Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Húha :) az kemény dió én ugytudom hogy a hátsónak a feltöltését nem mindig válalják be a szerelők mert nehéz, de az elsőt azt fentről kell utántölteni.. kiszeded a gumi dugot a tetején alatta van egy imbusz csavar asziszem azt kihajtod és ott kel tölteni... Énis nemsokára megyek utántölteni kicsit csordogál belőle de joazide :D
Szereztem service manualt derbihez, benne van szinte minden.
Ide sajna nemtom feltölteni. De gondolom sok embert érdekelne. Külön külön macerás elküldeni.
Kéne vki aki csinálna egy oldalt a fórumnak és oda tudnánk tölteni fel cuccokat, képeket, leirásokat stb...
Nekem sajna nincs rá időm, de ha vki megtudja oldani akkor lécci tegye.
Ja most néztem benne vannak a moci adatok, első teló feltöltése, talán a hátsóé is, blokk szétszedése, kapcsolási rajzok, karbi szétszedése, melyik mocihoz milyen gyári karbi és fúvókakészlet stb...
Szal tele hasznos dolgokkal. Angol, drd, x-treme, gpr, x-race a régebbieket nemtom de a blokkjuk ugyanaz meg a teló is hasonló.
Ja és milyen olajat kell bele tenni?
Helló! A Showa első telót hogyan lehet feltölteni olajjal?
És a hátsót?
Ha a kipu mögröpöddt, hát vagy hegeszd össze, de én a helyedben vennék egy ujjat :D
70-es hengerekről info-t tapasztalatokat árakat WEB CCÍMEKET még mindig várok szeretettel segítségül és a kipu repedésemre megoldást!
ELŐRE IS KÖSZI MINDENT!
eben tudnák is segiteni ha gondolod megmérem !
most vetem le a gyári hengert nekem ezel 85-t ment
sztem a hengerrel nem buherálnak. én a helyedben megnéznék egy gyári 50es hengert és összehasonlítanám.
Hali!
Pedig valóság, itt szívok vele... Igaziból fogalmam sincs, hogyan műgszik, csak szerelő mondta h a hengeremmel van a baj. Az enyém Svájcból jött, ugye ott szigorúan veszik, h a kismotorod 45nél többet ne menjen. A Magyarországon vásárolt motorkra valószínű nem igaz ez a hengeres fojtózás. Vmi olyasmi h a henger oldalán a kipuff nyílás kisebb, mint kéne, azt kell kivágni... De télleg fogalmam sincs úgy konkrétan a dolgokról...
Sziasztok!

Nemrég hozzájutottam egy Derbi-hez. Sajnos nincs túl jó bőrben a kicsike. A hozzá kapott papírok alapján Senda G 1997-es, a motorjára rabassa van írva, vízhűtéses és hat sebességes. A kuplung kosara törött és a kuplung felőli dekni is el van repedeve, illetve a fékbetétek hiányoznak, ha valaki tud eladó alkatrészeket esetleg bontásra motort az érdekelne. Szerelésben tudok segíteni ha valakinek szüksége lenne rá. A segítséget előre is köszönöm.
Hello! Gabor 2005 08. hó
Folytás nélküli kipu-t is vennék vagy javíttatnák mert az enyém szétvált a könyöknél!
Dob nélkül is jó neklem visszább olvastam vhol volt 1 eladó és lett volna vevő külön a dobra is ahogy olvastam!
valaki erről tud mondani valamit?
Köszi!
akkor ha meglessz a zsém akkor megadod a srác számát addigis köszi!
Hát én erről a hengeres dologról nem hallottam még... Ez mit takar?
A nikocilos hengert nem szoktak furatni, a vashengert is csak akkor ha vmi gebasz van már az oldalával. Én arról tok hogy a beömlőnyílásnál van egy szűkítés de a csak egy lap és simán ki lehet szedni.
Különben meg kipuffot lehet csináltatni is hozzá, 20000ért megcsinálják a gyári 50000 helyett.
A szervíz meg nem fogja elmondani hogy mi van a géppel, műhelytitkokat nem nagyon szeretnek kiadni. :S
Ghost&Rider!
Neked mikori a használt 50-es hengered?
Most a gyári 14-es karbi van de ha meglezs rá a pénzem veszek egy 19est. a kipuff a gyári .
Én Gyálon lakok és it van egy kis föleg robogokal fogalkozo bolt it rendeltemmeg meg adtam a motor ill
alvázszámomat és 3nap alt it volt a hengerszett
ha gondolod megadom a srác számát
remélem tudtam segiteni
Köszi az árat !
Hol vetted merre felé?
És milyen karbid és kipufogód van ?
Köszi!

Mégvalaki ha tud segíteni szívesen várom!
Hali!
Ha kisebb lánckereket teszel fel, attól az ereje, gyorsulóképessége lesz jobb, cserébe a vége veszik. (Gondold át h műgszik a montenbájk.)
És valóban nem érdemes túl nagy fogaskereket feltenni, mert 5.ben 6.ban nem pörög ki. (Ez tapasztalat.)
Tapasztalat: vettem egy 2002es Supermotót, és a világért nem akar 60nál többet menni. Cseréltünk végdobot, gyertyát, ilyen apróságokat. De a banánnak se akart menni. Eltoltam szerelőhöz, lehúzta a hengert, és megállapította, h le van fojtva. Ugye ezek kismotorok lennének, törvénybe foglalt paraméterekkel, amiket legalább a kibocsátáskor kell produkálni. És ugye ezek a motorok annál jobban teljesítenek. Tehát kipuffogóba kerül fojtás, lánckerék, meg nem tom mien ökörséget elkövetnek, h ne menjen. Pölö olyat, h a hengeren a kipuff nyílás kisebb, meg úgy buherálják az egész hengert h már ott le van fojtva. Szal ha jóóóó nagy peched van, még az is lehet, h a hengered a bűnös, és jól kimarathatod, v új hengerszett, ilyesmi.
De nem kívánom neked, szervízt faggasd ki, legyenek veled őszinték. Addig is kellemes, és türelmes motorzást :-)
Hello !
én most vetem a héten egyet a dobozára DR felirat van irva de Top hengerszet van benne egyik ismerösöm most vet ugyan ijet neki 99es a sendája van szoval szerintem jó lehet neked is én 42500ft-ér vesztegetik
De milesz ha cibálni is fogom a szarvát?!jó aztér most is huzotam neki egy kicsi de akor is vigyázok h ne pörögjön nagyon
ez igy nagyon gáz
JAJJ és azt elis felejtettem hogy 97-es évjáratú lenne enduro!
Sziasztoki!
Szeretnék tanácsokat, tapasztalatokat és árakat kér(dez)ni tőletek a következőkről:
-70-es hengerszett hol milyen mennyiért?
-karburátor infok
-kipufogóról tudnivaló hol mennyiért vagy használtan?

ELŐRE KSZÖNÖK MINDENT!
Én is jelenleg az üzemanyaggal szopok pedig nincs benne nagy karbi... amig bejaratos volt elmentem3 literrel 200 km et és most? most talán 5 literrel elmegyek 90 et :D
váááááá iszonyatos modon nyeli a motor a benzin még bejáratos ezért alig hozom a gázt és beevet 5L-t
ez nem fért be az elősőbe