hát apám értek hozzá hidd el kisujból megcsinálnám ha itt lenne...
de így mit vársz nem sendára vok rá szakosodva am az izzók azok csak 12 voltig bírják
úgy ahoyg az aksi is ha több áramot termel akkro gáz van mivel az aksit és minden mást kisüthet.Am attól függ hol méred azt az értéket.
izzóknál nem lehet anyira sok 12 voltnál mivel felrobbanának am ez ojan lenne mintha egy monitorra rávezeted a 220 at transformátor nélkül és akkro fel robban mivel 12 avgy 24 voltal emgy
Miért ne lehetne 34V ?
Azon kívül, hogy vezeted az áramot értesz valamit az elektronikához ? ...
Simán lehet 34V gondolom terheletlenül mérted ... Babettának és 6Vos rendszere van mér meg terheletlenül 18v lesz ...
Dobj fel 1képet a cuccról ami rossz.
Ha Bp-hez közel laksz akár segítek is megcsinálni
100% hogy 12Vos égő van benne(hacsak valamelyik elmebeteg ki nem cserélte) ... gondolom 25 vagy 35Wattos
hanyas aksid van?
am lehet a generátorod szált el avyg a transzformátor ami lecsökenti a feszültséget 12 v re ugyanis az izzóid 12 voltot bírnak el elviekben
34 volt nem lehet
na de akkor az téllega megszakító elhet az irányítja a gyújtást de megy a moci nem köhög nem rázbe és esetleg enm köpköd? avgy avlami mert így látatlanba elég nehéz a dolog
nem hiszem, hogy az indexé, mert erre megy egy sárga vezeték ami.... ügye jön fel a lendkerékből(sárga) van egy csomopont ahonnan elmegy a feszszabályzóra(egy fémes doboz, AC/DC) egy fel a gyujtáskapcsoló felé és egy el erre az izére. Erről az izéről a zöld-sárga elmegy testnek a két fekete meg csak szabadon lóg
az égőket kicsapkodja alapjáraton az égő helyén 34 vált, feszt mértem
csá egy gyujtás tekercs vagy megszakító relé lehet
de nagyobb a valószínűsége hogy megszakító relé
de kapcsold be az indexet és ha katog egy picit akkor relé az
szerintem
Lenne egy szerelős kérdésem
Nem tudják hogy mi a franc lehet ez: van egy fekete doboz az akksi mellett a vázra felcsavarozva amibe megy 4 kábel(két fekete egy sárga és egy zöld sárga vagy sárga fekete nem tom má)ez nekem tiszta rozsda volt amikor leakartam húznio róla a sarukat akk meg kiszakadt az egyik nah az van rá írva, hogy:
DACHS
Autocalentador
De Carburador
Ref. 00H06000151
Code: 70710
Derbi Sebdáról lenne szó.... nincs világításom befújtam mindent kontakt spray-vel index egyből lett, de világítás nincs.... műszer falon a hőfok visszajelző állandóan világít és a gyújtás kapcsoló se vmi fasza, mert csak akkor indul amikor elvileg kitudom venni a kulcsot szal az úgy nem egésszen jó
Kérdésem, hogy ez a feket izé milehet, okozhatja-e a hibát és hogy mennyi lehet az ára?
Hát énis úgy 100-110 km-en ként tankolok lehetne nagyobb tankjuk de ugye mint tudjuk ezek endúrók majd dobj ám fel 1-2 képet hogy milyen lett a gép én nemtok kimenni, akkora szél van pedig jó idő lenne
Látom te se fecsérled alávsra az időt azt majd hétköznap a suliba
A motorom utazósebesség 85körül van tehát olyan 80körül előzéseknél ha nyelezem akkor valamivel 100fölött.
Néznek is ám a "nagyok" amikor rendszám nélkül 100al megyek utánuk
egy seggel én se szoktam sokat menni kb 50-60kmenként megállok kicsit mert szétülöm a seggem ...
De voltam már 1segel tatabányán ami tőlem 90km
Ti hány km-t mentek el egy tankkal ?
Én ha nagyon spórolok vele akkor is max 140 esetleg 150km 1tank
általában 100kmenként tankolok ott gyullad ki az üzemanyagszint jelzőm ...
Közben ám pakolom össze a motorom reggel 6óta azt csinálom a végén ebből délután motorozás lesz
hát énis számoltam h párszor kell tankolni alapcuccok meg mindig vannak nálam azzal széttom bontani az egész ketyerét,gyertya, izzók.kulcsok van itt minden hát néha megállok sziesztázni azt csak nem fáj a... azt a 400km-et azt milyen tempóban vitted véghez?
Az én Sendámnak megse kottyan inkább a seggem nem szereti a hosszútávot
Én mentem már 1nap 400km körül a sendával ... Csak segg kell hozzá és persze jó vastag pénztárca
Ki lehet bírni
El kell, hogy keserítselek ez a festék kereskedelmi forgalomban nem kapható. ki lett kevertetve szóval egyedi .
Ez azért jó mert másnak nem lesz ilyen motorja
egyébként az ára is nagyon húzós kb 3000Ft 1dl (nem, nem írtam el) és kb 4-5dl kellet a kék részhez. A lengővilla yamaha fazernek a gyári váz színe.
