szia
az a lemez csak egy védő cucc, jó ha van mert anélkül könnyen le lehet rúgni a fékmunkahengert. Egyébként más funkciója nincs. Én ajánlom hogy tegyél oda vmit, ha nem is az eredetit de könnyen lehet rá szerkeszteni védőt.
Egyébként ha meg eredetit akarsz hozzá, sztem néz körbe a kepesmotor-on ott sok bontott cucc van a derbihez. egyébként sztem rieju RR, Gilera RcR, gilera Smt, yamaha dt 50, honda cre50 is ugyanilyen vagy hasonló, sztem olyan 1000Ft-ért már simán kapsz. Érdemes megnézni meg rátenni vmit mert ha letörik a munkahenger az drága mulatság.
sok sikert
Hali!
Egy gyors válaszra lenne szükségem. Derbi Senda-n, jobb oldalon, az első váz darab-lábfékfék-hátsó futómű találkozásánál van egy fekete műanyag borítás, ami a hátsó fékkart takarná (A fotón a környéken az egyetlen fekete műanyag darab). Mi annak a szerepe? Az baj, ha onnan hiányzik? És beszerezhető?
Kösi...
Sziasztok
nemtom sűrűn előfordul-e hogy a derbi senda x-treme és hasonló motorokon nem müxik a fordszámmérő?
Nem tom elöttem kié volt a motorom de kissé sokat kerekezett vele, az összes kondi leszakadt a fordszámmérőnél :(
Ha vkinek van ilyen próblémája írjon, én most csináltom meg. Hátha tudok valakinek segíteni csak azért írtam.
Csőtök
Szevasztok egykis segitség kellene valaki megtudná mondani hogy derbi rabasához hol lehetne dugot gyűrűt venni vagycsak gyűrű is elég lenne vagyha valakinek van 38-as méretben szoljon
Szasz Flory gpr 50-hez ne kekess színkódot,nem fogsz találni...nem egygszerű!Ha megis kikeverik a színt kell bele 35% mattitó+lágyitó és speciális alapozó is kell.Sokkal nagyobb meló mint 1 metál fényezés.Javitani még nehezebb.
Sziasztok régen voltam már itt.
A visszajelzős dologhoz még annyit hogy a kormánynál előfordulhat hogy megtörnek a kábelek és ott lesz kontaktok. vagy a mérőműszer a tartályban gányás is lehet.
Van itt valaki aki már szétszedte egy derbi X-treme vagy hasonló típusú motor műszerfalát amiben van fordulatszámmérő?
Nekem mióta megvettem a gépem, nem megy a fordszámmérőm. Most szétkaptam és láttam hogy le van szakadva az összes tranzisztor a nyákról, ezért nem megy. Az lenne a kérdésem hogy a nyákot csak a számlappal és a műszerekkel együtt lehetne eredetileg kivenni, vagy anélkül? Esetleg ha van vkinek robbantott rajza a műszerfalról az sokat segítene.
Van véletelen vki a gpr-esek között aki tudja a gyári színkódot a gpr-hez? 2004es évjárat körüli narancssárga színre gondolok.
Majd vmikor én is dobok képeket a mociaimról. Igaz most inkább Gileráim vannak de az ugyanaz mint a derbi x-treme :D
Skacok a barátnöm át akarna igazolni az endurosok közé de a jelenlegi robogójától meg szeretne szabadulni 2006-os Aprilia Scarabeo metálfekete ha valaki tud segíteni az írjon ára 260.000Ft vagy 50 ccm-es enduró vagy sport moci csere érdekel csak 2002-2003-nál ne legyen öregebb.KÖSZI
az akkor is szokott világitani amikor a lábára téve egyhejbe zug magába és egyszer csak el kezd világitani,de néha menet közbe is kivillan csak ugy de rájöttünk hogy ez kontakthiba báris nálam. Elköll zárni a motrot aztán ujra bekacsolni , aztán jó szokott lenni. A motor meg kevés olajat eszik 1000 km 1 tartáj. szerntem csak kontakthiba van mert nállam és a barátomnak is volt ijen baja
Ezen kívül semmi problémát nem vettem észre, talán csak azt, hogy úgy 200km óta szemmel láthatóan kevés olaj fogy a tartályból. Mikor beindítom rá 2-3 percre kezd világítani CSAK az olajvisszajelző lámpa.
sZTEM NÉZD ÁT A VEZETÉKEKET.. LEHET VALAHOL TESTEL A VÁZZAL VAGY VMI.. am ezen kívül semi problémát nem vettél észre? jaj és csak az olaj világít? vagy olaj+ benzin egyszerre?
Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most lenne egy kérdésem is.
Egy Derbi Senda 50, 2005-ös enduro gazdája vagyok. A motorban 2800 km van.
A problémám a következő:
Gyujtás, indítás és kb 2-3 perc múlva kigyullad az olajvisszajelzőm. Ezután pedig folyamatosan világít. A tartály csurig tele van, szerintem kenés is van, mivel ezt elég régóta produkálja már és kenés nélkül már meg kellet volna sülnie a motornak nem?
ha van 80-as henger, en egy kicsit aggodnek a hajtokar+fotengely+fotengo csapagyak miatt is es a kuplungot is meg kellene erositeni, vagy legalabb erosebb rugokat belekarni+nagyobb karbival etetni.
ugy hallottam hogy az 50es derbire nem megy Rá a 80as derbinek a hengerje csak az utángyártott 70 est lehet rá tenni. (a servisbe monták, lehet nem igaz ). A probléma szerintem a nagyobb hengernél szerintem csak a hütés lehet . hamarabb föl forr a viz
Eladó Cagiva Prima / Derbi GPR alkatrészek.
Blokk alkatrészek, idomok, váz stb.......
A blokk alkatrészek jók még supercityhez és egyéb más cagiva 50-es hez.
Elérhetőségek az adatlapon.
az a lemez csak egy védő cucc, jó ha van mert anélkül könnyen le lehet rúgni a fékmunkahengert. Egyébként más funkciója nincs. Én ajánlom hogy tegyél oda vmit, ha nem is az eredetit de könnyen lehet rá szerkeszteni védőt.
Egyébként ha meg eredetit akarsz hozzá, sztem néz körbe a kepesmotor-on ott sok bontott cucc van a derbihez. egyébként sztem rieju RR, Gilera RcR, gilera Smt, yamaha dt 50, honda cre50 is ugyanilyen vagy hasonló, sztem olyan 1000Ft-ért már simán kapsz. Érdemes megnézni meg rátenni vmit mert ha letörik a munkahenger az drága mulatság.
sok sikert