Ja ezek a régi Sendák a legjobbak szerintem kinézetre az újabbak nem is tetszenek kisebbek is meg olyan csirkék.A tiéd gyönyörű állapotban van én még csak most kezdek foglalkozni a kinézettel idáig motor tuning volt. Újabb derbiről van a kisebb kereked? Mennyi volt? Nekem is kéne mert a mostani nagy is meg nyolcas is van benne.
Még nincs de lesz csak nem fejidom hanaem rajtszám lap.
Ja és lenne egy kérdésem a karbin a levegőcsavarral szemben a másik oldalon az a betekerhető izé amiből két vezeték jön ki az mi?
Ghost&Rider nekem is ez volt. Mekkora a karbid és a főfuvóka. Én párral kisebbet (78) raktam a 17.5-be és határozottan javult a helyzet. De ha a tűt átrakod hogy alul kevesebbet kapjon szerintem attól is jobb lesz.
nemtom sztem sokan el vannak kicsit tévedve....
50-70ccm vagy 125ccm mindegy 2 üteműeket pörgetni kell mint állat. Ha sport rendszer ha nem. Ebben nincs nyomaték ami alacsony fordulatszámon vinné (naggyon minimális) Nemhiába a gyári adatben Le nagyon kevésnek van megadva. Itt a Le a fordulatbszámból jön ki, nem a köbcentiből. Itt el lehet felejteni az alacsony fordulatot.
A 4-4,5 es fogyasztáshoz annyi, hogy próbáld ki azt hogy pörgeted a gépet rendesen váltások elött kihuzatod amennyire bírod, így váltásnál nem fog leesni a fordulat annyira. Alacsony fordulatnál amugy is többet eszik, mert csak erölködik, teljesítmény nuku, a gázkart meg anál jobban húzod neki......
Nem kell sajnálni hogy pörög, az a dolga arra van kitalálva. Ezért megy a 2ütemű 8000km-t a 4 ütemű meg akár 20000is....
Hát lehet h igazd van de én 4-4.5L alá fogyasztásilag nem tudok menni
de lehet hogy a sport csövel jóbb lene még nemtudom ...igyis zavaro az a bizonyos "lyuk" a teljesitményben de biztos meg lehet szokni csak fura az 50eshez képest mert nekem azal dinamikusan
mindenféle teljesitménykésés nélkül jöt meg fokozatosan az erő . Esetleg valakinek van 70es Sendája amin sport kipuff van ? Jah meg etöl ojan pörgös cross-os üveghangjalesz ?
HI.
Hát ez a külömbség a "herélt"kipuff és a "tuning " között.
Az enyém nyélen max 4-4.5 et kajált és hozzáteszem rövid távon.
Én tulajdonképpen két ok miatt választottam az E-noxot.
1.INOX az anyaga magyarul rozsdamentes saválló szinte elnyühetetlen motyó.
2.A lakhelyem és a munkahelyem közt van egy 10-12KM -es nyilt szakasz eléggé forgalmas
melóba menet-jövet is szóval kellet a tempó.
Megkérdeztem a DERBi szakszervízben a szerelöt aki othon ilyen szöcskék tuningolásával hangolásával
foglalkozik hogy melyik a jobb megoldás főleg azért mert én vatta újonan vettem a gépet szóval
a garancia stb.
Azt mondta hogy ez a drágább de a jobb megoldás a mocinak és a tempónak is.
Megvettem a motyót elvittem hozá megcsinálta a gari is megmaradt .
Én nem akartam sporolni a mocin .
Nekem 70es Top henger szett van fen de ezel és herélt kipuffal is van egy bizonyos "turbo"késés
szalval alul nagyon szerul megy de ha megjön az erő akor nagyon megindul hát akor nem veszek sport kipufott mert igy ojan 20-30% gázt adok csak hoyg ne egyen ojan sokat a motor meg padlógázon ha fojamatosan pörgetem iszonyatos menyiségü üzemanyagot beeszik ...
Szárbúsz!
Szóval elég sok kiegésztítő van, ami mindekét gépre stimmel? áhhá
Amúgy köszi minden segitséget, az E-nox kipufogó zárojelben megjegyzem () hogy igazából verseny cucc, pont azért, mert magam fordulaton kell pörgetni, valahol láttam..
