Első telómon szimeringet kell cserélnem. X-treme sm Paioli telón. A szimeringnek nem tudja vki a pontos méreteit? Hogy csak akkor kelljen szétszenem ha már megvan hozzá minden.
Ez bíz sima blokk... 50esekben nagyon ritka a power, nem tesznek bele mert felesleges. De onnan lehet észre venni, hogy a power a kipunyílás méretével játszik, szal ott van egy lapátszerűség a kipunyílásnál, meg van egy "motor" hozzá ami vezérli. Pl nekem a Honda Crm 125-ösön nekem van külön hozzá kis villanymotor és csak akkor müxik rendesen ha van benn aksi, de asszem a Yamaha dt 125 az nem aksival van megoldva. És megvan adva hogy a power szelep mikor nyit és mennyire, amikor teljesen kinyit akkor elszabadulnak a lóerők és úgy húz mint állat... :D De a rezoncsőnek is van ilyen hatása.
Hy Hópihe!
Most suliból irok de majd hazaérek dobok fel pár képet a mocimról Nekem nagyon teccik és hát amerre voltam vele mindenhol megnézték! Igaz ez köszönhető volt a gyönyörű optika mellett a motorikus tuningnak is! De ezeket a cuccokat már eladtam egytől egyig sikerült és most jön az uj project
Az első project:
-TOP 70 es henger
-Gianelli versenyrezó
-Hebo Racing versenymembránszett karbon lapos(ezzel semmi gond nem volt ,(am ez még eladó ) csak elgyengült a lamella mind2 és most Malossi MHR karbonlap lesz benn ami összehasonlithatatlan a hebo-val magyarul sokkal jobb és 110 km/h -s végsebesség
-MEC'EUR erősitett hajtókar ---- ez kellett és sokkal jobb is meghát biztonság...
-Dell'Orto PHBG 19 karbi
-DR Racing sportlégszürő
-TOP C3 csapágyak+szimmeringek
=brutális gyorsulás + kegyetlen szép hang
A következő project ami már készül tnapelőtt érkezett a méter * méteres csomi csak annyit mondok egyelőre hogy FULL MALOSSI MHR TEAM II aki ért a tuninghoz az vágja Majd otthon leirom a cuccokat amik lesznek pontosan és akkor küldöm a képeket!
Bye
Szerinted van benne? Miröl ismered fel, ha van benne? Egyébként ennek a típusnak kb mennyi a fogyasztása, ha csak mondjuk rendeltetés szerint van használva? Bocs, ha hülyéket kérdezek, de ez az első ilyen jellegű motorom. Ja és köszi, hogy foglalkozol a témával!
Power szele szinte tuti hogy nincs benne, 50 esekbe nem tesznek. Tegyél fel a blokkról képeket azt kiderül.... de tuti nincs rajta power, csak simán jó a blokkja max.
Bocs az előbbi hozzászólásomért, 1 kicsit belegabajodtam a smiley-kba!
Egyébként a jeladó is, és a kábel is gyári, valamint a steckerek is, és az egész műszerfal.
Ausztriából behozott moci állítólag.
Helló! Köszi a választ, de hjavascript:smile(document.frmmsg.body,'02');docume
nt.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body
,'02');document.frmmsg.body.focus()ogy is van ez az 1 m? Szerinted ez gyári óra? Egyébként szombaton vettük a mocit, és szeretném,ha minden műxene rajta! Még 1 kérdésem lenne. Ez a blokk power szelepes, mert megy mint böszme!
98-as sendán digitális óra? lehetetlen hogy gyári legyen..
de ha digis? mért nem mér? hát lehet bekell rajta állítani az 1 m-er távolságot mint a biciklis órákon.. és utánna mér...
Sziasztok!
Olvastam h érdekel pár embert kipufogó, én tudok adni: Hebo Performance versenypufó, Derbi supermotókra és endurókra. Nagyon brutál, sajna anyagi gondok miatt kell megválnom tőle összesen 200km-t mentem vele, szal teljesen vadisúj az állapota. a hang elképesztő, youtube-on is lehet videókat keresni, van pár:) ja a pufó felülvezetett. 70-es aluhengerrel és 17,5-es karbival 120 körül megy de áttételfüggő..
40.000Ft, Nyíregyházán személyesen is meg lehet tekinteni.
tel: 20/333-22-56 e-mail, msn:maxiking0014
Sziasztok! Mi lehet a hiba, hogy nem mér a Km óra? (Derbi Senda 98'-as, digitális órával) Esetleg ha van valami típushiba, és valaki már találkozott ilyen jellegű problémával, az írja meg azt, hogy mit, és hogyan lehet kimérni műszerrel, vagy szívesen veszek szerelési ötleteket is a témával kapcsolatban.
Köszi, és üdv.
