Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az én mocim is 2002-es az adatlapomon látjátok... és ebben van 10.400 km nehogy már abba 1400 legyen vagy lehet hogy a csávó felujította a blokkját és onnan nézo hogy 1400 km-es.. me szokták ugy hogy felujjított null kilóméteres,, dehát ki tudja.. ha odaméász má látoni fogod rajta hogy mien.. sok szerencsét
Sok sikert. Egyébként az elöttem szólókhoz csatlakozva ill kiegészítve: tuti nem gyári szín, ez le van festve ilyen színben sosem adtak ki derbit. a km egy esetben lehet valós, ha külföldi motor és egy 14-17éves anyuci kedvence elhasalt vele és inkább eladták nehogy összetörje magát a gyerek, (de ez tuti nem ez az eset mert akkor még nem mehet a gép 50km/h-nál többet) Szerintem ezt a motort eldobták, újrafestették az idomokat, és egy km-órát cseréltek benne mert az is összetört, vagy valaki annyira pofátlan volt hogy rákötötte a fúrógépet és megtekerte :D

De végülis sztem ha derbit akarsz és jó a blokkja meg a futóműve, akkor lehet jó vétel, ha 170 éert sikerül megvenned akkor 200ba max 230ba meglehet csinálni tipp topra.
Hello! most megyünk megnézni kicsit korán kösz mindenkinek a jo tabnácsát probálok jot venni és odafigyelni mindenr ami a km-t illeti arra pedig rákérdezek:Dtehát mindent kösz
150km szegedröl
Hali Krisz!
Bocs, este nem voltam itthon. Hááát... 1400 km az télleg naon kevés. Igazuk lehet az előttem szóló kollégáknak. Meg elég gagyi a fotó, alig látszik vmi, könnyen lehet h az eladó sunyít vmit. Láttam van msned, gondolom nem v túl koros, ergó kevés a tapasztalat, szal naon gondold meg mire költöd a keservesen összegyújtött pénzed, ezerszer rágd át, baromira vizsgáld meg a gépet. Hány kmt utaznál h lásd? Mert 300at nem hinném h megér leutazni...
Jó8...
Nem, pont, hogy nem lehet benne annyi! Gondolj bele, 5 eves motornál az nagyon kevés! Nem állhatott ennyit garázsban! Visszatekerték, vagy össze volt törve! Bár a hirdetés alapján azt sem tudni, melyik motor a 2002-es. Szóval ha tényleg meg akarod venni, akkor alaposan nézd meg, nehogy átvágjanak. Szervizkönyve megvan-e? Ez az eredeti színe? De ha látszik rajta a használat, akkor tuti buhera van a dologban, mert 1400 km-rel újszerű állapotban kéne hogy legyen!
na mára ráhagyom a kérdezgetést még anyit h azove ha feljösz lécc ird már le amit tudsz a motorrolérdemes e elmenni
mért az anyira sok ?
(a fekete az)
2002-es 1400 km-el? Uuuh, én a helyedben oda se mennék...
Most ez a motor Derbi vagy Gas Gas? És fekete vagy sárga? Éééééérdekes......
aki tud valamit erröl a motorrol az lécci irjon valamit (köszi)deálétalános dolgokkal is sokat segitenél kell az info holnapra kösz szépen
anyiér nemis rossz
hát 195e ért hirdette de 180 ekörül ideadná telefonba anyit mondott
Hali krisz!
és mennyibe kerül?
és ha még ma tudnál irni vlamit akkor az msn em :krisztiankertesz@freemail.hu
hello /azove/de az az amit néznénk tudsz rola valamit ha igen lécci ird le köszi
Császtok!
Ha minden igaz, akkot holnap gazdagodom 1 derbi gp1-el. Érdekelne, h milyen olaj kell bele vagyis, h milyet ajánlotok.
Köszi előre is
Hali!
Véletlenül nem egy Derbi Senda Supermotót néztél ki Kunhegyesen? 06 70 312 20 35 a telószáma az ürgének, és fekete a motorja? Bocs, csak az évjáratból tippeltem erre.
Érdekel a válaszod. Köszi.
Ja meg a blokkját jól meg kell hallgatni, ha csörög zörög akkor az nem jó jel. Elvileg 70et kéne mennie a motornak, többet nem kell tőle várni (persze nem baj ha viszi a 90et :D ) de ha csak 40-50et megy akkor benne van a folytás valszeg a kipuban.
ja meg még annyi, hogy sokan újabbnak állítják be a motorjukat mint amennyi valójában, a gyártási évet érdemes a felnikben megnézni, elvileg ott is benne kell hogy legyen.
Szia!
Mindent nézz meg rajta! Km-ereket nézd meg jól!
-9000nél már dugózni kéne de 14000ig is szokták használni dugózás nélkül (de arra már ráfér a felújítás, ami ha olcsón csinálod akkor 20eFt körül van).
-Első-hátsó kerékcsapágyak, ezek általában szarok szoktak lenni
-fékbetéteket nem sűrűn szokták cserélni :( (nekem ez a 3. olyan motorom amin már nem is volt ferodo)
-kormánycsapágyak
-első hátsó teló (bár ezekkel nem szokott gond lenni, egész jól bírják)
-én a fékekre is vetnék pár pillantást mert azokat előszeretettel kókéányolják sokan :S
-ne álljon keresztbe a hátsó kerék (bár ezt lehet állítani a lengővillán, de ha a villa van meghajolva az akkor már gáz)
-első telók párhuzamosak legyenek (itt is lehet állítani, de ennek is oka van hogy miért ferde, ha ferde)
-idomomok a felfogatásoknál szoktak törni legtöbbször, azokat is érdemes megnézni
-sebességből kidobja-e vagy esetleg nincs meg pár sebesség (előfordulhat, de ez drága mulatság is lehet vagy csak beállítás kérdése)
-a kormánynyaknál a kábelek megszoktak néha törni, erre is érdemes figyelni
-kipufelfogatásnál is szoktak hiényozni csavarok vagy bele vannak törve
-de a műszerek a legdrágábbak sztem, pl általában ha nem müxik a km-óra akkor nem a spirál miatt mert akkor azt kicserélték volna, meg a hagyományos fordszámmérőnél általában a meghajtó mechanika csesződik szét, ott se a spirál szokott tönkremenni. az elektromosnál meg a nyákról szakadnak le a kondik a kerekezéstől. (ezt gázosabb megcsinálni ha nincs egy hasonló géped)

Sokmindenre érdemes odafigyelni, de még azt tudom ajánlani hogy keresd meg a linken amilyen motort kinéztél magadnak, és nézd meg hogy milyen alkatrészekből áll,mert sokszor hiányoznak róla apróságok amik fontosak vagy praktikusak lehetnek.

http://bikepics.com/derbi/

Remélem sikerült segítenem.
Hello nem nagyon értek a derbi hez de holnap megyünk sendát nézni és tudnátok adni tippeket mit nézzek meg rajta feltétlen (2002es) kösz elöre is
Nagyon köszi a gyors és kimerítő választ. Egy Derbi supermotot néztem ki, és a fotón azt nem találtam. Ha megveszem akkor szerzek rá védőt. Köszönet...
ja itt van egy link sztem kérdezd meg ha érdekel a cucc

http://kepesmotor.hu/derbi/i?p...