Az én motorom meg zörög. Egy bizonyos forulaton fémes zörgést hallok, berezonál valami, csak egyszerűen nem tudom hogy mi. Nem tudja esetleg valaki hogy mi lehet ez a hang?
2 helyen kell szétvágni a kiput hogy ki tudd belőle szedni azt a trombitát, helyére nem kell tenni semmit.
1. ahol felcsatlakozik a blokkra, van a kipuban egy kis kanyar és utánna van egy heggesztés ahol elkezd vastagodni a kipu. a heggesztés után kell elvágni mert onnan indul ki a trombitarész. ezt teljesen el kell vágni ugyhogy jelöld be hogy hogy volt rendesen az illesztés.
2. a kipu legvastagabb részénél kell elágni. De ne vágd szét teljesen mert utána nehéz ugy összeilleszteni . szal hagyj egy kis részt meg és hajtsd oldalra, ez bőven elég hogy itt majd kiszedd azt a trombitát.
A végén összeheggeszted CO-val, és ha szépen vágtad el flexel, és szépen heggesztetted utánna kicsit megcsiszolod a heggesztést lefested hőálló festékkel és meg se fog láccani hogy szétszedted.
De ajánlom hogy a hátsó kipudobot vagy égesd ki, mert tele van olajjal és visszafogja a gépet, vagy cseréld ki egy nyitott kipura (sportdobra, csak annyi a lényege hogy az egy sima cső amiben van gyapot, át lehet rajta látni, mert ha a gyáriba belenézel abban van mindenféle kanyar ami visszafogja elég rendesen meg lerakódik benne az olaj.
Köszönöm a válaszokat. Amúgy nekem a 80 teljessen korrekt lenne de igy hogy 50-60-at megy és 5-6ba alig, , és még az eröt sem érzem benn ez így nem igazán tetszik, kicsit csalódott vagyok.
Flory: Probáltam rájönni a képeidből hogy hol is lehet benn a fojtás de nem igazán jöttem rá. Ha szétvágom a kipuffogót akkor az a belsejéből kivehető valahogy vagy egy másik csővel helyettesíteni kell?
A festékkel nincs semmi gond :D olvasd el a használati utasítást! 30percig 150 fokon kell "égetni" és utánna lesz hőálló, de sztem akkor is le fog jönni mert a gyári se birja rendesen.
Fúvókázásnál meg majd ne lepődjetek meg ha rosszab lesz mint volt, mert el kell találni mit lehet még beletenni, lehet le fog dadogni a gép és nem fog pörögni rendesen szal próbálni próbálni és próbálni kell
de sztem a 82est még elbírja a gyári rendszer.
Fuvokát cserélni akor érdemes ha a gáz utólsó 3/4-részén nem csinál semmit a nagyob fuvoka aban segit hogy amikor már ojan 80% körül van a gáz még akor is tud +üzemanyagot jutatni a motorba (full tuningos robogokon ill. gokartokon láncfürész karburátort használnak mert azon van egy ojan funció hogy ha padló gázrol viszaveszed és ujra padló gázt adsz akor még +ba tud adni üzemanyagot)
Amugy nem tudom hova akartok száguldozni én örültem amikor még 50es hengerem volt hogy szakadékba lefelé hátszélbe ment 87-89körül
82-83nál nekem se tudot töbet ...
jah nekem gyárilag 60as fugoka volt benn ezt cseréltem 85-sre érezhetö volt a változás ...
Minden derbin 2havonta kel kipufogot festeni vagy csak én használok szar festéket ?
Höálló kandaló festéket használok de 2-3honap után leég a könyöknél
Szia!
Nekem is csak 60-at ment a gépem fojtás kivétele után, ráraktak egy 14-es lánckereket. Aztán kb úgy gyorsult mint egy elektromos roller. Bevittem egy normális boltba, ott faszán megcsinálták nekem, kicserélték a fúvókát (hogy mekkorár nemtudom, nem kérdeztem meg) az első lánckereknek meg visszarakták az eredeti 11-est. Miután kipróbálták visszakellett cserélni a 14-esre a lánckereket , mert egyesben kuplunk nélkül megemelkedett a motor eleje mindenfajta erőlködés nélkül. Aztán én is kipróbáltam a motort és szentségesül megy a 14-es lánckerékkel 80 a vége és még nincs teljesen bejáratva(1100km) és a kipufogóból is kiég valami cumó.Egyszóval nagyon jól gyorsul. Szvsz egy egyszerű fúvóka csere és nagyon jó lesz a gép. A kipufogó szétvégását pedig Flory már szépen leírta nekünk képekkkel illusztrálva itt
Sziasztok. Sikerült vennem egy 2004-es sendat (sm 50ccm) de csak kb 8000 pörög és 60km/h a végsebessége.
