Gratulálok hozzá! Jó motorozást!
Ó, az illat...a 2T szag fogott meg engem is, egy Pannóniából. Veterán találkozókon bizony lehet ilyen szagmintát gyűjteni
Felvonuláskor viszont a sor végére állni nem egészséges, mert a nagy kékség ott már fojtogató köddé fajulhat
Szerintem teljesen más illatról beszéltek!
Ma már igazi motor "illatot", az Arol 2T 1:33-as keverék kékes füstjének szagát már nem is lehet érezni.
Esetleg veterán találkozón, de az sem olyan.
Mi még azt hiszem, még ezzel oltódtunk be.
Én minden motoron jól tudom magam érezni, imádom a robogót is meg az 1000-est is és a közepest is (bár ennél néha beugrik, hogy hoppá nem szabad ugyanazt várni mint a nagytól). Érdekes a robogónál ilyen soha nem jut eszembe-annál az a természetes amit az tud, nem hasonlitom.
nekem a hogy lettem motorosról az az illat ugrik be mikor álltam pizsiben a kazánházban (este hoztuk haza a gépet télen jogsi nuku...) még új illata volt az az illat nem is tudom tán a blokké esetleg festék vagy benzin?nem tudom.de valami hihetetlen volt...és ahogy álltam mellette hogy hűű hogy fogok én ezzel menni?áh...bocsi csak úgy feltört
Sok sikert Hozzá!Én is szemeztem Vele. Soha semmit nem tudtam megfontoltan,logikusan venni,amolyan női vásárló tipus vagyok,műanyag a sárvédő?És?De biztos jó minőségű műanyag!És ha már beleszerettem aludni sem birok,másra nézni sem,KELLL!A nagy ccm?Szerintem egy jó 500-as sem érez meg utast,csomagot,esetleg a filling nem olyan.De a fogyasztás sem.Édesapám egy Danuvia nyergében járta be az országot,és sok szépet mesélt.Ezért lettem Motoros!Örökké fel tudom idézni azt az illatot,azt az érzést,azt az egészet!Ez egy CSODA!
Kedves gyerköcök!
Mégse sikerült chopperessé válnom Tetszik, szépek ezek a motorok, de a racionalitás közbeszolt. Ezért inkább egy uj GS500-ast vettem chopper helyett. De elkezdtem a chopperesitést. Raktam rá egy kormányemelőt meg ovális tükröket. Továbbá "kromoztam" a müszereket.
szia! bocs,hogy nem válaszoltam,csak sok a dolgom köszi megvagyok,már nem chopperrel koptatom a gumi-t...átűltem túramoccra,imádom,kényelmes,erős motor
Nekem Yamahám van de volt szerencsém kiopróbálni a Suzuki VL 1500-is. Szerintem az is szép motor, de sok a múanyag rajt. A fékereje pedig pocsék, szerintem csak lassító van rajt nem fék.A Yamaha 1300 tényleg akciós de nekem az nem tetszik már annyira.A vásárláskor több kereskedőt is megkel látogatni ajanlatokat kérni.Szemtelenűl kell alkudni hiddel, van ahól lehet. De csak az biztos, hogy tednap jártam Győrben. Az otlévö kereskedést is megnéztem. Hát nem olcsó az biztos.Választék bőven,és használt Chopperek is voltak rendessen. 1100 adták 2.5 mll.-ért. Ugye yamaha 1100 Drag Start nem hoznak a kereskedők be tőbbet az országba.Már a készlet ha elfogy. Csak 1300-és felfelé lessz.Fekete meg az országban sincs 1100-ből. Az enyém volt az úcsó... Azt hogy mekkora legyen a motor hát Lapar irta aszem..hogy neki 125-e van. persze az is jó de aszem lapar nem egy hatalmas ember.De attól ,még rendes. Poén volt . De már azt is kinőte.szeretne nagyobbat......Végülis azt kell megvenni amihez pénzed van, és amibe beleszerettl...
Látod van, aki nem nőtte ki 2 év alatt a 750-est.
Ezt a kinövöm-dolgot csak az meséli neked, akinek nagy motorja van. 1000+ ccm-es.
