Sziasztok! Van a chopperen kívűl egy kissebb motorom,egy 80cm3-is kis cagiva és kikéne a kipuffot égettetni,budapest környékén nem tudtok olyan helyet,ahol megcsinálnák? egyébként ugye jól tudom,ezt ugy csinálják,hogy benzint beleöntenek és hegesztőpisztollyal meggyújtják?
pont azután hogy szóba került nézeggetem megint a hirdetéseket és találtam egy 2001-es intrudert 1.tulajtól, 600valamenyi-ért, micsoda véletlen na mindegy, irtam neki kiváncsi vok meg van-e még meg milyen a multja a gépnek.
egyébként szerintem pofás gépek ezek az intruderek itt a házunk előtti parkolóban egy 800as szokott állni, de valami iszonyat szép gép, és a hangja... multkor vihar volt és azt hittem az ég dörög . De a 250es Virago hangjába is bele tudtam szerelmesedni.... pedig az egy picit magsabb, én már csak ilyen vagyok
Igen, drágább mint a kis marauder. Egy ismerősöm most árulja az övét 3 évesen 16e km-el 1M-ért szervízkönyvvel. Az enyémet hasonló adatokkal vettem, csak 570-ért. Nem mindegy!
Annak idején neten kerestem rá, ott 700-750 körüli árakat láttam, de alkudni lehet
Nem mentem a kis intruderrel, csak ráültem. Fura a nyereg, kemény. A skac is rápróbált a GZ-re, kényelmesnek találta, érdekes
Szép motor a VL is, az a legjobb ha kipróbálod őket!
ismerem a gépet, 1,2 milla újonan ugyhogy sajnos a fiatalabb használt gépeknek is elég húzos az ára
ezért szemezek a marauderrel, mert 300ezer ft diferencia van köztük (a marauder ujonnan 990ezer). nekem 600am van ebből kell gazdálkodni... majd lesz valahogy augusztusig ugysem sürgős mert akkorra lesz rá meg a jogsim
Szia! Nem tudom,hogy milyen lehet menet közben,mivel nincs ilyen motorom,csak azért írtam,hogy nézegesse,mert 650-esek közt egy komoly motornak tartom az adatai alapján,meg ahhoz képpest jó ára van! Nekem ennek a 125-ös változata van meg! De valakinek itt a fórumon volt ilyenje,ha jól emlékszem,melyikőtök is volt az?
Szia!Lenne pár kérdésem a Hyosunggal kapcs!Mennyit mentél vele,mennyit eszik,mennyire szervízigényes,kényemes-e vezető,s utas szempontból is,bírja-e a szerpentint,s emelkedőt?Előre is köszi!Ha lehet,ide:-) dhole@freemail.hu
Bizony veszélyes a vizes aszfalt. Ma részben esőben jutottam el Veszprémbe. De a csúszós út szinte semmiség ahhoz képest, hogy Edericsnél bevágtak elém chopperes kollégák!
Jövök 90-el, a "vezér" meg benyes elém a kereszteződésben. Azt hittem legalább mi motorosok figyelünk egymásra...
a vizes út velem is kacérkodott egyszer-kétszer, úszott is a moci rendesen a kanyarba egyszer meg előfordult az is hogy a véletlen szerepe segítségével a vizes aszfalt nyert ellenem... én is a dunlopról hallotam jókat...
Most már van friss tapasztalatom az esti bogárgyilkolászás témakörben!
Tegnap utazgattam. Veszprémből haver dobozokkal megspékelt méretes túragépének felvezetésével feljutottam Pestre, ott kis ázás után benzinkúton várakozás, sorstársakkal csevej
Utána bevásárlás WWestben és szomszédjában. Aztán haverral felcuccolva haza Veszprémbe, kis kaja, és uccu Nagykanizsára!
11 felé értünk haza, a bogaraktól alig láttam! A motor meg, hát... ma lesz csutakolás
A fogyasztását lemértem Vpben. Nagyon kedvező. 8,77 l/ 269 km vegyes üzemeléssel, fele két személlyel, 95-100-as tempóval. Kimatekoztam, 3,26 l/ 100 km. Meglepett!
Egy fontos kérdésem lenne: esőben, nyálkás úton nektek is könnyen farol a gép? A pesti sietségben csúszott a hátsója a gépnek az élesebb fordulókban. A villamossín meg egyszerűen jégpálya. A gumi még nem csereérett, de nagyon alap fajta, valami "Sava" nevű (szerintem) borzalom
Ti milyen gumimárkát használtok a gépeteken? Jövő idény elején cserélném, mit javasoltok?
seco!
