en is most akarok teloszimeringet cserelni, leirna valaki, hogy hogy a fenebe kell szetszedni a telot, mert nem jottem ra, tonkretenni meg nem akarom, meg utana milyen es mennyi olajat kell beletolteni.
Letekertem a vegen levo kupakot meg akiszedtem az also csavart is de nem akar szetjonni, szoval kellene egy kis segitseg.... elore is koszi.
Fera : meg nem sikerult szetszedni a blokkot, nincs meg lendkereklehuzom, de meg a csavart sem tudom leszedni, mert elforog a fotengely kell valami izmosabb kormoskulcs, amivel megfogom a lendkereket, mert ami volt, azt elhajlitottam, de amint tudom szetszedem es kuldom a merteket a kiegyensulyozo tengelyrol
van valakinek itt gpr-je 2004körüli?
Arra lennék kiváncsi mit tud a bestia?
Én tegnap próbáltam elösször igazán, 1-2 kerék, 3.-ban megy 61km/h 4. 76km/h de utánna elfogyott az út :( 5.-6. mit tud? mennyit pörög le a gép? nekem 13000-et lepörgeti a skála alá 1 cm-rel. :P Kompresszió alig van, nagyon nehezen indul, de ha beindul akkor megy mint egy rakéta :D de sztem gyűrűzés a minimum de lehet dugó csere lesz, meg még nem tom h 50es vagy 70es (erő alapján sztem 70es) ja meg LeoVince v6 rendszer és malossi sportlégszűrő van rajta :P karbit még nem néztem de remélem az is vmi nagy lesz :D
bementem Pécsen az RMC motoros boltba, ne mtudtak hozni, voltam csapágyboltba, és lesem tudják gyártatni annyira szar egy méret ! mostmár csak abba tudok kapaszkodni hogy a Suzuki emg a Honda is Showa teleszkópokkal rakja össze a mocikat!
Hali! Bemész a legközelebbi Derbi szalonba, és ott rendelsz, vagy a másik lehetőség hogy bemész egy csapágy és szimeringboltba, megmondod a számát, és vagy adnak raktárról vagy pár nap alatt meghozzák (legalábbis ez a tapasztalatom)
Hali! nemtudjátok hogy hol lehet szerezni Sendához ("96) teleszkópszimeringet szerezni? Showa telóhoz magyarán... Már rengeteg autós és motorosboltot felhivtam az országban, és sehol sem találtam eddig! HELP ME VALAKI ! Nagyon fontos lenne, már több mint egy éve áll a moci a garázsba és nemtudom használni 2 szaros szimering miatt :( Aki tud valami jó infót ezzel kapcsolatban lécci irja meg téháix
Mit tudna nekem a 70-es hengerrel meg a 12-75-ös áttétellel? Az enduro kerekeken az van hozzá, még a nagy hengerrel ki se próbáltam.. szerintem érdekes lehet Amúgy most 14-50 van rajt, és így pont jó is nekem...
14/53.- as áttétellel. hát kikell pörgetni.. 2,3 ba és utánna megy mint a golyó
de ha nem pörgetem ki nem is bir menni...
ha odateszem 3.ba akkor birja tenni magát egész 100/110-ig.. de az már visítva
am nekem igy nagyon jo lehet vele haladni..annyi hogy pörgetni kell. kicsit az zavaró de mindennek megvan az ára....
Megtaláltam a gyári derbi gpr-színt 75eFt/l (de egyébként szép) burning vulcano ha valakit érdekelne a dolog
Egyébként ha valakinek kell gpr nude-ra idomszett, az enyém eladó (akár színrefújva felmatricázva is)
Lehet rossz a fékkarnál lévő olajtartály munkahengere és szimmeringje is ! Ma láttam egy 2005-ös ! Derbi sendát 170 000 ft-ért, 13000 km van benn, műszakilag elfogadható, de esztétikailag kb 8-10 évesnek néz ki ! Nagy gondban vagyok megvegyem-e, kereshetnék-e rajta vmit? Jól jönne az építkezéshez! (Több Derbim volt már, kedvelem a márkát! A fiam címén írok,ne lepődjetek meg,ha adatlapot néztek.)
Szia
Szerintem csak simán nem sikerült a fékbeállításod. én sosem tudtam légteleníteni, azt egy hete rájöttem hogyan kell. :D
Szerintem ha nem vagy járatos a légtelenítésben akkor kérj segítséget olyantól akinek már sikerült, ha meg tényleg rossz valamelyik cucc, akkor lehet tudok segíteni, tesómnak van egy komplett fékrendszere előre ami működik (nemtom mennyiért adja, ha érdekel majd megkérdezem), riejun volt rajta de ugyanaz a fékrendszer, csak kicsit csunya mert vki lefestette sárgára meg zöldre (vagy prisora, már nememléxem) de lefested feketére vagy ezüstre azt kész.
Sziasztok!
