Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt van pár kép a folytásról: ez van benne
Meg itt van a Gilera Smt 50-em alig van benne 6500km
Meg itt vannak együtt gilera smt50 derbi x-race50
Ja meg ha érdekel vkit egy kipu összekötő cső, leovince v6 rendszerhez volt. Egy csiszolás ráfér mert kissé el van szineződve, de amugy tökéletes állapotban van (a gumi is kiválóan tömít) ha érdekel írj, meg tudunk egyezni.
A kipu meg így néz ki kiherélés és festés után (mondjuk ezt tesóm csinálta szal szebben is lehet =)
nekem is volt ilyen gond h beleért a tankba a gyertyakulcs maradt a sima villáskulcs azt kész
persze van csak azt nem tudom h mekora kéne bele
v mejik nap cseréltem ki mert 4A es volt most 10Aeset raktam be de szerintem az tul nagy
nem tugya v ki hogy hol lehet ojan gyertyakulcsot veni ami befér az x-race gyertyájához ?
a normál gyertyakulcs nem fér be mert a tank aja utbavan
akkor nemtom, talán kérdezd meg a boltban hogy milyen izzót ajánlanak hozzá mert lehet ott van a bibi, vagy az ugratásokat nem birja. Biztosíték bevan kötve rendesen az aksinál?
Vann ben aksi már mindenhol mértem mindent de nem találtam semmit
A kuplungrugót nemtom. De ha adtak hozzá akkor gondolom nem árt kicserélni.

Aksi van a gépedben? Mart ha nincs bent aksi akkor nem kell csodálkozni hogy kivágja az izzókat. Ha teszel bele aksit akkor elmúluk ez a problémád, ha meg van bent és úgy vágja ki akkor nemtom, átkell nézni az elektronikát mert vmi túlfeszkód van (bár elvileg a refidnek igy is kéne menni, mert azt vágja ki utoljára)
Ja meg azt akartam még kérdezni hogy a hengerszethez adtak kuplungrugokat azt be kell teni ?
vagy az mér job mint a gyári ?
Van egy ojan problémám h kb havonta cserélek elsö izzót ez mitöl lehet h fojton kiég ?
megmértem és kb 12.5V-ot kap az szerintem nem sok
Köszi a segítséged Flory Kellemes Húsvéti Ünnepeket.
Helló
az idomokat érdeklődd meg a www.derbimiskolc.hu -n ott sztem hoznak neked, ha kis mákod van talán még gyári matricás is lesz.

indexrelé v műszerfal amiben fordszámmérő is van, van esetleg vkinek?
Hello !

