Köszönöm a válaszokat!
Akor valószinüleg az a gond hogy nincs kivéve belölle minden folytás illetve tuningolni kell valamilyen szinten. nekem a szervízben 3 dolgot mondtak golytás kivételénél, Flory te meg kapásból vagy 10-et felsoroltál:D ÉS az lehet hogy a 15-ös lánckerék egyszerűen olyan nagy hogy a motornak nincs ereje normálisan pörgetni, lehet hogy egy pl 13-massal jobb lenne a végsebessége? Na majd akkor kézbe veszem a kicsikémet
Csatlakoznék az előttem szólóhoz!Ha hosszabb áttételt raksz rá, x km/h-val gyorsabb lesz a motorod.Gondolom akarsz egykis "erőt"is érezni?Akkor hagyd meg a gyári áttételt.Ne vágdosd szét a kipufogót ennyire Viszont abban igazat adok, hogy azt a kurva csonkot ha van flexeljétek le és co val varjátok be.+ fúvóka csere.
ja a lánckerékhez meg annyit, ha nincs erő a gépben akkor felesleges rátenni gyorsabb áttételt hacsak nincs vmi 2km-es egyenes szaka amin ki akarod huzatni. Ha viszont bírja akkor el lehet rajta gondolkozni. De én a helyedben előbb a kiput és a fúvókát csinálnám meg, mert attól előbb fog nőni a végsebességed, és utánna lehet a lánckereket.
Hali
Egy kis felhomályosítás:
-akinek a gépe 90 körül megy és magas fordulaton használja, 9-es gyertyát használjon, mert könnyen elcsöppenhet a gyertya menet közben. Tapasztalat, de enek mákom volt mert megúsztam egy gyertyacserével.
-A gyári kipufogókban folytások vannak! Ne akarjun kvele 90-et menni. Ha mégis akarunk vele íkkor szedjuk ki, vagy szedessük ki. A kipuban 2 folytás lehet. Ahol biztos van az az első dob legvastagabb részénél: egy katalizátor szerűség van benne, meg egy szűkítő cső, ami 75km/h-ra szabályozza le. Ezt ki lehet vágni és olyan hatása lesz mint egy sportdobnak, és hangosabb és kicsivel kopogósabb lesz a hangja is. A másik folytás ami a kipuban lehet az mindjárt a csonknál van ahol a blokkhoz kapcsolódik. Ez nem mindegyiknél van bent, általában az osztrákból behozottaknál, mert ez folytja le 45km/h-ra. Ez egy átmérőszűkítés, amit kis ügyességgel szintén ki lehet szedni. Ami még lefolytja a gépet a kipuban, az a végdobban a felgyülemlő olaj. Ezt érdemes kiégetni, mert ha tiszta akkor nem erőlködik majd tőle a motor, nem fog annyira melegedni sem. Én spec úgy égettem ki hogy rátettem egy 125-ös 4üteműre és 300km lehajtottam vele egyhuzamban, teljesen tiszta lett =) igaz egy darabig égett benne a cucc =)
-folytás még a membránoknál lehet (ezekben a tipusokban még nem találtam, de mondjuk a yamaháknál szokott lenni) egy sima lap ami az átmérőt szűkíti, ezt simán csak kikell szedni.
-mégvalami ami miatt nem megy a gépünk 90-et: gyári cuccokkal a karbiban 65-76 körüli főfuvóka van benn. ezt ki kell cserélni egy 98 vagy 105 körülire. Hogy miért? mert a kis fúvókaátmérővel nem kap elég anyagot a gépünk, pörög pörög de nincs olyan ereje. Sok gépnél van az hogy beteszed 5. vagy 6.-ba és nem lehet kihuzatni benne, na az pl azért is van mert nem kap hozzá elég anyagot.
A sportkipuk meg teljesen nyitottak (üresek) még a végdobon is át lehet látni.
Én már szétszedtem 4 kiput, hozzáteszem alacson fordulaton csökkenni fog az ereje, de felöl nőni fog, és egy 2ütemű gépben csak akkor van erő ha pörgeted)
A nagyobb fúvókátol erősebb lesz a gép, de az étvágya is megnő, de szerintem ez hanyagolható pár tized liter a különbség.
mégvalami: nemrég dumáltam egy derbi sendással aki mondta hogy ő csak 8000ig huzatja ki a gépet és már vált.
A 2üteműeket pörgetni kell! minél magasabb fordulatnál váltasz annál kevésbé fog visszaesni a fordulat és igy nem kell nyélgázthuzni utánna és nem foglya lezabálni a gatyátad is. A 2üteműnek nincsen nyomatéka (rendesen) ezért kell pörgetni, ezzel az élettartama is megrövidül, de ha ez nem tetszik nekünk akkor vegyünk 4üteműt (bár azokat is kell pörgetni de nem ennyire, 125ös honda cbr-en is 8000ig ki kell húzni)
Sztem az a 65-ös végsebesség kevés. Vidd vissza a szervízbe zsolesz!
Nem tudtok valahol 2006-os (új blokkos) sendához 70-es hengerszettet? A forgalmazónál elfogyott.... Fontos lenne.
