Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
én is a Dragot ajánlanám!
ha ez első nagymotorod, akkor sztem egy 650-es sem rossz! Lehet, h. egy-két év múlva kibnövöd, de addig legalább hozzászoksz a nagy testű gépekhez.Mert azért azt tudni kell,hogy a szóbanforgó gépeknek van ám súlyuk!
Azt persze csak mellékesen jegyzem meg, hogy az egyik haveromnak egy épp ilyen van eladó(szenzációsan néz ki)
Ha egymás mellé tennék a kettőt,én a dragot választanám,de te tudod mennyi zsozsód van rá.
XVS 1100!
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni egy döntés meghozatalában.
A kérdés rendkívül egyszerű: Suzuki VL800 vagy Yamaha XVS1100.
Első nagymotorom lenne.

D
És ugyanilyen (vagy akármilyen téren), mi a tapasztalat az M800-al ?
A Dragok a klasszikus vonalat képviselik, de csak az 1100-est érdemes megvenni, mert a 650-esekkel sok gond volt, és a súlyukhoz képest gyengék. Az apósomnak van 1100-es és fülig ér a szám ha cserélünk.
nem az enyém!
csak kőccsön vót 1 hónapig.
Közben megtaláltam a választ a saját kérdésemre !

Egy 99-es DragStar volt!

Ezek szerint az M800 nem túl klasszikus formája nem is olyan új !?
A kvadod az igen!Na az a KAKA!
Sziasztok!

Tegnap láttam Db-ben egy DragStar-t ami nem annyira klasszikus vonalakat hordta magán. Itt főleg a hátsó sárvédőre gondolok. Erősen hasonlított az M800-ra. Tud erről vki, vmit ?
Ingyenes. Motoros rendőrök tartanak okítást.
szia!
mit is takar a biztonságtechnikai nap kifejezés?
Gokart-pálya? költségek?
Április 21 de.10 óra Kecskemét gokart pályán biztonságtechnikai nap a helyi rfk. rendezésével. Du 16 óra,emlékfelvonulás Bugi r1 egy évvel ezelőtti balesetének helyszinére az emlékkereszthez. Aki tud jöjjön! Tavaj is voltunk, a régiek tudják miről beszélek. Az ujjaknak,annyit,hogy egy fórumos motoros társunk volt Bugi r1, azaz Juhász Varga Istán.
Én is meglepődtem hogy ezt mondta az ürge. A barátja meg azt mondta hogy az ugyan akkora termetre mint az 1200-as, sőt át is tudják alakitani 1200-re. Én meg azt kérdeztem tőlük hogy nem mindegy hogy 40 vagy 60 Le? Mert ha 146 Le lenne az már megint más lenne, de így
Egyébként fel is ültem rá és nem volt túl alacsony teli talpal éppen leért a lábam, szóval tetszett. sajna nem mentem vele. Kérdés: egy japán hasonló az jobb vétel lenne? Intruder, Sahadow, Deagstar vagy Virgács?
Érdekesek számomra az ilyen emberek, akik szerint a 883-as nem komoly... Nem csak azért mondom mert nekem a 883 tetszik most a legjobban (bár lehet, hogy csak azért mert ez az ami legkönnyebben elérhető a HD-k közül. már ha új motorban gondolkozik az ember). DE Az én 650-es, egyhengeres, 32 le-s motorom elég volt a 4 napos ausztriai túrához. Nem szeretnék "kimotorozni" egyre nagyobb és nagyobb gépeket, feszegetve a határokat stb.
Na huzz innen ,menj vissza a gsr-t fikkantani:
az egy kaka!
Senkinek nincs VZ 1800as intrudere,aki fényezni tudná a vasat?
Fosás után,vagy előtt?
Nem rossz az,feleségül nem venném,de vissza nem dobnám
Asszem a kevés lessz hozzá!Hacsak nem tudsz 20 ezreseket potyogtatni análilag!
De az kiaz miaz vagy mi van azzal?Az tiszta replika nő!Semmi sem originál mááá rajta és olyan affekt hogy szájbahugyoznám a főtéren!
Hát Kelemen Kannácskáéról!
Szivesen befosnék a főtréren csúcsidőben 3szor is,ha lehetne egy ilyen gépem!Nekem mindig is NAGYON bejött!fullcool
várgyá te most kiről beszélsz seggileg?
Jöhet,ráküldöm a N.Krisztiánt!Vagy a Frici nyulat!