Én ehhez az összeállításhoz, véleményezéshez, (ki minek gondolja) csak gratulálni tudok! Igazán frappáns. Bravó! Mielőtt megvettem a jelenlegi motoromat, nézegettem a felsorolt motorok nsgyrészét. De valahogy mégis inkább a túra motor felé fordultam. Azért nincs elvetve a dolog, a jövő még remélem tartogat lehetőségeket.
...majd elfelejtettem. Van egy weblap, ahol egy virtuális pilótával ellenőrizheted az ergonómiát.
Kiválasztod a motor típusát, beállítod a magasságod és megadhatsz belső nadrág szárhosszt is. Ezek alapján a szoftver felrajzolja az adott paraméterű tesztbábut a motorra és látszik, hogy ülnél rajta. https://cycle-ergo.com/
A méreteid lesznek a szűk keresztmetszet, mert amúgy kezes, megbízható és nem túl agresszív bringa van vastagon.
180 centi felett valami "tágasabb" masina lehetne neked kényelmes, mint pl. a Yamaha Drag Star, Kawasaki Vulcan vagy a Honda Shadow 750, esetleg a Suzuki Marauder 800 vagy a VL800. Műszakilag a Honda és a Kawasaki a jobb választás.
Ami tuti nem játszik, az a Virago széria. Az 535 tipikusan az általad említett majom és köszörűkő esete lenne, a 750-es meg lehet, hogy csak előretolt lábtartóval és nem gyári kormánnyal lenne elég tágas. Ugyanez igaz a Suzuki VS600-VS800 modellekre és a korai Kawasaki EN500-akra is (1996 előttiek, a 96 utániak nagyobbak, azokon elférsz jól, csak azok ritkák is).
Árban talán a Yamaha Drag Star 650 lenne az egyik legkönnyebben elérhető, de csak akkor szabad megvenni, ha nagyon patika és normális helyen szervizelték, nem valami sufniban - és erről van papír. A kardánhajtás kenése a hátsó szöghajtásnál gyakran felejtődik el, pedig minden gumicserénél meg kell ejteni - ha nem teszik, megeszi a bordákat a szöghajtáson. Ugyanígy ha elhanyagolják a küllőket, azok törnek/szakadnak, a pótlás meg nem olcsó. Nem a kedvencem a típus, mert 40LE-hez ~240-250 kiló társul.
A második ár/értékben kóser játékos a Suzuki VZ800. Ez már egy komolyabb teljesítményű állat, de az otthoni karbantartása (konkrétan a karburátor szinkron) lehet kihívás, bár az olaj és hűtővízcsere nem nagy kaland. Lánchajtású, azzal ~500 kilométerenként maszatolni kell, ami lehet hátrány (javasolt egy egyszerű motoremelő a garázsba az ilyesmihez). Ugyanakkor alig több 200 kilónál, nagyon kezes. Ha van a közeledben korrekt szerelő, aki segít a karbantartásban, akkor igen jó választás lehet kispénzért.
A Suzuki VL800-ból egy keveset futott példány szintén elbírja, de ebből nem nagyon találni 1.2-1.3 misiért, mint az előbb említett két típusból. Sokat futott példányokat kerülném, valamiért a kései kardános Marauderek és Intruderek motorjai nem olyan tartósak, keveset látni, ami 100 ezer felett futott és nem füstöl vagy zakatol. Nyilván nem egy életre vennéd, szóval ha kifogsz egyet 20-30 ezerrel az órában, az oké. Ezek picit nehezebbek is a többinél (majd 260 kiló). 2005-től injektorosak.
A Kawasaki Vulcan 800 és 900 korrekt vasak. A 800-as ugyan karburátoros, de csak egy porlasztója van, így egy művelettel kevesebb a karbantartás. Cserébe lánchajtású. Ugyanakkor a súlya nem vészes, 220 kiló szárazon. Az erőforrás tartós és nagyon kiforrott: ha a szelephézagok rendszeresen ellenőrizve vannak és jó olajat kap, kimegy a világból.
