Laci!
Nekem is volt ilyen gondom, és nekem sikerült rájönnöm a probléma okára, megcsinálni meg már nem volt nagy kunszt.
Nekem a következő volt a szitu: azzal az említett kapcsolóval egy elektromos szelepet működtetsz, mely egy membránt zár/nyit.Mindez a tertalék üza.tartály alján találhtó az ülés alatt. A hiba oka: ez a bembrán volt letapadva. szét kell szedni, hangyányi szilikon neki, és kész!
Ok, majd gyűlünk!
Kecskemétre nem tudom megyek-e. Ha egyik hasonlóan repülőmániás barátom jön, akkor igen, ha csak Csabi, akkor nem. Az már a mi dolgunk, nektek nem fog beleszólni a programba!
Beszéltem a beszervezett barátoddal! Jöjjön csak nyugodtan! Még így is csak 4-en vagyunk , de a legutobbi turára is csak az utolsó 2-3 napban jelentkeztek fel a többiek!
Ui: a kecskeméti dolgot, ha nem baj, mi kihagynánk! Ha gondoljátok, ti majd arra mentek haza és akkor be tudtok nézni.
Laci! Köszi hogy megírtad mire jutottatok. Remélem beválik! Még gondolkozom ezen a bőrözésen.
Túrázni meg gyertek 11-én Kondorosra!
Cujethu! Ahogy már láthattad is, Csabi barátomat is beszerveztem, oldalbordástól
Én meg valószínűleg single módban megyek, mert az asszonyság nem szeresse a dógot...
Warowex! Milyen csoda tömítőanyag az? Acélkeménységű? Kell!
Seco! Mi a helyzet a rutinnal? Drukkolok!
Azért csak a kertek alatt cibáld a motor fülét, pláne utassal. Anno én még krosszoztam is a géppel, nem szándékosan egy erdei ösvényen A lazás törvénykívüliségben igen hamar felbátorodtam, a végén már a rendőröktől sem tartottam, voltak kijárt "ösvényeim", idegen helyen meg előreküldtem havert felderíteni
A fesz.szabályozó cserét ne halogasd!
Egy kis olaszországi élmény-tapasztalat-sűrítmény, szigorúan motoros szemszögből:
1. Motorral kell menni! Mivel autóval vittek, erre bizony rá kellett ébredjek. Tizede élmény sincs! Szóval jövőre motorral
2. Csak 2(!) choppert láttam, inkább robogóznak, meg speedelnek, de nem repkednek a gépekkel, ami azért tetszett. Az autósok többsége ott is gyökér, egyszerűen bénák - nagy része túrista.
3. Láttam egy ősrégi Moto Guzzit! Minden délelőtt fel-alá mászkerált vele az ürge a városban, nyitott csővel riogatta a másnapos gyalogosokat
4. Ausztriában RENGETEG túrázó motorost láttam! Minden benzinkútnál, autóspihenőnél legalább 4-5 motor állt!
Sajna meló a hétvégén, és most nem lehet lelécelni. Nem örültem amikor megnéztem a naptáromat: idén májustól szeptemberig minden hónap első szombatja munkanap. Október ami "biztos", Bár lehet, hogy szeptemberben szabin leszek. Jó gurulást, ha mész. Az ehavi mindenmotor ujságban viszont van egy jó kis túraterv, azt még megpróbálom augusztusban lenyomni. Kb. 170km, Vácról indul.
Nem, a benzin az jön, a motor tökéletesen megy és a viragon nincs benzincsap csak egy on-res elektromos kapcsoló, ami a tartalákra kapcsol át. Nah de ezt nem teszi, gonolom vagy a kapcsoló a rossz, vagy az amit átkapcsol, csak azt nem tudom mi és hol keressem...
Szereld le, szedd szét, rá fogsz jönni, mi a bibi. Előbb rá kell jönni, melyik lyuk hová vezet, pláne, ha vákumos. Mivel tank javításod volt, valószinű, el van dugulva, mert a tank legaljáról kapja a fuelt.
