Remek, persze múltkor is hátul mentem fel, talizhatunk ott is, csak az időpont nem jó mert a gyülekező most 15.00-16.00 között lesz, aztán irány Agárd. Elvileg jön unokatestvérem egy gsx-el és motorozz.hu-n lévő társasággal most szeretnék személyesen megismerkedni.
Innen többiek?
Hola! Na úgy néz ki mégis le tudok lécelni. Mi lenne ha a Feneketlen tónál találkoznánk a Szent Imre (volt Arany János) gimnázium előtt 16.15-kor? Onnan is föl lehet menni a 27-es busz vonalán, mert a Sanc utca felől sokan mennek. Ma fölraktam a bukócsövet!
Más nem jön?
Remek, csak majd valami telefonos elérhetőséget is kérek, nehogy elkerüljük egymást. Más nem várható Citadellára?
Warovex: Csatlakoztam a forumhoz, bár nem vagyok valami nagy író , de azért figyelni fogom, mint ahogy ezt is
Nem akarlak untatni benneteket, de megint találtam egy érdekes megoldást az M800-, C800-on! A hűtővíz-tartályt takaró idomot, három csavarral rögzítették, ám van rajta egy 4. csavar is, aminek szerintem semmi funkciója nincs, vagyis még nem jöttem rá hogy mi! A csavarra egy anya van csak ráhajtva, ami egy gumi alátétet fog! A váznak a közelébe se ér!
5let, tipp stb... Mindenre kiváncsi vagyok!
Íme az új Suzuki VZ-R 1800!
Ezek amerikai fotók, azért M109R a típusjelzés.
Színválasztékon kívül én nem látok más változást a K7-hez képest...
Tessék, lássék!
A felütés miatt miért csökkene?
Szerintem a szelephézag csak nőhet a használat közben, bár én ishallottam ilyen szerelői vélaményt, hogy van ahol csökken. Csakhogy én ezt nem tudom élképzelni józan paraszti ésszel akkor sem ha közvetlen a szelepszárat lökdösi a bütyök, és akkor sem, ha egy vagy kétkarú himba van beiktatva.
Egyébként egész más ügyekben is jártam már úgy hogy a szerelő néha alap dolgokat rosszúl tud, de mégis meg tudja csinálni a járgányt. Pl. a szelephézagál is mindegy hogy nő, vagy ycsökken, be kell állítani és kész.
Hallott valaki a Hanyi-prati fesztiválról? Nem kifejezetten motoros találkozó, de mindig szokott lenni pár motoros is. Biztos feldobnánk a hangulatot pár motorral, meg egy felvonulással!
Egész jó a nagyobb lánckerékkel a gép! 95-100-ig nem erőlködik, a vége 125.
Beállítottuk a szelephézagot. Csak a szívóoldali volt rossz.
Tényleg, a szelephézag a használattól, kopástól nő vagy csökken?
Szerelő ismerősöm szerint csökken a felütés miatt, a bütyköstengely meg annyira nem kopik hogy növelje a hézagot.
Van itt szaki aki meg tudná mondani?
Köszi!
Az enyémen full üres supertrapp kipuff van és tudok beszélgetni az utassal,habár kicsit fel kell tekerni a volumét. Inkább kiabálok mint villanymotorral járjak
Csali: igaz nekem nagyobb gépem van mint amit keresel, de a virágot csak ajánlani tudom, nekem bejött első motornak
Már nekem is megcsinálták a kipufogómat, mivel szétbarmolva vettem és elég szar hangja volt, de most már olyan igazi chopperes és így még az autosok is észrevesznek
Jövő hétvégén ismét citadella találkozó... lesz akivel találkozok innen?
Július 26-án meg megyek a balatonhoz, Gyenesdiásra egy elektronikus zenei fesztiválra, ha valakinek lesz kedve csatlakozni odamenet, örülnék neki, de erre még visszatérünk
Persze, de a nagy hangnak is vannak hátrányai elég sok de végülis mi így is tudunk bezsélgetni mert bőven haljuk egymást viszotn az tetszik hogy nagy hang igazi férfias chopperes
A júniusi találkozón 17.00-kor indultunk, gondolom most azért hamarabb, hogy legyen idő lent fürdeni