A jó kis Simson/MZ .ről van kép/videó minden
csináltunk hozzá egy herélt pufót is hát én komoylan mondom van olyan hangja mint egy DRZ-nek rendszerrel csak nem harap vele csak hangja van... nem pörög le teljesen.. de így ahogy most van nagyon ütős most hétvégén is bevan tervezve egy jó kis turatás majd rakok fel képeket meg videót is
jaja iGEN jók a régi Sendák... az újak sztem pörgősebbek de azzal az EU-s motorral elbasszák őket..
Az én mocim.. 2002-es és ilyen supermoto szettel jött ki.. ezen ilyen kerék volt.. és 270.ért vettem 3 évesen egy barátomtól.. a Karbira meg sztem hátul a hátsó idom nál van egy kis műanyag doboz... ez van ráirva... : " Autocalertador De Carburador " meg van rajta valami ref szám meg kód szám.. és ebből megy sztem a 2 vezeték a karbira... de hogy minek az nem tom... ha lehúzom róla megy ugy is,,
Akit érdekel az írjon a topicon vagy msn-en : florymor@hotmail.com
Első telómon szimeringet kell cserélnem. X-treme sm Paioli telón. A szimeringnek nem tudja vki a pontos méreteit? Hogy csak akkor kelljen szétszenem ha már megvan hozzá minden.
Köszi
Most suliból irok de majd hazaérek dobok fel pár képet a mocimról Nekem nagyon teccik és hát amerre voltam vele mindenhol megnézték! Igaz ez köszönhető volt a gyönyörű optika mellett a motorikus tuningnak is! De ezeket a cuccokat már eladtam egytől egyig sikerült és most jön az uj project
Az első project:
-TOP 70 es henger
-Gianelli versenyrezó
-Hebo Racing versenymembránszett karbon lapos(ezzel semmi gond nem volt ,(am ez még eladó ) csak elgyengült a lamella mind2 és most Malossi MHR karbonlap lesz benn ami összehasonlithatatlan a hebo-val magyarul sokkal jobb és 110 km/h -s végsebesség
-MEC'EUR erősitett hajtókar ---- ez kellett és sokkal jobb is meghát biztonság...
-Dell'Orto PHBG 19 karbi
-DR Racing sportlégszürő
-TOP C3 csapágyak+szimmeringek
=brutális gyorsulás + kegyetlen szép hang
A következő project ami már készül tnapelőtt érkezett a méter * méteres csomi csak annyit mondok egyelőre hogy FULL MALOSSI MHR TEAM II aki ért a tuninghoz az vágja Majd otthon leirom a cuccokat amik lesznek pontosan és akkor küldöm a képeket!
Bye
1.mosás
2.blokkmosás.
3.kipu festés.
4.políroás
5.
képeket szívesen várok köszi!
így fogalmam nincs hogy hogy kell beállítani vagy működésre bírni...
Egyébként a jeladó is, és a kábel is gyári, valamint a steckerek is, és az egész műszerfal.
Ausztriából behozott moci állítólag.
nt.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(document.frmmsg.body
,'02');document.frmmsg.body.focus()ogy is van ez az 1 m? Szerinted ez gyári óra? Egyébként szombaton vettük a mocit, és szeretném,ha minden műxene rajta! Még 1 kérdésem lenne. Ez a blokk power szelepes, mert megy mint böszme!
de ha digis? mért nem mér? hát lehet bekell rajta állítani az 1 m-er távolságot mint a biciklis órákon.. és utánna mér...
Olvastam h érdekel pár embert kipufogó, én tudok adni: Hebo Performance versenypufó, Derbi supermotókra és endurókra. Nagyon brutál, sajna anyagi gondok miatt kell megválnom tőle összesen 200km-t mentem vele, szal teljesen vadisúj az állapota. a hang elképesztő, youtube-on is lehet videókat keresni, van pár:) ja a pufó felülvezetett. 70-es aluhengerrel és 17,5-es karbival 120 körül megy de áttételfüggő..
40.000Ft, Nyíregyházán személyesen is meg lehet tekinteni.
tel: 20/333-22-56 e-mail, msn:maxiking0014
Köszi, és üdv.
csináltunk hozzá egy herélt pufót is hát én komoylan mondom van olyan hangja mint egy DRZ-nek rendszerrel csak nem harap vele csak hangja van... nem pörög le teljesen.. de így ahogy most van nagyon ütős most hétvégén is bevan tervezve egy jó kis turatás majd rakok fel képeket meg videót is
Az én mocim.. 2002-es és ilyen supermoto szettel jött ki.. ezen ilyen kerék volt.. és 270.ért vettem 3 évesen egy barátomtól.. a Karbira meg sztem hátul a hátsó idom nál van egy kis műanyag doboz... ez van ráirva... : " Autocalertador De Carburador " meg van rajta valami ref szám meg kód szám.. és ebből megy sztem a 2 vezeték a karbira... de hogy minek az nem tom... ha lehúzom róla megy ugy is,,