Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Furcsa dolgot fedeztem fel az első fékemmel kapcsolatban. Ha fokozatosan, sokáig lassítok a végén a fékkart teljesen betudom húzni és alig fog a fékem, máskor ha hirtelen fékezem tökéletesen fog és nem is tudom teljesen behúzni a fékkart. Mi lehet a gond? Levegős? na de akkor mért van az, hogy néha jól működik?
Nekem a gyári 14-es karbi elég faszán... Meg annyit csináltam hogy az ülés alól a léxűrőház tetejéről levettem a gumi szűkítést és sokkal jobb lett.
Megbróbálhatod fúvókázni, de sajnos a légtorok átmérője kicsi lesz az igazi teljesítmény eléréséhez. Mivel az 50-es hengerhez van kalibrálva, a 70-est picit folytani foglya a megfelelő mennyiségű levegő-benzin keverék beáramlástól, szentem.
hello! tutui kell benne rugonak lennie

http://nabla.elte.hu/~gaborg/s... 23. oldal

viszont az olaj mennyisege meg mindig erdekel
Helló , igen közben én is megtaláltam nekem is ez van meg, köszi.
Az a helyzet hogy mar kaptam egy ilyen service manualt, de abba a Derbi összes teloja benne van csak épp a showa nincs benne viszont az a baj hogy nekem csak 14es karbim van, az alapméretű.... Nem lehet ezt ugy állítgatni, esetleg nagyob fúvókával, hogy patent legyen?
Már linkeltem be egy Derbi Service Manual -t, ebben le is van írva hogy mennyi olaj kell a telókba.
http://satyko.myip.hu:1024/der...
Ja ,és a 70-es hengerhez minimum 17-es karbi dukál ! Hamár nagyobb a henger kapjon is cuccot rendesen.
Szevasz senda70, bár nekem Apriliám van (a képeim közt láthatod) abban is csak az egyik teleszkóp szárban van rugó,de ez gyárilag ilyen a 125-ös is és az 50-es is. A csillapítás keménységét az olaj sűrűségével tudod beállítani (viszkozitásával, minnél sűrűbb annál keményebb). A derbi olaj mennyiségét nem tudom, de ha írsz egy e-mail címet akkor küldök egy derbi service manualt abból csemegézhecc, lehet hogy segít! Szeva :szasanyi
Csabi senda... neked mekkora karbid van a 70 es hengerszetthez?
Egyébként nektek hátsó futómű milyen? Nekem szinte full föl van tekerve.
Akkor egyszerűbb ha veszek egy Top trophyt azt csak rá kell rakni azt tuti jó.
hát én biztos nem, Te esetleg, mivel a Te motoroddal Te motorozol de szerintem megpróbálhatnál olajat tölteni bele. ha mást nem, akkor valami nagyon sűrűt, az nehezebben folyik ki.
de baszki ezaz menetközbe behúzom az első féket ( 40 nél ) olyat koppan beszarsz
Tiszta buláj... Fellendült a Derbi topik
Én nem tudom, de nekem asszem egyikben sincs nekem ha jól tudom csak olaj van benne.. Nekem is érne már az új szimering, de nyáron nem nagyon folyat semmit.. Ha jó sok benne az olaj, akkor gyönyörű stoppiekat lehet vele produkálni
Ha új dugót akarsz, akkor ne ez alapján vedd, hanem húzd le a hengert aztán a kopottság alapján, ha gyári hengerről van szó, akkor sztem vidd be aztán majd ők tudni fogják.

akkor nem téma... de azért köszi...
340 körül szeretném eladni.
menyiért adod?,
Hali!
Nem érdekel valakit a mocim?
Jog2x az a helyzet hogy azért cseréltem le mert elvolt kopva.... nagyon hegyesek voltak már a fogak amugy 62 fogas volt :D:DD
Ja és ha új dugót akarok venni akkor az "A" vagy "B" jelzésű kell?
Senda70 az a nagy lánckerék meg van még? Mekkora az? Ha olcsóért adnád valószinűleg érdekelne!
Kösz szépen a választ:)