A 125-ös 90-100-at tud sík úton, ezt tuggya utassal is, természetesen a gyorsulás akkor már nem egetrengető.
A zasszonnyal nem is állok előre a lámpánál. Emelkedőt két személlyel valóban nem szereti, nagyon jól "lát" sotétben is, észleli a legkisebb dombot is.(legalábbis 5.-ben) Tartós hosszú hegyi (pl. Branyiszkoi hágó) emelkedővel nincs tapasztalatom. Egyébként a hengerűrtartalomhoz képest nyomatékos kis motor, 5.-ben 40-nel is elmegy rángatás nélkül. Én síkvidékem lakom, tehát el tudom viselni. A Mecsekbe 2 személlyel inkább 250-est próbálj szerezni.! Annak idején én is szerettem volna inkább 250-est, de nem találtam, csak gyanús, átépített idős példányokat. Hogy mennyire gyenge, az relatív, a kis 125-ös Shadow nagyobb teljesítmányű, de nehezebb is.
Na én is megnéztem a Spiritet, hát ez csopper. Nekem is teccik, de az utasnak nem fog az első kör után.
Pedig ma már azt hittem kiment a divatból, szinte senki nem gyárt, csak cruisert. Esetleg a hárli.
Az előbb írtak alátámasztására, ezt írja a totalkar:
"A Honda jól elrejtette az illúzióromboló vízhűtőt, szemből nem is látni"
Azt hiszem, félreértettél. Azt akartam hangsúlyozni, hogy ízlésbeli kérdésekben nincs okos tanács. Nem tudom elmondani, miért tetszik jobban a chopper jellegű motor a nehezebb, durvább elejü cruisereknél.
ami érvet tudnék mondani a Viragora, az igaz a VT-re is.
Azért próbálok néhányat: " igazi" chopper: V2 léghűtés. Nem jobb, de erededetibb!
Olcsóbb, mint a Shadow, gyengébb is.
Könnyebb motor , szerintem vezethetőbb (Shadow-on csak eccer mentem), Városban könnyebb vele előretolakodni a lámpánál.
Az egyik általad fölsorolt géppel sem fogsz csalódni. Próbálj meg ráülni mindegyikre, bár így nem fogod megtudni, hogy milyenek hosszútávon, de legalább meglátod, mennyire esik kézre. aztán vedd meg amelyik a legjobban tetszik.
nagyon köszi a kíméletlenül jó választ! Igen van elképzelésem, csak arra gondolotam, hátha valakik felsorolnak érveket, de eddig nem történt meg. Köszönöm, hogy elmondtad, h Viragot vennél, csak azon kívül, hogy az nem cruiser, Te sem mondtad el érveidet és ellenérveidet, de ettől még nagyon köszönöm, hogy szántál rám néhány sort és időt.
Egyébként tegnap megnéztem a MaXXpowerben egy Shadow Spirit-et, hát mit ne mondjak gyönyörű, különösen a bordó színben...
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Szeretném lecserélni a C5-ös shadowom kipufogóját, a jobb hanghatás érdekében, viszont itt a neten semmilyen infót nem találtam, hogy hol gyártanak ill. hol lehet kapni. Tudnátok ebben segíteni? Bocs ha már ki lett tárgyalva, nagyon sok a hozzászólás én sajnos nincs időm mindet végigolvasni. Köszönöm!
egyébként szerintem pofás gépek ezek az intruderek itt a házunk előtti parkolóban egy 800as szokott állni, de valami iszonyat szép gép, és a hangja... multkor vihar volt és azt hittem az ég dörög . De a 250es Virago hangjába is bele tudtam szerelmesedni.... pedig az egy picit magsabb, én már csak ilyen vagyok
Annak idején neten kerestem rá, ott 700-750 körüli árakat láttam, de alkudni lehet
Nem mentem a kis intruderrel, csak ráültem. Fura a nyereg, kemény. A skac is rápróbált a GZ-re, kényelmesnek találta, érdekes
Szép motor a VL is, az a legjobb ha kipróbálod őket!
Feri
ezért szemezek a marauderrel, mert 300ezer ft diferencia van köztük (a marauder ujonnan 990ezer). nekem 600am van ebből kell gazdálkodni... majd lesz valahogy augusztusig ugysem sürgős mert akkorra lesz rá meg a jogsim
Ha kicsit bővebben tudsz lét áldozni, a Suzukinak is van VL 250-ese is. (V2-es)
Asszem ezt Intrudernek hívják, mint a nagyokat.