Hogy tudnám én ezt feltornászni egy kicsit. Olvastam hogy 85-ös fuvokát kellenne beletenni (hányas van benn eredetileg?) , ez mennyit segít rajt. Illetve a kipuffogóból ki lehet venni valahogy a fojtást. ez az elsö vagy a hátso dobban van benn? Nincs valami leírásotok róla hogyan lehet kivenni belöle?.
Elöre is köszi
Szerintem nem nagy cumó ilyen fékpadokkal járkálni. Simán megtehetik hogy lemérik a motorokat. Kamionokat is ellenőrzik, és keményen megbüntetik a söfőröket ha azok több súlyt szállítanak a megengedhetőnél. Dehát reméljük hogy ha lesz is ilyen csak nagyon ritkán kisebb településeken meg főleg.
ez a mérős pad ez sztem egyhamar nem fog bejönni, több okból sem. Pl 1. a rendőrök nincsenek olyan szinten hogy tudják használni (aki van az meg az irodán csücsül), 2. nincs rá idejük 3. ki az a hülye aki meg fog állni nekik? kismotor megy 70et, de ismerős terepen simán el lehet húzni. 4. leszarják a motorosokat, csak akkor állítják meg őket ha balhéznak vagy ha vmin láccik hogy nem stimmelnek a dolgok. Szal ilyentől a közeljövőben nem kell félni.
Egyébként meg a nagymotorokkal is gondok vannak mert pl a 600as honda cbr-t AK-s papirokkal lehet vezetni holott 120Le környékén van a 25kW helyett :D
másik dolog hogy 9000Ft-ból meglehet csinálni ugy hogy ne tudjanak 40km/h-nál többet mérni a padon (aztán találjon meg a motoron egy mikrokapcsolót), szal ez a rendszer már halva született.
Szerintem ha 80at megy akor nincs benne fojtás ... esetleg belethetsz a karbiba egy 85-s fuvokát meg ha nagyon akarod kiveszed a katalizátort (ehez keté kell vágni a kipufot ) esetleg átételt változtatsz mást szerintem nem nagyon tudsz vele csinálni esetleg sportkipuff
Sziasztok!
Van egy DERBI SENDA X-TREAM-om és azt szeretném megkérdezni hogy hol lehetne kivenni belőle a folytásokat mert így "csak" 80 a vége! Előre is köszönöm
Egyik haverom apja monta nekem ezt! Az tuti h már kifejleszteték a padot meg minden nem tudom mikor kezdik el használni v fogják e használniegyáltalán ...(haverom apja tesztelte a padokat ...)
Ha megtudok v mit a dologrol akor azt megirom ...
Ha jól tudom a DRD-be hátul gázos teló van az én x-race-embe meg sima rugostag szerintem ijesmi külömbségek vanak ... Az enedurom viszonylag jól birja a terepet bár na nagyob ugrásokál öszekopan a hátulja ill. beleér a sárvédödbe... de szerintem nagyon jók ezek a derbik ...
Az mind1 hogy hol gyártyák a motort csakaz nem mind1 hogy "mijen piacra" gyártyák ...
Svájcba ugy van ha jól tudom h a rendör visz magával egy utánfutot amin egy fékpad van ráteszik az 50es motort és megmérik a teljesitményt végsebeséget stb ... ezért menek csak 60-70et azok a motorok
elvileg a szabáj ugy szol h 4kw-ot tud leadni a motor de ezt tartosan szal ez nem maximális teljesitmény elvileg ... (Jah ezeket a fékpadokat nyáron elvileg MO.-is elkezdik használni egyik ismerösömtöl tudom h már megvanak a fékpadok meg minden ... )
Szerintem Derbi !
A tipusok között aszem atechnikai jellemzők között keresd a különbséget.. racer az szerényebb felszereltségű az xtreme a race fulos változata a drd. meg fullos alapból.. de nem tom hogy is van ez pontosan..
Még egy kérdés:D. Az Xrace 50SM, Xtreme 50SM, és DRD 50SM között mi a különbség? Van különbség teljesítményben? A kinézeten kivül különböznek egyálltalán valamiben?
