Nem tom, ki van-e már nézve a gép. De vásárláskor nagyon csekkold le a bicajt, nehogy svájci gépet vegyél. Svájcból jött Supermotóm van, minden fojtást eltávolítva 70 a vége...
Eddig csak sportmotorom volt és eléggé bejön ez a supermoto dolog... Nehéz a döntés ... 80as utazót lehet ezekkel tartani? Gonolom igen ha 110et megy végre. És 50es hengerrel is mennek ilyen jól?
Atol füg h mit szeretnél pályára meni pl kakukcs v a jó magyar utakon közlekedni a jó magyar utakra szerintem kell a Derbi felfügesztés azér az elöl hátul kb 180mm rugoút nem rosz az Rs szerintem nem megy anyival jóban ...nekem most fenn van a 70es Top hengerszet (42500ft) és nincs elenfél gyursulásba
80km/h-ig mint egy rakéta ... lehet hogy egy Rs-böl kicsit töbet lehet kihozni mivel áramvonalasabb
nekem a Sendám hasalás nélkül 110körül megy hasalás +5km/h :D
én azt mondanám h Derbi de ez csak az én véleményem nekem edig csak endurom és Sm volt párszor mentem gyorsaságival nekem nem jön be nincs ojan szabadság szerintem én erdöbe crosspályán aszfalton mindenhol megyek
Sziasztok! Valami tanács féleséget kérnék. Uj motort készülök venni a közeljövőben és nem tudok dönteni hogy Derbi Supermotot vagy Aprilia Rs-t vegyek. Rs-en már mentem 100at ment végre és elég jól gyorsult. kb 10 embert kérdeztem meg melyik a jobb gép 5azt mondta RS 5 azt hogy alap hogy a Derbi supermoto-ja. Mit mennek ezek a gépek? Kis tuninggal mit tudok kihozni belöllük? (Nem többszázezer forintos full tuningra gondoltam) Előre is köszönöm a segítséget:D.
Hát énis szoktam kerekezni de amiota eltörtem a hátsó idomot +betörtem a hátsólámpát+letörtem az indexet azóta nem nagyon szoktam szerencsére nem dobtam el a vasat
Ja én vagyok.Hát kerekeztem de mivel kevéds volt a fékolaj ezért nem fogott keréken a fék és eldobtam ami a kisebbik baj mert az idomokat leszedtem de ahogy oldalára esett elkezdett darálni valmit az egyik fogaskeréknek eltőrt a tengelye. Ma meg addig szereltem hogy egyszercsak eltört a kuplung oldali dekni amikor raktem vissza tehát kátlem hogy ggurulunk egyet mert tök hulla a gép.
Akor te vagy a regi sendás Mi a baja a gépnek ?
Gurulhatnánk majd egyet ! Neked fenn van már a henger ? én már beleraktam 1200km-t
nagyon jól huz csak kicsit késön jön meg a teljesitmény de akor elszabadul a pokol
Szeretnék venni magamnak egy aluvázas Derbi Senda-t(50ccm), és véleményeket szeretnék róla. Pro és kontra.
Illetve nincs-e valaki Szombathely környékén akinek a fent említett gépe van,hogy élöben is szemügyre tudjam venni egy kicsit.
nemfeltétlen ugrik meg tőle a fogyasztás, nekem az előző gépem sportszűrővel sportdobbal 2,9-et evett, jó állandó 80as tempóval de 3,3 nál megállét mindig.
A hangja kopogósabb lesz tőle, meg talán kicsivel hangosabb is. Szal hangra hallani lehet a dolgot. Meg erőt is ad bele. Ha spórtszűrőt használsz akkor nagyobb főfúvókát érdemes használni kb 92es körülit így erősebb lesz a moci is. a fogyasztáson nem nagyon fogod észre venni. de erőt az dob rá. Viszont ha sportszűrőt teszel akkor mindenképp kell a nagyobb fúvóka, anélkül lehet hogy szar lesz. A fúvóka jobb helyen 700Ft-hozzá.
Hello!
abban szeretném kérni segítségeteket h most vettem egy derbi senda 50 sr-t
és szerintetek hogy tudnám tuningolni de nagyobb gengert nem szeretnék venni!
Ha van eladó cuccotok ami jó hozzá írjátok meg + kép aztán beszélhetünk róla...
Előre is kössz!
üdv mindenkinek!
Egy pár napja én is nézegetem ezt a fórumot,mert felkeltette az érdeklődésemet egy derbi HRD 50.
A bibi az,hogy ez egy 2005 évjáratú motor,de egészen más váz kialaktása van mint a többi ilyen évjáratú derbinek (ez hajlitott acélcsöves,olyan mint a régiek).Kerestem derbi HRD-t a neten,de nem találtam.Ha valaki tudna ehhez valamit fűzni azt örömmel fogadnám!
80km/h-ig mint egy rakéta ... lehet hogy egy Rs-böl kicsit töbet lehet kihozni mivel áramvonalasabb
nekem a Sendám hasalás nélkül 110körül megy hasalás +5km/h :D
én azt mondanám h Derbi de ez csak az én véleményem nekem edig csak endurom és Sm volt párszor mentem gyorsaságival nekem nem jön be nincs ojan szabadság szerintem én erdöbe crosspályán aszfalton mindenhol megyek
Gurulhatnánk majd egyet ! Neked fenn van már a henger ? én már beleraktam 1200km-t
nagyon jól huz csak kicsit késön jön meg a teljesitmény de akor elszabadul a pokol
link
Szeretnék venni magamnak egy aluvázas Derbi Senda-t(50ccm), és véleményeket szeretnék róla. Pro és kontra.
Illetve nincs-e valaki Szombathely környékén akinek a fent említett gépe van,hogy élöben is szemügyre tudjam venni egy kicsit.
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.:Horváth Balázs
hhhvep@gmail.com
http://nabla.elte.hu/~gaborg/m...
jo munkat
A hangja kopogósabb lesz tőle, meg talán kicsivel hangosabb is. Szal hangra hallani lehet a dolgot. Meg erőt is ad bele. Ha spórtszűrőt használsz akkor nagyobb főfúvókát érdemes használni kb 92es körülit így erősebb lesz a moci is. a fogyasztáson nem nagyon fogod észre venni. de erőt az dob rá. Viszont ha sportszűrőt teszel akkor mindenképp kell a nagyobb fúvóka, anélkül lehet hogy szar lesz. A fúvóka jobb helyen 700Ft-hozzá.
Gondolom a fogysztás is kicsit megugrik tőle.
nekem van neonom a derbin! képeim között lehet látod de ha érdekel irj vissza és teszek fel képet róla!
optikai tuningal kapcsolatban szeretnék tudni tapasztalatokról mit hova érdemes tenni hol van milyen árban és hogy néz ki !
Képeket is mellékelve hza van!
KÖSZI
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Gyál környékén van derbis ?
abban szeretném kérni segítségeteket h most vettem egy derbi senda 50 sr-t
és szerintetek hogy tudnám tuningolni de nagyobb gengert nem szeretnék venni!
Ha van eladó cuccotok ami jó hozzá írjátok meg + kép aztán beszélhetünk róla...
Előre is kössz!
Egy pár napja én is nézegetem ezt a fórumot,mert felkeltette az érdeklődésemet egy derbi HRD 50.
A bibi az,hogy ez egy 2005 évjáratú motor,de egészen más váz kialaktása van mint a többi ilyen évjáratú derbinek (ez hajlitott acélcsöves,olyan mint a régiek).Kerestem derbi HRD-t a neten,de nem találtam.Ha valaki tudna ehhez valamit fűzni azt örömmel fogadnám!