Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudja valaki hogy miért van tele a kipufogó vízzel?
Leszedtem a dobot és olyan volt mintha egy tejeszacskót ráznék
nem is lehetett mindet kiönteni belőle
Énis raktam fel ujj képeket :)
Szép állapotban van a mocid ;)
jajj és tettem fel uj képeket
a derbiről még annyit hoyg enyém 2002.es.. még csont gyári.. semmi nem lett még szétkapva a blokkja..
annyi hogy nyáron kicsit a különolajzás szimering csepegett de már az sem.. egyéb baj nem volt vele..motorikusan nagyon jó! sztem..vagyis hogy gyári 50-es 14*53-as áttéttel 100 a vége..az méga régi tipusú motor a a régi vázas senda..attól még jó
Köszi szépen a választ! Persze érdekel minden info! Köszi ezeket! Nálam a mostoha bánásmód kizárt, mert nagyon sokat foglalkozok a csinosítással, takarítással, és sajnálom is az extrémebb igénybevételre az ilyen szépségeket. Úgyhogy nálam hosszúéletű lenne, főleg ha az előző tulajnál is rendben volt. Köszönök szépen minden információ! Üdv!
Hát én aztmondom, hogy ha egyszer faszán megvan csinálva a moci akkor nem kell hozzányulni jó sokáig persze vannak mindig apróbb hibák föleg ha nem sajnáljuk és szeretünk vele krosszozni esetleg streetfighterkedni.... néhány ilyen kisebb nagyobb dolgot tudok mondani ha érdekel, pl: vettem bele gyári 70 es hengerszettet, NEM sporthengerszettet ( 2 gyűrűs) Olymposs gyártmányú 43 E Ft volt... a fékbetéteket javíttatni szoktam mert az ugy ólcsób, ( fele annyiba kerül egy pár betét, és ugyanannyira jo ) Az enyém 100-on 4 Litert eszik.... sztem a 70es hengerszettnek hála 1, 2, 3 ba nyélen tartja a fordulatot... Alapjába véve nekem ez a moci nagyon bevallt egyáltalán nem hitvány anyagokból van összerakva sztem... Ami nekem kicsit nemteccet az egészbe, hogy ahhoz képest hogy a Derbi elég ismert márka, a kisebb alkatrészekhez ( csapágy, szimering ) nehezen jutottam hozzá... bár ha van lelkierőd és kedved interneten egy délután alatt rájuk találsz Sok szerencsét a választásban :)
Köszönöm a választ. Olyan dolgokra lennék még kíváncsi, mint pl: fogyasztás (úgy hallottam, hogy az rx sokkal többet eszik), tartósság, alkatrészek ára, megbízhatóság, és ha kipróbálok egyet, hogy kell mennie. 2002-2004-eseket nézegettem, 10-12000 km-rel, azok felelnek meg árban.
Üdv
szerintem inkább a senda mint a 2000-2004ig gyártott rx mert a sendák már akkor is modernabb motorral voltak felszerelve mint az rx ek, meg a váza is erösebb mint az aprilianak. Meg a derbivel mindig leelöztem az rx eket , mert a senda erösebb. Az rxeknek csak az amartizörjei jobbak mert gázos meg mnden. Meg a senda hangja jobb is. AZ áruk meg kb.egyforma. Az rx el könnyebb egy kicsit 1kerekezni,de stoppizni a meg a sendaval könnyebb. Inkább a sendát válaszd mert jó, és erösebb az rxnél. DE ha 2005ös 6os 7es motort akarsz akkor mindegy hogy melyiket veszed mert ugyanaz mind kettö
hali!
annak hogy nem megy rendesen és hogy rángat lehet pl: a karbi szarul van beállítva..
de ez csak egy tipp sztem állíts a karbin.. ha az sem akkor lehet hogy már a szívócsonk a lamella megadta magát.. akkor is lassan szoktak menni.. ha ezek sem akkor mélyrehatóbba probkéma..
az hogy visszavan tekerve lehet.. az enéym 2002-es most van benne 10.500 km.-
de mind1 az a lényeg hogy egy 4 éves motornak sztem nem nagyon kellene hoyg baj legyen a motorjával.. ezért gondolom hogy csak beállítási probléma..pl: karbi.
mindenesetre sok szerencsét a hiba megtalállásához..
Heló!
Nemrég vettem egy x-race supermotot és gyanús hogy vissza lett pörgetve az órája.
2004-es és 4100 km volt benne.
Azt is mondták hogy 75-80 körül fog menni de nekem 65nél nem ment többet!
Arról nem is beszélve hogy ha elveszem a gázt akkor köhög szegény és durván rángat!
Nem tudom hogy ezek normális dolgok vagy hibára utalnak!
Ha valaki tudna segíteni annak örülnék.

Igazad van, ez sajna kimaradt. Van egy DiTech-em, amit el szeretnék cserélni vagy adni, és olyan 200 000- 270 000 körül teljesen gyárit (nem szeretem a tuningot) 2000-2004 között. Kb. ezek az évjáratok vannak ilyen árban, azt hiszem.
Azért arra kiváncsi lennék milyen hányas Sendara gondolsz ... ( évjárat )
Így sztem könnyebben tudunk érveket mondani... mindenki eltudná mondani a tapasztalatát
Senda olcsóbb az tuti.
Hello mindenkinek!

Motorvásárlás előtt állok. Két típus közül akarok választani: Senda vagy RX. Ez a nagy kérdés. Szerintetek melyik? Légyszi soroljatok érveket, tulajdonságokat!
Előre is köszönöm.
Nem tud valaki véletlenül Derbi Senda-hoz hűtőmotort? Az enyémen úgy be van állva mint a gerely :S
A lapátra meg a többi tartozékára nincs szükségem, mert olyanjaim vannak, csak maga a motor kellene.
Ez igy nem sikerül gaborg küldj egy e-mail címet elküldöm oda a manualt
itt egy manual
köszi!
de eladóra gondoltam
Ajánlom neked a Derbi GPR 50-et
nem tudna valaki ajánlani egy gpr 50es motort?
hello!

hat en kiszedtem az also csavart, de nem akart tole szetjonni, rajta van a szaron az az alu dolog ami a tengelyt fogja, es az nem nagyon akar lejonni, felmelegitettem nehany szaz fokra es egy csavart a becsavarva a menetbe elkezdtem utni, es az alut azt megtamasztottam erre kb 20mmrel kijebb jott a csuszoszar, aztan elfogyott a csavar hossza, felult a feje az alura. Komolyan ilyen neheznek kell lenni egy szimering cserenek? ha valakinek van valami manualja az kuldje
Ezek a hülye spanyolok... nem lehet kapni szimeringet, és akkor még annak tetejébe fordítva rakják bele a villaszárakat is
Nekem is esedékes az első telókban a szimering csere, nekem Paioli teleszkópok vannak rajta.
A telószárakat kihúzod a kiflikből, az alján van egy kis lyuk, ott bele tudod tenni az imbuszkulcsot, most így nem tom mekkora kell bele, és azzal a csavarral tudod a széthúzni (ha azt kivetted), én nem szedtem szét, utánaöntök olajjal, akkor egy évig elmegy úgy, aztán utána venni észre kb hogy fogyott belőle..