A VN900 ebből lett továbbfejlesztve. Injektoros, igen kevés gondozást igénylő szíj hajtja (igaz, ha szakad, az drága műsor), tágas, kényelmes, ugyanannyira megbízható. Ellenben 280 kiló sajnos.
A Shadow 750 is a negyed mázsás liga tagja, de relatíve kezes és a blokkja atombiztos. 2007 utániak mind injektorosak, 2007-től mind kardános is - 2004 és 2007 között csak egy verziója kardános, a többi (Black Widow és az ACE) láncos. Az előbb említett 2004-2007 közöttiek egy porlasztósok, tehát kevesebb a macera velük, a 2003 előttiek két karbival rendelkeznek, amiket természetesen 2 évente szinkronozni kell.
A hatszázas Shadow-ok műszakilag megegyeznek a 2003 előtti 750-esekkel (lánc + dupla karbi), de valamivel kisebbek és persze gyengébbek, ettől függetlenül ha mondjuk neked pont a 600-as tetszik meg, nem beszélnélek le róla. Ez csak 215 kiló megtankolva.
Bónuszban megemlíteném bővebben azt is, amit fentebb csak átalakításokkal tartottam jónak, mert szerintem komoly erényei vannak. Ez a Yamaha Virago 750 (1990-től). Elég szögegyszerű, léghűtéses blokkja van, könnyen szervizelhető, tehát ha munka van rajta a munkadíjat nem nyomja meg, hogy a fél motor szét kell jöjjön, hogy valamihez hozzáférjenek. A legalapabb ásványi olajat kéri, kardános, 225 kiló, az összes korábbival ellentétben dupla tárcsafékes, teljes műszerezettség és pont az orrod előtt (km+fordszám is), relatíve olcsó hozzá a gumi, bontott alkatrészekkel tele van Európa. Egymillió alatt is találni szép és jó példányokat és nem nagyon kell pánikolni, ha már 60-80 ezer van az órában. Természetesen van hátulütője, pl. hogy karburátoros a lelkem, illetve hogy az ergonómiája 180 felett véleményes. Egyre mindenképp ráülnék, mert láttam már karón varjút, pl. 190 centis embert, aki imádta, hogy nincs elöl a lábtartó. Sokaknak így hosszú távon kevésbé fárasztó, mert kevesebb súly nyomja a farkcsontodat szemben azzal, amikor a lábad 120 fokra ki van nyújtva.
Így 40 felett elkapott az érzés,hogy mindenképpen szükségem van a motor jogsira egyébként A korlátlan az amit csinálok. Tulajdonképpen jól gondolod valami könnyen kezelhető motort szeretnék , amin nem úgy festek mint a majom a köszörűkövön a magasságom miatt.
A kezdő jogsi alatt mit értünk? A2?
Vagy csak valami könnyen kezelhető, de magas embernek is kényelmes motor érdekel, ami nem dob le magáról, ha megcsúszik a csukód a gázon?
Helló
Köszönöm az infót, jobbnak láttam érdeklődni mielőtt vettem volna egyet. 184 centi magasságra valami alacsony súlypontú mocit tudsz ajánlani kezdő jogsira?
Lebeszélnélek róla. Az alkatrészellátás botrány és nem valami miőségi bicikli. 2005-2008-as motorokkal sokszor annyi nyűg van, mint egy 30+ éves japánnal. Műszeregység, elektromos kezelőszervek, generátor, hajtószíj, fesszabályzó, gyújtótrafók,szelepek... Ezek a gyengéi. Egyetlen előnye van: olcsó hozzájutni. No meg amikor jól működik, akkor elég jól megy, elvégre sporttúramotor blokk van benne.
De nem javaslom...