Jobban hajlok a Derbire... Nem igazán akarom terepen használni, inkább országuton. Bár szerintem ezek az 50es supermotok oda is valók nem? Vagy birják a terepezést?
teljesen mindegy honnan hozták, ki kell próbálni, ha jól megy akkor nincs gáz. Sztem azt kell eldöntened hogy mire szeretnéd használni. Ha terepezni is akarsz akkor Supermoto ha csak úton akkor gyorsasági. A derbi és az Aprilia szinte majdnem ugyanaz szal teljesítményben minőségben nem fogsz különbséget érezni, de a légellenállás miatt az rs többet megy az tuti. Mindkettő fasza kis gép, mindegyiket ajánlanám. Én szívem szerint rs-t vennék mert Derbim már volt 4 db is, meg volt Aprilia rx-em is de különbség nem volt. Én az RS-t venném :D vagy mindkettőt:D
Hali!
Remélem még időben írok.
Hol van ez a gép? Nem Dunakeszin egy autó-motorkereskedésben? Még februárban nézegettem egy olyat, de valamiért otthagytam. Ez az? Fehér, szépen néz ki, vmi 7000 km van benne, 2002es?
Azért mert sehogyse tetszett nekem ez a Derbi HRD. Derbinek nincs, nem is volt, nem is lesz ilyen gépe. Ugyanis, amit sikerült netről kiokoskodni, ez Sherco HRD. Nos ez jó, a Sherco ma csúcskategóriás kis endurókat&supermotókat gyárt, van magyar márkaképviselet is, nem is olyan drága gépek. De... Volt egy olyan gyár h HRD, ami többek között gyártotta a HRD Endurot. Majd 2002ben megvette a Sherco gyár a HRD-t, azóta Sherco motorok vannak. Teccik érteni?
Szal max 2002es lehet egy olyan gép, ami még HRD Enduro.
Annyi a dolog, h abban is szabványos minarelli blokk van, szal tök hasonlít a Derbihez.
Még vmi? Ha fontos, írj privátban: post@citromail.hu
Ügyes légy a vásárlásban...
Az én motorom meg zörög. Egy bizonyos forulaton fémes zörgést hallok, berezonál valami, csak egyszerűen nem tudom hogy mi. Nem tudja esetleg valaki hogy mi lehet ez a hang?
1. ahol felcsatlakozik a blokkra, van a kipuban egy kis kanyar és utánna van egy heggesztés ahol elkezd vastagodni a kipu. a heggesztés után kell elvágni mert onnan indul ki a trombitarész. ezt teljesen el kell vágni ugyhogy jelöld be hogy hogy volt rendesen az illesztés.
2. a kipu legvastagabb részénél kell elágni. De ne vágd szét teljesen mert utána nehéz ugy összeilleszteni . szal hagyj egy kis részt meg és hajtsd oldalra, ez bőven elég hogy itt majd kiszedd azt a trombitát.
A végén összeheggeszted CO-val, és ha szépen vágtad el flexel, és szépen heggesztetted utánna kicsit megcsiszolod a heggesztést lefested hőálló festékkel és meg se fog láccani hogy szétszedted.
De ajánlom hogy a hátsó kipudobot vagy égesd ki, mert tele van olajjal és visszafogja a gépet, vagy cseréld ki egy nyitott kipura (sportdobra, csak annyi a lényege hogy az egy sima cső amiben van gyapot, át lehet rajta látni, mert ha a gyáriba belenézel abban van mindenféle kanyar ami visszafogja elég rendesen meg lerakódik benne az olaj.
Flory: Probáltam rájönni a képeidből hogy hol is lehet benn a fojtás de nem igazán jöttem rá. Ha szétvágom a kipuffogót akkor az a belsejéből kivehető valahogy vagy egy másik csővel helyettesíteni kell?
Fúvókázásnál meg majd ne lepődjetek meg ha rosszab lesz mint volt, mert el kell találni mit lehet még beletenni, lehet le fog dadogni a gép és nem fog pörögni rendesen szal próbálni próbálni és próbálni kell
de sztem a 82est még elbírja a gyári rendszer.
Amugy nem tudom hova akartok száguldozni én örültem amikor még 50es hengerem volt hogy szakadékba lefelé hátszélbe ment 87-89körül
82-83nál nekem se tudot töbet ...
jah nekem gyárilag 60as fugoka volt benn ezt cseréltem 85-sre érezhetö volt a változás ...
