milyen menetteljesitménye van az 125-ös viragonak? ugyértem pl dombon felfelé utassal? mert én is viragot szeretnék venni de az 125-östől félek hogy gyengus és "megáll allatam" a mecsekben ha ül mögöttem valaki, neked milyen tapasztalataid vannak erről? vagy ez a fajta motor nem is olyan gyenge?
Péntek este tudok ehhez érdemben hozzászólni, mert várhatóan éjszakába nyúló motoros csavargásba fogunk haverral
Nincs szélvédőm, tehát a sisakplexi és a kendő fogja begyűjteni a kis öngyilkosokat
Jó éjt!
Ezt én is tapasztaltam! Bár Debrecen-Heves után olyan volt a sisak, mintha egy évig motoroztam volna benne, pedig 5 napos! Na meg a kabát se volt semmi. A sebesség pedig csak 90 volt max.
Ti tudtok most este motorozni?
Vasárnap este 9 körül 25 km-ről nem tudtam egy seggel hazajönni, 2-szer kellet megállni bogarat mosni a plexiről, mert nem láttam ki. Pedig nem vagyok az száguldozós tipus.
Köszi!
Ott már bent vagyok, le is szedtem pár manualt, de sajnos GZ-hez való nincs
Majd megkörnyékezek egy szervizest, bár ők ezeket eléggé lakat alatt tartják.
Ha netán mágis van ilyen doksija valakinek, légszi szóljon!
Köszönöm az infót! Ez megnyugtató!
Mert még sok túrát tervezek a masinával!
Tényleg, valakit tudna nekem adni egy linket ahonnan le tudok tölteni szervízkönyvet a GZ-hez?
Szeretném már részletesen megismerni hogy is működik!
Megint drágult a benzin ...
Szerintem 100 ezer, esetleg a vezérműláncot kell előbb cserélni. (Remélem)
Az csak a magyar csoda, hogy a hirdetésekben nem találsz 30 ezernél többet futott motort, akkor sem, ha huszonéves a gépsárkány.
Biztos hogy van elképzelésed?
A Virago inkább chopper jellegű, míg a többiek cruiserek. Kinek mi teccik.
Én persze Virago-t vennék, de akinek Hondája van, az a VT-re esküszik. (Azért vette!)
Szerintem rosszul hallottad, vagy rosszul mondták. A postás Yamahák, és Suzukik (125-ösök) elmennek 80k Km-eket is. Pedig azok aztán kapnak. A mi postásunk Suzukijában 54 ezer van, mindig nyakig sáros, és délután ujságot, szórólapot hord vele. Korábban indítózott is szinte minden kapunál, most már csak elindul- megáll, ez az igazi próba a motornak, meg a kuplungnak is. A leírásokban autónál is azt javasolják, hogy ilyen üzemmódban gyakrabban kell olajat cserélni is, mert nagyon nyűzi a motort. A Yamaha YBR-ben olajszűrőbetét sincs, csak valami centrifugálszűrő, amit a blokk szétbontásakor kell kitakarítani, ha jól tudom.
Nem hiszem, hogy a 250-esek ettől rosszabbak lennének. Azért hiába nem látszik, a Zsiguli óta sok fejlődés volt a motorok kenésében is. A Virago kenési sémáját láttam, még a váltótengelyekbe is a szivattyú nyomja az olajat, nem csak amit a fogaskerekek felhordanak. Ezeknél olyan kenés van, hogy optimális esetben csak folyadéksurlódás van, fém nem ér a fémhez. (Már ahol meg lehet oldani)
Igen ideges lennék, ha csak 30ezret menne a kis Virago-m, mert már 26 e van benne.
szeretnék venni egy "nem sportos motort" - olyan már van... Mit javasoltok? Virago?, VT600?, Intruder? - erre a háromra gondoltam..., de nem kell nagy; 1200-as vagy 1800-as!
Köszike az ötleteket - persze az indokok érdekelnének a legjobban!
WRM
Nem vagyok szerelő, csak hallottam azt, hogy ezek a kis Marauderek 30-40e km-t mennek el nagyobb motorbabrálás nélkül. Persze ez a használattól erősen függ. Szerintem nyugodt, kímélő üzemmel akár 50e-t is elketyeg a gép. Figyelni kell a megfelelő kenésre, szelepállításra, szűrő- és gyertyacserékre és meghálálja
A Virago-t nem ismerem.
tényleg egy kérdés: régebben például egy ladánál meglehetett mondani hogy nagyobb hozzányúlás nélkül elvileg 150ezer kilométert elmegy, a lada motor ennyit birt. Egy ilyen 250es choppernek (marauder, virago) mennyi a motorikus élettartalma?
