"enyhén lejtős helyre orral nem állok be, hogy hátra ne kelljen kitolni."
Erre egy hárlistól láttam egy jó móccert, érdemes kipróbálni. Első fék be, motor meglök előre, aztán, mikor visszarugózik, kézifék ki, ekkor gurul egy kicsit hátra. Ezt lehet többször ismételni!
Hát én igyekszem nem toligálni a gépet. Olyan helyekre szoktam állni, ahonnan lehetőség szerint nem kell kitolni a jószágot, mert az azért kellemetlen tud lenni. Plö enyhén lejtős helyre orral nem állok be, hogy hátra ne kelljen kitolni.
Én kemény egy éve motorozok és engem is azzal rémisztgetett mindenki, hogy "tejóégekkoramotornagyleszneked", aztán mégse!
Én se vagyok egy díjbirkózó alkat, de el lehet tekergetni az 1,3-as VTX-et és tuti jó dolog "turistával" normális tempóban mocizni.
Szerintem nézd meg mindkettőt, valahogy próbáld ki mindkettőt és tutira tudni fogod, hogy melyik a neked való járgány. Egyszercsak jön a fless (így szépen leírva), hogy húvazze" ez kell nekem!
Topik lakók Hírdetés___________________Holnap(péntek)20-22 Komárom Monostori erős motoros találkozó desperado Mc rendezésével Nagyon nagy buli szombaton begurulok én is!Gyertek sokan!-------------www.desperadomc.hu
Laci- !
"Könnyen kezelhető, nem túl nagy gép és elég jól megy. Bár ha több pénzem lett volna lehet én is shadowot vagy intrudert nézek"
Valóban, mert az 535-ös nem nagyobb, mint a 125-250-es (csak a súlya kicsit több) , könnyen előre lehet vele araszolni a lámpáknál, mint a robogókkal.
A második mondatodat nem értem, szerintem nem pénz kérdése, hogy a csopper teccik, vagy a cruiser.
Monnyuk ma már nehéz choppert venni, a Virago-n kívül a Harley-nek van néhány tipusa, meg talán a Suzuki 250-ese.
kicsi10!
"van aki birkózni szeret, van , aki motorozn"
Én is az utóbbit bírom, egyébként valóban nem volt gondom a géppel, pedig először mentem vele egy keveset, kivéve, mikor a helyére kellett tolnom. Na az már valóban inkább a birkózás kategória volt.
Laci!
A Virgácsosoknak van egy hírhedt fórumuk, ott szerveződnek---szinte hetente-- a túrák, nem csak Virgácsosoknak!
A fórum címe: motorozz.hu/Virágós, ismerkedős
Szeretettel várunk téged is! Esténként meg ,megy a hülyeség
a kis Virgács nem is olyan kicsi(hiszen van 250-es, meg 125-ös is)
egyébként meg teljesen egyetértek a Laci- kollegával! Az enyém, 2001-es volt de csak egy baja volt: nem termelte a benzint
szia Lapar!
Súlytól nagyon nem kell megijjedni, én kemény 6x kg vagyok, és ELBIRKÓZAM egy kört a VTX 1800-assal. (330 kg ?)
Erről beszéltem:)))
vannak különbségek köztünk: van aki birkózni szeret, van , aki motorozni
A teljesen gyári Boss Hoss-ból kb. 3 készül havonta, és úgy gyári, hogy valami amerikai autó meghackelt motorját rakják bele. Akkor már ott van a triumph rocket a maga 2300 cm3-vel ami nagyszériában megy. (állítólag az első százon veri a hayabusát, ami szép egy choppertől, bár én nem izgulok az efféle hírekre).
Nekem nagyon tetszik, csak hát meglátszik rajta a 14 éve (nem nagyon foglalkoztak vele) meg az se használt neki, hogy 6 évig szinte be se indították. Nah de majd most nem lesz leállás és szépen lassan helyrepofozom. Aztán valamikor meg majdcsak veszek egy vadi újat, azzal nem lesznek ilyen problémák
Jövő héttől lehetne menni túrázgatni! Ti hol szoktátok nézni, megbeszélni milyen túrák vannak, hová mentek
Én nem rég vettem a viragot és szerintem elég jó kis gép. Igaz hogy nincs viszonyítási alapom és még nem sokat mentem vele, de én is mint kezdő motoros csak ajánlani tudom. Könnyen kezelhető, nem túl nagy gép és elég jól megy. Bár ha több pénzem lett volna lehet én is shadowot vagy intrudert nézek
Múlt hétvégén letettem a jogsimat, kész lett a motorom, még folytás kell a kipufogóba mert nagyon hangos, de jővőhéttől már azzal megyek mindenhova
Huhh gyerekek mit találtam! Nem tudom ismeritek-e a Boss Hoss BHC-3 ZZ4 -t? Na szal a legföbb tulajdonságai,hogy 8200 cm3,v8-al,500 LE Ezek teljesen gyári,nem épített motorok!
