Kár, hogy nem sikerült beszélnünk, én is ott voltam
Tényleg öröm volt látni az arcokat, amikor körbe motoroztattátok a gyerekeket, amint megfigyeltem nem csak ők élvezték, hanem a motorosok is
Gyönyörő lenne az a kastély egy felújítás után.Miután a gyerekeknek ki kell költözniük,gondolom hamarosan egy maffiózó kezébe kerül az egész
Elgurultunk Tiszadobra, a gyermek otthonba és vittünk egy furgonnyi ajándékot a gyermekeknek, majd délután megmotoroztattuk őket egy kicsit! Nagyon élvezték! Asszem sikerült mosoly csalnim mindenki arcára. Jó érzés volt adni...
Ezen kívűl a kis falukban látványnak sem volt gyenge a pontosan 70 motorosból álló csapat!
Festői környezet, Anrdásy-kastély, Tisza-part, erdő, tisztás, jó társaság .... minden volt, ami kell!
Az idő is fantasztikus volt, bár visszafelé a pályán láttunk vizes foltokat, de nem áztunk meg!
Remélem hamarosan meglesz a masina!
És ahogy Jani mondja, alkudni kell!
Egyik ismerősöm sokáig egy 250-es Viragoval motorozott, aztán lepasszolta az öccsének, ő meg autózott pár évet. Idén "felébredt" és vett egy 250-es kis intrudert! Szóval ez egy maradandó szenvedély
Lehet, hogy azért a Moto Guzzi hosszában (keresztben?) V 2-esét nem kéne annyira alázni!
én mindenesetre ráülnék!
Oldpiet-et ne bántsátok!, nem látjátok, hogy neki is tetszik a chopper-cruiser filing, de azért hozza az ellenérveket, hogy azokat itt megcáfoljuk, és ő is meg tudja győzni magát, hogy erre van szüksége.
Nekem pl. nem kéne "hasalós" motor, amin 160 alatt megfájdul a csuklóm, de hát kinek mi teccik!
Igen, 2 hét az nagyjából reálisnak tűnik!
Mondjuk nekem pont nem volt szerencsém, mert amikor én vettem a motort, akkor volt a műszaki vizsgáztató helyeken valami átállás az egész országban és lassabban ment a dolog. Még a TV-ben is be mondták! De én nem tudtam várni!
Így nekem 3 hét lett! De megérte kivárni!
Igen már kinéztem 1-2 helyet, ahol jóval több kedvezményt igértek, mint máshol és ha személyesen is megbeszélek velük valamit mindenképp papíron kérem az ajánlatukat...
A motor ha raktáron van max 1 hét alatt kiszállítják, majd a papírmunka szerintem még 1 hét, aztán lehet több lesz, de reménykedem. Mindenek elött jó lenne, ha holnap megvenné az érdeklődő a motorom és már kezdhetném is intézni a dolgokat.
Valóban gátlástalanul alkudni kell! Én tavasszal végig jártam egy pár Suzuki kereskedést, hát van árkülönbség bőven! Vagyis a motor ára papíron ugyanannyi, csak a kedvezmény változik 0-200E HUF !
Figyelj oda, hogy a mit megbesztéltek azt tartsák is be, mert olyan is van, hogy a vevő csak addig fontos, ami le nincs előlegezve a gép. Amit megigérnek tartasd ve velük! Be fogják tartani, csak megpróbálnak kibújni pár dolog alól!
Sajnos ritka az olyan kereskedő, ahol az általad áhított motor rendszámmal foralombahelyezve, levizsgáztatva, nevedre írva vár. Nekem még a két hét is kevésnek tűnik, bár gyorsítóval minen megoldható.
ááá még nincsen, még a régit se adtam el... szerintem a M800al min két hét múlva tudok csak gurulni. De nagyon várom már
A chopper témához... kinek a pap, kinek a papné, eltérően látjuk a dolgokat, szerintem sincs baj a chopperekkel, különben nem azt vennék most is. De hát OldPietnek más a véleménye, elmondta, sebaj...
A choppereket alázni éppen itt nem éppen bölcs dolog. Meg úgy általában a spontán fikázás értelme megkérdőjelezhető.
Most vettünk egyik haveromnak egy Yamaha SRX-et, ami ugye nem chopper, tehát ha kavics lennék akár fikázhatnám is - de nekem tetszik!
Az olaszok kivégezve! Barátilag
Idejön ez az ember, leírja, hogy a chopperek tetszenek neki, és komolynak tűnik, mert pölö nem a sporttúra fórumba megy érdeklődni ez ok. De, hogy te ITT próbálod lebeszélni róla ez nem tűnik átgondolt taktikának amit kivehetsz néhány előző hsz-ból. Az pedig hol van leírva, hogy mi a motorozás lényege? Mi nehéz motorokkal szeretünk túrázni! (utánaszámoltam szombaton 720km-t mentem és jólesett) Túramotorral a hülye is tud. A lassúságról annyit, hogy már egy 250-essel is túl lehet lépni a megengedett v max-ot. És van aki a kanyarvadászatot szereti, van aki a szelíd döntögetést, nekem nem az a lényeg, hogy le tudom e tenni a fülemet a kanyarban.
