ha megtudnád kérdezni ott a szalonba hogy csinálták hogy kivették a folytást,
mit csináltak a váltónál hogy bejött a 6 dik? azt monták nem fér bele.
nincs helye a 6 nak
Persze hogy van gyári 70-es hegnerszett.Nekem is 2006-os gépem van, amikor megvettük a mocit akkor mondták hogy kapni hozzá. Biztos jó, elvégre mért gyártana szart a Derbi a saját motorjaihoz.
Hali
Lehet, hogy végül gyári főtengelyem és gyári 70-es hengerszettem lesz. Kicsit szívás, h 2006-osom van és még nem jöttek utángyártottak ebből...
Fura h van gyári 70-es hengerszett. Volt valaha ilyen? Sztetek jó?
Egyébként vigyázzatok az olajcsővel! Nekem véletlenül megtört a rugóstag fölött, és megállt a motor...
Először azt hittük a hűtéssel van baj, mert sziszegett. Kiderült: amikor ráültem és kicsit összenyomódott a rugóstag, akkor nem kapott olajat....Na mind1, figyeljétek mindig , h legyen olaj a csőben!
nekem a mocom 2002.es nálam 1.5 éve van.. semi baja nem volt! egyedül olajcső keményedett ki meg ien apróságokk de az korral jár.. komolyabb probléma nem volt vele! megvagyok vele én is elégedve:D
Neviccelj már a leggjobbak ezek az endurok :) a korukhoz képest sztem nagyon erősek, sőt sztem van olyan ujj rx esetleg Dt amelyik nem ilyen erős... én igazából csak az első hátsó teleszkópokkal ne mvagyok megeléedve mert mindig behal a szimering ... de amugy qa jó mocik ;)
Helló srácok!Eladó egy 1986-os MZ, 26.000km, kifogástalan gyári állapot, tárcsafékes, igényes új fényezéssel, új kipufogóval, krauserrel, lejárt műszakival 95ezer ft, műszakival 115. Az ár alku képes.
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
gaborg az a valaki én voltam amúgy meg pécsen a seres cégtől való a szimering, ez egy hidraulika cég.... az a méret természetesen nemjo a teleszkópba, de valamit esztergaltak rajta vagy nemtudom és msot patent.. de ha fater hazajön megkérdem mekkora az a szimeing...
A valtos bizbaszhoz meg annyit, hogy az egyertelmuen a vegsebesseg korlatozasarol szol.
Ilyenkora a hatodik sebessegi fokozati fogaskerek par bent van, csak nem kapcsolhatoak, vagy azokat mar nem is teszik bele? Ha benne vannak, akkor szerintem csak valami csavar kivetelevel, vagy valami egyszeru muvelettel meg lehet szuntetni a korlatozast, ami nyilvan a kapcsoldob szabad elfordulasat korlatozza.
nekem sajnos a vegsebessegemet meg mindig a teloszimering hianya korlatozza, mar nem emlekszem ki, de valaki tudott valami olyan szimeringet venni, ami kicsit esztergalva jo lett, milyen meret ez es hogy kell megmunkalni, hogy jo legyen?
Hat igen fojtani kell, ket okbol elso segedmotoros kerekpart legfeljebb 4kW-os motor hajthatmeg es legfeljebb 45km/h lehet a vegsebessege. Nahat a derbi halistennek kozel sem 4kW-os es max 45-el halado jarmu, de a kresz eloirasainak legalabb eladaskor meg kell felelni. Sajnos ilyen elavult gyoker KRESZ szabalyok vannak.
Ez egyreszt jo, mert ha kiveszed a folytast akkor kapsz mar egy olyan motort amit vezethetsz 14 evesen sm vagy kicsit idosebben B-s jogsival es mar nagymotor erzeset nyujtja, es egy 50-es vagy hetvenes derbi felveszi a versenyt akar egy 4T 125-ossel. A masik ok pedig az, hogy a szalonbol kihozott motort rendesen bekell jaratni, kulonben elso nyelezesnel megragadhat, ami egyreszt koltseges moka, masreszt akar balesetet is okozhat. De szivesen meghallgatom mas velemenyet is. Mindenkinek szeles utat.
