Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dot4 jaja me Dot 5.1 az már abs-es fékekhez való! asszem..
hello! csak az egyikbe, amelyiken a feknyereg is van, eloszor engem is meglepett:)
hello! Dot4
Hello!Nemtudja vki hogy senda fékbe milyen fékolaj kell?
A miskolci derbi szervízben mondták.
Azt mondták nem kell nagy dolgokra gondolni hogy fsza legyen a mocim:
először 70es aluhenger aztán egy kipufrendszer és .
Máshoz nem kell nyúlni.
Hello !

érdekelne hoyg hol monták ezt én azt olvastam h az alu hengereket nem is nagyon kell bejáratni
nekem végülis tök mind1 h acél v alu deinkáb acél mert azt lehet furni esetleg tapasztalt v kinek h mijen
teljesitményváltozást okoz a 70es henger ?
Szerintetek kell erösitet fötengely ? Meg Sportkipuffrendszer ? meg nagyon karbi de az is mekora ?
esetleg membrán ?
gaborg ! ugyebár te mind a két teleszkopot szétszetted... kiváncsi lennék hogy mind a kettöbe volt rugó? mert nekem csak az egyikbe volt.. :S
Satyko vagy az 50 es henger lehetett már elkopva, ( amit azota kicseréltünk egy zsir uj 70 esre ) vagy fordulat fojtás volt benne amit még eltudok képzelni, azért pörgött csak 5500at , holnap kezdem el járatni a 70es hengert eddig itt tartok
Na csak nem sikerül rendesen beraknom a linket:
http://satyko.myip.hu:1024/der...

Az elég érdekes ha neked csak 5500-at pörög a motorod, mivel a gyári leírás szerint a 8,5 Lóerős teljesítményt 9000-es fordulaton tudják ezek a gépek.
Nekem most mondták a szervízben hogy csak alu hengert vegyek mert a azzal nem kell küszködni ha szétkopik!
Van valami gyártó aki csinál a hengeréhez nagyobb dugókat és csak azt kell beledobni!
Asszem ezt többször is meg lehet csinálni.
Az a szett is 40 körül van.
(miskolcon mondták)
Hopp ez kicsit rosszul sikerült, íme a link a leíráshoz:
http://http://satyko.myip.hu:1...
Senda70!

Van egy gyári http://satyko.myip.hu:1024/der..." target="_blank">Derbi Service Manual -om, ebben benne van minden típushoz külön hogy mennyi olaj kell a teleszkópokba. Meg még elég sok hasznos tudnivaló.
Ha van msn-ed légyszives vegyél fel !
crossmt5@freemail.hu
A karbi még necces.. mert csak 14-es dellorto, ami sztem a 70 es hengerhez kicsi lesz, bár beraktunk egy nagyobb fuvokát... majd kiderül holnap fogom elöször kiprobalni,... mivel édesapám autoszerelő a hengerszettet mi raktuk rá otthon!
és karbid mekora leirnád h mi menyibe kerül öszesen szerelésel mindenel együt ?
A képeim között az én 70es hengerem Olympos márkájú, nem verseny hengerszett.. ( 2 gyűrűs ) 43.500 Ft ért vettem... Derbi szaküzletbe rendeltem pécsen... menet közben sztem képtelenség ugy megcsinalni...
De miejn gyárotnak van acél hengere és menyiér ?
A fojtásmeg nem viszateni szeretném hanem hogy pl ment közbe le tugyam fojtani a motort !
ezt hogy lehetne megoldani ? Nem tugya valaki ? Egyépként nekem is gyanus h tilt egy elektonika a motoromba ojan 90km/h kötül dadogni kezd ...
Acél legyen a hengerszett sztem... amúgy sztem még az én 96 os derbim is levan folytva elektronikailag, olyasmi lehet benne ami akadályozza hogy kipörögjön... pl nekem most pörög 5500 kb maxxon . De mért akarod visszarakni a folytást? vagy nemértem
Még régeben it olvastam szerintem hogy valakinek elektronikusan van lefojtva a derbije engem naogy érdekelne ez a dolog mert a rendörök mindig kötöszkönek ... !
Ha valaki tud rola valamit akor az légyszi irja meg . Föleg ha lesz 70es henger akor kéne ...
Egyépként 70es hengerel menyit megy a motor? (most 13/35as átételel ojan 83-84km/h körül van a vége 2005 08. havi senda xrace enuró )
Akor mijet ?
Én nem vennék Alu-t mert ha jól tudom azt nem lehet felfúrni... ( ha esetleg évekkel később fel kéne furatni )
Hello !

tavszal szeretnék veni egy 70ccm-s heregszeret és a Hebonak van egy HR4000145N 70ccm-s Aluminium
hengerszett ha valakinek van ijen légyszi irja meg !
Szép jónapot kívánok! El kellene egy kis segítség! a teleszkópba szimering csere után töltöttünk olajat, 2 - 2 decit... le tudná valaki irni hogy mennyi olaj kell a teleszkópba? hogy neis legyen olyan kemény de puha se ( napi rendszerességgel használom földesen ) és még az érdekelne, hogy amikor a szimeringet cseréltük, az egyik telószárba volt rugó, a másikba meg nemvolt ( csak olajat lehetett tölteni bele ), azzal magyarázta a szerelő hogy nagyon könnyű a gépnek az eleje és ezért kisporolták belőle.... igaza lehet vagy sem? PLS
Hi!
Őőő... A motort nem én szerelem, egy ügyes szerelősrácnál van, és ő mondta h nagy a baj. Nem magyarázta el pontosan, de szétkapta, és úgy látta, h az egyik dugattyú meg se mozdul, szal nem úgy banánból találta ki, h a féket keményen javítani kell...
És ja, AJP, a motor 2002es, de azt mondta a fékje tuti nem a gyárija.