Nem olvastam erről sokat, de úgy gondolom, hogy az emberek által megosztott képek jók. Információt vehet tőlük. Azt hiszem, minden követelményed teljesíthető ezeken a képeken keresztül. Ezen a webhelyen is szeretnék segíteni neked: itt található sok otthoni dolog, amit ésszerű csomagokban kaphatsz. A weboldal látogatása során ellenőriznie kell a Laminate flooring. Nagyon jónak találtam ezt a weboldalt számomra, és remélem, hogy Ön is kedvelni fogja ezt a weboldalt.
Eladó a fotókon látható használt, de szép állapotú western csizma 43-as lábra.
Nem szakadt, nem reped.
A talpa bőr, a belseje is ép, tiszta.
A hajdan volt tulajdonosa elmondása alapján USA gyártmány.
Motorozáshoz használtam, de stílus váltás lesz.
A 44-es mérete ellenére inkább 43-as lábra ajánlom.
Felpróbálás nélküli vásárlás a vevő kockázata.
Cserébe érdekel hasonlóan jó állapotú és árfekvésű 44-es méretű túra- vagy sport motoros csizma.
Stílusváltás miatt, az új árának kevesebb mint feléért eladó a fotókon látható Shark Heritage nyitott sisak.
A sisakot idén tavasszal vettem újonnan, de nem boltban.
Egyéb okok miatt fél szezont, kb. 1.000 kilométert használtam, ennél fogva állapota rendívül megkímélt.
Üvegszál héjszerkezet
Karcmentes enyhén sötített belső plexi
'Sharktooth' sisak kommunikáció előkészítés
'Easy Fit' szemüveg előkészítés
Beépített szellőző csatornák
Kivehető, mosható bélés
Dupla D gyűrűs zár
Súly: 1150g
Sziasztok van egy suzuki vz800 2005-ös injektoros motorom ami nagyon sok üzemanyagot kap feketén füstöl alacsony fordulaton dadog a hiba kiolvasásnál nem jelez hibát tud esetleg valaki segíteni mi lehet
Segítségeteket szeretném kérni! Édesapám egy Suzuki Intruder VS400-at használ. Sajnos minden műszaki egy gyötrelem, mert a kipufogó elvileg nem gyári. A képeken, amiket találtam a neten a kipufogó megszólalásig hasonlít arra, ami neki van.
Segítene valaki abban, hogy, amennyiben rendelkezésre áll neki egy ilyen (vagy VS800-as) modell, lefotózná az E-jelét? Nagyon megköszönném!
Üdv, ha valakit érdekelne :
Eladó chopperre valo plexi. Ha minden igaz Suzuki VL1500-ra de szerintem jó bármira. Kb 53cm széles és 60cm magas. Highway Hawk márka ami igye nem gagyi. Motoron még soha nem volt,a nem megfelelő tárolás miatt apro karcok,de semmi extra.
Köszönöm szépen a válaszokat örülök neki hogy vannak hozzám hasonló segítőkész emberek.
Kiválasztod a motor típusát, beállítod a magasságod és megadhatsz belső nadrág szárhosszt is. Ezek alapján a szoftver felrajzolja az adott paraméterű tesztbábut a motorra és látszik, hogy ülnél rajta.
https://cycle-ergo.com/
180 centi felett valami "tágasabb" masina lehetne neked kényelmes, mint pl. a Yamaha Drag Star, Kawasaki Vulcan vagy a Honda Shadow 750, esetleg a Suzuki Marauder 800 vagy a VL800. Műszakilag a Honda és a Kawasaki a jobb választás.
Ami tuti nem játszik, az a Virago széria. Az 535 tipikusan az általad említett majom és köszörűkő esete lenne, a 750-es meg lehet, hogy csak előretolt lábtartóval és nem gyári kormánnyal lenne elég tágas. Ugyanez igaz a Suzuki VS600-VS800 modellekre és a korai Kawasaki EN500-akra is (1996 előttiek, a 96 utániak nagyobbak, azokon elférsz jól, csak azok ritkák is).
