Fiúk!
Úgy látom, hogy nem vágjátok a lényeget: itt nem arról van szó, hogy valaki lealázott egy túra-, v. egyéb motort, hanem arról írtak, hogy már megint kevesebb egy ilyen ifjú titánnal, mint Ti vagytok!
Itt csupán arra figyelmeztetnek, hogy nagyobb önfegyelemmel talán sokkal kevesebb balesettel meg lehetne úszni!
Egyet ne felejtsetek el: az ÖREG motoros lehet csak jó motoros (persze az efféle utcai harcosokról beszélek, nem a igazi versenyzőkről )
Ezek a hülye sportmotorosok, tegnap gurultam és leelőzött egy gyorsasági motoros srác... a marha kihesználta a lehetőséget és lealázott folyton mellettem hülyéskedett a mocijával...(persze jól tudta hogy én nem tudok egykerekezni)
szóval ő szerintem úgy érezte hogy most vérigalázott...a végén már tök mérges voltam, hogy nem száll le rólam a kis féreg...
Én meg csak mutogatni tudtam neki,meg anyázni...de azt se hallota...
na igen,sajnos megint egy sport-titán törte meg magát előtem................megint egyel több a listámon.....................lehet hogy peches vagyok. ja ez most vasárnap a esztergóm és visagrád között volt.ha valaki tud többet írjon hogy mi van vele.
helló,emberek nem nagy a nyűzsgés az oldalón,mindenki gurúl.
én jól tudtam használni az autómata kuplugót,bár a cz350-nen és a jawa du lu illetve a twin-é már gyengébb volt,szívesen ledarált minden a blokban ha tört.
na igen a 26-év alatt úgyan nem volt sokk motorom /mint a mostani ifjúság körében jellemző/ de azért nem panaszkodóm.ime a lista:-verhovina,berúgókaros,narancs sárga
:-350 cz bordó
:-175 cz
:-350 jawa piros,du-lux
:-350 jawa twin
:-yahama 600 diversion,bordó
:-jawa 50 babeta /segéd erő/
:-bmw 1150 rt
hát ennyi a felhozatal.a jawa 350 twint utáltam, szerintem insabil.volt és rezonált hogy el zsibbat a kezem,gyorsan túladtam rajta,amai napig használják jó alapotban van pedig már 19 éves az isten adta.had menjen ,a gazdája szereti.
intruders
nekem a magasnyomású gőzborotva jól bevált az elérhetetlen helyeken,de van ahol csak fogkefével meg tompa vékony falapra tekert viledával tudom csak takaritani a bordákat.
álitólag lehet valami szert kapni ami mindent minden honnan lehoz és csili-vili lesz a gép de engem 5000ft/l árfolyam kicsit visszatartótt az utána járástól,tehát marad a suvickólás
tengelic
képzeld valamikór fuvaróztam,és a kolega 700 000ft-tal megrakót a bukszát egy kellemes hanyag mozdúlattal rátette a kocsi tetejére és szépen el szágúldottúnk.......brifkó maradt...............ez hajdúságban volt.haza érünk pestre ott egy üzenett hogy megtalálták a cucost 700 000ft-al menjünk érte.hát komám ez aztán a becsület,100 000 rugóval honoráltúk.az hozzá kell tennem hogy ez még akkor volt amikór a pénznek még értéke volt
a havi bér 27000ft -nál tartótt,most is hálásak vagyunk az illetőnek
vt750c4
igen ez a válasz,én is igy gondolóm,márka vitáról szó nincs inkább,mert nekem és úgylátóm mindenkinek ki ezen az oldalón van,a motor a lényeg és nem a márka.itt csak a sokszór eltúlzótt panaszkódásról beszéltem,és az én véleményem az,ha valaki stilust választ vele eggyűt megveszi a jó és rossz tulajdonságokat is.valamikór 15 ével ezelőtt télen-nyáron bőr ruhában motoroztam azt hitem sokszór hogy megfől/sűl az agyam de...........nem panaszkodtam mert úgykondóltam hogy az király,meg is szenvetem rendesen.
Szasztok kis komám gratu jó lett a gép
tengelic tudja hogy már motoros talin se szent a sátor sérthetetlensége ,mert soltvadkarti talin macáék sátrába benézett pár suttyó és mielőtt kijöttek kiöntötték bent a piát no hát ez régen nem volt divat akkor a sátor szent volt , benthagytunk minden cuccost és nem volt gond --- de most már meggondolandó
egyébként a bömös jó gép-- de az a helyzet ,hogy aki karba tartja szervizeli és vigyáz rá annak a japcsik is sokáíg szolgálnak és sok élménybe lessz velük része
no ennyi most és mindenkinek széles utat jó gurulást
szia!
valamit félreérthettél!
ezt a jelet oda tettem a kis mondatom mögé, ami az én olvasatomban azt akarta jelenteni, h. viccnek szántam!
