Használatban:
Aláteszem, átdugom a lyukakon, meg a csövön a 10-es betonacélt, aztán szépen hátra felhúzom, mint valamikor az MZ-t.
Figyelem! VTX 1800-hoz nem biztos, hogy használható így!
Valami Motip márkájú láncspray-t vettem korábban, nagyon óvatosan kell vele bánni, mert tiszta dzsuva tőle a hátsó felni, küllők, meg a kerékagy.
Nemrég vettem ugyanebben a márkában "fehér lánckenőzsír teflonnal" megnevezésűt, ez most tesztelés alatt áll, de úgy tünik, hogy jobb lesz. (márhogy tisztább)
Mi is megálltunk egy kicsit a kútnál, majd tovább egészen Velencei tóig lefele menet is tök jó volt, szervezők (vagy nem tudom pontosan kik voltak) biztosítottak és csak egy 5-10 perces szakaszon esett az eső. lent volt fürdés is, de mi kis pihenő után visszaindultunk. legközelebb viszek fürdőnadrágot, mert a víz nagyon csábított
Na akkor legközelebb, majd itt is keresek tettestársakat a Citadellához. És meddig mentél velük? Én a Budaörsi benzinkúti pihenő után leléceltem. Állítólag a Velencei tóra mentek, de az ég alja semmi jót nem ígért.
megköszöném ha betennéd
a gépezet már kissé korosabb 1997es évjáratú magyarországi forgalomba helyezésű második gazdától, viszont ezt ellensúlyozza az állapota és az hogy a motornak teljesen tiszta a múltja (utána nézett egy kedves ismerősöm prióba ), no meg hogy az emberünk rendszeresen szervizeltete és ezt szervizkönyvel igazolta is, és meg van hozzá az összes elképzelhető papír ami létezik(szervíz-, és biztosításiszámlák, használati utmotató,....stb.). Illetve a barátnője panaszkodott a gyári hátámlára ezért vettek rá egy újat, de a gyárit odadja hozzá, meg a tükröt is lecserélte de ugyanúgy adja hozzá a másikat... látszólag teljesen pöpec de majd kiderül
Mérd meg, az a biztos, felesledesen ne cseréld, állítólag nem ócsó!
Hátsó féket nekem is kell takarítgatni szinte havonta úgy látom, mert mindíg elkezd nyiszorogni.
Jóni jó, de zavar. Kb félóra alatt ki lehet venni a fékdobból, meg visszarakni megtakaritva den. szesszel.
tolómérővel még nem néztem csak ujjal huztam végig mekorra vála van és szerintem lassan érni fog egy csere...
elöször is olajcserék illetve a hátsó fék dob ellenörzése (azért nem örülnék neki ha nem állna meg allatam...)
"hogy szedjem ki a kerekeket? a simonak pont volt egy keresztvasa ott elől aminek alá lehetett bakolni, "
Alul megvan a középsztender helye, 2 lemezfül nagy furattal. Kb. a kislánckerék alatti részen.
Én ehhez barkácsoltam egy középsztendert, amit aláteszek, átdugok egy 10-es vasat, és ráemelem.
Nagyon jó keréktakarításnál, lánckenésnél, és láncfeszítésnél is. Alaphelyzetben a hátulja van a levegőben, de ha felbakolod a vázat alul, az elsőt is ki lehet venni.
Amig ez nem volt, addig alátettem kb 12-15 cm-es fát ( ami épp aláfért,ahogy oldalsztenderen ált), és arra visszabillentettem függőlegesre. Ez viszont nem túl biztonságos.
Én első télen kivettem az első kereket, és Karácsony környékén bent kényelmesen meg tudtam takarítani a féktárcsa mögött is.
seco!
Az a szervízkönyv nagyon jó, én is az alapján dolgozom, mert ugyanaz a masina, csak a motorja tér el.
Ez alapján még motorgenerált is lehetne csinálni, bár én azért annyira nem mélyedek el benne.