Árban talán a Yamaha Drag Star 650 lenne az egyik legkönnyebben elérhető, de csak akkor szabad megvenni, ha nagyon patika és normális helyen szervizelték, nem valami sufniban - és erről van papír. A kardánhajtás kenése a hátsó szöghajtásnál gyakran felejtődik el, pedig minden gumicserénél meg kell ejteni - ha nem teszik, megeszi a bordákat a szöghajtáson. Ugyanígy ha elhanyagolják a küllőket, azok törnek/szakadnak, a pótlás meg nem olcsó. Nem a kedvencem a típus, mert 40LE-hez ~240-250 kiló társul.
A második ár/értékben kóser játékos a Suzuki VZ800. Ez már egy komolyabb teljesítményű állat, de az otthoni karbantartása (konkrétan a karburátor szinkron) lehet kihívás, bár az olaj és hűtővízcsere nem nagy kaland. Lánchajtású, azzal ~500 kilométerenként maszatolni kell, ami lehet hátrány (javasolt egy egyszerű motoremelő a garázsba az ilyesmihez). Ugyanakkor alig több 200 kilónál, nagyon kezes. Ha van a közeledben korrekt szerelő, aki segít a karbantartásban, akkor igen jó választás lehet kispénzért.
A Suzuki VL800-ból egy keveset futott példány szintén elbírja, de ebből nem nagyon találni 1.2-1.3 misiért, mint az előbb említett két típusból. Sokat futott példányokat kerülném, valamiért a kései kardános Marauderek és Intruderek motorjai nem olyan tartósak, keveset látni, ami 100 ezer felett futott és nem füstöl vagy zakatol. Nyilván nem egy életre vennéd, szóval ha kifogsz egyet 20-30 ezerrel az órában, az oké. Ezek picit nehezebbek is a többinél (majd 260 kiló). 2005-től injektorosak.
A Kawasaki Vulcan 800 és 900 korrekt vasak. A 800-as ugyan karburátoros, de csak egy porlasztója van, így egy művelettel kevesebb a karbantartás. Cserébe lánchajtású. Ugyanakkor a súlya nem vészes, 220 kiló szárazon. Az erőforrás tartós és nagyon kiforrott: ha a szelephézagok rendszeresen ellenőrizve vannak és jó olajat kap, kimegy a világból.
A VN900 ebből lett továbbfejlesztve. Injektoros, igen kevés gondozást igénylő szíj hajtja (igaz, ha szakad, az drága műsor), tágas, kényelmes, ugyanannyira megbízható. Ellenben 280 kiló sajnos.
A Shadow 750 is a negyed mázsás liga tagja, de relatíve kezes és a blokkja atombiztos. 2007 utániak mind injektorosak, 2007-től mind kardános is - 2004 és 2007 között csak egy verziója kardános, a többi (Black Widow és az ACE) láncos. Az előbb említett 2004-2007 közöttiek egy porlasztósok, tehát kevesebb a macera velük, a 2003 előttiek két karbival rendelkeznek, amiket természetesen 2 évente szinkronozni kell.
A hatszázas Shadow-ok műszakilag megegyeznek a 2003 előtti 750-esekkel (lánc + dupla karbi), de valamivel kisebbek és persze gyengébbek, ettől függetlenül ha mondjuk neked pont a 600-as tetszik meg, nem beszélnélek le róla. Ez csak 215 kiló megtankolva.