Mivel én is egy béjemvét hajtok mostanság(még ha nem is RT-t)tőlem igazán nem volna jogos semmilyen megjegyzés a motorodra.
Mielőtt átültem egy csopperről jól szét néztem, és nem véletlenül választottam épp ezt a gépet.
Mindamellett én maximálisan megértem, ha másnak, mondjuk a Honda, vagy Yamaha jön be, nekem most ez van(ettől függetlenül pl. sosem fogom azt mondani, h. a Viragó egy rossz motor, mert nem az!
Igazából én sosem szerettem belemenni a márkák közöti vitába(ez olyan gyerkesnek tűnik),hiszen lehet, h. ami nekem a legjobb, másnak meg egész más a legjobb , ha másért nem, hát alkati-, termeti-, és egyéb különbségek miatt
nekem is van egy ilyen élményem:2006.juniusában az m7-sen két sportmotoros állt körbe,az egyik elém a másik a jobb oldalamra /belső sávban mentem/ kb 15-20km keresztűl kisebb megszakitásokkal egykerekeztek melletem és előttem.gondolóm ők ugygóndólták hogy ez nagy szám.........mindegy mit gondóltak remélem még élnek mert a családtagjaikat sajnálom csak...............ja hogy azért nehogy csorba érje az ügyeségüket mindezt teték 180km sebeségnél ismétlem 180km-nél.van ide egy anekdotám:volt egy barátom,mondom volt...........
a ringre járt ki vezetni tanulni,és a mo-son gyakorólt..................130-170km közőtt vette a nyolcas kanyarokat..................profi volt.............már nincs...........600-as honda.......síratják...........mama,barátnő,testvérek,barátok
..........33 éves.............volt...........
intruders
evvel a kék csodával nem is lehet rossz,teljesen egyet gondolúnk,sajnos nekem nincs ismerősőm kinek ehez hasonló gépe lenne,legtöbnek sport motorja van,meg egy pár varadéro meg ehez hasonló suzuki.velűk nem is tapasztaltam meg azokat a dolgókat amiket leírtam.
De azért jó Neked mert.....! Mikor hozzájutottam jelenlegi Gépemhez,én voltam a legboldogabb,de ma már tudom,rengeteg költségkimélő cucc van Rajta,ami lehet,hogy nem az örökkévalóságnak lett teremtve,de azért szeretem!
Igazad van,persze,de tudod az édesapám aki mellesleg nagy BMW-párti volt,egy 125-ös Danuviával járta az utakat,nem 1-szer Esztergom-Nyiregyháza között,annyi szépet mesélt,szerintem a motorozás a lényeg.Nemrégiben olvastam 1 fórumon:a túra becsült időtartama:1 óra 19 perc,egy másikon:Mi kb.20 km.-ként megállunk cigizni,kávézni,ökörködni.Nekem az utóbbi a szimpatikusabb!Mi a Párommal szoktunk moccozni,tudod,mikor csühögünk,azt szoktam érezni,hogy emberrel jobb nem történhet,és ha nem zsibbad sehol akkor kevés volt a km.
panaszkódó bmw-ésel még nem találkóztam. ha elmegyünk túrázni,amit nagyon szeretek gondólóm ti is,200-300km útán a csapat csak nyüglődik tisztelet a kivételnek,pl:áznak-fáznak,zsibbad a lábuk,fáj a seggük,a válúk,a csuklójúk,elfogy az üzem anyag,huzatúk van,gémberedik a nyakúk,nagy az oldal szél,kevés a világitás,melegük van,és nincs hová tenni a ruhát,fáznak de nincs ruha náluk,mert ismét nincs hová tenni,folyamatós hely hiánnyal küzdenek.aztán itt van a kis kedvencem a közös lánc ápolás,ragad még a seggük a kence-ficétől,és igen menő hogy nincs közép álvány mert így én is részese lehetek a lánc ápolásnak az út szélén,ez nem panasz mert tényleg szívesen segítek,mert eggyüt vagyunk jóbban-rosszban.de........mert de mindig van szerintem ezek nélkül is remek lehet egy túra.
na aztán vannak ezek csöpp tankal rendelkező gépek,mire elindúlúnk elfogy a benzin,remek.de engem ezek nem zavarnak,csak frászt kapok,amikór a túra felénél azt modják nekem mig majszólóm a kajámat,"jó neked rt-éd van,,kész... rögvest taccsra tesznek
na gyerünk.....nekiméljetek..........jöhetnek a vélemények.még hozzá teszem hogy az én számból ezt amit itt leírtam soha senki nem hallota,mondom én megjegyzést más gépére nem teszek............csak furcsálom hogy én vagy mi ezt sokszór megkapjúk.
