Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ezt irta a srác hogy ez a probléma hogy kiég az égő ...
hát apám értek hozzá hidd el kisujból megcsinálnám ha itt lenne...
de így mit vársz nem sendára vok rá szakosodva am az izzók azok csak 12 voltig bírják
úgy ahoyg az aksi is ha több áramot termel akkro gáz van mivel az aksit és minden mást kisüthet.Am attól függ hol méred azt az értéket.
izzóknál nem lehet anyira sok 12 voltnál mivel felrobbanának am ez ojan lenne mintha egy monitorra rávezeted a 220 at transformátor nélkül és akkro fel robban mivel 12 avgy 24 voltal emgy
Miért ne lehetne 34V ?
Azon kívül, hogy vezeted az áramot értesz valamit az elektronikához ? ...
Simán lehet 34V gondolom terheletlenül mérted ... Babettának és 6Vos rendszere van mér meg terheletlenül 18v lesz ...
Dobj fel 1képet a cuccról ami rossz.
Ha Bp-hez közel laksz akár segítek is megcsinálni
100% hogy 12Vos égő van benne(hacsak valamelyik elmebeteg ki nem cserélte) ... gondolom 25 vagy 35Wattos

Ha gondolod szívesen segítek

Üdv Tomy
hát vedd ki az egyik izzót és rajta kell lenie hogy hány v-t bír
hát az akksi az úgy volt jó h rajt volt a töltő 12V/4Ah nem tom milehet lehet a feszszabályzó de szerintem azé nem jó, mert ez az izé nem jó
hanyas aksid van?
am lehet a generátorod szált el avyg a transzformátor ami lecsökenti a feszültséget 12 v re ugyanis az izzóid 12 voltot bírnak el elviekben
hát pedig 34 V van szal nem tom.... a motor jár rendesen, nem volt vele gond csak szép lassan miden világítás eltűnt
34 volt nem lehet
na de akkor az téllega megszakító elhet az irányítja a gyújtást de megy a moci nem köhög nem rázbe és esetleg enm köpköd? avgy avlami mert így látatlanba elég nehéz a dolog
Helló !

Kész a motorom ! !
tessék adni szépen sorba az 5*-söket

Üdv Tomy
nem hiszem, hogy az indexé, mert erre megy egy sárga vezeték ami.... ügye jön fel a lendkerékből(sárga) van egy csomopont ahonnan elmegy a feszszabályzóra(egy fémes doboz, AC/DC) egy fel a gyujtáskapcsoló felé és egy el erre az izére. Erről az izéről a zöld-sárga elmegy testnek a két fekete meg csak szabadon lóg
az égőket kicsapkodja alapjáraton az égő helyén 34 vált, feszt mértem

így esetleg? tudsz segíteni?
csá egy gyujtás tekercs vagy megszakító relé lehet
de nagyobb a valószínűsége hogy megszakító relé
de kapcsold be az indexet és ha katog egy picit akkor relé az
szerintem
Szevasztok srácok!

Lenne egy szerelős kérdésem
Nem tudják hogy mi a franc lehet ez: van egy fekete doboz az akksi mellett a vázra felcsavarozva amibe megy 4 kábel(két fekete egy sárga és egy zöld sárga vagy sárga fekete nem tom má)ez nekem tiszta rozsda volt amikor leakartam húznio róla a sarukat akk meg kiszakadt az egyik nah az van rá írva, hogy:
DACHS
Autocalentador
De Carburador
Ref. 00H06000151
Code: 70710

Derbi Sebdáról lenne szó.... nincs világításom befújtam mindent kontakt spray-vel index egyből lett, de világítás nincs.... műszer falon a hőfok visszajelző állandóan világít és a gyújtás kapcsoló se vmi fasza, mert csak akkor indul amikor elvileg kitudom venni a kulcsot szal az úgy nem egésszen jó

Kérdésem, hogy ez a feket izé milehet, okozhatja-e a hibát és hogy mennyi lehet az ára?
jó neked én még mindíg sehonnan nem tudok szerválni lánckerteket már meg őrülök
Hát énis úgy 100-110 km-en ként tankolok lehetne nagyobb tankjuk de ugye mint tudjuk ezek endúrók majd dobj ám fel 1-2 képet hogy milyen lett a gép én nemtok kimenni, akkora szél van pedig jó idő lenne
Pálinkás jó reggelt !

Látom te se fecsérled alávsra az időt azt majd hétköznap a suliba
A motorom utazósebesség 85körül van tehát olyan 80körül előzéseknél ha nyelezem akkor valamivel 100fölött.
Néznek is ám a "nagyok" amikor rendszám nélkül 100al megyek utánuk
egy seggel én se szoktam sokat menni kb 50-60kmenként megállok kicsit mert szétülöm a seggem ...
De voltam már 1segel tatabányán ami tőlem 90km

Ti hány km-t mentek el egy tankkal ?
Én ha nagyon spórolok vele akkor is max 140 esetleg 150km 1tank
általában 100kmenként tankolok ott gyullad ki az üzemanyagszint jelzőm ...

Közben ám pakolom össze a motorom reggel 6óta azt csinálom a végén ebből délután motorozás lesz

Üdv Tomi
hát énis számoltam h párszor kell tankolni alapcuccok meg mindig vannak nálam azzal széttom bontani az egész ketyerét,gyertya, izzók.kulcsok van itt minden hát néha megállok sziesztázni azt csak nem fáj a... azt a 400km-et azt milyen tempóban vitted véghez?
Ha ki bírod a mocinak bírni kell ha vizes a blokk de tegyél be pár pót cuccot és kulcsokat ja meg jó sok pénzt
Az én Sendámnak megse kottyan inkább a seggem nem szereti a hosszútávot
Én mentem már 1nap 400km körül a sendával ... Csak segg kell hozzá és persze jó vastag pénztárca
Ki lehet bírni

Üdv Tomy
Áprilisban készülök Sopronba cirka 154km (oda vissza ~300)nagy vállalkozás lenne?vagy meg se kottyan?szavazatok?
Nem én fényeztem ...
nagyon baba lett
mivel csiszoltad le festés elött?
Helló !

El kell, hogy keserítselek ez a festék kereskedelmi forgalomban nem kapható. ki lett kevertetve szóval egyedi .
Ez azért jó mert másnak nem lesz ilyen motorja
egyébként az ára is nagyon húzós kb 3000Ft 1dl (nem, nem írtam el) és kb 4-5dl kellet a kék részhez. A lengővilla yamaha fazernek a gyári váz színe.
Majd teszek fel olyan képet ahol rásüt a nap egyszerűen a gyönyörű színe van...

A többi idom nem lesz festve. Az oldalidomnak semmi baja a tanknál lévő idom festésére pedig nincs pénzem. Ez is 18000Ft volt CSAK AZ ANYAG egy nagyon kedves festő ismerősöm fújta ezért munkadíjat nem kellet fizetnem.
+ azért sem festettem a tankidomot mert akkor kéne új matrica szett ami még 13000ft ...

Üdv Tomi
üdv,ha lehet megirnád a festék nevét,érdekelne,párat átfujtam de ez is király
hali! tank-oldalidomok nemlesznek lefestve?Vagy folyamatban?Hammerite-vel lett festve?tefúlytad?Széplett..
Helló srácok !

Kész a motorom kék idomjainak és a lengővilla fényezése !

Fényezés előtt :
És fényezés után :