Bizony veszélyes a vizes aszfalt. Ma részben esőben jutottam el Veszprémbe. De a csúszós út szinte semmiség ahhoz képest, hogy Edericsnél bevágtak elém chopperes kollégák!
Jövök 90-el, a "vezér" meg benyes elém a kereszteződésben. Azt hittem legalább mi motorosok figyelünk egymásra...
Feri
Szép a motor Warovex! És a fényképezőgép is jó
Ma is megyek bogarakat írtani
Feri
Most már van friss tapasztalatom az esti bogárgyilkolászás témakörben!
Tegnap utazgattam. Veszprémből haver dobozokkal megspékelt méretes túragépének felvezetésével feljutottam Pestre, ott kis ázás után benzinkúton várakozás, sorstársakkal csevej
Utána bevásárlás WWestben és szomszédjában. Aztán haverral felcuccolva haza Veszprémbe, kis kaja, és uccu Nagykanizsára!
11 felé értünk haza, a bogaraktól alig láttam! A motor meg, hát... ma lesz csutakolás
A fogyasztását lemértem Vpben. Nagyon kedvező. 8,77 l/ 269 km vegyes üzemeléssel, fele két személlyel, 95-100-as tempóval. Kimatekoztam, 3,26 l/ 100 km. Meglepett!
Egy fontos kérdésem lenne: esőben, nyálkás úton nektek is könnyen farol a gép? A pesti sietségben csúszott a hátsója a gépnek az élesebb fordulókban. A villamossín meg egyszerűen jégpálya. A gumi még nem csereérett, de nagyon alap fajta, valami "Sava" nevű (szerintem) borzalom
Ti milyen gumimárkát használtok a gépeteken? Jövő idény elején cserélném, mit javasoltok?
Feri
A 125-ös 90-100-at tud sík úton, ezt tuggya utassal is, természetesen a gyorsulás akkor már nem egetrengető.
A zasszonnyal nem is állok előre a lámpánál. Emelkedőt két személlyel valóban nem szereti, nagyon jól "lát" sotétben is, észleli a legkisebb dombot is.(legalábbis 5.-ben) Tartós hosszú hegyi (pl. Branyiszkoi hágó) emelkedővel nincs tapasztalatom. Egyébként a hengerűrtartalomhoz képest nyomatékos kis motor, 5.-ben 40-nel is elmegy rángatás nélkül. Én síkvidékem lakom, tehát el tudom viselni. A Mecsekbe 2 személlyel inkább 250-est próbálj szerezni.! Annak idején én is szerettem volna inkább 250-est, de nem találtam, csak gyanús, átépített idős példányokat. Hogy mennyire gyenge, az relatív, a kis 125-ös Shadow nagyobb teljesítmányű, de nehezebb is.
Pedig ma már azt hittem kiment a divatból, szinte senki nem gyárt, csak cruisert. Esetleg a hárli.
Az előbb írtak alátámasztására, ezt írja a totalkar:
"A Honda jól elrejtette az illúzióromboló vízhűtőt, szemből nem is látni"
Azt hiszem, félreértettél. Azt akartam hangsúlyozni, hogy ízlésbeli kérdésekben nincs okos tanács. Nem tudom elmondani, miért tetszik jobban a chopper jellegű motor a nehezebb, durvább elejü cruisereknél.
ami érvet tudnék mondani a Viragora, az igaz a VT-re is.
Azért próbálok néhányat: " igazi" chopper: V2 léghűtés. Nem jobb, de erededetibb!
Olcsóbb, mint a Shadow, gyengébb is.
Könnyebb motor , szerintem vezethetőbb (Shadow-on csak eccer mentem), Városban könnyebb vele előretolakodni a lámpánál.
nagyon köszi a kíméletlenül jó választ! Igen van elképzelésem, csak arra gondolotam, hátha valakik felsorolnak érveket, de eddig nem történt meg. Köszönöm, hogy elmondtad, h Viragot vennél, csak azon kívül, hogy az nem cruiser, Te sem mondtad el érveidet és ellenérveidet, de ettől még nagyon köszönöm, hogy szántál rám néhány sort és időt.
Egyébként tegnap megnéztem a MaXXpowerben egy Shadow Spirit-et, hát mit ne mondjak gyönyörű, különösen a bordó színben...
WRM
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok! Szeretném lecserélni a C5-ös shadowom kipufogóját, a jobb hanghatás érdekében, viszont itt a neten semmilyen infót nem találtam, hogy hol gyártanak ill. hol lehet kapni. Tudnátok ebben segíteni? Bocs ha már ki lett tárgyalva, nagyon sok a hozzászólás én sajnos nincs időm mindet végigolvasni. Köszönöm!