Remélem jó lesz majd, ha megcsinálom..Amúgy futómű és másegyéb közti hasonlóság is akad a két márka között?
Köszi midnent: Peti
UI: itt egy kép az Sx-ről, igy jobban megnézve 'szinte teljesen egyformák..'
CSOKI.
Megint én.
Nem akarom megingatni az APRILIA-ba vetett hitedet de nézd csak meg jól ezt a képet.
Látod neeem?
Nagyítsd egy kicsit.
Na segítek nézd a hengert . D mint DERBI.
Ugyan az a két vas csak az SX-ben több az extra pl:ledes irányjelzö,müszerfal,hütöventilátor.....és kicsit extrémebb a megjelenése stb..... VIDEO CUCCOK.
Ezeket az oldalakat ajánlom figyelmedbe.
További kellemes napot.
Háló.
Persze hogy lehet használni csak nincs benne semmi élvezet.
Pl:Lassan gurigázol a városban hogy mindenki jól lássa milyen formás a vasad.
30-40Km/h kb. a váltó 4-5 ben van.Akarsz mutatni valamit a népnek odahúzod neki.
semmi csak gondolkodik 4-es csak krákog 3-2 padló aszt hajrá.
A lényeg az hogy alacsonyabb fordulatról nem indul meg olyan "dinamikusan"
kicsit kell forgatni hogy előbujjon a "szörnyeteg"
Szerintem a legtöbb tuning motyó szándékosan ilyen de szerintem hamar rá lehet érezni és
akkor már természetes ahogy viselkedik a paripa.
Ő az . Imádtam ezt a "kis dögöt"sok örömet szerzett megérte az árát.
CSak hát jött a CR-125 és meg kellet válnom töle.
Ui:olvass vissza a topikban tavaj egyszer már kiveséztük a kipu témát találsz több variációt a témára.
Csákány! Köszi a leritakat, de azért ezt a kipufogót lehet városban is használni? (a fordulatszám miatt..)
És amúgy neked melyik mocidon volt ez? Képet tudsz róla feltenni? Amúgy ismersz még valami ilyen kategóriáés kipufogót, ami stimmel az Aprilia SX 50-re, és normális fordulaton is húz? köszi mindent: peti
Csőváz.
Szóval:A helyzet a következö ezeket a "tuning" kipukat igazábol a 70ccm-es hengerhez hangolják be,
de 50-es hez is ez adják.Ezeken a mocikon ugye nincs power szelep sem.
A felállás a köevetkező:
1000-3000(ford/min)alap közeli taromány van valami.
3000-6000 nagy semmi olyan mintha elmentek volna othonról.
6000-9000 megint kezd magára találni.
9000-......üveghang na itt aztán "ÍZIRÁJDER ÖCSÉM"erre a tartományra van hangolva a cucc.
Kicsit olyan versenymotorszerü fodulaton kell tartani de szerintam hamar meg lehet szokni és az
érzés ahogy meglódul mintha utánégetöt kapcsoltál volna.
Húzod rakod ,húzod ,rakod.....
Lassan nem igazán jó vele haladni.
Na persze ahány gyártó és kivitel
Nekem TECNIGAS E-NOX volt az ilyen.
Estét!
Üdv Peti .
Ugyan már eladtam a mocit és azóta a pirosak csapatát erősítem(több kevesebb sikerrel)
Szavakban nem kifejezhető a teljesítménynövekedés mintha kicserélték volna.
Olvass csak vissza mindent leírtam a topikban .
Azthiszem 40.000Ft.körül mozgott de szerintem megéri az árát,nagyon meg.
Persze a karbit át kellett hozzá fuvókázni és elöre is eggyel nagyobb fogaskereket tettünk fel.
Az utolsó méréseknél már110Km/h felett volt a vége.(vároban nem akadt ellenfél főleg gyorsuláskor)
Azt tudni kell viszont hogy a teljesítményleadást a felső tartományba tolja el.
Emberi nyelven ez azt jelenti hogy forgatni kell a vasat. derbi nyiregyháza
Tudom ajánlani ök foralmazzák is az TECNIGASt.