Kössz.
most lehet hogy egyesek hülyének néznek de idöjárás fügö is a motor teljesitménye
ugyanis nem mind1 hogy mijen hütést kap a motor nem mind1 hogy mijen hömérsékletü az üzemanyag
nem mind1 hogy mijen páratartalmu az üzemanyaghoz kevert levegö nagyon sok minden közrejátszik
a motor sebeségébe ... (szerintem fogjuk rá h mijen kedve van az a leg egyszerüb )
Senda 70 azért kérdeztem meg h ki mit mond menyit kell meni mert ma beszéltem még 2szerelövel és mind a 2 mást mondot
olesz én aztmondom motorfüggő:D meg hogy milyen hangulata van a mocinak haverom 50es DT jével mentem tegnapelött épphogy 80 at... de tavaly ősszel mentem vele 95 öt... és neki is 12 es lánckerék van... nembiztos ha 15 ös lanckereket veszell akkor jobb lesz végre.. ha nincs ereje a vasnak kihuzatni 6. ba akkor b*szhatod a 15 lánckereket... - véleményem -
Hello !
nekem tuning nélkül a 2005-s senda 95km/h val hasit a 15-s lánckerékel
fen van a henger a rohat szemét beköpte a gyertyát és toltam 4km-t a motort
Hát most figyelj az a 15ös első lánckerék ( szerintem ) k*rva nagy... ha 12 eset raknál elöre ( nekemis ekkora van ) sokkal jobban menne én állitom... jobban harapna... aza a 3 fog sokat számit ám...:)
Sziasztok!
Elvittem a motort 1000km után szervízbe, kivették mindjárt a folytást is. Az első fogaskereket kicserélték beraktak egy 15-fogast. Ami érdekes, hogy csak 65-öt megy a motor és az ereje kb egy elektromos rolleréval egyenlő. Lehet nem vettek ki belölle minden folytást? vagy tényleg ennyi a végsebessége?
Kérlek válaszoljatok, köszönöm.
Valaki tudna segíteni? Hogyan kell megtisztítani a bendixet? Egyáltalán mi az a bendix és hol van a motoron? Itt a közelben 1 ismerős sincs aki értene hozzá...szervíz nuku! Hiába önindítózok, nem pörgeti meg amit kell....1ik ismerősöm mondta h bendixet kell tisztítani, de ő se tudja hogyan kell
Azt kimondottan birom hogy egyes embereknek mekkora arcuk van msnen és amikor megvan a cucc nyomatja a kérdéseket... ez szint miazhogy hány km szabad járatni? multkor aztmontad első utad a sulidig lesz 50 km... odavissza... akkormeg most miröl beszélsz... amugymeg ha nem huzod neki, inkább a hosszu utat szokták ajánlani mert ott nem kell kapcsolgatni...
hát szerintem nem nehéz.. megtudod te is csinálni... csak kikell cserélni meg vagy leengeded az olajat vagy addig összefogatod vagy betömöd az olajcső végét és kész kiszeded a motor oldalából az egész szivattyút.. mert benen van a a szimering...kicseréled visszateszed és happy minden
Küszi a segítséget DERBISM50RACER.
Amúgy még azt akarom kérdezni hogy azt a szimeringet könnyű kicserélni?Én is ki tudom cserélni vagy inkáb vigyem szerelőhöz a motort?
Hello !
köszi a linket !
nah megvan a 15-s elsö lánckerék ezel a gyári hengerel 95km/h a vége kb
holnap teszem fel a hengert szerintetek egyszere menyit lehet vele meni a bejáratás alat ?
kb 30-40km-t ?
Ha a hétvégén lesz időm csinálok pár képet. De addig nézzél itt körül hátha találsz vmi használhatót, van egy pár kép a derbikről. http://bikepics.com/derbi/
sokkk sikert :D
Én nem álatm nem ültem nem terheltem. a bolt elöt letetem bementem mire kijötem el volt dölve a motor és mivel 96kg a motor szétcsavarta az egészet és nem tudom hogy mijen formára kéne visza hajtani
és hogy mijen közel kell hogy legyen felhajtot álapotban a hátsó lengökarhoz
Figyelj ha megvan minden darabja, akkor ugy heggeszted vissza ahogy akarod. A képről sem fogsz tudni sokmindent. Vki megfogja a motort te meg addig állítod ameddig szted jó nem lesz. Nem kell nagyon megdölnie a motornak, de érzésre beállítod és felheggeszted. Simán jó lesz. Mindegyik motoron más a szöge.
De kitámasztón lévő motoron nem szabad üllni meg állni! Attól fárad el és törik le. Az nem azért van hogy ugráljunk rajta hanem azért hogy ha leszálsz róla ne döljön el.
(ezt csak azért mert én is vettem már pár motort aminek meg kellett csinálnom mert ugy rugták be hogy rajta álltak)
hy h.dávid
a motor jobb elején van a vizpumpa meg az olajpumpa is.
a viznek is van egy kis lyuk hagyva sztem aból jött neked avíz... ami anyit tesz hogy szimeringes a vízpumpád... kikell cserélni ha továbra is fog pisilni a motor
Akor valószinüleg az a gond hogy nincs kivéve belölle minden folytás illetve tuningolni kell valamilyen szinten. nekem a szervízben 3 dolgot mondtak golytás kivételénél, Flory te meg kapásból vagy 10-et felsoroltál:D ÉS az lehet hogy a 15-ös lánckerék egyszerűen olyan nagy hogy a motornak nincs ereje normálisan pörgetni, lehet hogy egy pl 13-massal jobb lenne a végsebessége? Na majd akkor kézbe veszem a kicsikémet