És mi a véleményetek a kisvirgácsról 535-sre gondolok? Azok még elég türhető áron vnnak 10 évesen. vagy az már nagyonöreg? Az Intrudert(800-as) nagyon dicsérik, de sokkal drágább.
"Lehet, h. egy-két év múlva kinövöd, de addig legalább hozzászoksz a nagy testű gépekhez.Mert azért azt tudni kell,hogy a szóbanforgó gépeknek van ám súlyuk!"
Gondolod, hogy diktator még növésben van?
Súlytól nagyon nem kell megijjedni, én kemény 6x kg vagyok, és elbirkóztam egy kört a VTX 1800-assal. (330 kg ?)
Igazából az ár annyira nem érdekes, na nem azért mert itthon gyártom, hanem mert nagyjából egy árban vannak a hasonló évjáratúak.
650-est nem igazán szeretnék, mert ahhoz kicsit nagytermetű vagyok.
De ha lenne ilyen eladó 1100-es akkor érdekel.
Erre egy hárlistól láttam egy jó móccert, érdemes kipróbálni. Első fék be, motor meglök előre, aztán, mikor visszarugózik, kézifék ki, ekkor gurul egy kicsit hátra. Ezt lehet többször ismételni!
Én kemény egy éve motorozok és engem is azzal rémisztgetett mindenki, hogy "tejóégekkoramotornagyleszneked", aztán mégse!
Én se vagyok egy díjbirkózó alkat, de el lehet tekergetni az 1,3-as VTX-et és tuti jó dolog "turistával" normális tempóban mocizni.
Szerintem nézd meg mindkettőt, valahogy próbáld ki mindkettőt és tutira tudni fogod, hogy melyik a neked való járgány. Egyszercsak jön a fless (így szépen leírva), hogy húvazze" ez kell nekem!
Szerintem ennyi.
"Könnyen kezelhető, nem túl nagy gép és elég jól megy. Bár ha több pénzem lett volna lehet én is shadowot vagy intrudert nézek"
Valóban, mert az 535-ös nem nagyobb, mint a 125-250-es (csak a súlya kicsit több) , könnyen előre lehet vele araszolni a lámpáknál, mint a robogókkal.
A második mondatodat nem értem, szerintem nem pénz kérdése, hogy a csopper teccik, vagy a cruiser.
Monnyuk ma már nehéz choppert venni, a Virago-n kívül a Harley-nek van néhány tipusa, meg talán a Suzuki 250-ese.
"van aki birkózni szeret, van , aki motorozn"
Én is az utóbbit bírom, egyébként valóban nem volt gondom a géppel, pedig először mentem vele egy keveset, kivéve, mikor a helyére kellett tolnom. Na az már valóban inkább a birkózás kategória volt.
Most megnyerem a lottó 5-öst, vagy inkább a hatost (remélem) de Boss Host akkor sem veszek.
A Virgácsosoknak van egy hírhedt fórumuk, ott szerveződnek---szinte hetente-- a túrák, nem csak Virgácsosoknak!
A fórum címe: motorozz.hu/Virágós, ismerkedős
Szeretettel várunk téged is! Esténként meg ,megy a hülyeség
egyébként meg teljesen egyetértek a Laci- kollegával! Az enyém, 2001-es volt de csak egy baja volt: nem termelte a benzint
Súlytól nagyon nem kell megijjedni, én kemény 6x kg vagyok, és ELBIRKÓZAM egy kört a VTX 1800-assal. (330 kg ?)
Erről beszéltem:)))
vannak különbségek köztünk: van aki birkózni szeret, van , aki motorozni
Jövő héttől lehetne menni túrázgatni! Ti hol szoktátok nézni, megbeszélni milyen túrák vannak, hová mentek
Múlt hétvégén letettem a jogsimat, kész lett a motorom, még folytás kell a kipufogóba mert nagyon hangos, de jővőhéttől már azzal megyek mindenhova
Gondolod, hogy diktator még növésben van?
Súlytól nagyon nem kell megijjedni, én kemény 6x kg vagyok, és elbirkóztam egy kört a VTX 1800-assal. (330 kg ?)
Ez nem cm-ben a magasság, hanem hengerűrtartalom, ill. lökettérfogat ccm-ben.
M800-al senkienek nincs tapasztalata ?
Pozitív-negatív egyeránt érdekelne!
Köszi.
650-est nem igazán szeretnék, mert ahhoz kicsit nagytermetű vagyok.
De ha lenne ilyen eladó 1100-es akkor érdekel.