Köszi!:) 2004 márciusi a gép, de azért nem tökéletes állapotú. Van rajt pár karc stb, mert az előző tulaj sajnos bukott vele. Azért is néz ki máshogy mint a gyári. De nem jelentősek hibák. Custom :D
Biztosan találsz megfelelőt!
Mielőtt vennnél, feltétlenül kérd ki a tapasztaltabbak véleményét!
szoktam nézegetni ott is őket csak gondoltam igy is próbát teszek, igy sokkal egyszerűbbnek tűnt
egyébként nézetem a maraudered, igen tetszetős kis masina, mennyi idős?
Neten csomó hirdetést találsz!
Anno én a hasznaltmotor.hu-n találtam meg az enyémet. Ha rákeresel google-ban, még sok hirdetést kidob. 600e-ből már jó gépet lehet venni, 700 körül pedig már túrára teljesen felszerelt masinát kaphatsz.
Jó keresgélést!
Nagyon szép a Moccod,az Öcsédé is! Gratula Nektek,sok örömöt hozzá! Sokak szerint a klasszikus szebb,Szép az mind,de nekem az M-első látásra szerelem volt!
Hali!Most voltam kint megnézni,nekem sincs meg,de ha nem irod,fel sem tünik,tehát nem hiányzik! Viszont én a két hátsó sárvédőcsavart hagyogattam el,az úgy tűnt fel,hogy alapjáraton iszonyatosan rezgett a rendszám és társai,néhányszor újat tettem bele,de nem őrizte sokáig. Aztán bekentem a csavart gumiámpasztával,becsavartam,azóta jó!
C800/M800 tulajok figyelem! A segítségeteket kérném!
2 napja vagyok tulajdonosa egy M800-nak, az öcsém pedig egy C800-nak. A következő kérdésem lenne:
Létezik olyan hogy vak-csavar? Az eladó szerint ezt a csavart a motor el fogja hagyni. Vagyis már meg is történt. Konkrétan a motor jobb oldalán lévő, hosszúkás idom (amin az M800 felirat van) első sarákánál, a kipuf mögött található egy fül, amiben furat és gumi van, de csavar nincs.
Megnéznétek hogy ez nálatok is így van-e vagy csak én váltam áldozattá?!
Előre is köszi!
Kérésre itt egy kép a motor(ok)ról! (Sajnos csak telefonos!)
Péntek este tudok ehhez érdemben hozzászólni, mert várhatóan éjszakába nyúló motoros csavargásba fogunk haverral
Nincs szélvédőm, tehát a sisakplexi és a kendő fogja begyűjteni a kis öngyilkosokat
Jó éjt!
Vasárnap este 9 körül 25 km-ről nem tudtam egy seggel hazajönni, 2-szer kellet megállni bogarat mosni a plexiről, mert nem láttam ki. Pedig nem vagyok az száguldozós tipus.
Ott már bent vagyok, le is szedtem pár manualt, de sajnos GZ-hez való nincs
Majd megkörnyékezek egy szervizest, bár ők ezeket eléggé lakat alatt tartják.
Ha netán mágis van ilyen doksija valakinek, légszi szóljon!
Feri
Ha nincs, akkor valami hasonló konstrukciót.
http://www.motorosok.hu/szervi...
Köszönöm az infót! Ez megnyugtató!
Mert még sok túrát tervezek a masinával!
Tényleg, valakit tudna nekem adni egy linket ahonnan le tudok tölteni szervízkönyvet a GZ-hez?
Szeretném már részletesen megismerni hogy is működik!
Megint drágult a benzin ...
Feri
Szerintem 100 ezer, esetleg a vezérműláncot kell előbb cserélni. (Remélem)
Az csak a magyar csoda, hogy a hirdetésekben nem találsz 30 ezernél többet futott motort, akkor sem, ha huszonéves a gépsárkány.
Biztos hogy van elképzelésed?
A Virago inkább chopper jellegű, míg a többiek cruiserek. Kinek mi teccik.