Nekem csak 125-ös van, én is kinőttem, vennék egy 250-est, de nincs a piacon jó állapotú.
A Honda váltóról nekem nem jó emlékem van. Én VTX 1800-at próbáltam, olyan volt, mintha alulról kalapáccsal ütötték volna a tankot, pedig 3800 km volt benne. A Kawa VN 900 asával nem volt ilyen gondom, annak viszont kopogott valami az első villa környékén (teleszkópburkolat?)
Úgyhogy, ha lehet próbáld ki a motorokat, néhány kereskedőnél van rá mód.
Szia!
Nekem 750-es Shadow-m van 2 éve.
Az új egyhármas yamaha most akciós 2,5M. (Annyira nem tetszik nekem)
A Suzuki egyötös is 2,5 akcióban. (Ez már inkább)
Mindenképp 1000ccm felettit vegyél, ha párban túráztok messzire.
Mit szóltok a Honda DN-01-hez?
Nyitottam egy fórumot neki itt
Jövőre ki fogom próbálni.
Köszönöm mindkettőtöknek az építő jellegű hozzászólást!
A yamahában kezd tetszeni, hogy nem műanyag! Igazából nem 1-2 évre tervezek motort venni ami fontos, hogy fél éven bellül ne érezzem szükségét a cserének! Lehet, hogy ebben nagy igazság van ezért nagyobb ccm lesz ebből annál mint amit elképzeltem. Egyébként nyiltnap szokott lenni a yamahánál? Mindenképpen kipróbálnám! A szalonokba felüldögelek rájuk az egy dolog de menet közben érzi igazán az ember, hogy milyen is a gép hogy viselkedik az úton. Amúgy új motornál lehet alkudozni a kereskedőnél vagy felejtős? Ha jól látom most a DragStar 1300 van az 1100 árában.
Igazi Intruder? Ezt hogy érted, hogy "igazi"?
Szivesen mesélek neked róla, de túl sokat ne várj, mert még csak fél évet töltöttünk el együtt, s ezalatt 6000 km-t tettünk meg! Eddig teljesen panaszmentes! Rosszat nem igen tudok rá mondani. Engem igazából a forma fogott meg (tetszik az M1800R is, de az még kicsit várat magára). Előtte 125-ös Viragom volt. Nagymotorra jogsim is "még csak" 2 éve van, tehát nekem élmény minden km vele. Sajnos túl sok összehasonlítási alapom nincs. A 125-öshoz nem nagyon akarom hasonlítgatni. Inkább hasonlítom a C800-hoz! Öcsém nek az van! Az egy classicusabb stílus, de motorikusan teljesen ugyanaz a kettő. Eltérés a felépítményben és a futóműben van. Az enyém valamivel keményebbre van hangolva gyárilag, meg az üléspozició is kicsit másabb, nem sportmotoros persze, de nem kapod tőle azt a hajókázó érzést!
Ha esetleg érdekel még valami az M800, illetve a C800-al kapcsolatban, szólj nyugodtan!
Szia donkartacs!
Amikor én motor után futkoztam, minden kereskedőnél bent járta,. Sok motort, márkát a Suzuki, a Kawasaki, Honda, Yamaha keresztül mindent megnéztem. Sokszor a neten is érdeklődtem a gépek után.A munkám során ilyen a munkám. megállítottam beszélgettem Chopperos emberkékkel.Nekem az lett ezekböl a véleményem, hogy a Yamaha az én motorom. A suzuki 1500 is szép de igazából annyit tud mint a Yamaha 1100-es,tán két három LE-vel többet. A nyomatékja sem szembetünő és van közöttük 400 kc.!. A Yamahán szinte nincs műanyag. A sárvédők is mind féből vannak. De a kidolgozásuk szenzációs, aprólékos. A menetteljesítményről pedig. ugye én 110 kg vagyok. a feleségem 63 kg. ha valahová megyünk hosszabb utra aq csomagok min. 15-20 kg. A kissebb gépek is valóban a célt szolgálják, hiszen egy 250 kc. vel is átlehet lépni a sebességhatárt. De amikor közlekedsz utasod van a kissebb tejesítményű motornál többször vissza kell váltani. A nagyobbnál meg egy laza csukló és húzodnek az meg rúgja a gyepet.. ugye érted. A Yamaha nagy kényelmes. A feleségem soha nem ült motoron. Most meg lesem akar szállni !. A fogyasztás menettől fügő 5-5.5 l.a sebesség két személyel símán megy 150 -et. de nem is kell neki enyit menni.Reméllem megnyerte a tetszésedet. A többi motoros társamtól elnézést kérek az nem aszt jelenti, hogy az Ő gépük nem jó, de szerintem ez nem róssz a választékból.Mindenesetre azt javaslom, hogy vegyél nagyobb gépet, ill. 1100 kc alat ne vegyél !