kicsi10
KÖSSZÖNÖM hogy te is BEÁLTÁL a "KÖNNYŰ neked mert RT-van csapadba,, Mig nekem is KÜLÖNFÉLE motorjaim voltak ÁLLANDOAN valami PROBLÉMÁVAL KÜZDÖTTEM.TULAJDON KÉPPEN azokkal amiket itt ezen az oldalon olvasni szoktam,illetve a CIMBORÁIMNÁL tapasztalok.AMIÓTA 1150 RT-van szinte 100% MEGSZÜNTEK a gondjaim,ez persze nem REKLÁM csak HÁT ez van.ÉN minden motort szeretek,ÉS nem FIKÁZOM ŐKET,ha a GAZDÁJÁNAK az kell,nekem tetszik.Hol itt a PROBLÉMÁM ?HÁT ott hogy ÉN IS MEZTELENÜL SZÜLETTEM,nem pedig BMW.tulajdonos KÉNT.ÉN meg VIZSGÁLTAM a KÉRDÉST SOKSZÓR,nem TALÁLOM a Bmw-ÉT DRÁGÁBBNAK a TÖBBI nagy vashoz KÉPEST.Nincs komoly bank SZÁMLÁM,ÉS nem is vagyok nagy MENŐ.A CIMBORÁM 3 000 000ft GÉPÉT vett,TERMÉSZETESEN nyomorog rajta az isten adta,ÉN 4 500 000ft adtam a MOTOROMÉRT ÉS ELÉGEDETT vagyok.A BÖKKENŐ az hogy nem SZÁMOLT UTÁNA,hogy FUTÁS TELJESITMÉNY,ALKATRÉSZIGÉNY,FOGYASZTÁS,ÉRTÉKCSÖKKENÉS-ÁRTARTÁ
S.Bizony neki 50%TÖBB az ALKATRÉSZFOGYÁSA,ÉS tudjuk hogy a keleti ALKATRÉSZEK nem FILLÉRESEK,TERMÉSZETESEN a NÉMET sem.SZÓVAL az egyszerre VÁSÁRÓLT GÉPEKEN JÓL LÁTSZIK hogy bizony nem OLCSÓBBAK a JAPÁN nagy vasak.Ja igen mert volt HITELÜNK is, az is ÉRDEKES mert ÉN csak 5000ft fizetek TÖBBET havont mint Ő. TEHÁT a havi teher nem KEVÉS de nem is sokk.Most KÜLÖMBEN ÉRDEMES MEGNÉZNI mert az ÚJ 1200RT 4 500 000ft,ÉS IGAZÁN SZÉPEN fel van szerelve mindennel ami a MOTOROZÁST ÁLOMMÁ teszi.SZÓVALsokan TÁMADJÁKa BMW-ÉT, DE /FOLYT KÖV/
Úgy látom, hogy nem vágjátok a lényeget: itt nem arról van szó, hogy valaki lealázott egy túra-, v. egyéb motort, hanem arról írtak, hogy már megint kevesebb egy ilyen ifjú titánnal, mint Ti vagytok!
Itt csupán arra figyelmeztetnek, hogy nagyobb önfegyelemmel talán sokkal kevesebb balesettel meg lehetne úszni!
Egyet ne felejtsetek el: az ÖREG motoros lehet csak jó motoros (persze az efféle utcai harcosokról beszélek, nem a igazi versenyzőkről )
szóval ő szerintem úgy érezte hogy most vérigalázott...a végén már tök mérges voltam, hogy nem száll le rólam a kis féreg...
Én meg csak mutogatni tudtam neki,meg anyázni...de azt se hallota...
én jól tudtam használni az autómata kuplugót,bár a cz350-nen és a jawa du lu illetve a twin-é már gyengébb volt,szívesen ledarált minden a blokban ha tört.
:-350 cz bordó
:-175 cz
:-350 jawa piros,du-lux
:-350 jawa twin
:-yahama 600 diversion,bordó
:-jawa 50 babeta /segéd erő/
:-bmw 1150 rt
hát ennyi a felhozatal.a jawa 350 twint utáltam, szerintem insabil.volt és rezonált hogy el zsibbat a kezem,gyorsan túladtam rajta,amai napig használják jó alapotban van pedig már 19 éves az isten adta.had menjen ,a gazdája szereti.
igen ez volt az útólsó szoc gépem de nagyon nem volt jó,az elődje sokkal jóbb volt.
nekem inkább 350cz volt azt nagyon szerettem
Jól látom a képen, 350-es Jawád volt?
nekem a magasnyomású gőzborotva jól bevált az elérhetetlen helyeken,de van ahol csak fogkefével meg tompa vékony falapra tekert viledával tudom csak takaritani a bordákat.
