Egy NAGYMOTOROSsal beszélgettem tavaly nyáron egy mocitalin,Ők 2000-km-es túrákat moccoznak,NAGYMAGYARORSZÁG határain körbe,stb.Hát én is ugyanezt kértem tőle:valami 500-as chopper?Ő azt mondta,nagyobb kell,mert hamar kimotorozod,megúnod,és kinlódsz újra!Van benne valami!A nagy álom az 1.8-as Intruder!
Hali!Nem igazán érzi meg az utasom súlyát,talán a fék,amibe jobban kell kapaszkodni,pedig sokat járunk hegyekben.De jóó lesz,ha vásárolsz egyet,és az a Tiéd lesz!Csoda érzés!
üdv mindenkinek.
Szeretnék venni egy 500-as körüli choppert .Tudna valaki segíteni hogy milyen legyen.Elég régen motoroztam.Keveset kajáljon de bika legyen benne. :-))
Gratula! Jóóó választás! Korrekt tesztet olvashatsz a motorozz.hu oldalon a chopper chapter elején!Nekem szerelem volt első látásra! 4.5 l körül fogyaszt,jól vezethető és gyönyörű!Igaz még csak 7-hónapos,és 3000 van benne,de én maximálisan meg vagyok elégedve Vele!
Még mindig nem suikerült motort vennem, de a kör tovább bövült. Belépett az esélyesek közé a Suzuki M800 Intruder is!
Akinek ilyen gépe van léccy, írjon milyen! Én egy 125-ös Virago-ról ülénk át.
Tudom nem száguldásra való gép az M800, mégis érdekelne mi az utazó- és mi a végsebessége, milyen a gyorsulása, a fogyasztása stb...
Igen, ez a Pannónia nem az a Pannónia.
Persze olyat már nem is lehetne eladni nagy számban, de itthon talán sikeres lehetne egy olyan utánérzés, mint a VW Beatle, vagy a Kawasaki W 600-asa.
A V2 mellett kéne egy sima egyhengeres 250-es is. A Honda és a Yamaha is el tudja adni.
Sztem minden jóérzésű magyar ember örülne, ha újra volna a világ élvonalában magyar gyártású motorkerékpár.
Ettől azonban még messze vagyunk. Meg egyébként is felvetődik több gondolat is: ez a Pannónia nem az a Pannónia, vajon van-e bármi közük is egymáshoz?Mitől magyar egy termék?Mennyire lesz piacképes, vagy ez is csak egy ábránd, mint egy igazán magyar autó?
szasztok hát tengelic ezen lessz mit farigcsálni már mint a pancsin
egyébként a motorváltás -ról csak anyit a mostani C4-es előtt egy CBR 1000-es volt ami nem egy lassú gép de ha válltani kell akkor meg kell tenni és lehet nosztalgiázni a régi gépről
na széles utat mindenkinek
Sajna én nem nagyon ismerem az ilyen csodákat mint a pannonia motor, de remélem életre kel a gyártás föleg ha ilyenek lesznek: http://pannoniamotor.com/motor...
HA jól tudom,tavaj kellett volna megjelenni a danuviának is. Legalább is ezt komunikálták 2004-ben a márka feltámasztói. Konkrét terveket és fantom rajzokat láttam a neten egy rotax motoros nagygépről,és még mindig csend van. Személy szerint ,én nagyon örülnék az új pancsinak. Talán újra kialakulhatna egy kultúrál motoros társadalom hazánkban,mert valjuk be,most a motoros csodabogárnak számít,ráadásul vannak akik ezt alá is támasztják,vagy a közlekedési moráljukkal,vagy a feltünési mániájukkal. Egyszerű közlekedési eszköz volt régen a motor,ma luxus cikk. Nagyapámék bejárták a coclista blokkot egy T-5H val,de ha disznóvágás volt,az oldalkocsiban vitték a fél malackát pestre a rokonyokhoz Nekem is van a padláson egy felújításra váró pancsi. Eccer talán lessz rá időm.Ő az.
Chopper egyáltalán jó a városban?