ok kösz a segitséget.lesz egy kis időm meg is lesem. talán majd melo után.bár kétlem hogy egy 96-os motorba bent hagyta a gazdája ,azért proba cseresznye.
A kipuffnak azon a részén van ahol a hengere csatlakozik és azér teszik bele h átengedjék az EU szabvány hang és teljesitmény teszten egy kis "tölcsér" szerüség van behevgesztve 1v 2pontal ezt könyedén ki lehet törni akár egy csavarhuzó és egy kalapács segitségévelis
sziasztok,van egy derbi senda r 96os évjáratu motrom. nem rég vettem érdekelne hogy milyen márkályu olajat használtok,vagy érdemes használni ebbe a motorba. most agip 2t sm olajat vettem,nem tudom ez menyire jo bele?
Szerintem ill a szerelöm szerint anyival tul van méretezve a motor hogy elbirja a nagyobb hengert ...
A pörgetésröl anyit h szerintem éphogy nem pörgetem anyira mer iyg kisebb fordulton van ugyan az a feljesitmény...
Nem akarok beleokoskodni, de nem bátorítalak tuningmotort venni. Nem tom, csak hallottam, h nagyon koptatja a motort. Tehát ha még vissza is építed az eredeti cuccokat, lehet már nem lesz mire, v csak nagyon nagy munka árán, és már sosem lesz jó motorod. Ugye jobban pörgeted, jobban igénybe veszed, jobban elhasználod a motort, ahhoz képest, ah gyárilag igénybe vennéd.
Oszt még érdekelne miért tuningolták meg azt a motort. Elkopott a henger, motorfelújítás kellett, éssakkor már tuningolták is? Akkor már felújított motor. V vmi gyári agyonfojtott vacak? (Nekem is ilyen barna a blokkom, egy svájci darab, és alig megy, hála a fojtásnak. Engem is egy hengerszett segítene ki, de kinek van rá pénze?)
Mennyit ment átalakítás óta?
Egy dolog, ami lehet soha ki nem derül. H ha mondjuk nagy értékű kárt okozol, amit ugye a biztosítód fizetne, nem fog örülni, és nem szívesen nyeli le a költséget amit okoztál. Lehet kiszáll, és megvizsgálja a motorod: és ha történetesen lebuksz közokirat hamisításért, biztosítási csalásért, közúti csalásért már fel is jelent. Bár ezen könnyen segít, h gyorsan visszahajigálod rá a gyári cuccokat.
Oszt lehet most tök hülyeségeket beszéltem, majd finoman oltsatok le... Kösss...
Am az ár nem rossz egy fulltuningos motorért. Legyen egyben, ne szervízeléssel kelljen kezdeni, minden működjön rajta, szép megbízható legyen, ne egyen tóúl sokat, és rendben lehet a bicaj...
Hello! Gp1-em van. Sztem nem a fogyasztás a legnagyobb baja. Nem néztem eddig, h mennyit eszik, 7et biztos nem. Amúgy akkor vegyél ilyet, ha később nem sajnálod rá a zsét és van szerelő ismerősöd. Mert otthon szerelni lehetetlen. Amúgy ha megy akkor jó, csak baj ne legyen vele. Ja és ha jól toom, akkor M.O.-ra már nem jön új, szal max használt piac. Ennyi lettem volna.
Szevasztok. Robogóvásárlás előtt állok, és amikor megláttam a Derbi GP1et azonnal beleszerettem.....De ahol eddig olvastam róla azt írták hogy hét, HÉT litert fogyaszt.....szerintem az rohadt sok és akkor inbkább vennék egy Aeroxot vagy SR-Di-Techet.....Légyszi akinek van ilyenje az írja már meg hogy tényleg ennyit eszik-e, és azt hogy megérte-e a pénzét?
sziasztok! motorvásárlás előtt állak és meg szeretném kérdezni mi a véleményetek erről a motorrol?(megéri-e az árát stb..)
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=102690
Helló!Régi tipusu Sendához van alkatrészed idomok.Ha nincs esetleg tudnál segíteni hogy honnan lehetne beszerezni.Kösszi Hello horvathzsozso@freemail.hu
Sziasztok!Valaki tudna segíteni! 1999 Derbi Senda R idomokat keresek első oldalidomok,műanyag hüttőrács védő,hátsó bal idom ami az ülés allat van a lánc fölötti.Ha valaki tud segítsen! horvathzsozso@freemail.hu
ez kérdés vagy kijelentés?:D ha kérdés és az MHR-re vonatkozik akkor igen, van aki beállítja, egész pontosan a Karsai Racing Team szerelője Nyíregyen:P
sziasztok, eladó bőven áron alul a 70-es Olympia vashengerem(olyan mint a Top) frissen fúrva, új 23 ezres dugóval! MHR hengert veszek, és hát kell a pénz:P
fúrás óta 1100km-t mentem vele, irányár 30ezer de megegyezünk!
A pörgetésröl anyit h szerintem éphogy nem pörgetem anyira mer iyg kisebb fordulton van ugyan az a feljesitmény...
Oszt még érdekelne miért tuningolták meg azt a motort. Elkopott a henger, motorfelújítás kellett, éssakkor már tuningolták is? Akkor már felújított motor. V vmi gyári agyonfojtott vacak? (Nekem is ilyen barna a blokkom, egy svájci darab, és alig megy, hála a fojtásnak. Engem is egy hengerszett segítene ki, de kinek van rá pénze?)
Mennyit ment átalakítás óta?
Egy dolog, ami lehet soha ki nem derül. H ha mondjuk nagy értékű kárt okozol, amit ugye a biztosítód fizetne, nem fog örülni, és nem szívesen nyeli le a költséget amit okoztál. Lehet kiszáll, és megvizsgálja a motorod: és ha történetesen lebuksz közokirat hamisításért, biztosítási csalásért, közúti csalásért már fel is jelent. Bár ezen könnyen segít, h gyorsan visszahajigálod rá a gyári cuccokat.
Oszt lehet most tök hülyeségeket beszéltem, majd finoman oltsatok le... Kösss...
Am az ár nem rossz egy fulltuningos motorért. Legyen egyben, ne szervízeléssel kelljen kezdeni, minden működjön rajta, szép megbízható legyen, ne egyen tóúl sokat, és rendben lehet a bicaj...
nem akarod megadni az msn-ed?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=102690
fúrás óta 1100km-t mentem vele, irányár 30ezer de megegyezünk!