Minden derbin 2havonta kel kipufogot festeni vagy csak én használok szar festéket ?
Höálló kandaló festéket használok de 2-3honap után leég a könyöknél
Nekem is csak 60-at ment a gépem fojtás kivétele után, ráraktak egy 14-es lánckereket. Aztán kb úgy gyorsult mint egy elektromos roller. Bevittem egy normális boltba, ott faszán megcsinálták nekem, kicserélték a fúvókát (hogy mekkorár nemtudom, nem kérdeztem meg) az első lánckereknek meg visszarakták az eredeti 11-est. Miután kipróbálták visszakellett cserélni a 14-esre a lánckereket , mert egyesben kuplunk nélkül megemelkedett a motor eleje mindenfajta erőlködés nélkül. Aztán én is kipróbáltam a motort és szentségesül megy a 14-es lánckerékkel 80 a vége és még nincs teljesen bejáratva(1100km) és a kipufogóból is kiég valami cumó.Egyszóval nagyon jól gyorsul. Szvsz egy egyszerű fúvóka csere és nagyon jó lesz a gép. A kipufogó szétvégását pedig Flory már szépen leírta nekünk képekkkel illusztrálva itt
Hogy tudnám én ezt feltornászni egy kicsit. Olvastam hogy 85-ös fuvokát kellenne beletenni (hányas van benn eredetileg?) , ez mennyit segít rajt. Illetve a kipuffogóból ki lehet venni valahogy a fojtást. ez az elsö vagy a hátso dobban van benn? Nincs valami leírásotok róla hogyan lehet kivenni belöle?.
Elöre is köszi
engem nagyon érddekelne ez a lekorlátozos cucc hogy van ez ? Mit csinál és hogy ?
Meg hol lehet ijet venni ?
Egyébként meg a nagymotorokkal is gondok vannak mert pl a 600as honda cbr-t AK-s papirokkal lehet vezetni holott 120Le környékén van a 25kW helyett :D
másik dolog hogy 9000Ft-ból meglehet csinálni ugy hogy ne tudjanak 40km/h-nál többet mérni a padon (aztán találjon meg a motoron egy mikrokapcsolót), szal ez a rendszer már halva született.
Van egy DERBI SENDA X-TREAM-om és azt szeretném megkérdezni hogy hol lehetne kivenni belőle a folytásokat mert így "csak" 80 a vége! Előre is köszönöm
Ha megtudok v mit a dologrol akor azt megirom ...
Basszus valami rendőr a haverod? Ez nagyon durvám hangzik
Az mind1 hogy hol gyártyák a motort csakaz nem mind1 hogy "mijen piacra" gyártyák ...
Svájcba ugy van ha jól tudom h a rendör visz magával egy utánfutot amin egy fékpad van ráteszik az 50es motort és megmérik a teljesitményt végsebeséget stb ... ezért menek csak 60-70et azok a motorok
elvileg a szabáj ugy szol h 4kw-ot tud leadni a motor de ezt tartosan szal ez nem maximális teljesitmény elvileg ... (Jah ezeket a fékpadokat nyáron elvileg MO.-is elkezdik használni egyik ismerösömtöl tudom h már megvanak a fékpadok meg minden ... )
Szerintem Derbi !
Remélem még időben írok.
Hol van ez a gép? Nem Dunakeszin egy autó-motorkereskedésben? Még februárban nézegettem egy olyat, de valamiért otthagytam. Ez az? Fehér, szépen néz ki, vmi 7000 km van benne, 2002es?
Azért mert sehogyse tetszett nekem ez a Derbi HRD. Derbinek nincs, nem is volt, nem is lesz ilyen gépe. Ugyanis, amit sikerült netről kiokoskodni, ez Sherco HRD. Nos ez jó, a Sherco ma csúcskategóriás kis endurókat&supermotókat gyárt, van magyar márkaképviselet is, nem is olyan drága gépek. De... Volt egy olyan gyár h HRD, ami többek között gyártotta a HRD Endurot. Majd 2002ben megvette a Sherco gyár a HRD-t, azóta Sherco motorok vannak. Teccik érteni?
Szal max 2002es lehet egy olyan gép, ami még HRD Enduro.
Annyi a dolog, h abban is szabványos minarelli blokk van, szal tök hasonlít a Derbihez.
Még vmi? Ha fontos, írj privátban: post@citromail.hu
Ügyes légy a vásárlásban...