Ha valami még érdekel irj szivesen segítek (ha tudok.)
szia! Nekem Aprilia SX 50-esem van, és én is néznék új kipufogót, és az e-nox paszol az Apriliákra.. Tudnál valamit mondani, hogy teljesitméynáét javitotta-e a mocinak, vagy csak a hangot? és amúgy mennyi volt? előre is köszi
Azt szeretném kérdezni tapasztalt emberektől hogy egy 17,5 vagy 19-es karbi mennyit dob a motoron egy 70-es hengerhez képest? Mi az előnye a nagyobb hengerrel szemben és mi a hátránya?
Nagyon megköszönném azt is hogyha valaki adna címet vagy árakat 17,5-es vagy 19 karburátorról!(használt is jó ha az állapota jó)
Köszönök mindent!
Ja és lenne egy kérdésem a karbin a levegőcsavarral szemben a másik oldalon az a betekerhető izé amiből két vezeték jön ki az mi?
a szép a Sendád teccik hogy nincs fejidom
Dobok egy képet is ha már itt vagyok.
50-70ccm vagy 125ccm mindegy 2 üteműeket pörgetni kell mint állat. Ha sport rendszer ha nem. Ebben nincs nyomaték ami alacsony fordulatszámon vinné (naggyon minimális) Nemhiába a gyári adatben Le nagyon kevésnek van megadva. Itt a Le a fordulatbszámból jön ki, nem a köbcentiből. Itt el lehet felejteni az alacsony fordulatot.
A 4-4,5 es fogyasztáshoz annyi, hogy próbáld ki azt hogy pörgeted a gépet rendesen váltások elött kihuzatod amennyire bírod, így váltásnál nem fog leesni a fordulat annyira. Alacsony fordulatnál amugy is többet eszik, mert csak erölködik, teljesítmény nuku, a gázkart meg anál jobban húzod neki......
Nem kell sajnálni hogy pörög, az a dolga arra van kitalálva. Ezért megy a 2ütemű 8000km-t a 4 ütemű meg akár 20000is....
meg a derbimről is tetem fel képet
de lehet hogy a sport csövel jóbb lene még nemtudom ...igyis zavaro az a bizonyos "lyuk" a teljesitményben de biztos meg lehet szokni csak fura az 50eshez képest mert nekem azal dinamikusan
mindenféle teljesitménykésés nélkül jöt meg fokozatosan az erő . Esetleg valakinek van 70es Sendája amin sport kipuff van ? Jah meg etöl ojan pörgös cross-os üveghangjalesz ?
Hát ez a külömbség a "herélt"kipuff és a "tuning " között.
Az enyém nyélen max 4-4.5 et kajált és hozzáteszem rövid távon.
Én tulajdonképpen két ok miatt választottam az E-noxot.
1.INOX az anyaga magyarul rozsdamentes saválló szinte elnyühetetlen motyó.
2.A lakhelyem és a munkahelyem közt van egy 10-12KM -es nyilt szakasz eléggé forgalmas
melóba menet-jövet is szóval kellet a tempó.
Megkérdeztem a DERBi szakszervízben a szerelöt aki othon ilyen szöcskék tuningolásával hangolásával
foglalkozik hogy melyik a jobb megoldás főleg azért mert én vatta újonan vettem a gépet szóval
a garancia stb.
Azt mondta hogy ez a drágább de a jobb megoldás a mocinak és a tempónak is.
Megvettem a motyót elvittem hozá megcsinálta a gari is megmaradt .
Én nem akartam sporolni a mocin .
szalval alul nagyon szerul megy de ha megjön az erő akor nagyon megindul hát akor nem veszek sport kipufott mert igy ojan 20-30% gázt adok csak hoyg ne egyen ojan sokat a motor meg padlógázon ha fojamatosan pörgetem iszonyatos menyiségü üzemanyagot beeszik ...
Szóval elég sok kiegésztítő van, ami mindekét gépre stimmel? áhhá
Amúgy köszi minden segitséget, az E-nox kipufogó zárojelben megjegyzem () hogy igazából verseny cucc, pont azért, mert magam fordulaton kell pörgetni, valahol láttam..
Remélem jó lesz majd, ha megcsinálom..Amúgy futómű és másegyéb közti hasonlóság is akad a két márka között?
Köszi midnent: Peti
UI: itt egy kép az Sx-ről, igy jobban megnézve 'szinte teljesen egyformák..'
Megint én.