eladósorbakerült a gyári 50es hengerszetem 7742km/t futot szerintem hibátlan állapotban van
19-es és 21-es karburátor csere érdekel az ára pedig 20000ft
Nem számít hogy mennyi de nagyon kell az a fele amit láttok meg jó lenne a bal is meg a farokidom se lenne rossz. De ha más is van én vevő vagyok mindenre!
Foggalmam sincs még mennyit eszik mentem vele vagy 3km-ert :S de sztem 3,5 körül.
Amugy van valakinek elfekvő alkatrészei derbi senda x-race vagy a hasonló típusokhoz? Érdekelne pár cucc.
Köszi a sok infot !
már van 100km a hengerbe szerintem kipobálom a 100as fuvokát is meg a nagyob karbit is
egyik haveromnak van egy fölös majd kölcsön kérem töle ... nagyon vaddiszno let a motorbol hogy
rajta van a 70es hengerszet
a kitámasztó készül csak kéne találnom egy esztergájost aki esztergál nekem egy perselyt
mert teljesen szét van kopva a kitámasztó furata
a 17.5s karbival menyit eszik a kicsike ?
Az enyém is 14 es karbival megy mint csabi_sendáé is... 70 es hengerszett mellett eddig még nem tünt kevésnek dea következő max 17,5 lesz nagyobbat nem veszek igyis eleszi a zsebpénzem :D
Drága ám az... :S olyan 7000ft egy olyan ülésalatti.
egyébként melyik oldali kell neked?
hali!
szerintem nem fogsz találni sehol hozzá legalábbis én nem találok.... de ha mégis találnál.. szolj nekem is
Ha valaki tud erre ülés alatti és farok idomot (jó a használt is csak ne törött legyen vagy full idomszett-et) légyszi jelentkezzen.
Előre is köszi.
Most nézem a karbid méretét....
Az talán kicsi a 70es hengerhez. Én is most gondolkozom egy nagyobb karbin, nekem 17,5es van a 70es hengerhez meg tunningkipu de egy 24es vagy 21esben gondolkozom. A gyári leírásban elvileg azt írják a 70es henger+sportdob+sportszűrőhöz 24es karbi, de ez nem tutko. majd elösször a 17,5ssel összeteszem és utánna tudok véleményt mondani róla, mondjuk eddig is disznó mód ment a kis gpr.
Hát szerintem örülj a 95km/h-nak. Az már nagyon jó gép akkor. Főleg akkora fúvókával. Ha gondolod próbálj ki benne egy 98-105 körüli fúvókát. De az az igazság hogy 100km/h felett már nagy erő kell ahhoz hogy többet menjen, légellenállás és egyéb dolgok miatt. Pl a te géped 95öt megy az én honda crm-em 130at és ebben 24Le van kb a duplája, a honda cbr125 2005-ös (kb 13-15Le de csak 2litert eszik) meg csak szakadékban hátszéllel megy 130-at alattam, pedig az áramvonalas mint állat. Minél nagyobb a sebesség anál nagyobb erő kell a gyorsításhoz és ez kb négyzetesen nő, sajnos.
De ha fúvókát növelsz talán gyorsabban fog felmenni 95-re, ami nem rossz :D én aláztam vele 125ös yamaha Xt-t =)

Sikerült megcsinálni a kitámasztót?
Ma nem hoztam ki a gépet mert itt szakadt a hó :S de majd holnap akarok csinálni vmi képet róla, mert feldobom hirdetésbe is.
Hello ! anyit tenék hozá h nekem anyi tuningom van hogy a kipufbol ki van véve a fojtás és a katalizátor
a gyári 62es főfuvoka helyet 76-os van bennn ! Enyi "tuningal" 53/13as átételel kb 85km/h a végsebeség ugyan ez a felálás anyi változásal hogy 53/15 az átétel kb 95km/h a végseb de 6.ba már nem tud kipörögni a motor ! szerintek elég ha beteszek egy 100körüli fuvokát a 14-es karbiba vagy vegyek egy 19es karbit a 70ccm-s hengerhez ?
Köszönöm Flory a segítséget!
Aki kivette belölle nekem a folytást csak 3 dolgot sorolt fel, tuti megcsinálom/csináltatom a többit.
Tud valaki 70-es hengerszettet új blokkos sendához? (a gyári elfogyott a forgalmazónál)
Amugy meg ha gyári kipud van akkor szinte tuti hogy benne van a 75ös folytás.
Ja meg meglepő hogy több fajta is lehet a belseje, én már két ugyanolyat szétszedtem és más volt a belseje mindkettőnek (egyikből külön is kijött a katalizát szerű pogácsa a másikból csak a csővel együtt)
Sok sikert hozzá
Nem a lánckerék miatt nem tudod kipörgetni, mert ha nagy hátszelet kapsz akkor kimegy, de kevés hozzá az erő.
A 45km/h-s folytást azt ki lehet fúrni, a 75km/h-sat meg csak két helyen kell félbevágni a kiput és CO-val összeheggeszteni, ha ügyes vagy alig látszik a dolog. (sztem a 45-ös kevés gépben van benn, mondjuk az enyémben pont volt :D )