Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jó kis aparátot próbálhattál barátom. Egészen szép chopperes kifigyelése van. Jó kiforrot techonógia,én csak biztatlak,hogy vedd meg. Az én c2-em az elsők közül való,de ez nem írható a hátrányára. Nagyon szeretem. (és remélem ő is engem:). Igaz én a cirkálósabb stílust csippantom (vastagabb első gumi) ,robosztusabb külső végett. Had dobok fel egy képet róla,hogy csodálhassátok és éljenezzétek mindanyian az én szeretett táltosomat,amivel már mindketten hatalmasat zakóztunk
Sziasztok,
Még nem nem írtam a fórumba, de nyomon követem a hozzászólásokat. Én is most tervezek venni egy cruisert, eddig első helyre volt sorolva első motorként egy VT750 C7. A hét végére viszont kaptam kölcsön egy Honda Spiritet. Hát mit mondjak. Nagyon bejött. Gyönyörű a hangja, nekem a nyomaték is maximálisan megfelelt, kényelmes, kinézetre pedig sokkal jobb előben, mint a képeken.
Ez volt nálam.
Első nekifutásra mentem vele 150 km-t, a hátsófelem kicsit megérezte, de utána belejöttem. Egyedül a mozgatásával volt gondom. Egyszerüen lehetetlen volt egy 3 m széles garázsban elhelyezni az ajtóval szemközti fal mellé
szerintem is az 535-ös virgács vagy mondjuk az LS650 savage lenne a jó választás....legalábbis 800 e-körül. Van egy haveromnak 535-öse. 160-at kiverte belőle ,de túrázásnál kétszeméllyel 4 liter körül kajál neki. Sőt,még a tempót is tudja tartani a "nagyokkal"
hajrá
Szia! Hát azért csak azt raknám bele,ami gyárilag elővan neki írva Ma fogjuk faterral kiégetni a kipuffot,van benzinlámpánk
mindenki tessék drukolni nekem, mert hétvégén valószínüleg megyek és lefoglalózom a 250es virgácsomat
Bizony jól mondja seco mester, a belpiacos csodákat messze el kell kerülni!

Egy szakmai kérdés: léghűtéses GZ250-be milyen olajat javasoltok? A gyári előírás a 10w40, most ilyen is van benne. Le kellene cserélnem. Jó minőségű 15W40 megfelelő? Akkor persze új szűrőt is veszek bele.
Lapar,

nagyon köszi az észrevételeket. Megmondom őszintén az utóbbi napokban megnéztem valamennyi szóba jöhető motort, de még mindíg a Shadow Spirit tetszik, persze lehet, hogy nőként, én inkább a külsőségeket részesítem előnyben. .. ja, és nem nagyon kell, hogy üljenek mögöttem, az egész család motorozik, legfeljebb két csemetém valamelyike - ők meg elférnek... de még 1x köszi!
én az 535-ös virgácsnál tenném le a voksom, azokból magyarországon is elég sok van, még a kawa eliminátorok általában (ha jól tudom) japán belpiacosak. És attól aztán isten óvjon mindenkit van egy ismerősöm neki is belpiacos lova van és leégett benne egy panel (mert állitólag a haverjával rosszul bikázták meg...) nincs hozzá Mo-n alkatrész, csak külföldről lehetne hozatni. A panel ami kell nekik 20000 körül van a szálítás meg 150körül...
dhole!
"400ccm,40LE fölötti choppert szeretnék"
Ilyet szerintem csak egyet találsz, Kawasaki Eliminátor 400, ha ragaszkodsz a paraméterekhez.(asszem 56 LE)
De én nem ragaszkodnék mindhez, valamelyikből engedned kéne. Az 535-ös Virago is csak 44 Le.
Köszönöm a részletes leírást!
Jó éjt!
Kérdésem lényege,tulképp...hol is kezdjem?A közepén.400ccm,40LE fölötti choppert szeretnék,max 6-800e.ft-ig.Ilyen ugye nincs sok.Ja,s max 8-10éveset.Fogyasztást is jó lenne 4,5l alatt tudni.Városba,túrára egyaránt,sokszor utassal mennénk.Ezért kérdeztem rá a Hyo-ra.De megköszönném ha tudnátok segíteni tanácsokkal ötletekkel.Természetesen megbíz6ó,nem szervízigényes motort keresek.Kényelmes legyen nekem is,s érzékeny seggű társamnak is .Az alkatrész árakkal sem vagyok tisztában.Mennyiben különbözik egy túramotor fenntartásától?Alkatrészbeszerzés,szervízháttér?Gondolom egy Intrudernek,Maraudernek,Viragonak,Shadownak már nem lehet gond.
Válaszaitokat előre is köszönöm minden véleményt szívesen fogadok.az a baj,h sehol sincs lehetőségem kérdezni,kipróbálni.Egy kereskedőben mért is bíznék meg?Próbáltam kölcsönzés után nézni,h elvigyem 1 napra kipróbálni a gépeket,de százezreket kérnek letétbe,s a választék is szűkös.
Hát ennyi lenne.
Hú,, de sokat szólok hozzá!
"De a kopás és a fordulatszám nagyjából egyenesen arányos"
Na ez nem teljesen igaz. A legoptimálisabb a kopás a max. fordsz. fele-2/3 körül van. nem véletlen, hogy az újabb kamionok elmennek 100 k km-t is egy olajcserével. (sok fokozat, tud opt ford.számot választani)
És az sem véletlen, hogy némely kezelési útmutatóban benne van, hogy ha sokat használja alpjárat körüli fordulatszámon, akkor gyakrabban cserélje az olajat!
Tudniillik alcsony fordulatszámokon különböző okok miatt nem tud kialakulni a teljes folyadéksurlódás (amikor már nem éri a fém a fémet, hanem szinte "úsznak" a tengelyek az olajban)
Persze nem azt akartam mondani, hogy a folyamatos max. fordulat használ a gépnek.
"Még annyit hogy a kor mennyire befolyásolja a technikát?"

