ragasztóval nem fogod megcsinálni, egy kar 1500ft körül van.
a cserére meg kinek mi jön be jobban, de az biztos ha annak a TT-nek baja lesz akkor rámegy a gatyád is, mert ott már nem ilyen árakkal kell számítani, ott már a tömítésszett is rohadt drága. meg azok ált eszik már az olajat, szal az nagyon leves. Megjegyzés: egyik haverom vett olyat és kapásból 200at rákellett költenie mert ette az olajat mint állat.
A hengereket meg fúrjátok ahogy akarjátok csak utánna nem kell csodálkozni egy gyürűtörésnél, egy dugó törésnél vagy hogy szét megy a henger. pl polini annyira van kihegyezve hogy gyárilag csak 1 túlméret van mert utánna már annyira vékony a henger fala. De mindenki maga szájize szerint csinálhatja. A csináltatott dugóra meg nincs gari, 100km után nem kell csodálkozni hogy kijukad. Ezt amikor veszed általában el is mondják. Lehet 100km-t bír lehet 10000et. Kiderül amikor megáll.
lenne egy kérdésem, sikerült a derbi senda r 50cc met (95) megfektettni.sajnos a kuplungkar eltörött.talán aluminiumbol lehet.Azon gondolkodok hogy talán 2 komponensü fémragasztoval meglehet e ragasztani? azt elvileg száradás után lehet furni,marni is.nem tudom birná e a strapát.haq valakinek van rola véleménye szivesen meghalgatom.
valamint szerintetek megéri e elcserélni ezt a motrot egy yamaha tt 600 ra? 1988 as ra.
köszi a segitséget,csak nem tudom hogy felénk van e egyáltalán derbi szerviz˙(győr Moson Sopron) meg ha lehetne inkább sufniba megoldanám,csak nem tudom mit keressek.Az egészet meg nem akarom szétberhelni.
Hali! Nah nekem még bejáratós az Aprilia SX 50-esem (szinte olyan, mint a senda), és benne van máég a gyári folytás.. Nekem 6.-ban lejtőn lefelé 52 km/h volt a maxom, bár nem igen gyilkolom . Szóval szerintem még lehet benne folytás, bár lehet, el kéne vinni szakermberhez, az biztos megmonjda
Nem rég vettem egy derbi senda R 50cc használtan.96 os évjárat.csak kiváncsi lennék hogy lehet e benne folytás,mert 50nél többet nem igen tudok vele menni 6.-ba se.pedig ey picit többet vártam töle.a motor pöcre indul ,szép hangja van és kissebb sebességfokozatba bármerre eltudok vele menni. ha van benne valami folytás azt hogy tudom megszüntetni,mert szerintem ez egy picivel tudna többet is.
Emberek.. olvassatok már... 70-es SR-t ír a srác. Azzal hol vált 4.-be? az SR és az RS közt elég nagy a különbség... Szerintem Ha váltós, akkor az az SR jó lesz RS-nek is sztem. Azon nekem 75-ös henger van, abba 14000 a dugó, attól függ, milyet rax bele. Enyémen TOP van, annak a gyári dugója 14200. Az RS-ben a 70-esnek a fúrata szerintem 47-49 mm között mozog, azt simán fel lehet fúratni 80 köbcentisre, sőt, még nagyobbra is. Pl: RX 80 100-asra fúrva. Nem lehetetlen. A nikaszilos henger is fúratható, láttam itt az aprók között egy hírdetést h vállalja, meg nem egy ismerősöm fúratott nikaszilos hengert, az viszont már más téma, h g*ci drága. Szal a lényeg: lehet hozzá kapni dugót, csak tudni kell, hol! Meg nem a gagyi, ott helyben esztergált szart kell beletenni mer azzal csak szétcseszed. Hidd el, ha nekem a Cagivába tudtak hozni túlméretes Vertex dugót a Polini hengerhez, akkor neked is fognak. Győrben a Révfalusi híd lábánál szoktuk a dugókat hozatni ha valami különleges kell, bár nem hiszem h győri lennél Ott, 2 utcával arrébb van a Schwartz, ők hengereket nagyon jól megcsinálják, meg csinálnak dugókat is, de utoljára haverom NSR-jében az ő dugójuk 100 km után szó szerint kilukadt. Szóval nekem ez a véleményem az ilyen dugókról. Nem jók a nagy fordulatú motorokba. Vagy a gyári hengerez való (DR,TOP,Polini,Malossi) vagy Vertex,Proxx,Mahle,esetleg Wössner. Nekem a Sendában még a gyári Mahle volt, az közel 20000-ért tudtak volna hozni bele.