Én persze Virago-t vennék, de akinek Hondája van, az a VT-re esküszik. (Azért vette!)
Szerintem rosszul hallottad, vagy rosszul mondták. A postás Yamahák, és Suzukik (125-ösök) elmennek 80k Km-eket is. Pedig azok aztán kapnak. A mi postásunk Suzukijában 54 ezer van, mindig nyakig sáros, és délután ujságot, szórólapot hord vele. Korábban indítózott is szinte minden kapunál, most már csak elindul- megáll, ez az igazi próba a motornak, meg a kuplungnak is. A leírásokban autónál is azt javasolják, hogy ilyen üzemmódban gyakrabban kell olajat cserélni is, mert nagyon nyűzi a motort. A Yamaha YBR-ben olajszűrőbetét sincs, csak valami centrifugálszűrő, amit a blokk szétbontásakor kell kitakarítani, ha jól tudom.
Nem hiszem, hogy a 250-esek ettől rosszabbak lennének. Azért hiába nem látszik, a Zsiguli óta sok fejlődés volt a motorok kenésében is. A Virago kenési sémáját láttam, még a váltótengelyekbe is a szivattyú nyomja az olajat, nem csak amit a fogaskerekek felhordanak. Ezeknél olyan kenés van, hogy optimális esetben csak folyadéksurlódás van, fém nem ér a fémhez. (Már ahol meg lehet oldani)
Igen ideges lennék, ha csak 30ezret menne a kis Virago-m, mert már 26 e van benne.
DOHC, 4-szelep, vízhûtés
5 seb. mech.
72LE / 9000 ford
62 Nm / 7500 ford
195 km/h
hidr. dupla tárcsa
hidr. tárcsa
fordított teleszkópvilla
dupla rugóstag
120/70 ZR18
180/55 ZR17
218 kg
230 kg
Ja és ami nem szerepel még,hogy injector-os,szerintem ez egy nagyon komoly motor a 600-asok közt!
szeretnék venni egy "nem sportos motort" - olyan már van... Mit javasoltok? Virago?, VT600?, Intruder? - erre a háromra gondoltam..., de nem kell nagy; 1200-as vagy 1800-as!
Köszike az ötleteket - persze az indokok érdekelnének a legjobban!
WRM
Nem vagyok szerelő, csak hallottam azt, hogy ezek a kis Marauderek 30-40e km-t mennek el nagyobb motorbabrálás nélkül. Persze ez a használattól erősen függ. Szerintem nyugodt, kímélő üzemmel akár 50e-t is elketyeg a gép. Figyelni kell a megfelelő kenésre, szelepállításra, szűrő- és gyertyacserékre és meghálálja
A Virago-t nem ismerem.
Feri
Köszi!:) 2004 márciusi a gép, de azért nem tökéletes állapotú. Van rajt pár karc stb, mert az előző tulaj sajnos bukott vele. Azért is néz ki máshogy mint a gyári. De nem jelentősek hibák. Custom :D
Biztosan találsz megfelelőt!
Mielőtt vennnél, feltétlenül kérd ki a tapasztaltabbak véleményét!
Feri
egyébként nézetem a maraudered, igen tetszetős kis masina, mennyi idős?
Neten csomó hirdetést találsz!
Anno én a hasznaltmotor.hu-n találtam meg az enyémet. Ha rákeresel google-ban, még sok hirdetést kidob. 600e-ből már jó gépet lehet venni, 700 körül pedig már túrára teljesen felszerelt masinát kaphatsz.
Jó keresgélést!
Feri
Már csak azt nem értem, oda miért tesznek csavart, ha úgyis kiesik?
2 napja vagyok tulajdonosa egy M800-nak, az öcsém pedig egy C800-nak. A következő kérdésem lenne:
Létezik olyan hogy vak-csavar? Az eladó szerint ezt a csavart a motor el fogja hagyni. Vagyis már meg is történt. Konkrétan a motor jobb oldalán lévő, hosszúkás idom (amin az M800 felirat van) első sarákánál, a kipuf mögött található egy fül, amiben furat és gumi van, de csavar nincs.
Megnéznétek hogy ez nálatok is így van-e vagy csak én váltam áldozattá?!
Előre is köszi!
Kérésre itt egy kép a motor(ok)ról! (Sajnos csak telefonos!)