Ha most nem akarod leszerelni a tankot (előbb-utobb le kell), akkor csak húzd le a csövet a benzincsap előtt, ér kiderül az ok, hogy a csap, vagy a tank a hibás. (Rongy, és dugó legyen kéznél!)
Hali mindenkinek
Hétvégén ismét citadella, jön valaki?
A tankom elkészült és jobb mint új korába, most még tükröt, oldaltáskát és háttámlát szeretnék rá tenni augusztusi fizumból...
Amiben segítséget kérek tőletek, hogy a benzin-tartalék kapcsolóm nem működik, hogy-hol tudom leellenőrizni mi a hiba oka?
lámpával 1-2 tized volt a különbség, úgy hogy sajnos ez nem megoldás, álitani meg azthiszem nem lehet a yamaha azt mondta ez csere...
remélem ezt a szezont még kibirja, mert csak télre jön össze a pénz egy új szabályzóra... de addig meg nem birom ki hogy ne menjek vele...
egy kis tapasztalat megosztás a végére: ha emlékeztek rá annak idején azért választottam ezt a motort, mert utassal akartam egy jó túrázható tempót menni, a multkor felültetem barátnőmet mögém és a kis virgács olyan szépen tartotta a százat (ugy hogy nem pörgött túlzottan a motor), hogy ez bebizonyitota számomra végleg (amellet hogy őzbarna a gyertya és a kipufógó vég, pöcre indul a gép, nem folyik az olaj) hogy motorikusan semmi baja a kicsikének...
"18 voltot tölt a motorom vissza az aksira lámpa nélkül"
Az tényleg sok, nem fog neki örülni az új akksi. Nézesd meg azért, hátha lehet állítani rajta esetleg. (bár ezeken az elektronikus kütyükön ritkán lehet)
És égő lámpával jó a töltőáram? Mert akkor nagy gondod nincs, úgyis lámpával kell közlekedni. Az újabb Hondákon már lámpakapcsoló sincs, állandóan ég.
hát nem tudom van-e külön szellöző kivezetése, ez lyuk az aksi szélén található majdnem a betöltő nyilásokkal egy vonalban... egybként most már kutattam aksi után. 5-6000 forintba kerülnek a jobb oldali kivezetésűek....
van viszont egy nagyobb gondom is, 18voltot tölt a motorom vissza az aksira lámpa nélkül (az azért kicsit húzós ) Lehet kéne bele egy új feszszabályzó... de az meg kegyetlen árban van
egybként lapar, most készítem a sztendi, remélem használható lesz
Kicsit zavaros, amit írsz, most a kartergáz-csőről van szó, vagy az akksi szellőzőcsövéről?
Biztos van akku jobb oldali kivezetéssel, mert az enyémben is olyan van ( persze, honnan nézzük az akksit) és nem az eredeti.
A rozsdásodás ellen én még ezt a gumicsövet is meghosszabbítottam, hogy egész a kipufogó alá ér. Nehogy má a vázra mennyen!
üdvözletem mindenkinek.... elnését kérek eltünésemért, de jó ideig nem tudtam gép közelbe kerűlni, mert sajnos elég zsúfolt nyaram van; érettségi, jogsi...stb. Illetve bütykölgetem a paripámat, szerencsére anyira nincs rajta mit bütykölni
egy kérdéssel fordulnék hozzátok; az akumlátor tartó tálcán jobb oldalon van egy gyári mipolán cső kivezetve a kartergáznak, ám a benne lévő aksin baloldalon van a kartergáz kivezető nyilás (amire rá lehet húzni a mipolán csövet), nem tudjátok létezik jobb oldali kivezetéssel ellátot akumlátor, vagy esetleg zselés akumlátor ekkora méretben (12voltos rendszer, öninditóval) ?
sajnos az előző tulajnál a savgőz már kicsit kimarta a vázat, de hála istennek ezt még egy kis smirglipapirral, alapozóval és fekete festékkel képes leszek orvosolni a télen...
Feri_Vp-nek üzenem aki mesélte még annak idején jogsi nélküli motorzgatásait... most már én is tudom hogy nem lehet megállni, hogy az ember ne csapjon oda papír nélül is a lovak közé...