Na én nemtudom már mifolyik itt de ...kivan már hogy el..szák a jo motorokat ien folytás..okkal
van egy haverom ő vett őszel uj derbi x-tremet...
na neki is 5 sebesség volt mondom neki mi a f...om van?
és visszavitte szervízbe akkor kivették belőle a folytást meg lett benne 6.sebbesség is..vmi szarságot csinálnak a váltónál is folytják ott is! mert addig scak 5 sebbesség volt nki most meg 6.os...ugy hogy tuti hogy nem 5 sebbességesek !
mit csináltak a váltónál hogy bejött a 6 dik? azt monták nem fér bele.
nincs helye a 6 nak
Lehet, hogy végül gyári főtengelyem és gyári 70-es hengerszettem lesz. Kicsit szívás, h 2006-osom van és még nem jöttek utángyártottak ebből...
Fura h van gyári 70-es hengerszett. Volt valaha ilyen? Sztetek jó?
Egyébként vigyázzatok az olajcsővel! Nekem véletlenül megtört a rugóstag fölött, és megállt a motor...
Először azt hittük a hűtéssel van baj, mert sziszegett. Kiderült: amikor ráültem és kicsit összenyomódott a rugóstag, akkor nem kapott olajat....Na mind1, figyeljétek mindig , h legyen olaj a csőben!
A forumot nemtudom nézni, de e-mailra válaszolok, bár jobb ha telón hívsz.
h.zoz@hotmail.com 0630/3416615
Képet később tudok küldeni kérésre.
Ilyenkora a hatodik sebessegi fokozati fogaskerek par bent van, csak nem kapcsolhatoak, vagy azokat mar nem is teszik bele? Ha benne vannak, akkor szerintem csak valami csavar kivetelevel, vagy valami egyszeru muvelettel meg lehet szuntetni a korlatozast, ami nyilvan a kapcsoldob szabad elfordulasat korlatozza.
nekem sajnos a vegsebessegemet meg mindig a teloszimering hianya korlatozza, mar nem emlekszem ki, de valaki tudott valami olyan szimeringet venni, ami kicsit esztergalva jo lett, milyen meret ez es hogy kell megmunkalni, hogy jo legyen?
Ez egyreszt jo, mert ha kiveszed a folytast akkor kapsz mar egy olyan motort amit vezethetsz 14 evesen sm vagy kicsit idosebben B-s jogsival es mar nagymotor erzeset nyujtja, es egy 50-es vagy hetvenes derbi felveszi a versenyt akar egy 4T 125-ossel. A masik ok pedig az, hogy a szalonbol kihozott motort rendesen bekell jaratni, kulonben elso nyelezesnel megragadhat, ami egyreszt koltseges moka, masreszt akar balesetet is okozhat. De szivesen meghallgatom mas velemenyet is. Mindenkinek szeles utat.
van egy haverom ő vett őszel uj derbi x-tremet...
na neki is 5 sebesség volt mondom neki mi a f...om van?
és visszavitte szervízbe akkor kivették belőle a folytást meg lett benne 6.sebbesség is..vmi szarságot csinálnak a váltónál is folytják ott is! mert addig scak 5 sebbesség volt nki most meg 6.os...ugy hogy tuti hogy nem 5 sebbességesek !
enyém 5 honapos
Tudtok segíteni Derbi Gpr50 ben!tényleg 11 pacisak és mennek 110-120 körül?
Akkor tehát fékbetét kell.Tudtok valamilyet ajánlani vagy mindegy hogy milyen van bennt?
gyárilag 5 van
még ujj ,most vették ki a fojtásokat, igy is megy 80-at
milyen tuningot ajánlotok?