Na akkor ég és föld azt hiszem ez jelemti legjobban a helyzetet. 12 ről 17,5 re a karbi 53-as fúvóka helyett 100-as. Kipufogó üres.De kábé a fordulat felénél befullad de úgy mintha tiltana a megoldás légszűrő fedél le (az egyész szivacs táblán keresztül szív).Eredmény mindenki kapkodja a fejét az utcán full fémes kross hang! Megy is de nem tudom mennyit mert letörtem a váltókart és estem is egyet ráadásul aszfalton de semmi baja a kormány meg már ugyis görbe volt.
Hali!
Derbit keresnék, esetleg offroad, leginkább supermoto kivitelben. Olyan 2004-es és utáni. Teljesen gyári állapotút, olyan 5000 km legyen benne. És kerül amibe kerül, várom az ajánlatokat: post@citromail.hu
Hali köszi a segitségedet valószinü énis szétszedem a rezóját a karbiban a fúvókát kicseréltem a régi 62-es volt most75-ös van benne ezzel erösebblet és picit gyorsabb.
Az én Senda R-em 120-ig van orázva mégis csak 55-öt megy.Most lett kibelezve a rezó tele volt felesleges dolgokkal. Holnap rakom vissza meg lecserélem a 12-es karbit egy 17,5-esre azt meglátjuk mit produkál és holnap leírom.
Sziasztok nemtulrég hozámkerült egy derbi rabasa aminek a vége 50 km/h pedig nemis gyenge a mocia valaki megtudnámondani miért nem megy jobban amúgy 1990-es évjárat vagy komolyan csak enyit tudnak ezek a mocik ? deakkor miért 100 km/h - van az orájában esetleg meglehet piszkálni ? amúgy nagyonegyben van ezért namértem a dolgot
Egyébként ha valakit érdekel Aprilia vagy Derbi alkatrész én most rendeltem innen www.derbimiskolc.hu
velem nagyon korrektek voltak, merem ajánlani. Olcsó és szinte minden van. Senda, Gpr, meg minden tipushoz. Ha vkinek kell alkatrész írjon nekik mailt, nekem 3 órán belül válaszolnak szinte mindig.
Mobil fékpad "átverésére"jó 10 fokozatban lehet a fordulatszámot határolni(az utolsó az alapjáratból is elvesz)+rejtett kapcsoló.Ausztriában és svájcban igen gyakori.
de az ilyen kütyüket ált olyan helyeken nézik ahol a kismotorra rendszám kell, az enyém az ausztriából lett behozva és azért volt rajta de itt nálunk is lehet kapni ilyet, bár azon kívül h lehet vele szivatni a népet gyorsulásnál sztem nemsokmindenre jó :d de arra jó:D
Pontosan nem tom hogy volt bekötve. egyik motorosboltban néztem a neten, konkrétan ez a cucc 10000Ft -ba kerül.vmi limiter a neve asszem. több fajta is van, van ilyenben sima tekerős de ahogy néztem a nagymotorokba is lehet kapni de az már digitálisan állítható. Majd utánnanézek mégegyszer hátha megtalálom.
Üdv
Nekem volt már 3 derbi gépem. A 100km/h-t csak egyszer vitte szakadékba lefelé, de a 95 -öt vitte magától, sztem az utazója az 75-85 között van de az stabilan (és nekem akkor is 2,8-3,4-ig evett). Nekem 50-es volt de tunning csővel meg légszűrővel. Az hogy egy motor 40-50et megy csak végsebességre az több okból lehet: vagy télleg benne van a folytás amit nem hiszem h egy 2002es motorban még benne van, vagy rossz a gép, de sztem az a legvalószínűbb h le van szabályozva mint az enyém volt. volt benne egy pótméteres kütyö meg hozzá egy kapcsoló, a pótméterrel a leszabájzás nagyságát tudtam állítani a kapcsolóval meg ki be lehetett kapcsolni. én menet közben le tudtam szabályozni 45km/h -ra. (én is csak úgy vettem észre ezt a kütyüt h lekaptam az idomokat és találtam egy kapcsolót) Szerintem hasznos cucc, főleg rendőrnél.
gyárilag az ilyen 50es motrokat lefujtva adják,hogy be birják járatni és ekkor kurva gyengék 55öt huznak ki
. De ezer kilóméter után a szervizben düznit, tüt meg még párdolgot kivesznek és akkor 9le teljesit és melegbe 30 c fokba 80-90 et megy,ilyen téli idöbe az enyém 100 -105öt kihuz mértük r6 os jamahával. az enyémbe 14000km van és még semmi baja sincs 90el akarmikor bir menni , utazni 70-75el jó vele azt nagyon könnyen viseli.
hát az lehetetlen h egy 2002-es derbi sendanak 70 legyen a vége már ha jóóó
az gáz lenne !nem tom nekem régebbi van de sztem a 2002-esnek 100 körül van a vége
Hali kedves Derbi tulajdonosok!
A véleményeiteket&tapasztalataitokat szeretném hallani arról, h egy Derbi mennyit megy? Mekkora végsebességre képes, mekkora utazó sebességel hajszolható? Illetve h az ilyen kismotorok milyen sebességeket mennek.
Azért lenne fontos, mert a napokban néztem egy 2002es Derbit, és a világért nem akart 50nél többet menni. Ha ilyen gond van, mit lehet elkövetni, h a végsebesség felmenjen legalább 70re. Mitől megy egy enduro lassan, ha ez hiba, mi lehet az oka?
Nagyon köszi...
Felszereltség: 12 V rendszer, keveset futott, tárcsafék.
Leírás: Eladnám vagy CSERÉLNÉM (gyorsaságira 50-125ccm) Debi Senda R típusú motoromat. A motoron 3 napos vadonat új lánckerékszett van (első - hátsó lánckerék és lánc) új kuplunkbowden. Hibái:törött fejidom és a válótval valami gondd van, működik megy is de szorul (új váltóolja is van benne) Nem akarok vele foglalkozni és kategória váltás miatt adom el. Az ár alkuképes. tel: 06-20/291-31-68 (hétköznap 14.00-tól /kivéve péntek/, hétvégén egész nap hívhatsz) HÍVJ MEGEGGYEZÜNK!
Vettem agy Derbi Senda Supermoto-t, és a motorszámát nem értem...
Ahol a használati írja, ott egymás alatt két karaktersor van a blokkba ütve (gravírozva). Két csillag közé (ha jól emléxem), hogy *7400*, és alatta egy talán 5 vagy 6 jegyű vegyesen betűkből és számokból álló karaktersor.
Kérdés, hogy ugye az alsó sor a motorszám, ugye?
Csak mert amúgy szokás csillagok közé rakni az alváz/motorszámot, de azért meglepne, ha "7400" lenne a motorszámom...
Kereskedő hülyeséget írt az adásvételibe, méghozzá a hengerbe öntött alkatrésszámot
Ezt akarom kijavíttatni vele, csak most tutira tudni kéne, hogy melyik szám a tuti.
lécci aki tud vag van neki az irjon
kösszzii