Apropó holnap rutin vizsga... tessék szorítani
Fenébe! Elfogyott és apám kidobta,nem tudtam megnézni a nevét,dehogyha keresnéd boltba akkor ilyen gyurma szerű anyagot keressél! Ez egy olyan anyag,hogy mikor használja az ember olyan,mint a gyurma ,mikor megköt,akkor meg olyan,mint az acél Eléggé biztosan tömít,mivel acél hajók testét szokták vele foltozni
Édesapám a munkahelyén műgyantával (vagy valami olyasmivel :P ) lefedete a hibás részt és behúzta a fél tankot bőrrel, de ez így elég gázul néz ki, szóval most már csak esztétikailag kell megoldani és ideiglenesen talán jó lesz, amíg nem találok/lesz pénzem másik tankra.
Amúgy meg lehet kapni valamilyen két vagy több komponensű ragasztókat, azt mondják azok nagyon erősek és akár ilyen célra is megfelel.
Így hogy jó a moci csütörtök este irány a balaton, ha valaki csatlakozna, írjon ;)
Érdekelne hogy hol és mennyiért tudnék rohamsisakot venni
A 2 vilgh német rohamsisakra gondolok
a képen van milyet szeretnék
Nekem is volt ilyen gondom, és nekem sikerült rájönnöm a probléma okára, megcsinálni meg már nem volt nagy kunszt.
Nekem a következő volt a szitu: azzal az említett kapcsolóval egy elektromos szelepet működtetsz, mely egy membránt zár/nyit.Mindez a tertalék üza.tartály alján találhtó az ülés alatt. A hiba oka: ez a bembrán volt letapadva. szét kell szedni, hangyányi szilikon neki, és kész!
Ok, majd gyűlünk!
Kecskemétre nem tudom megyek-e. Ha egyik hasonlóan repülőmániás barátom jön, akkor igen, ha csak Csabi, akkor nem. Az már a mi dolgunk, nektek nem fog beleszólni a programba!
Ui: a kecskeméti dolgot, ha nem baj, mi kihagynánk! Ha gondoljátok, ti majd arra mentek haza és akkor be tudtok nézni.
Látom megérkeztél! Remélem nem ment el a kedved a motorozástól!
Ájm bekk!
Laci! Köszi hogy megírtad mire jutottatok. Remélem beválik! Még gondolkozom ezen a bőrözésen.
Túrázni meg gyertek 11-én Kondorosra!
Cujethu! Ahogy már láthattad is, Csabi barátomat is beszerveztem, oldalbordástól
Én meg valószínűleg single módban megyek, mert az asszonyság nem szeresse a dógot...
Warowex! Milyen csoda tömítőanyag az? Acélkeménységű? Kell!
Seco! Mi a helyzet a rutinnal? Drukkolok!
Azért csak a kertek alatt cibáld a motor fülét, pláne utassal. Anno én még krosszoztam is a géppel, nem szándékosan egy erdei ösvényen A lazás törvénykívüliségben igen hamar felbátorodtam, a végén már a rendőröktől sem tartottam, voltak kijárt "ösvényeim", idegen helyen meg előreküldtem havert felderíteni
A fesz.szabályozó cserét ne halogasd!
Egy kis olaszországi élmény-tapasztalat-sűrítmény, szigorúan motoros szemszögből:
1. Motorral kell menni! Mivel autóval vittek, erre bizony rá kellett ébredjek. Tizede élmény sincs! Szóval jövőre motorral
2. Csak 2(!) choppert láttam, inkább robogóznak, meg speedelnek, de nem repkednek a gépekkel, ami azért tetszett. Az autósok többsége ott is gyökér, egyszerűen bénák - nagy része túrista.
3. Láttam egy ősrégi Moto Guzzit! Minden délelőtt fel-alá mászkerált vele az ürge a városban, nyitott csővel riogatta a másnapos gyalogosokat
4. Ausztriában RENGETEG túrázó motorost láttam! Minden benzinkútnál, autóspihenőnél legalább 4-5 motor állt!
Minden féle túra érdekelne, csak nem tudom, hogy lesz időm már augusztusban.
