi t a Derbim adtam neki egy kis ízelítőt a 2009-es szezonból.
Gyál--Visegrád--Esztergom--Dobogókő--Gyál--Nyáre
gyháza--Gyál
kb 250km
ismét megtapasztaltam a Senda hatalmas hibáját ,ég pedig azt hogy tankolni kell a fogyasztásom 4L/100km
Utazósebesség 80-90körül.
Üdv Tomy
Más:
Lassan lehet gyűjtögetni a pénzt Kakucsra hamarosan itt a jó idő!
A beugró egy délutánra 4000Ft
igen kell lenni ménykünek csak nemfog leálni.a fehérpirosba zöldfeketemegy,a narancs manual szerint az index nek ménykülye, tölcsedle a manualt felraktam a cimetezt a rajzot nézd elektrical wiring diagram senda sm x-treme wvta,a manual végénvan ez gépünk bekötése és ezjó
hát nem tudom minek oda a relé de akk kiiktatom.... nah de hogyan rakjak 6 vezetéket az 5 kivezetéses gy.kapcsolóhoz? amúgy nekem van egy csatlakozo a tank alatt amibe van 5 vezeték az jön fel a gy.kapcsolóhoz +egy szál külön a piros fehér! nah nekem nincspirosfekete a csatlakozo után hanem narancs meg zöld van végülis mind1
Azt mond meg még h ha a slusszot szabadon hagyom akkor kell szikrának lennie vagy nem?
ha a kuplungot behuzod akkor is pörög mint az állat, vagy azonnal lejebb esik a fordulatszám?