Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia
az a lemez csak egy védő cucc, jó ha van mert anélkül könnyen le lehet rúgni a fékmunkahengert. Egyébként más funkciója nincs. Én ajánlom hogy tegyél oda vmit, ha nem is az eredetit de könnyen lehet rá szerkeszteni védőt.
Egyébként ha meg eredetit akarsz hozzá, sztem néz körbe a kepesmotor-on ott sok bontott cucc van a derbihez. egyébként sztem rieju RR, Gilera RcR, gilera Smt, yamaha dt 50, honda cre50 is ugyanilyen vagy hasonló, sztem olyan 1000Ft-ért már simán kapsz. Érdemes megnézni meg rátenni vmit mert ha letörik a munkahenger az drága mulatság.
sok sikert
Hali!
Egy gyors válaszra lenne szükségem. Derbi Senda-n, jobb oldalon, az első váz darab-lábfékfék-hátsó futómű találkozásánál van egy fekete műanyag borítás, ami a hátsó fékkart takarná (A fotón a környéken az egyetlen fekete műanyag darab). Mi annak a szerepe? Az baj, ha onnan hiányzik? És beszerezhető?
Kösi...
Sziasztok
nemtom sűrűn előfordul-e hogy a derbi senda x-treme és hasonló motorokon nem müxik a fordszámmérő?
Nem tom elöttem kié volt a motorom de kissé sokat kerekezett vele, az összes kondi leszakadt a fordszámmérőnél :(
Ha vkinek van ilyen próblémája írjon, én most csináltom meg. Hátha tudok valakinek segíteni csak azért írtam.
Csőtök
Hali onnan igen messze de azért köszi lehet hogy oda viszem demost a derbimiskolcal egyeztetek ott van minden álitolag köszi mindent
vegyé erősebb kuplung rugót:)80ashoz szoktak:)
Sziasztok
A műszerfalas témámhoz nincs tippetek vagy vmi? Nem akarom szétbarmolni a másik gépet. Jól jönne egy kis segítség vagy tapasztalat. Köszi
Rátettem a 80-as hengert minden fasza csak ha jobban kipörgetem csúszik a kuplung,mit csináljak hogy jó legyen?
Nem tom hol laksz redbul de Szigligeten fúrrással új dugóval stb kerül 10000-be!ha lehet fúrni a hengered sztem naon megéri!
Szevasztok egykis segitség kellene valaki megtudná mondani hogy derbi rabasához hol lehetne dugot gyűrűt venni vagycsak gyűrű is elég lenne vagyha valakinek van 38-as méretben szoljon

köszike elöre is
Szasz Flory gpr 50-hez ne kekess színkódot,nem fogsz találni...nem egygszerű!Ha megis kikeverik a színt kell bele 35% mattitó+lágyitó és speciális alapozó is kell.Sokkal nagyobb meló mint 1 metál fényezés.Javitani még nehezebb.
Sziasztok régen voltam már itt.
A visszajelzős dologhoz még annyit hogy a kormánynál előfordulhat hogy megtörnek a kábelek és ott lesz kontaktok. vagy a mérőműszer a tartályban gányás is lehet.

Van itt valaki aki már szétszedte egy derbi X-treme vagy hasonló típusú motor műszerfalát amiben van fordulatszámmérő?
Nekem mióta megvettem a gépem, nem megy a fordszámmérőm. Most szétkaptam és láttam hogy le van szakadva az összes tranzisztor a nyákról, ezért nem megy. Az lenne a kérdésem hogy a nyákot csak a számlappal és a műszerekkel együtt lehetne eredetileg kivenni, vagy anélkül? Esetleg ha van vkinek robbantott rajza a műszerfalról az sokat segítene.

Van véletelen vki a gpr-esek között aki tudja a gyári színkódot a gpr-hez? 2004es évjárat körüli narancssárga színre gondolok.
Majd vmikor én is dobok képeket a mociaimról. Igaz most inkább Gileráim vannak de az ugyanaz mint a derbi x-treme :D
Skacok a barátnöm át akarna igazolni az endurosok közé de a jelenlegi robogójától meg szeretne szabadulni 2006-os Aprilia Scarabeo metálfekete ha valaki tud segíteni az írjon ára 260.000Ft vagy 50 ccm-es enduró vagy sport moci csere érdekel csak 2002-2003-nál ne legyen öregebb.KÖSZI
Vki nem tudja honnan tudnék 2002.es a régi sendához olyan gumicsövet ami az olajtatrtájból meg a különolajzóba?
OK, köszi, majd megnézem ezt a kontakthiba dolgot.
...beszámolok a fejleményekről.

Szép a géped :)
my motor
az akkor is szokott világitani amikor a lábára téve egyhejbe zug magába és egyszer csak el kezd világitani,de néha menet közbe is kivillan csak ugy de rájöttünk hogy ez kontakthiba báris nálam. Elköll zárni a motrot aztán ujra bekacsolni , aztán jó szokott lenni. A motor meg kevés olajat eszik 1000 km 1 tartáj. szerntem csak kontakthiba van mert nállam és a barátomnak is volt ijen baja
Ezen kívül semmi problémát nem vettem észre, talán csak azt, hogy úgy 200km óta szemmel láthatóan kevés olaj fogy a tartályból. Mikor beindítom rá 2-3 percre kezd világítani CSAK az olajvisszajelző lámpa.
sZTEM NÉZD ÁT A VEZETÉKEKET.. LEHET VALAHOL TESTEL A VÁZZAL VAGY VMI.. am ezen kívül semi problémát nem vettél észre? jaj és csak az olaj világít? vagy olaj+ benzin egyszerre?
Sziasztok!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most lenne egy kérdésem is.
Egy Derbi Senda 50, 2005-ös enduro gazdája vagyok. A motorban 2800 km van.
A problémám a következő:
Gyujtás, indítás és kb 2-3 perc múlva kigyullad az olajvisszajelzőm. Ezután pedig folyamatosan világít. A tartály csurig tele van, szerintem kenés is van, mivel ezt elég régóta produkálja már és kenés nélkül már meg kellet volna sülnie a motornak nem?

Tippeket, válaszokat köszi előre is.
Hello!

ha van 80-as henger, en egy kicsit aggodnek a hajtokar+fotengely+fotengo csapagyak miatt is es a kuplungot is meg kellene erositeni, vagy legalabb erosebb rugokat belekarni+nagyobb karbival etetni.
helo nekem van használt 50es dugom bár szerintem nem lesz jo mert rs-ben volt
ugy hallottam hogy az 50es derbire nem megy Rá a 80as derbinek a hengerje csak az utángyártott 70 est lehet rá tenni. (a servisbe monták, lehet nem igaz ). A probléma szerintem a nagyobb hengernél szerintem csak a hütés lehet . hamarabb föl forr a viz
Sziasztok szerintetek lesz vmi baja a derbimnek ha 80-as hengert teszek rá?nem tudtok használt 50-es dugót?
Gondoltam hogy nem vagyok egyedül a problémával. Köszi a precíz leírást sokban megkönnyítetted a dolgom.
Eladó Cagiva Prima / Derbi GPR alkatrészek.
Blokk alkatrészek, idomok, váz stb.......
A blokk alkatrészek jók még supercityhez és egyéb más cagiva 50-es hez.
Elérhetőségek az adatlapon.