Szereld le, szedd szét, rá fogsz jönni, mi a bibi. Előbb rá kell jönni, melyik lyuk hová vezet, pláne, ha vákumos. Mivel tank javításod volt, valószinű, el van dugulva, mert a tank legaljáról kapja a fuelt.
Ha most nem akarod leszerelni a tankot (előbb-utobb le kell), akkor csak húzd le a csövet a benzincsap előtt, ér kiderül az ok, hogy a csap, vagy a tank a hibás. (Rongy, és dugó legyen kéznél!)
Hétvégén ismét citadella, jön valaki?
A tankom elkészült és jobb mint új korába, most még tükröt, oldaltáskát és háttámlát szeretnék rá tenni augusztusi fizumból...
Amiben segítséget kérek tőletek, hogy a benzin-tartalék kapcsolóm nem működik, hogy-hol tudom leellenőrizni mi a hiba oka?
remélem ezt a szezont még kibirja, mert csak télre jön össze a pénz egy új szabályzóra... de addig meg nem birom ki hogy ne menjek vele...
egy kis tapasztalat megosztás a végére: ha emlékeztek rá annak idején azért választottam ezt a motort, mert utassal akartam egy jó túrázható tempót menni, a multkor felültetem barátnőmet mögém és a kis virgács olyan szépen tartotta a százat (ugy hogy nem pörgött túlzottan a motor), hogy ez bebizonyitota számomra végleg (amellet hogy őzbarna a gyertya és a kipufógó vég, pöcre indul a gép, nem folyik az olaj) hogy motorikusan semmi baja a kicsikének...
Az tényleg sok, nem fog neki örülni az új akksi. Nézesd meg azért, hátha lehet állítani rajta esetleg. (bár ezeken az elektronikus kütyükön ritkán lehet)
És égő lámpával jó a töltőáram? Mert akkor nagy gondod nincs, úgyis lámpával kell közlekedni. Az újabb Hondákon már lámpakapcsoló sincs, állandóan ég.
van viszont egy nagyobb gondom is, 18voltot tölt a motorom vissza az aksira lámpa nélkül (az azért kicsit húzós ) Lehet kéne bele egy új feszszabályzó... de az meg kegyetlen árban van
egybként lapar, most készítem a sztendi, remélem használható lesz
Biztos van akku jobb oldali kivezetéssel, mert az enyémben is olyan van ( persze, honnan nézzük az akksit) és nem az eredeti.
A rozsdásodás ellen én még ezt a gumicsövet is meghosszabbítottam, hogy egész a kipufogó alá ér. Nehogy má a vázra mennyen!
egy kérdéssel fordulnék hozzátok; az akumlátor tartó tálcán jobb oldalon van egy gyári mipolán cső kivezetve a kartergáznak, ám a benne lévő aksin baloldalon van a kartergáz kivezető nyilás (amire rá lehet húzni a mipolán csövet), nem tudjátok létezik jobb oldali kivezetéssel ellátot akumlátor, vagy esetleg zselés akumlátor ekkora méretben (12voltos rendszer, öninditóval) ?
sajnos az előző tulajnál a savgőz már kicsit kimarta a vázat, de hála istennek ezt még egy kis smirglipapirral, alapozóval és fekete festékkel képes leszek orvosolni a télen...
Feri_Vp-nek üzenem aki mesélte még annak idején jogsi nélküli motorzgatásait... most már én is tudom hogy nem lehet megállni, hogy az ember ne csapjon oda papír nélül is a lovak közé...
Apropó holnap rutin vizsga... tessék szorítani
Amúgy meg lehet kapni valamilyen két vagy több komponensű ragasztókat, azt mondják azok nagyon erősek és akár ilyen célra is megfelel.
Így hogy jó a moci csütörtök este irány a balaton, ha valaki csatlakozna, írjon ;)
Eddig úgy van hogy megyek, sőt egyik barátom is jön Pestről. Hogy hogyan? Motorral!
Ja és kettővel!
Nyarani meg ótóval De majd a túrán bepótolom
Most egy hétre eltávolodom a fórumozástól és olaszhonba mentem ki magam.
Guruljatok sokat!
Feri