Én már régóta az X-Racem első fékével kinlódom, és azt szeretném megtudni, hogy hol lehet kapni AJP féknyerget, illetve, ehhet tartozó, főfékmunkahengert?
Le légtelenítettem, de semmi, tömítést is cseréltem...
msn-címem florymor@hotmail.com (ezen elég sűrűn fent vagyok)
gumiárakat nem tok pontosan, de olyan 9-13000ért már lehet kapni újat, de én még sosem vettem gumit motorra, elöbb cserélem le a mocit mint a gumikat :D
De ha valakit érdekel egy 90%os szupermoto hátsó gumi akkor van egy elfekvőbe. A pontos mérteket meg árat érdeklődés fejében megnézem.
Lehet hogy érdekelnek, mert a hátsók nekem totál el vannak kopva, így jelenleg csak az első féket használom :) Ha adsz egy elérérhetőséget (pl. msn, skype) akkor megbeszéljük.
Azt nem tudod véletlenül hogy gumik milyen árban vannak rá? :)
Ja ezekbe a derbikbe előre és hátúlra is ilyen megy bele, sőt a gpr hátsójába is ilyen megy (elsőbe nemtom h ilyen-e) és a rieju rr-ekbe is ez megy, meg a gilera Smt illetve RcR-be is előre hátra ilyen megy bele
en is most akarok teloszimeringet cserelni, leirna valaki, hogy hogy a fenebe kell szetszedni a telot, mert nem jottem ra, tonkretenni meg nem akarom, meg utana milyen es mennyi olajat kell beletolteni.
Letekertem a vegen levo kupakot meg akiszedtem az also csavart is de nem akar szetjonni, szoval kellene egy kis segitseg.... elore is koszi.
Fera : meg nem sikerult szetszedni a blokkot, nincs meg lendkereklehuzom, de meg a csavart sem tudom leszedni, mert elforog a fotengely kell valami izmosabb kormoskulcs, amivel megfogom a lendkereket, mert ami volt, azt elhajlitottam, de amint tudom szetszedem es kuldom a merteket a kiegyensulyozo tengelyrol
Arra lennék kiváncsi mit tud a bestia?
Én tegnap próbáltam elösször igazán, 1-2 kerék, 3.-ban megy 61km/h 4. 76km/h de utánna elfogyott az út :( 5.-6. mit tud? mennyit pörög le a gép? nekem 13000-et lepörgeti a skála alá 1 cm-rel. :P Kompresszió alig van, nagyon nehezen indul, de ha beindul akkor megy mint egy rakéta :D de sztem gyűrűzés a minimum de lehet dugó csere lesz, meg még nem tom h 50es vagy 70es (erő alapján sztem 70es) ja meg LeoVince v6 rendszer és malossi sportlégszűrő van rajta :P karbit még nem néztem de remélem az is vmi nagy lesz :D
de ha nem pörgetem ki nem is bir menni...
ha odateszem 3.ba akkor birja tenni magát egész 100/110-ig.. de az már visítva
am nekem igy nagyon jo lehet vele haladni..annyi hogy pörgetni kell. kicsit az zavaró de mindennek megvan az ára....
Egyébként ha valakinek kell gpr nude-ra idomszett, az enyém eladó (akár színrefújva felmatricázva is)
Hogy veszi a fordulatot ilyen áttételnél?
-Honnan lehet venni Derbi Senda X-Racehez felső fékmunkahengert?
nekem 14/53 van
Én módosítottam, 13-50!
60nál rakok egy 4.et
80nál meg egy 6.at
így kényelmesen lehet vele ,,hosszabb távon is"" motorozni..
Szerintem csak simán nem sikerült a fékbeállításod. én sosem tudtam légteleníteni, azt egy hete rájöttem hogyan kell. :D
Szerintem ha nem vagy járatos a légtelenítésben akkor kérj segítséget olyantól akinek már sikerült, ha meg tényleg rossz valamelyik cucc, akkor lehet tudok segíteni, tesómnak van egy komplett fékrendszere előre ami működik (nemtom mennyiért adja, ha érdekel majd megkérdezem), riejun volt rajta de ugyanaz a fékrendszer, csak kicsit csunya mert vki lefestette sárgára meg zöldre (vagy prisora, már nememléxem) de lefested feketére vagy ezüstre azt kész.
Én már régóta az X-Racem első fékével kinlódom, és azt szeretném megtudni, hogy hol lehet kapni AJP féknyerget, illetve, ehhet tartozó, főfékmunkahengert?
Le légtelenítettem, de semmi, tömítést is cseréltem...
gumiárakat nem tok pontosan, de olyan 9-13000ért már lehet kapni újat, de én még sosem vettem gumit motorra, elöbb cserélem le a mocit mint a gumikat :D
De ha valakit érdekel egy 90%os szupermoto hátsó gumi akkor van egy elfekvőbe. A pontos mérteket meg árat érdeklődés fejében megnézem.
Azt nem tudod véletlenül hogy gumik milyen árban vannak rá? :)