Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elsősorban GRATU A GÉPHEZ! Sok ezer probléma-mentes km-t kívánok hozzá!

Azzal meg ne foglalkozz, hogy a mai fiatalságnak mi jön be, meg mi nem! A fontos, hogy te min érzed jól magad! Egyébként én is majdnem ennyi voltam, amikor az első chopperemre ültem. Pont egy Virago volt az is, csak épp 125-ös. De ennek elllenére nagyon szerettem és sajnáltam is mikor megválltam tőle. A mai napig eszembe jut, amikor Virago-t látok. Már másik motorom van, de stílust nem váltottam!
köszönöm nem tudom mennyire kedvelt ez a kategória a fiatalok körében, de nekem egy régi vágyam válik valóra ezzel
Szia!
Ami biztos: hidegen hallod jobban (akkor nagyobb)
Ami nem annyira biztos: alapjárat, és alacsony fordulatokon hallható jobban.
Az is lehet, hogy csak én dramatizálom túl a dolgot. Talán nem is szelep hang?! Lehet csak normális zörejek, melyek jelzik, hogy a motor jár! Hogy lehet rájönni, hogy szelep-e? Mikor kell hogy halljam? Hidegen v melegen, alapjáraton v pörgetve?
Hali!Nekem is csak a motorolajat cserélte le a szűrővel együtt,semmi máshoz nem nyúlt,kérdezgettem néhány dologról pl.szelephézag,azt mondta,50-e után talán kell állitani,vagyis lapkát cserélni.De azért szerintem is menj vissza.
Gratula! Örülök,hogy vannak fiatalok,akik szeretik ezt a kategóriát!Sok sikert,széles utat!Szép mocc!
Ha szelep, akkor azt mikor kell jobban hallanom ?
Mindenképp vidd vissza,lehetőleg állj ott a szerelő mellett,mert bizony lehet belőle baj,nem véletlenűl írja elő a könyv
Sziasztok!

Kedden voltam M800-al 1000-es szervízen. A könyvben szépen le van írva, hogy melyik km-nél mit kell meg csinálni. Talán az 1000-nél van a legtöbb. Összes olaj, szűrők, összes csavar átnézése, szelep-hézag (vizsgálat, beállítás) stb... Ezek közül csak az olajat, meg a szűrőt cserélték, meg a féken állítottak, de szerintem csak azért mert kértem.
A napokban halk hangot lehet hallani. Lehet hogy a szelepek? Lehetséges hogy meg kellett volna nekik nézni, vagy ennyi idő alatt nem állítódhat el? Mondjuk az az érdekes, hogy én úgy tudom a szelepnek inkább hidegen és alapjáraton van hangja, de én ezt melegen hallottam, de hol halkabban, hol kicsit hangosabban?

Segítsetek mi lehet! Vigyem vissza?
meg van az új paripám
Megy vki a 7végi Abasári Motoros Találkozóra ?
Lehet azzal borogatni ám! Ha a trepnim nem akadályozna meg a nyeregtáskát végighúznám az aszfalton ,ne tarts tőle majd összeszoktok....
mennyi az a pici? ezeknél a nagyobb csopiknál könnyen leér a koptatóvas
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat,sokat segített!Különösen a belpiacos téma,erről még nem tudtam.A 44Le Shadow sztem elég,végül is 40LE fölött van.Bár elképzelésem sincs mennyire lehet nyomatékos.Emelkedőt,szerpentint bírja utassal is?Picit azért lehet dönteni?Valahol egy sr125ösröl olvastam,h lábtartóig döntötték
Köszönöm az infókat!

Akkor maradok a 10w40-nél, de csere mindenképpen lesz.
Ma is gurultam, de estére olyan zima lett hogy majdnem ráfagytam!
Beépítek valami ülésfűtést
Jó éjt!
Feri_Vp!

Szerintem is az ajánlottat tedd bele. A 10 W-40 általában félszint olaj.
Bár én most próbaképpen 20W-50-es Castrolt tettem bele (hátha "tisztább" a váltás. (nagyobb a viszkozitása)
Talán javult is, legalábbis melegen is könnyebb állóhelyzetben üresbe tenni.
De tudom a hátrányait is, úgyhogy nem várom meg a tavaszt a cserével, mert télen, vagy legalábbis hidegben ez az olaj nem a legjobb. (Elő szoktam venni akkor is néha)

De azt tudod, hogy csak motorcycle oil!
146Le Thunderace
továbbrAis várom a SOLTVADKERTI találkozóról képeket vagy linket ahol megnézhetem az ideit Előre is kösszönöm
1-2 éven bellül nekünk is csere lesz ----Drag Star 1.1 vagy vtx 1.3 vagy ha addig kijön vmi jóó és erős gép

Hány LE?
Biztos lehet kapni hozzá hasidomot, majd megkérdezem. Jövőre kipróbálom.
Banany!
a honda cbf 1000 nekem is agyon bejött,és szakértőktől csupa jót hallottam róla. Azt azért nem lehet mondani, h. nagyon burkolt lenne
Ennek a kritériumnak megfelel, a Krapek RT-je is! Igaz újonnan pont olyat már nem tudsz venni, csak 1200RT-t az meg elé húzós árban
Vedd meg az enyémet pont olyan mint amit akarsz
Én már nagyon gondolkodom egy túrásabb, nagyobb teljesítményű, burkolt motoron. Elsősorban amiatt, hogy a térdeim már 28 fokban is fáznak, ha nincsenek betakarva, múltkor a könyököm fázott folyamatosan 3 napig a kánikula kellős közepén. Régebben elég sokat bicajoztam, valszeg az tette be a kaput. A váltás másik oka, hogy akikkel szoktam motorozni, minimum 100 pacis gépekkel jönnek, nehéz tartani a lépést, néha sajnálom a Shadow-t, mert pörgetnem kell rendesen emiatt. De még erősen bizonytalan vagyok, mert nincs jelenleg olyan gép, ami 90-100LE, kb. 1000cm3, teljes idomzat, kardán, és max. 3 M, ja és japcsi lehetőleg. Most a cbf 1000-es ami néhány paraméterében megfelel, de remélem 1-2 éven belül kirukkol vmelyik gyár egy ilyen masinával. Addig marad a szeretett, szép sedókám, amibe már 14.000 km felett járok úgy, hogy idén még csak 2.000-et mentem.
ezt én is alátámaszthatom!