Bevallom őszintén egy kicsit tartottam tőle 125-ös Virago után, de kellemesen csalódtam! Nagyobb súly, meg méretek, meg minden, azonban rendkívűl kezesnek bizonyul. S bár még nem vagyok vele túl bátor, de szerintem gyorsan összebarátkozunk!
Természetesen én ott leszek Ha kint vagy majd csörögj meg a 30 2575038 -on . Ha nem veszem fel,motoron ülök. Ha kiírja a hívószámot visszahívlak. Felvonulni nem megyek mert jótékony gurulás lessz pont abban az időben ,de pont másik irányban.
Lapar!
Igen, de nem kizárólag!
Elsősorban azért, mert nagyra nőtem, és eleinte azt hittem, hogy ha előrébb tolom a lábtartót jobb lesz, de sajnos nem, sőt, még rosszabb (kényelmetlenebb) lett
A csapat, akikkel szoktam túrázgatni , kedveli a kanyarvadászatot, és erre nem az ideális(persze ebben az is közrejátszik, h. nem a legjobb gumik voltak már rajta)
Egy barátom 400-as Virágóján mértek vagy 7-es kompressziót, ha a szelephézagok rendbe vannak,mi lehet a gond? A gyűrűtörést, egyelőre ne is emlegessük Én a szelep beégésére tippelek.
1500-ös 2004-es Intruder, 14e km, szervizkönyv, első tul, fekete, nagy plexi, K&N légszűrő ápolószettel, bővíthető DynoJet kit, immo-riasztó, háttámla, csomagtartó oldalt és hátul, nagy bőrtáskák oldalt és hátul (tehát azonnal fullosan lehet vele túrázni akár messzire is), s vadonatúj Metzeler Marathon gumik plusz az eredeti gyári gumik, 50%-os állapotban.
2.200.000,-HUF
vVn a Vaterához hasonló oldal, ott nem kérik a bankszámládat: tesz-vesz.hu
Egyébként ott is szívesebben vezik, ha átutalással fizetsz, nekem eddig működött a dolog, igaz csak kisebb értékű cuccokat vettem.
A Vatera-n talátam egy egri emberkét, akik kis-millió csizmát hírdet. Azt már sikerült kiderítenem hogy egri, de többet még nem!
Jago a neve. Ismeri vki?
Szeretnék kapcsolatba lépni vele! Hogyan lehetséges?
A regisztrációnál a bankszámlaszámomat kéri a vatera, azt meg én nem adom meg!
Én nem tudok, olyat csinálni, hogy link és odajutsz, de superzone.hu. (Sajnos nem lehet átugrani az intrót). A duna plazában van boltjuk, és forma csízmát forgalmaznak. Én tavalyelőtt vettem a GT tipusút, nem kimondottan chopperes, inkább túra, de nem bántam meg. 34-ről 24-re volt leengedve, igaz télen.
Én viszont azzal szoktam kenyérért is, de sajnos én nem vagyok ilyen alapos. Inkább optimista....
Volt hogy a kulcsot is bennefelejtettem, éa a garázs is csak kilincsre van zárva..
Remélem kétes egyének nem olvassák a topikot.
Igen már javasolták többen is és azóta a vázra rakom, ez kb 2 éves kép. Bár kerék nélkül eléggé el tudja magát hagyni a gépezet. Mindegy így is 5 perc amig kihozom (Garázs kinyit 2 zár, autó kitol, bringa lelakatol mert mióta megvettem, azóta azt is hozzálakatolom, motor lánc, tárcsa, kormányzár kinyit, motor ki bringa és autó vissza, garázs bezár). Úgyhogy gondolhatod, hogy tejfölért nem motorral ugrok el.
A csapat az túlzás, Az indexen van egy chopper lover fórum, Máj 11-20-án lesz egy találkozó Soltvadkerten. Oda többen mennek abból a társulatból (vannak persze átfedések). Sajnos azt a túrát ki kell hagyjam.
Na én nem a környezetet figyeltem. Ha már ennyire zárod a gépet, akkor a láncot ne a kerékre tedd, hanem a vázra, vagy a villára felül. A kereket kivenni max 5 perc, és akkor a féktárcsalakat is hatástalan.
Ha meg viszik, úgyse tolják, nem kell hozzá kerék.
Van minden, az biztos
Szép motorod van, komoly gép!
Remélem hamarosan meglesz a jogsim, aztán szabadon túrázhatok.
Ti nagy csapatban szoktatok motorozni?
Jupppéééé !
Meg van az M800 ! Ma hoztam haza !
Nagyon király !
Bevallom őszintén egy kicsit tartottam tőle 125-ös Virago után, de kellemesen csalódtam! Nagyobb súly, meg méretek, meg minden, azonban rendkívűl kezesnek bizonyul. S bár még nem vagyok vele túl bátor, de szerintem gyorsan összebarátkozunk!
Van itt valakinek ilyen? Lenne pár kérdésem!
Igen, de nem kizárólag!
Elsősorban azért, mert nagyra nőtem, és eleinte azt hittem, hogy ha előrébb tolom a lábtartót jobb lesz, de sajnos nem, sőt, még rosszabb (kényelmetlenebb) lett
A csapat, akikkel szoktam túrázgatni , kedveli a kanyarvadászatot, és erre nem az ideális(persze ebben az is közrejátszik, h. nem a legjobb gumik voltak már rajta)
Egy barátom 400-as Virágóján mértek vagy 7-es kompressziót, ha a szelephézagok rendbe vannak,mi lehet a gond? A gyűrűtörést, egyelőre ne is emlegessük Én a szelep beégésére tippelek.
Csizmaügyben,ha még nem késő.
2.200.000,-HUF
Te a méreted miatt adtad el a Virago-t?
( Már a magasságodra gondolok, nem másra )
Pedig itten eccerű! Ha így írod be, hogy www.superzone.hu akkor link lesz belőle automatice.
bár lehet, hogy nem a legolcsóbb!
Egyébként ott is szívesebben vezik, ha átutalással fizetsz, nekem eddig működött a dolog, igaz csak kisebb értékű cuccokat vettem.
Jago a neve. Ismeri vki?
Szeretnék kapcsolatba lépni vele! Hogyan lehetséges?
A regisztrációnál a bankszámlaszámomat kéri a vatera, azt meg én nem adom meg!
Más lehetőség ? Fontos lenne ! Köcce!
Cím, esetleg telefonszám. Köszi!
Volt hogy a kulcsot is bennefelejtettem, éa a garázs is csak kilincsre van zárva..
Remélem kétes egyének nem olvassák a topikot.
Na én nem a környezetet figyeltem. Ha már ennyire zárod a gépet, akkor a láncot ne a kerékre tedd, hanem a vázra, vagy a villára felül. A kereket kivenni max 5 perc, és akkor a féktárcsalakat is hatástalan.
Ha meg viszik, úgyse tolják, nem kell hozzá kerék.
Szép motorod van, komoly gép!
Remélem hamarosan meglesz a jogsim, aztán szabadon túrázhatok.
Ti nagy csapatban szoktatok motorozni?