vas hengered van? 70ccm-eset 80asra sosem fogod felfúrni :D az nem így megy, ott méretek vannak mint pl 70,2 70,4 stb és hozzá rendeled a dugót. ha nikocilos akkor meg nem furod hanem csak dugózod. ha 80asra fel is tudnád furatni amit nem hiszek mert ki vannak centizve, de ha össze is jönne dugót már nem hiszem hogy lehet bele kapni ami a többi méretben is stimmel.
sziasztok 70ccm-s sr-em van... amikor vettem akk átvizsgáltattam... aztmondta a szerelőm hogy ő a helyemben kikötné a külön olajtartályt és benzinbe keverné az olajt.... nem hallgattam rá ez lett a vesztem megakadt a dugó.....most a 60-at alig viszi és ha felváltok 4. be akkor le akar fulladni... kompresszió... az teljesen 0... eléggé pénz szűkében állok.... szerintetek mit csináljak? nem tud valaki valami olcsó megoldást vagy inkább várjak kicsit és furassam fel 80 ccm-re? ezen gondolkozok most hogy írom a szöveget.......
Hát ha 80ccm-mel 19es karbival egy sendának 120 volt a vége, akkor egy gpr-nek sztem minimum 10et még rá kéne tennie (főleg 28as karbival =) mert sokkal jobb a légellenállása. De nekem digit műszerfalom van ugyhogy majd leméri rendesen =) csak legyenek már meg az alkatrészek! A főtengő elvileg a napokban érkezik a dugó meg keddre.
Egyébként nekem volt 80as Yamaha Dt LCII-esem is egy pár, de az kb annyi mint egy friss és erős 70-es derbi vagy aprilia, viszont tartósabb. Annyi volt a különbség hogy dömbon felfelé a Dt jobban ment, na ott kijött a 10ccm különbség.
Télleg kerekezéshez ti használtok benzinkiegyenlítőt vagy mi a szart? A Dt-ben gyárilag volt, de semmi hatását nem éreztem, csak annyit hogy ha fejreállítottam akkor is ment tovább a blokk =) ami elég szar ha épp alatta vagy....
Amúgy kívülállóként nem nagyon hinném el szerintem azokat, amiket itt írkáltok, de úgy, hogy nap mint nap tapasztalom, már inkább 4 éve imádom Most lesz 1 éves az újáépítése, asszem meg kellene ünnepelnem egy pár telószimmeringgel meg egy versenykuplunggal enyémen elöl 14-es, hátul 53-mas lánckerék van, 50-es hengerrel 13-53-mal ment 3X amikor olyan kedve volt, hogy kipörögte a 6.-at 100-at, már elég kopottak voltak a gyűrűim, szóval csak nagyritkán volt ilyen kedve a 80-at 6. alapjáraton tudta, onnan nem nagyon akart kipörögni, télen, meg amikor hidegebb volt, akkor 90 körül ment átlagba. Most 14-53-mal 1-2-ben gázra kerékre jön, 1-ben nekem is bármelyik fordulatról, 1-ben alapjáratról kavicson keresztbe teszi a hátulját, 3.-ban már elég nagy rántás kell neki a kerékre álláshoz, de kerékre jön. Sokan nem akarták elhinni,mert "ha a japán nem tudja, akkor a spanyol mégúgyse", aztán amikor látták, akkor volt a meglepődés. Alkalmanként 2.-ban jól elkapom, olyankor 70-80 méter sikerül keréken. Már kéne feltennem valami videót róla, múltkor csináltam onboardot, azt leszámítva, hogy fejjel lefele kellett nézni, meg hogy a szél miatt súgott egész jó lett, de inkább majd olyat teszek fel, ami normális, igényes. Asszem mára ennyi rizsa elég lesz tőlem Jó 8 mindenkinek
Sziasztok! pár hete a téma az elsővilla szimeringjei körül forgott. Nem emléxik valaki, melyik szárban is van rugó? nekem a balos, tehát a fék felöli rémlik de nem 100..