Majd teszek fel olyan képet ahol rásüt a nap egyszerűen a gyönyörű színe van...
A többi idom nem lesz festve. Az oldalidomnak semmi baja a tanknál lévő idom festésére pedig nincs pénzem. Ez is 18000Ft volt CSAK AZ ANYAG egy nagyon kedves festő ismerősöm fújta ezért munkadíjat nem kellet fizetnem.
+ azért sem festettem a tankidomot mert akkor kéne új matrica szett ami még 13000ft ...
de így mit vársz nem sendára vok rá szakosodva am az izzók azok csak 12 voltig bírják
úgy ahoyg az aksi is ha több áramot termel akkro gáz van mivel az aksit és minden mást kisüthet.Am attól függ hol méred azt az értéket.
izzóknál nem lehet anyira sok 12 voltnál mivel felrobbanának am ez ojan lenne mintha egy monitorra rávezeted a 220 at transformátor nélkül és akkro fel robban mivel 12 avgy 24 voltal emgy
Azon kívül, hogy vezeted az áramot értesz valamit az elektronikához ? ...
Simán lehet 34V gondolom terheletlenül mérted ... Babettának és 6Vos rendszere van mér meg terheletlenül 18v lesz ...
Dobj fel 1képet a cuccról ami rossz.
Ha Bp-hez közel laksz akár segítek is megcsinálni
100% hogy 12Vos égő van benne(hacsak valamelyik elmebeteg ki nem cserélte) ... gondolom 25 vagy 35Wattos
Ha gondolod szívesen segítek
Üdv Tomy
am lehet a generátorod szált el avyg a transzformátor ami lecsökenti a feszültséget 12 v re ugyanis az izzóid 12 voltot bírnak el elviekben
na de akkor az téllega megszakító elhet az irányítja a gyújtást de megy a moci nem köhög nem rázbe és esetleg enm köpköd? avgy avlami mert így látatlanba elég nehéz a dolog
Kész a motorom ! !
tessék adni szépen sorba az 5*-söket
Üdv Tomy
az égőket kicsapkodja alapjáraton az égő helyén 34 vált, feszt mértem
így esetleg? tudsz segíteni?
de nagyobb a valószínűsége hogy megszakító relé
de kapcsold be az indexet és ha katog egy picit akkor relé az
szerintem
Lenne egy szerelős kérdésem
Nem tudják hogy mi a franc lehet ez: van egy fekete doboz az akksi mellett a vázra felcsavarozva amibe megy 4 kábel(két fekete egy sárga és egy zöld sárga vagy sárga fekete nem tom má)ez nekem tiszta rozsda volt amikor leakartam húznio róla a sarukat akk meg kiszakadt az egyik nah az van rá írva, hogy:
DACHS
Autocalentador
De Carburador
Ref. 00H06000151
Code: 70710
Derbi Sebdáról lenne szó.... nincs világításom befújtam mindent kontakt spray-vel index egyből lett, de világítás nincs.... műszer falon a hőfok visszajelző állandóan világít és a gyújtás kapcsoló se vmi fasza, mert csak akkor indul amikor elvileg kitudom venni a kulcsot szal az úgy nem egésszen jó
Kérdésem, hogy ez a feket izé milehet, okozhatja-e a hibát és hogy mennyi lehet az ára?
Látom te se fecsérled alávsra az időt azt majd hétköznap a suliba
A motorom utazósebesség 85körül van tehát olyan 80körül előzéseknél ha nyelezem akkor valamivel 100fölött.
Néznek is ám a "nagyok" amikor rendszám nélkül 100al megyek utánuk
egy seggel én se szoktam sokat menni kb 50-60kmenként megállok kicsit mert szétülöm a seggem ...
De voltam már 1segel tatabányán ami tőlem 90km
Ti hány km-t mentek el egy tankkal ?
Én ha nagyon spórolok vele akkor is max 140 esetleg 150km 1tank
általában 100kmenként tankolok ott gyullad ki az üzemanyagszint jelzőm ...
Közben ám pakolom össze a motorom reggel 6óta azt csinálom a végén ebből délután motorozás lesz
Üdv Tomi
Én mentem már 1nap 400km körül a sendával ... Csak segg kell hozzá és persze jó vastag pénztárca
Ki lehet bírni
Üdv Tomy
mivel csiszoltad le festés elött?
El kell, hogy keserítselek ez a festék kereskedelmi forgalomban nem kapható. ki lett kevertetve szóval egyedi .
Ez azért jó mert másnak nem lesz ilyen motorja
egyébként az ára is nagyon húzós kb 3000Ft 1dl (nem, nem írtam el) és kb 4-5dl kellet a kék részhez. A lengővilla yamaha fazernek a gyári váz színe.
Majd teszek fel olyan képet ahol rásüt a nap egyszerűen a gyönyörű színe van...
A többi idom nem lesz festve. Az oldalidomnak semmi baja a tanknál lévő idom festésére pedig nincs pénzem. Ez is 18000Ft volt CSAK AZ ANYAG egy nagyon kedves festő ismerősöm fújta ezért munkadíjat nem kellet fizetnem.
+ azért sem festettem a tankidomot mert akkor kéne új matrica szett ami még 13000ft ...
Üdv Tomi
Kész a motorom kék idomjainak és a lengővilla fényezése !
Fényezés előtt :
És fényezés után :