Sziasztok! Furcsa dolgot fedeztem fel az első fékemmel kapcsolatban. Ha fokozatosan, sokáig lassítok a végén a fékkart teljesen betudom húzni és alig fog a fékem, máskor ha hirtelen fékezem tökéletesen fog és nem is tudom teljesen behúzni a fékkart. Mi lehet a gond? Levegős? na de akkor mért van az, hogy néha jól működik?
Megbróbálhatod fúvókázni, de sajnos a légtorok átmérője kicsi lesz az igazi teljesítmény eléréséhez. Mivel az 50-es hengerhez van kalibrálva, a 70-est picit folytani foglya a megfelelő mennyiségű levegő-benzin keverék beáramlástól, szentem.
Az a helyzet hogy mar kaptam egy ilyen service manualt, de abba a Derbi összes teloja benne van csak épp a showa nincs benne viszont az a baj hogy nekem csak 14es karbim van, az alapméretű.... Nem lehet ezt ugy állítgatni, esetleg nagyob fúvókával, hogy patent legyen?
Szevasz senda70, bár nekem Apriliám van (a képeim közt láthatod) abban is csak az egyik teleszkóp szárban van rugó,de ez gyárilag ilyen a 125-ös is és az 50-es is. A csillapítás keménységét az olaj sűrűségével tudod beállítani (viszkozitásával, minnél sűrűbb annál keményebb). A derbi olaj mennyiségét nem tudom, de ha írsz egy e-mail címet akkor küldök egy derbi service manualt abból csemegézhecc, lehet hogy segít! Szeva :szasanyi
hát én biztos nem, Te esetleg, mivel a Te motoroddal Te motorozol de szerintem megpróbálhatnál olajat tölteni bele. ha mást nem, akkor valami nagyon sűrűt, az nehezebben folyik ki.
Én nem tudom, de nekem asszem egyikben sincs nekem ha jól tudom csak olaj van benne.. Nekem is érne már az új szimering, de nyáron nem nagyon folyat semmit.. Ha jó sok benne az olaj, akkor gyönyörű stoppiekat lehet vele produkálni
Ha új dugót akarsz, akkor ne ez alapján vedd, hanem húzd le a hengert aztán a kopottság alapján, ha gyári hengerről van szó, akkor sztem vidd be aztán majd ők tudni fogják.
http://nabla.elte.hu/~gaborg/s... 23. oldal
viszont az olaj mennyisege meg mindig erdekel
http://satyko.myip.hu:1024/der...
akkor nem téma... de azért köszi...
Nem érdekel valakit a mocim?