Elsősorban GRATU A GÉPHEZ! Sok ezer probléma-mentes km-t kívánok hozzá!
Azzal meg ne foglalkozz, hogy a mai fiatalságnak mi jön be, meg mi nem! A fontos, hogy te min érzed jól magad! Egyébként én is majdnem ennyi voltam, amikor az első chopperemre ültem. Pont egy Virago volt az is, csak épp 125-ös. De ennek elllenére nagyon szerettem és sajnáltam is mikor megválltam tőle. A mai napig eszembe jut, amikor Virago-t látok. Már másik motorom van, de stílust nem váltottam!
Az is lehet, hogy csak én dramatizálom túl a dolgot. Talán nem is szelep hang?! Lehet csak normális zörejek, melyek jelzik, hogy a motor jár! Hogy lehet rájönni, hogy szelep-e? Mikor kell hogy halljam? Hidegen v melegen, alapjáraton v pörgetve?
Hali!Nekem is csak a motorolajat cserélte le a szűrővel együtt,semmi máshoz nem nyúlt,kérdezgettem néhány dologról pl.szelephézag,azt mondta,50-e után talán kell állitani,vagyis lapkát cserélni.De azért szerintem is menj vissza.
Kedden voltam M800-al 1000-es szervízen. A könyvben szépen le van írva, hogy melyik km-nél mit kell meg csinálni. Talán az 1000-nél van a legtöbb. Összes olaj, szűrők, összes csavar átnézése, szelep-hézag (vizsgálat, beállítás) stb... Ezek közül csak az olajat, meg a szűrőt cserélték, meg a féken állítottak, de szerintem csak azért mert kértem.
A napokban halk hangot lehet hallani. Lehet hogy a szelepek? Lehetséges hogy meg kellett volna nekik nézni, vagy ennyi idő alatt nem állítódhat el? Mondjuk az az érdekes, hogy én úgy tudom a szelepnek inkább hidegen és alapjáraton van hangja, de én ezt melegen hallottam, de hol halkabban, hol kicsit hangosabban?
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat,sokat segített!Különösen a belpiacos téma,erről még nem tudtam.A 44Le Shadow sztem elég,végül is 40LE fölött van.Bár elképzelésem sincs mennyire lehet nyomatékos.Emelkedőt,szerpentint bírja utassal is?Picit azért lehet dönteni?Valahol egy sr125ösröl olvastam,h lábtartóig döntötték
Akkor maradok a 10w40-nél, de csere mindenképpen lesz.
Ma is gurultam, de estére olyan zima lett hogy majdnem ráfagytam!
Beépítek valami ülésfűtést
Jó éjt!
Szerintem is az ajánlottat tedd bele. A 10 W-40 általában félszint olaj.
Bár én most próbaképpen 20W-50-es Castrolt tettem bele (hátha "tisztább" a váltás. (nagyobb a viszkozitása)
Talán javult is, legalábbis melegen is könnyebb állóhelyzetben üresbe tenni.
De tudom a hátrányait is, úgyhogy nem várom meg a tavaszt a cserével, mert télen, vagy legalábbis hidegben ez az olaj nem a legjobb. (Elő szoktam venni akkor is néha)
Banany!
a honda cbf 1000 nekem is agyon bejött,és szakértőktől csupa jót hallottam róla. Azt azért nem lehet mondani, h. nagyon burkolt lenne
Ennek a kritériumnak megfelel, a Krapek RT-je is! Igaz újonnan pont olyat már nem tudsz venni, csak 1200RT-t az meg elé húzós árban
Én már nagyon gondolkodom egy túrásabb, nagyobb teljesítményű, burkolt motoron. Elsősorban amiatt, hogy a térdeim már 28 fokban is fáznak, ha nincsenek betakarva, múltkor a könyököm fázott folyamatosan 3 napig a kánikula kellős közepén. Régebben elég sokat bicajoztam, valszeg az tette be a kaput. A váltás másik oka, hogy akikkel szoktam motorozni, minimum 100 pacis gépekkel jönnek, nehéz tartani a lépést, néha sajnálom a Shadow-t, mert pörgetnem kell rendesen emiatt. De még erősen bizonytalan vagyok, mert nincs jelenleg olyan gép, ami 90-100LE, kb. 1000cm3, teljes idomzat, kardán, és max. 3 M, ja és japcsi lehetőleg. Most a cbf 1000-es ami néhány paraméterében megfelel, de remélem 1-2 éven belül kirukkol vmelyik gyár egy ilyen masinával. Addig marad a szeretett, szép sedókám, amibe már 14.000 km felett járok úgy, hogy idén még csak 2.000-et mentem.
Azzal meg ne foglalkozz, hogy a mai fiatalságnak mi jön be, meg mi nem! A fontos, hogy te min érzed jól magad! Egyébként én is majdnem ennyi voltam, amikor az első chopperemre ültem. Pont egy Virago volt az is, csak épp 125-ös. De ennek elllenére nagyon szerettem és sajnáltam is mikor megválltam tőle. A mai napig eszembe jut, amikor Virago-t látok. Már másik motorom van, de stílust nem váltottam!