na jo néz ki.. és akkor 100.000?
jaj meg irj már róla kicsit bővebben.. hogy mit tud megy e még
km?
felujjítások..
meg mi nem gyári rajta..
irj róla kicsit bővebben..
köszi
Volt Sendában is levegős, a régi Sendákban ugyanaz a blokk volt mint a Fenixben, ez annyiban különbözik az újabb blokktól, hogy nincs rajta vízpumpa, meg csak 4-es váltó van benne.
Én 5-6 tank anyagot hajtottam ki belőle, ha jól láttam, ugyanolyan a hengerünk, a gyári könyve szerint 300 Km elég neki, de jobb a több.. Közben is párszor elkentem a száját, de nem lett baja, sőt, megy elég rendesen, húz, pörög, nyomatékos, és csak most kezdem érezni rajta az erőt igazán.
Ugyanez szerepel az enyémen is, ha jutottál valamire a szimeringel lécci ird ide, hogy találtál-e ! És ötleteket kérnék hogy az ujj 70 es hengerszettemet mennyit járassam? ( hány kilométert mennyek vele ? )
Az áttétel igen sokban befolyásolja a motor menettulajdonságait... Van olyan is, hogy a motor jó beállítású, erős, pöpec minden rajta, de az áttétel miatt a 6.-at már nem bírja végig
Sziasztok! Bocs, ha felesleges válaszokat írok, de most nincs időm végigolvasni a topikot A Senda VS. RX dologban egyértelmű szerintem a választás.. Az RX-ek talán egy kicsivel pofásabbak meg kecsesebbek, de nincs bennük szinte semmi nyomaték, nagyon kell őket pörgetni, és esznek is rendesen. Az én 70-es Sendám 4-4.5-ben megáll, pedig nem arról vagyok híres ,hogy finoman húzom neki (ez a 4-4.5 közötti fogyasztás olyan menettel lett mérve, hogy közben Simós haverommal mentünk, szal váltogattam ide-oda, meghúzattam, meg minden, csak nem egyenletes fordulaton ) Amikor én megvettem, az enyém sem ment 60 fölött, és rángatott, nem pörgött ki rendesen, mint "13 éves profi szerelő",mindent csináltam vele, gyertyacserétől kezdve a karbi meg légszűrő pucolásig, reed kivétel, szívócsonk, minden, a szívócsonkon a kipuffgázvisszavezetés csövét is leragasztottam (úgysem a gyári kipuffom van, szal a visszavezetés nem menne rajta akkor se..) Végül az lett a megoldás, hogy lejjebb lett véve a scuberen, és láss csodát, gyönyörűen leforogta mind a 6-at, ment is 85-90-et, jó kedvében még 95-öt is. Haverjaim nem hitték el, srác ráült az akkori 70 kilójával, alatta is tudott 90 körül. Én bontatlan motorral vettem, 6 ablakos carbon reeddel, meg Hebo kipufogóval, a blokkjához akkor lett először hozzányúlva amikor megkapta a 70-es hengert. Hát ez van.. Én beleszerelmesedtem ebbe a motorba Annak hogy a kipuffod tele van vízzel szerintem csak az lehet az oka hogy hengerfejes/hengerfejtömítéses a motorod az meg nem egy jó dolog, de elég könnyű helyrehozni.
Senda tulajdonosok segítséget szeretnék kérni tőletek !
Ha az első teleszkópotok " showa " , lécci írjátok le ide, hogy milyen szimeringetek van benne ( méret ), esetleg azt is hogy hol vettétek bele a szimeringet ! Köszönöm szépen
Csak a dobot 5ezerért nem adod el?
jaj meg irj már róla kicsit bővebben.. hogy mit tud megy e még
km?
felujjítások..
meg mi nem gyári rajta..
irj róla kicsit bővebben..
köszi
Eladó technigas enox kipuf Derbi Sendára . 25e huf
az akkkor Rabasa?
Ha új blokkot raksz rá akkor ugyanúgy bekell járatni szóval 1000km-ig csak finoman.
ma vettem ki a szimeringeket, BR1575E szerepel rajta , holnap vagy holnaputan nezek ki a redrobogoba hatha van nekik.
http://itl66.elte.hu/~gaborg/m...
ezek meg decemberi kepek, most alltam neki osszerakni meg alkatreszt vadaszni
20 km/h legyen a különbség?,
válaszokat megköszönöm..
Ha az első teleszkópotok " showa " , lécci írjátok le ide, hogy milyen szimeringetek van benne ( méret ), esetleg azt is hogy hol vettétek bele a szimeringet ! Köszönöm szépen
de a tied is régi falyta senda..az a jo
és találtál könnyen hozzá alkatrészt? mármint hengert megy ilyesmit?,