Off: TÉNYLEG MOST ALÁZTUK SZÉT AZ OLASZOKAT!
Ezek közül nem tudsz rosszat választani. A kardánhajtás (ha jól emlékszem az első kivételével mindegyik) a láncosnál kevesebb törődést kíván. Annál már csak a fogasszijjhajtás a jobb :-) . A Harley 900-as sportster is 2.4M körül van és az szijjas. Közeledik a szezon vége, a yamaha xvs, és a suzuki vl1500 a két régebbi tipus, talán ezek árából lehet a legtöbbet alkudni, és kell is gátlástalanul, nyugodtan át lehet menni egy másik kereskedőhoz, ha valahol nem kapod meg az áhított kedvezményt.
Off: MOST ALÁZTUK SZÉT AZ OLASZOKAT!
Igazából nem attól tartok,hogy nem tudok menni vele. Már meggyugtattatok amit köszi. Hanem választani nem tudok igazán. Arra gondoltam lehet hogy jobb lenne használt gépet venni, legalábbis elsőre. De később meg lehet,hogy ki kell cserélni esetleg nagyobbra mert kicsi. Vagy a használt gép ugye nem lehet tudni az állapotát, mert az szép amit leírnak.
Szevasztok ! Köszönöm a hozzám intézett jótanácsaitokat. Ma megnéztem pár mocit. De az a baj,hogy nagyon csódálatóssak, hogy nem lehet választani közöttük. Megnéztem a Honda Sadov VT 750C. "1.800.000 a Suzuki VL.800. "1.900.000 a Suzuki VL 1500. " 2.300.000. ás a Yamaha XVS 110 A. 2.400.000 kavics. Mind szalon ár zsir. Megkérik az árat de nagyon szépek. Na ebből lehet választani, de ki túd ? Az ember legyen a talpán. Hát egy laikus.? Ennyi pénz a világon sincs-. Lehet hogy be ballagok egy Bankba mint az a Whiskys. Legfeljebb a börtönben nyitok egy topickot . Erre valjatok gombot. köszi.
Szerintem akkor nem kell megtanulnod, ha 150-es MZ-vel "köszörültél" fiatal korodban, csak felfrissíteni a tudást.
Tökéletesen meg soha nem lehet, talán ez benne az egyik szépség. (A versenyzők is eddzenek, pedig ők már "tudnak" motorozni)
Ülj rá több motorra, (bárhol megteheted (kereskedőnél), ha régi jogsid van, még a próbaút sem kizárt) és megérzed, melyik kényelmes neked. A Viragó tényleg inkább "törpéknek" kényelmes. (Mint én)
Szerintem ne húzd ki megint a gyufát !
Ha nem tetszik a chopper, nem kell itt fikázni! Van más megoldás! Húzz el más topicba!
"Nehezek"! Mint már más is mondta ezekben van anyag, nem mianyaggal körbeidomozot speedek! Én már motoroztam olyan oldalszélben, hogy rendesen rá kellett dölteni a szélre a motort! 5-en mentünk csapatban (5 chopper) 70-80 körül, egy speedes banda meg kb 40-50-el mert menni. Nagyobb súly=nagyobb tapadás!
Mégegyszer kérlek magyarázd meg, ha csak fikázni tudod ezeket a gyönyörű krómozott csodákat, miért ebbe a topicba írogatsz? Lehet hogy abból a topicból, ahová az olyan tipusú motorosok írogatnak, mint amilyen géped neked van, onnan már kiutáltak?
Nekem semmi bajom a mnotoroddal, sőt ezúton kérek tőle elnézést, ha magára vette, nem Őt bántom, hanem a gazdáját nem értem meg!
Még azt szeretném kérdezni,hogy minek jársz erre a fórumra? Mindig leszarozod a choppereket,multkor chujetu m800-át,most az összes choppert....mire jó ez? ha nem tetszenek akkor nem kell idejönni,megvagyunk mi nélküled,sőt
Hát ne haragudj ezzel nem értek egyet! "nehezek" -hát igen....chopperekben van anyag,nem fújja el a szél...."nem lehet dönteni" -hát aki amatőr,kezdő,nem tud motorozni az persze,hogy nem tudja bedönteni...."nem kényelmes" -hát nem emlékszem,hogy valaki mondta volna itt,hogy kényelmetlen,de lehet nem tudom! ja igen! a speed az szar..."már bocs"
Áááá fiatal vagy még a motorozáshoz Én 52 éves koromban ültem elöször robogón és másfél évre rá- most már 1000-es 146 Le-ös mocim van.Motoron ismét fiatal az ember .
Nekem is tetszenek a chopperek, de motorozásilag nekem nem jönnek be- mert éppen a motorozás lényegét nem tudják- már bocs chopperesek- nehezek, nem fordulékonyak, lassuak, nem lehet dönteni öket, sőt itt egyesek még hosszu turára se találják kényelmesnek.Mégegyszer bocs
Tényleg öröm volt látni az arcokat, amikor körbe motoroztattátok a gyerekeket, amint megfigyeltem nem csak ők élvezték, hanem a motorosok is
Gyönyörő lenne az a kastély egy felújítás után.Miután a gyerekeknek ki kell költözniük,gondolom hamarosan egy maffiózó kezébe kerül az egész