szia!
Kérdésedre a saját pédámmal tudok vászaolni.:
én is bőven elmúltam már 40, mikor a Riga, Simson után egy Vragóra ültem. És azóta az életem részévé vált a motorozás.
Tudom ezen a topikon nem illik, de ha igazán kényelmes motort akar egy 190-nél magasabb ember, akkor ne csoppert válasszon, hanem vagy túramotort, vagy túraendúrót .
Az apósom pont ilyen idősen kezdte egy LS 650-el ("véletlenül" van is kép a motorról a profilomban :-).
Egy házaspár ismerős hölgytagja 60 éves korában PÁV-al tette le a vizsgát. Azóta a második Harley-ét nyúzza. Úgyhogy hajrá! de 800-asnál kissebb gépet nem ajánlok.
Szerintem ha kedvet érzel hozzá, hogy motorra ülj, fogj neki és menni fog...nincs olyan hogy túl késő elkezdeni
Nekem édesapám 47 éves és fiatal korában ugyan motorozott, de szerintem kb. 15 éve nem ült motoron. Amikor megvettem a Viragomat azonnal lecsapott rá és mivel nekem később lett meg a jogsim ő használta hetekig. Nem tudja megállni a mai napig, ha alkalma van rá, hogy mennyen vele.
Most 20-án voltam egy 23 fős csapattal Börzsöny túrán, nagyon jó társaság jött össze, kellemes tempójú gurulást tettünk, sok pihenővel (270km volt) és Édesanyámmal mentem, aki szintén 45 éves. Fiatalkorában ő is tudott már motorozni, de mostanra már szinte teljen elfelejtett. Ez az érzés, amivel egy ilyen túrán találkozik az ember, anniyra megtetszett neki, hogy ha nagyon ráakarnám beszélni (lehet nem is kéne olyan nagyon ) letenné a jogsit és venne egy kis choppert azonnal...
A hozzád illő kényelmes motorokról nem tudok nyilatkozni, én csak a Viragoval mentem még, az tuti kicsi lenne neked... nekem is az (180cm).
Én azt mondom, ha teheted, láss neki és mielőbb guruljunk egyet
Szerbusztok pikobellovagyok sopronból. Neharagzdjatok, hogy illyen tudatlanul irok nektek. Régóta olvagatom az irásaitokat és be kell vallanom egyre jobban tetszík ez az életforma amit ti éltek a csodálatos paripáitokkal.Mondjátok meg nekem, hogy 47 évesen meglehet tanúlni motorozni. Jogsím régóta van rá, de nem motoroztam igazából szinte soha.Azt a köszőrűlést leszámitva amit fiatal koromban müveltek MZ 150-el.reégen volt. Ha esetleg valaki felhomájósítana, arról hogy igazából értelme lenne elkezdenem vagy csak álmodozzak továbbb. Valójában mekkora az ideállís motor / Chopper / egy nagy embernek 110 kg 190 cm. előre is köszönöm a segítségeteket. Jó gurúlást kivánok Pikobelló.
A 650-el kapcsolatban, csak irodalmi adatok állnak rendelkezésemre: szinte csak rosszat írtak róla. A MR tartós tesztjén gyengén szerepelt, a tömegéhez képest gyenge, az 535 után lomhának fogod érezni. Pedig nekem is nagyon tetszett. Az 1100-al viszont mentem, ilyen van az apósnak itt viszont elég egy laza csukómozdulat, ha ott akarod hagyni a forgalom többi résztvevőjét.
Tegnap lenyomtuk a kétnapos alsó ausztriai túrát, ami a motorostura.hu-n olvasható. mindenkinek ajánlom: viszonylag közel van és csodás tájakon halad. Próbáljátok ki, ha nem okoz flusztációt, ha néhány sportmotoros lehagy benneteket. Gloggnitz környékén érdemes szállást keresni. Sajnos (apóssal) úgy alakult hogy egynapos lett. Így sem lehetetlen 2 félórás pihenővel+tankolásokkal reggel 8 kor indultunk és 22.30-ra értünk vissza Bp-re kb 650 km.
A hétvégére két gurulást tervezek:
Úgy néz ki szombaton 5től az újpesti dunapartról a lurdy házhoz a Schadow klubbosokkal http://motorozz.hu/sys/main.pl...
Vasárnap egy börzsőny túra 9-től estig, ha sokáig tart nem tudok menni vagy hamarabb elindulok haza, mert estére más program van... http://motorozz.hu/sys/main.pl...
Akinek lenne kedve jönni valamelyikre, írjon és egyeztetünk
Az is jó lesz! Úgy vagyok a dologgal, hogy szinte mindegy merre motorozok, pihenésképpen üdítő még borús időben is
Akármelyik gépet is veszed meg, jól választasz!
Majd ha végre tudok menni túrára, megcsodálom!
én szombatra csak egy kis budapesti és környéki gurulást tervezek, nincs időm lemenni a balatonhoz sajna.
ha minden jól megy jövőhéten eladom a motorom és veszek egy suzuki m800-t vagy egy drag start, még nem néztem ki konkrétan mit, de mindenképp újabbra, nagyobbra szeretném cserélni és lehetőleg mielőbb
Még valami. A keddi újságban olvastam, hogy sok volt a rendőri intézkedés, büntetés. Főleg motorosokat büntettek, tilosban parkolás miatt, de az autósok is kaptak. A szervezők és a kékek nem egyeztettek a lefoglalt parkolóhelyek ügyében (?).
A büntetések miatt sokan hamar otthagyták a rendezvényt
A streetfighter show környékén parkolóhelyet kerestünk, mind az 5-en egy kupacban.
Egy kereszteződésben lehúzódtunk, megálltunk 2 mp-re, ott találtuk ki hogy a kb. 50 m-el előbbre levő parkolóba állunk be.
Ahol megálltunk, egy egyirányú utca bejárata után volt (behajtani tilos), de nem is hajtottunk be.
A rendőr meg azzal jött, hogy mi igenis behajtottunk. A kollégája is támogatta először, aztán mikor mindannyian mondtuk hogy nem mentünk be, akkor az elhallgatott. A pirosodó fejű kolléga meg csak nem hagyta, de aztán nem tudott mire menni, így elhúzta a csíkot.
Az túlzás, hogy elismerte a tévedését, csak szimplán lelépett.
Én nem szóltam bele, mert nem lett gond.
Sajnos zsarukkal nagyrészt negatív tapasztalataim vannak.
Kérdésedre a saját pédámmal tudok vászaolni.:
én is bőven elmúltam már 40, mikor a Riga, Simson után egy Vragóra ültem. És azóta az életem részévé vált a motorozás.
Tudom ezen a topikon nem illik, de ha igazán kényelmes motort akar egy 190-nél magasabb ember, akkor ne csoppert válasszon, hanem vagy túramotort, vagy túraendúrót .