A kor nem annyira, inkább az előélet. Ha nem nyúlsz nagyon mellé egy használttal, biztos nem fog annyiba kerülni neked, mint egy új. Persze a használtban van egy adag zsákbamacska, ha nincs szerencséd, akkor a fél motor árát is ráköltheted. Azért általában az igaz, hogy minél fiatalabb, annál biztosabb, hogy nem túl leharcolt a gépsárkány. De a zindexen is találsz néhány topiklakót, akiknek 80-as évekbeli motorjaik vannak, és mennek.
kicsinandi!
"álltalában 250-400CC-sek voltak.
Szerintetek ez elég?"

Attól függ mire? A fórumokon okosodtam én is abban, hogy ha lehet 400-ast ne vegyél, mert általában nem forgalmazták öket Európában, és nehézkesebb az alkatrész beszerzés. De nem lehetetlen azokhoz sem.
Warovex!

Nem benzinnel égetik a kipuffot. Felizzítják egy helyen hegesztővel, aztán az acetilént elzárva, csak a zoxigént nyomattyák bele, és kiég a korom. Érdekes, közben az egész kipuff felizzik vörösre.
Nekem a Trabiét csinálták így 100 éve.
Nagyon szépen köszönöm.
Még annyit hogy a kor mennyire befolyásolja a technikát?
Mert néztem 5-700 ezer ft körül gépeket, de naggyából csak 10év és annál idősebbeket találok.
Nem tom ezekhez alkatrész vagy a fentartása nem több mint ha egy újjabb vagy ismertebb modelt vennék? Néztem SUZUKI INTRUDER-t, de ezekből is van annyi évjárat... Szóval érdemes régieket venni?
Köszönöm előrre is. (remélem nem kérdeztem nagyon nagy hülyeségeket )
Ezek szerint félre értettem vmi.....
Mert az a masina bizony eszik, a gazdi szerint is. De neki nem szempont.
Az M800-asodnak nagyon jó a fogyasztása! De nem is arról volt szó.
Kinek nem inge...tudod
Miért ne firtassuk a fogyasztását ?

Én majdnem 2 hete vagyok egy M800 tulaja, s bár nem 170-el jártam eddig vele, de kétszer tankoltam csurdig tele. Egyszer 3,6, majd 3,7 jött ki fogyasztásnak. A motor ma volt 1000-es szervízen, tehát még erősen bejáratós! Szerintem ez a fogyasztás egy 800-astól nem sok! A nagyobb motor nem biztos hogy többet eszik a kicsinél, nem pörög annyit!
Bizony így van. De a kopás és a fordulatszám nagyjából egyenesen arányos.
110 km/h hosszabb távon már egy 250-esnek sem tesz jót, ezért is fogom tavasszal lecserélni az enyémben az első lánckereket nagyobbra.
Ismerősömnek 1.5-ös Intrudere van. A legnagyobb tempó amit ment vele 170 volt. A motor még bírta volna, de a srác nem
Fogyasztását meg ne firtassuk
Köszi szépen!
szerintem ha kezdő vagy mindenképpen, de ha van pénzed akkor chopperből jobb a nagyobb véleményem szerint. azért mert ugyanakora a sebbeséghez kisebb fordulatszám járul és a kopás meg a fordulat forditottan arányos pl: ha szived vágya mindehova 110es utazóval menni akkor arra már jó a 250 körüli gép de onnan már nem nagyon van benne nyomaték, és szerintem pörög is rendesen ha huzod neki, ugyanakkor egy nagy liter közeli masina ezen a sebességen csak elkatog és még ha kell huzhatod tovább
Sziasztok
Motort szeretnék, de a chopperekhez nem értek.
Amilyen motorokat néztem álltalában 250-400CC-sek voltak.
Szerintetek ez elég?
Az már elfogadható ár, nyomozd le a gépet!
A 800-as más kategória, pro és kontra.

Saját tapasztalatból azt tudom mondani, hogy kifejezetten jó ha már a jogsi előtt megvan a motor. Azzal gyakoroltam, ismerkedtem. Persze finoman, a tanulómotort meg majd lehet tépni
Közel 1000 km-t vezettem le a GZ-vel mire meglett a papíros, és nagyon sokat segített. A rutinban is (cruiserrel 8-asozni azért fogósabb, mint a gyakorlómotorral), de főleg forgalmi helyzetekben.
A közúti vagizáshoz persze kell a jó szem és a megfelelő időpont kiválasztása, nehogy elkapjanak. Ha van motoros haverod, aki felvezet, az a legbiztosabb megoldás.
De persze embere válogatja.

Warovex, a kipuff kiégetést házilag is meg lehet oldani. Haverom disznóperzselővel csinálja
Nekem meg van egy kis gázos hevítő/forrasztó szerkezetem, ami szinte erre való. A benzint nem javaslom, mert ugye hirtelen haragú egy anyag
Főleg a kipuff könyökcsőben rakódik le az olajos trutyi, annak viszont hasznos lehet egy benzinben átmosás. De aztán szárítsd ki mielőtt rágyújtasz