Bónuszban megemlíteném bővebben azt is, amit fentebb csak átalakításokkal tartottam jónak, mert szerintem komoly erényei vannak. Ez a Yamaha Virago 750 (1990-től). Elég szögegyszerű, léghűtéses blokkja van, könnyen szervizelhető, tehát ha munka van rajta a munkadíjat nem nyomja meg, hogy a fél motor szét kell jöjjön, hogy valamihez hozzáférjenek. A legalapabb ásványi olajat kéri, kardános, 225 kiló, az összes korábbival ellentétben dupla tárcsafékes, teljes műszerezettség és pont az orrod előtt (km+fordszám is), relatíve olcsó hozzá a gumi, bontott alkatrészekkel tele van Európa. Egymillió alatt is találni szép és jó példányokat és nem nagyon kell pánikolni, ha már 60-80 ezer van az órában. Természetesen van hátulütője, pl. hogy karburátoros a lelkem, illetve hogy az ergonómiája 180 felett véleményes. Egyre mindenképp ráülnék, mert láttam már karón varjút, pl. 190 centis embert, aki imádta, hogy nincs elöl a lábtartó. Sokaknak így hosszú távon kevésbé fárasztó, mert kevesebb súly nyomja a farkcsontodat szemben azzal, amikor a lábad 120 fokra ki van nyújtva.
Ennyit tudok hozzátenni a projekthez. :)
Vagy csak valami könnyen kezelhető, de magas embernek is kényelmes motor érdekel, ami nem dob le magáról, ha megcsúszik a csukód a gázon?
Köszönöm az infót, jobbnak láttam érdeklődni mielőtt vettem volna egyet. 184 centi magasságra valami alacsony súlypontú mocit tudsz ajánlani kezdő jogsira?
De nem javaslom...
Valakinek van tapasztalata a Hyosung gv 650- el kapcsolatban?
Yamaha Virago535 bal oldali deklit és felső tankot keresek!
Valakinek lenne ??? Üdv ZOLI
https://www.ebay.com/itm/1986-...
Yamaha XV1900 Midnight star
2006-os 34000km, sportkipuffogó (gyári is adom),túraidom,bukócső, utastámla.
Irányár: 2790000
304440474
...ha pedig már nincs benne a tuning cső miatt akkor nem jól van hekkelve..
Eladó a fotókon látható használt, de szép állapotú western csizma 43-as lábra.
Nem szakadt, nem reped.
A talpa bőr, a belseje is ép, tiszta.
A hajdan volt tulajdonosa elmondása alapján USA gyártmány.
Motorozáshoz használtam, de stílus váltás lesz.
A 44-es mérete ellenére inkább 43-as lábra ajánlom.
Felpróbálás nélküli vásárlás a vevő kockázata.
Cserébe érdekel hasonlóan jó állapotú és árfekvésű 44-es méretű túra- vagy sport motoros csizma.
Stílusváltás miatt, az új árának kevesebb mint feléért eladó a fotókon látható Shark Heritage nyitott sisak.
A sisakot idén tavasszal vettem újonnan, de nem boltban.
Egyéb okok miatt fél szezont, kb. 1.000 kilométert használtam, ennél fogva állapota rendívül megkímélt.
Üvegszál héjszerkezet
Karcmentes enyhén sötített belső plexi
'Sharktooth' sisak kommunikáció előkészítés
'Easy Fit' szemüveg előkészítés
Beépített szellőző csatornák
Kivehető, mosható bélés
Dupla D gyűrűs zár
Súly: 1150g
Kiskunhalason felpróbálható.
Posta megoldható.
Segítségeteket szeretném kérni! Édesapám egy Suzuki Intruder VS400-at használ. Sajnos minden műszaki egy gyötrelem, mert a kipufogó elvileg nem gyári. A képeken, amiket találtam a neten a kipufogó megszólalásig hasonlít arra, ami neki van.
Segítene valaki abban, hogy, amennyiben rendelkezésre áll neki egy ilyen (vagy VS800-as) modell, lefotózná az E-jelét? Nagyon megköszönném!
Üdvözlettel:
Nemes Ákos
Eladó chopperre valo plexi. Ha minden igaz Suzuki VL1500-ra de szerintem jó bármira. Kb 53cm széles és 60cm magas. Highway Hawk márka ami igye nem gagyi. Motoron még soha nem volt,a nem megfelelő tárolás miatt apro karcok,de semmi extra.
https://www.kepesmotor.hu/moto...