A féktárcsát, akkor láthatod, 4, vagy 4,5 mm alatt kell cserélni. A tiéd már annyi? Én 25 ezernél cseréltem első fékbetétet, annak 0,8 a minimum vastagsága, és nekem még 1mm volt rajta.
Nagyon jól le van írva, hogy mikor kell láncot cserélni, ezt még senki nem tudta szabatosan megmondani.
Én is azt hittem, akkor amikor már nem lehet tovább feszíteni, de nem.
ja és még akartam irni, hogy szerintem a szerviz elkerülése jót tesz a pénztárcának és kitudja tán még a mocinak is meg jobb ha tudja az ember mi van benne...
ha meg nagy a baj akkor ugysem lehet kihagyni...
na megjött a kód és letöltöttem a szerviz könyvet a virgához, nagyon pöpet irtó nagy segítség, tulajdonképpen a szerelési mód nagyrésze rettentően hasónlít a simóhoz és megadja a minimumokat is (féktárcsa, betétek...stb.) ugyhogy remélem elboldogulok majd vele...
kérdés: az első kerék nem anyira tetszik és majd elakarom vinni krómoztatni ha összejön melóbol egy kis többlet, viszont a mocinak oldalsztendere van, hogy szedjem ki a kerekeket? a simonak pont volt egy keresztvasa ott elől aminek alá lehetett bakolni, csak fel kellet állitani sztendire valaki ráült a hátuljára a gép felemelkedett és már rakhattam is alá a bakot, a hátulja meg eleve meg volt emelkedve ha parkoló helyzetben volt... De ennek elképzelni sem tudom hogy emeljem meg a vázát
Ja bocs, azt hittem új a gépezet...de azt meg honnan szedtem? Na mindegy, olvasni tudni kell
Laci jól emlékszik, kérsz mailben kódot és már tölthetsz is!
Elhiszem hogy aggódsz a szelephang miatt, szerelővel is füleltesd meg, aztán ő már tudja mi legyen.
Tényleg, Ti szakszervízbe hordjátok a gépeteket? Nekem ahhoz semmi kedvem, eddig is bütyköltem amit lehetett. A kismarauder meg elég egyszerű, remélem belejövök ennek a szerelésébe is.
helló mindenkinek, köszönöm a gratulációkat remélem szép közös jövőnk lesz! Nem tudjátok honnan tudnék szerezni hozzá javitási kézikönyvet? sajnos elkell fogadni azt a tényt hogy a moci használt és bár motorikusan hibátlan (pöcre indul, gyönyörű hangja van és a kipufogó belső része olyan őzbarna ahogy az a nagykönyvben meg van írva ), de van egy kis különbség ez között meg a simó között, úgyhogy ha beállna valami prücök nem nagyon tudom hogy kezdjek neki egyébként a gép még nincs nálam, mert a tulaj most vett egy 650es dragstart és ezt a mociját meg trehányságból nem műszakiztatta le és lejárt neki, ugyhogy most szépen elviszi meg megcsinálja az eredet vizsgát és lehozza nekem, hú de nehéz lesz kivárni a jogsit.... életem eddigi legnagyobb élménye volt kiprobálni meg egyátalán ráülni, ez azt hiszem szerelem
+1 kérdés, mennyiben jön kb. egy első féktárcsa mert egy éven belül szeretném lecserélni
Új motornál csak nem szelephang az a zörej amit hallasz! Mindenesetre nézesd meg megbízható szerelővel.
Múltkor mikor hazaértem a pesti körütamról, én is valami szelephang-félét hallottam, aztán kiderült, hogy a rendszámtartó műanyagja csattog, csak a siksak átalakította a hangot
Fura is lett volna, hiszen szelephézag-állítás 2,5e km-el ezelőtt volt.
Aláteszem, átdugom a lyukakon, meg a csövön a 10-es betonacélt, aztán szépen hátra felhúzom, mint valamikor az MZ-t.
Figyelem! VTX 1800-hoz nem biztos, hogy használható így!