hát nekem az (eladó:P) Olympia hengeremmel amikor nem volt fenn a Hebo kipufogó csak alap kipuff, alap karbi úgy 95-öt ment és az 5.-et kb.65-70-nél kellett tenni. Ha ezt eladom akkor tervezem egy Hebo aluhenger megvásárlását, azzal kicsit durvább lesz, már alig várom
A hétvégén volt szerencsém kipróbálni egy x-treme-t. A motoron 200ezer forintos tuning van. 80ccm Malossi henger, 19es Dell Orto karburátor, nem emlékszem milyen sportkipufogórendszer, sportlégszürő. Hát durva. Álmomban sem gondoltam volna hogy egy 80köbcentis motor igy tud menni. Nekem már volt 80asom ezért is meglepő. 4et kapcsoltam és már kiakadt a 80as óra a gazdája szerint 120-125körül van a végsebessége. 1esben bármilyen fordulaton felemelte az elejét másodikban kuplungal is simán. Gondolkozk egy ilyen motor vásárlásán más kérdés hogy megéri e ennyi pénzt belefektetni.
Egyébként 5.ek mennyi km/h-nál szoktatok váltani? mekkora lánckerekekkel? mi a végsebesség?
-gondolok itt a tunning gépekre-
Elkezdtem számolni, hogy én 5.be 71-nél raktam be. (szarrá volt már a blokk és nehezen pörgött ki így nem találtam olyan egyenest aholt ki tudtam volna jobban huzatni, de 3. is kerékreállt magátol :D , most fogom összerakni a hetekben újra)
elől 12 hátul 52 -es lánckerékkel. Ahogy számolgattam ha 15öset tennék előre akkor 25%kal papiron nőne a végsebesség, persze ez valóságban 100felett már kevesebb a légellenállás miatt de sztem végsebességen még 10-15%ot dobna rá ami 100as végsebességnél 115 lenne =) ami nagy különbség
A blokkja Am6 nem pedig derbi. Egyébként sztem a levegő-benzin keveréknél lesz a gond. Nekem pl akkor csinálja ha leveszem szivatóról. A karbibeállításon kell állítgatni. Az alapjárati csavarral ha nem tod levenni akkor a benzin levegővel lesz vmi, vagy piszkos vhol a karbid, de az is lehet hogy a légszűrőd van eldugulva vagy sportszűrőre cserélted és azóta nem állítottad át a beállításokat.
Ha szivató nélkül pörög fel akkor Sztem sok levegőt kap, mert ha sok lenne az anyag akkor lefulladna szivatón. Ha szivatónál van ilyen problema akkor meg sztem sok anyagot kap. de biztos benzin levegő probléma. Próbáld meg kitisztítani a karbit meg a légszűrőt hátha vmi eldugult, még mielött elállítanád feleslegesen. Ez tuti nem árthat neki, azt ha ugyse jó akkor próbálj más beállítást.
sok sikert
Véletlen nem akkor van ez amikor szivatót felpöccinted és beindítod a motort? Mert akkor naná hogy felprög mitn állat.Nyomd utánna vissza szivatót! Ha nem ez az oka akkor bocsesz
Sziasztok. Adott egy Rieju RR 2003as motor és olyan probléma lenne vele hogy ha elindítom egy darabig tök normálisan jár aztán nem tudom miért de egyszer csak felpörög de úgy mintha tövig húznám a gázt. Tudom hogy nem derbi de elméletileg ugyanaz a blokk, meg még talán a karbi is. Mi lehet vele a probléma mert hiába állítgattam az alapjáraton semmi sem változott.
Csáó!Bocsi,hogy csak most írok,de csak most kerültem géphez.Sajnos az indexeket már eladtam,de viszont ezeken kívül van egy gyújtáskapcsolóm is(csak azért adom el,mert kill switch-et szeretnék),ha érdekel írj.Itt az e-mail címem: simoviki@vipmail.hu
Köszi
a cserére meg kinek mi jön be jobban, de az biztos ha annak a TT-nek baja lesz akkor rámegy a gatyád is, mert ott már nem ilyen árakkal kell számítani, ott már a tömítésszett is rohadt drága. meg azok ált eszik már az olajat, szal az nagyon leves. Megjegyzés: egyik haverom vett olyat és kapásból 200at rákellett költenie mert ette az olajat mint állat.
A hengereket meg fúrjátok ahogy akarjátok csak utánna nem kell csodálkozni egy gyürűtörésnél, egy dugó törésnél vagy hogy szét megy a henger. pl polini annyira van kihegyezve hogy gyárilag csak 1 túlméret van mert utánna már annyira vékony a henger fala. De mindenki maga szájize szerint csinálhatja. A csináltatott dugóra meg nincs gari, 100km után nem kell csodálkozni hogy kijukad. Ezt amikor veszed általában el is mondják. Lehet 100km-t bír lehet 10000et. Kiderül amikor megáll.