Ha jó látom akkor ez egy igazi Intruder! Mondanál néhány dolgot a mocirol? Váltó? Menetteljesítmény? meghibásodás? futómű? fogyasztás? mennyi műanyag alkatrész van a motoron? ezt azért kérdezem mert a shadowon van egy csomó!
Hát igen irogatják másik fórumokon hogy az 1000 ccm alatti motort gyorsan kinövi az ember. Az a baj velem, hogy először fényképezőt is csak 20.000Ft- ért vettem most meg van egy 200.000 gépem. Ha egyszer beindulok akkor vége a dalnak :) Tényleg nagyon szépek a yamahák is majd megyek a szalonba és megnézegetem őket! Nekem mindenképpen olyan motor kell amivel az asszonyal is bárhova bátran elindulhatok ( akár külföldre is) miért írják mindenhol, hogy a 1000 ccm alatti motorok gyengék azt látom, hogy nem 140 lovasak dehát a chopper nem is erről szól. Nekem bőven elég a megengedett sebesség akkor tudok nézelődni és élvezni az egész motorozást! Mivel a szélsőségek embere vagyek a Honda szalonban próbáltam a VFR-t is (elnézést a fanoktól) megmondom őszintén soha az életben nem vennék ilyen gépet! Úgy nyomta a tank a t*k*m, hogy az már durva! Asszony meg csak röhögött, hogy úgynézek rajta ki mint az a bizonyos majom a köszörükövön. Úgyhogy marad a chopper!
Bocs, ha hosszúra sikerült!
Nekem Yamaha 1100 Drag Star CL-em van . Erős, jó gép. A szijhajtás szerintem a leg tutibb.Nincs vele gond. A kardán sem rossz. A sebváltója szerintem a Yamahának kicsit hangos.Kisgépet azért nem vesznek általlában mivel hamar kinővik és lehet cserélni.De te tudod! Szerintem a Yamaha Drag Star a legszebb,mondom szerintem ! ezt lehet a legszebben öltöztetni, és a kidolgozása is az alkatrészek megmunkálása is szerintem a legszebb és a legprofibb.Csak egyszer símogassál meg egy Yamahát. Nem sérti fel a kezed, az biztos.Persze vannak ellenvélemények amiket színtén tiszteletbe kell tartani,én ezt szeretem. Azt a gépet kell megvenned amibe beleszerettél az első látásra.
Ja igen a nagy dilemmám egyébként az, hogy suzuki, honda, yamaha, vagy kawasaki? Persze maradjunk a cruisereknél! Igazából, nem látok különbséget nagyon talán a kawa a legerősebb és egyedül náluk van szíjhajtás, a többi kardános. Nekem a legstrapabíróbb gépre lenne szükségem, amit nem kell bütykölni. Árban nagyon fej-fej mellett vannak a gépek tehát az ár nem kérdéses. Ja igen azt hiszem maradok 1000ccm alatt. Munkatársam hondájával ( nem shadow) mentem és a váltó az abszolút elvarázsolt! A többinek is ilyen frankó lehet ?
Gratulálok hozzá! Jó motorozást!
Ó, az illat...a 2T szag fogott meg engem is, egy Pannóniából. Veterán találkozókon bizony lehet ilyen szagmintát gyűjteni
Felvonuláskor viszont a sor végére állni nem egészséges, mert a nagy kékség ott már fojtogató köddé fajulhat
Feri