asszem 97-es évjárat de nem biztos..... most már annyit elértem, hogy a relé behuz amikor ráadom a gyűjtást csak most meg nincs szikra azt mondtad, hogy a piros fehér lenne a slussz ami a tirisztorrol zöldként jön le.... nah ha ez nincs bekötve semmibe akkor elvileg állandóan kéne léenni szikrának? és amikor adok neki testet akkor meg nincs.... vagy pont fordítva, mert nem nagyon akar adni, pedig eddig volt:(
Üdv mindenki!Azt szeretném kérdezni hogy nincs e valakinek Derbi rabasához hátsó fogaskereke vagy tirisztoros egysége (fekete doboz)?Előre is köszönöm!
nah nekem itt lesz a gáz mert csak 3 megy a gy.kapcsolóhoz előtte van egy relé a vezetékek amit felsoroltál nagyjából ugyanazok csak nekem a relére megy először aztán arról egy a gy.kapcsolóra.... meg mintha nekem 5 saru lenne csask a gykapcson
na csá 13,4 et kéne mérned a 14,4 már sok egy kicsit a tekercsről megy egy zöld a tilisztorhoz abbol megy egy zöld fekete a gyujthoz a gyujt elött meg csatlakozik fehér pirosba eza slussz! agyujt kapcshoz 6 szál drot csatlaktol a gyujtkapcsig (kék,piros,pirosfekete,fehérpiros,zöldfekete,sárga) a stopra nem megy semmi
aha, azt én is furcsálottam vna ha az lenne rajt, de kiderült, hogy vmi karburátor fütés vagy mi végülis ennek nincs köze a világításhoz feszszabályzom elvileg jó mert 14,4-et mérek rajt csak azt nem tudom, miért csapkodja ki az égőket
Nektek a gyujtáskapcsoló előtt van egy relé? Nem tudná vki megmondani, hogy hogyan van kötve,,,, mert olyan van még, hogy amikor kitudom venni a kulcsot akkor is van szikra....vannak rajt számok.... nekem 3 vezeték megy a gyujtás kapcsolóra...1 narancs 1 zöld és még egy narancs ami a reléról jön... a relére megy még két kék(test) és egy piros-fehér a trafó G jelöléséről..... a rafó Stop jelöléséról nem jön semmi az gáz?
szevasz fukszi ami otvan neked az aksi mellet az a karbi szabájzodnak az elektrnikja! (kétszál feketének) vagy v melyik két szálnak kel menni le a karbihoz ott kell lenni egy érzékelőnek! semmi köze a világítás hoz!
Én is gurultam vasárnap egy 60km-t. Nekem kiforgott a motor 6. ba széllel szemben is annyi hogy 100 valamennyi helyet csak 95 volt a vége, de hátszéllel szó szerint majdnem átfordult az óra
Rieju Rs1-es barátommal gurultunk vnap du egy gyengéd 80at... Bár majd leestem a motorról úgy fújt a szél, illetve csak 4esben tudta magát kiforogni a bicaj... De már naon hiányzott, és haragszom az időjárásra... Ígumbúgum...
Szép jó estét márkatársak!
Látom mindenki megtett már kisebb-nagyobb túrákat akkor énis bevállalom Sopront mondjuk én már olyan 60-70km után is érzem persze nem a legjobb útviszonyok mellett.De a kis sziesztázás közbe csodákra képes Hétvégén voltatok kint berregni?én sajnos nem nem a legjobb az idő már 1 hete fúj a szél minden nap szép kis március, de ma már azért feltankoltam a gépet
Mentem már 2 nap alatt 500at: Gödöllő-Debrecen. Hazafele egy megállóval, szal laza 150et egy fenékkel. De még 2 napig fájt utána a fenekem...
De voltam már 400at egy nap alatt.
Ez a fenék fájós téma elég húzós, iszonyatosan tud sajogni.
De mint egy fórumos mondta volt: "Hát lányok vunk, h sírjunk?" :-)
nah ezen ne vessznk össze értünk hozzá
az létezik, hogy ezek a snedák gyárilag automata szivatósak mert ezen a cuccon vmi olyan szöveg van az auto gondolom automata a calentador meg vmi fűtés fűtőszál akar lenni a de carburador meg porlasztó szal nem tom.... végülis a végén kiderül, hogy a világítás nincs is köze.... meg ami két vezeték lejött róla a feketék azok csak lógtak szabadon sárgáról megkapta a feszt a zöldsárgáról a testet ezeken meg gondolom jött vna vissza a jel
nekem csak az apám elekrtonikus műszerész meg stb.. szal valamit konyítok de valami gáz van ott nézd végig az egész mocin az elektronikát mert más is begázolhat ott nem scka az izzó
végülis csak elektronika technikus leszek szal tom mit hogyan... elmondanád h mivel terheljem le ha a gyári izzót kicsapta meg a proba lámpát a hátsót is abban 21/5W-os izzó volt... babettáról meg annyit, hogy abban van egyáltalán feszszabályzó? a 34 V akk se egészséges... nézetek át a motorszerelás topikba oda nyomtam fel képet is
de ha kondi avyg egy lap égett el akkor is lehet ilyen szal sok dolog miatt elhet de kéne látnoma cucokat, hogy main vele de menyen be egy motoros boltba meg mutatja nekik oszt kiderül tudják e
am dugót lehet csináltatni
Van egy 80ccm Derbi Rabasám.Nem tudja valaki hol lehet hozzá dugót kapni?
Nektek a gyujtáskapcsoló előtt van egy relé? Nem tudná vki megmondani, hogy hogyan van kötve,,,, mert olyan van még, hogy amikor kitudom venni a kulcsot akkor is van szikra....vannak rajt számok.... nekem 3 vezeték megy a gyujtás kapcsolóra...1 narancs 1 zöld és még egy narancs ami a reléról jön... a relére megy még két kék(test) és egy piros-fehér a trafó G jelöléséről..... a rafó Stop jelöléséról nem jön semmi az gáz?
Üdv Tomy
Látom mindenki megtett már kisebb-nagyobb túrákat akkor énis bevállalom Sopront mondjuk én már olyan 60-70km után is érzem persze nem a legjobb útviszonyok mellett.De a kis sziesztázás közbe csodákra képes Hétvégén voltatok kint berregni?én sajnos nem nem a legjobb az idő már 1 hete fúj a szél minden nap szép kis március, de ma már azért feltankoltam a gépet
De voltam már 400at egy nap alatt.
Ez a fenék fájós téma elég húzós, iszonyatosan tud sajogni.
De mint egy fórumos mondta volt: "Hát lányok vunk, h sírjunk?" :-)
az létezik, hogy ezek a snedák gyárilag automata szivatósak mert ezen a cuccon vmi olyan szöveg van az auto gondolom automata a calentador meg vmi fűtés fűtőszál akar lenni a de carburador meg porlasztó szal nem tom.... végülis a végén kiderül, hogy a világítás nincs is köze.... meg ami két vezeték lejött róla a feketék azok csak lógtak szabadon sárgáról megkapta a feszt a zöldsárgáról a testet ezeken meg gondolom jött vna vissza a jel
Menet közbe az aksi 14-14.5V körül van mivel a generátor tölti ...