Nem akarom megingatni az APRILIA-ba vetett hitedet de nézd csak meg jól ezt a képet.
Látod neeem?
Nagyítsd egy kicsit.
Na segítek nézd a hengert . D mint DERBI.
Ugyan az a két vas csak az SX-ben több az extra pl:ledes irányjelzö,müszerfal,hütöventilátor.....és kicsit extrémebb a megjelenése stb.....
VIDEO
CUCCOK.
Ezeket az oldalakat ajánlom figyelmedbe.
További kellemes napot.
Persze hogy lehet használni csak nincs benne semmi élvezet.
Pl:Lassan gurigázol a városban hogy mindenki jól lássa milyen formás a vasad.
30-40Km/h kb. a váltó 4-5 ben van.Akarsz mutatni valamit a népnek odahúzod neki.
semmi csak gondolkodik 4-es csak krákog 3-2 padló aszt hajrá.
A lényeg az hogy alacsonyabb fordulatról nem indul meg olyan "dinamikusan"
kicsit kell forgatni hogy előbujjon a "szörnyeteg"
Szerintem a legtöbb tuning motyó szándékosan ilyen de szerintem hamar rá lehet érezni és
akkor már természetes ahogy viselkedik a paripa.
Ő az . Imádtam ezt a "kis dögöt"sok örömet szerzett megérte az árát.
CSak hát jött a CR-125 és meg kellet válnom töle.
Ui:olvass vissza a topikban tavaj egyszer már kiveséztük a kipu témát találsz több variációt a témára.
És amúgy neked melyik mocidon volt ez? Képet tudsz róla feltenni? Amúgy ismersz még valami ilyen kategóriáés kipufogót, ami stimmel az Aprilia SX 50-re, és normális fordulaton is húz? köszi mindent: peti
Szóval:A helyzet a következö ezeket a "tuning" kipukat igazábol a 70ccm-es hengerhez hangolják be,
de 50-es hez is ez adják.Ezeken a mocikon ugye nincs power szelep sem.
A felállás a köevetkező:
1000-3000(ford/min)alap közeli taromány van valami.
3000-6000 nagy semmi olyan mintha elmentek volna othonról.
6000-9000 megint kezd magára találni.
9000-......üveghang na itt aztán "ÍZIRÁJDER ÖCSÉM"erre a tartományra van hangolva a cucc.
Kicsit olyan versenymotorszerü fodulaton kell tartani de szerintam hamar meg lehet szokni és az
érzés ahogy meglódul mintha utánégetöt kapcsoltál volna.
Húzod rakod ,húzod ,rakod.....
Lassan nem igazán jó vele haladni.
Na persze ahány gyártó és kivitel
Nekem TECNIGAS E-NOX volt az ilyen.
én azt szeretném kérdezni hogy mit jelent az hogy magas fordulaton kezett el huzni a motor ?
nálad mi a magas fordulat ?
Üdv Peti .
Ugyan már eladtam a mocit és azóta a pirosak csapatát erősítem(több kevesebb sikerrel)
Szavakban nem kifejezhető a teljesítménynövekedés mintha kicserélték volna.
Olvass csak vissza mindent leírtam a topikban .
Azthiszem 40.000Ft.körül mozgott de szerintem megéri az árát,nagyon meg.
Persze a karbit át kellett hozzá fuvókázni és elöre is eggyel nagyobb fogaskereket tettünk fel.
Az utolsó méréseknél már110Km/h felett volt a vége.(vároban nem akadt ellenfél főleg gyorsuláskor)
Azt tudni kell viszont hogy a teljesítményleadást a felső tartományba tolja el.
Emberi nyelven ez azt jelenti hogy forgatni kell a vasat.
derbi nyiregyháza
Tudom ajánlani ök foralmazzák is az TECNIGASt.
Ha valami még érdekel irj szivesen segítek (ha tudok.)
Azt szeretném kérdezni tapasztalt emberektől hogy egy 17,5 vagy 19-es karbi mennyit dob a motoron egy 70-es hengerhez képest? Mi az előnye a nagyobb hengerrel szemben és mi a hátránya?
Nagyon megköszönném azt is hogyha valaki adna címet vagy árakat 17,5-es vagy 19 karburátorról!(használt is jó ha az állapota jó)
Köszönök mindent!