álitólag lehet valami szert kapni ami mindent minden honnan lehoz és csili-vili lesz a gép de engem 5000ft/l árfolyam kicsit visszatartótt az utána járástól,tehát marad a suvickólás
képzeld valamikór fuvaróztam,és a kolega 700 000ft-tal megrakót a bukszát egy kellemes hanyag mozdúlattal rátette a kocsi tetejére és szépen el szágúldottúnk.......brifkó maradt...............ez hajdúságban volt.haza érünk pestre ott egy üzenett hogy megtalálták a cucost 700 000ft-al menjünk érte.hát komám ez aztán a becsület,100 000 rugóval honoráltúk.az hozzá kell tennem hogy ez még akkor volt amikór a pénznek még értéke volt
a havi bér 27000ft -nál tartótt,most is hálásak vagyunk az illetőnek
igen ez a válasz,én is igy gondolóm,márka vitáról szó nincs inkább,mert nekem és úgylátóm mindenkinek ki ezen az oldalón van,a motor a lényeg és nem a márka.itt csak a sokszór eltúlzótt panaszkódásról beszéltem,és az én véleményem az,ha valaki stilust választ vele eggyűt megveszi a jó és rossz tulajdonságokat is.valamikór 15 ével ezelőtt télen-nyáron bőr ruhában motoroztam azt hitem sokszór hogy megfől/sűl az agyam de...........nem panaszkodtam mert úgykondóltam hogy az király,meg is szenvetem rendesen.
tengelic tudja hogy már motoros talin se szent a sátor sérthetetlensége ,mert soltvadkarti talin macáék sátrába benézett pár suttyó és mielőtt kijöttek kiöntötték bent a piát no hát ez régen nem volt divat akkor a sátor szent volt , benthagytunk minden cuccost és nem volt gond --- de most már meggondolandó
egyébként a bömös jó gép-- de az a helyzet ,hogy aki karba tartja szervizeli és vigyáz rá annak a japcsik is sokáíg szolgálnak és sok élménybe lessz velük része
no ennyi most és mindenkinek széles utat jó gurulást
valamit félreérthettél!
ezt a jelet oda tettem a kis mondatom mögé, ami az én olvasatomban azt akarta jelenteni, h. viccnek szántam!
Mivel én is egy béjemvét hajtok mostanság(még ha nem is RT-t)tőlem igazán nem volna jogos semmilyen megjegyzés a motorodra.
Mielőtt átültem egy csopperről jól szét néztem, és nem véletlenül választottam épp ezt a gépet.
Mindamellett én maximálisan megértem, ha másnak, mondjuk a Honda, vagy Yamaha jön be, nekem most ez van(ettől függetlenül pl. sosem fogom azt mondani, h. a Viragó egy rossz motor, mert nem az!
Igazából én sosem szerettem belemenni a márkák közöti vitába(ez olyan gyerkesnek tűnik),hiszen lehet, h. ami nekem a legjobb, másnak meg egész más a legjobb , ha másért nem, hát alkati-, termeti-, és egyéb különbségek miatt
a ringre járt ki vezetni tanulni,és a mo-son gyakorólt..................130-170km közőtt vette a nyolcas kanyarokat..................profi volt.............már nincs...........600-as honda.......síratják...........mama,barátnő,testvérek,barátok
..........33 éves.............volt...........
evvel a kék csodával nem is lehet rossz,teljesen egyet gondolúnk,sajnos nekem nincs ismerősőm kinek ehez hasonló gépe lenne,legtöbnek sport motorja van,meg egy pár varadéro meg ehez hasonló suzuki.velűk nem is tapasztaltam meg azokat a dolgókat amiket leírtam.
na aztán vannak ezek csöpp tankal rendelkező gépek,mire elindúlúnk elfogy a benzin,remek.de engem ezek nem zavarnak,csak frászt kapok,amikór a túra felénél azt modják nekem mig majszólóm a kajámat,"jó neked rt-éd van,,kész... rögvest taccsra tesznek
na gyerünk.....nekiméljetek..........jöhetnek a vélemények.még hozzá teszem hogy az én számból ezt amit itt leírtam soha senki nem hallota,mondom én megjegyzést más gépére nem teszek............csak furcsálom hogy én vagy mi ezt sokszór megkapjúk.
KÖSSZÖNÖM hogy te is BEÁLTÁL a "KÖNNYŰ neked mert RT-van csapadba,, Mig nekem is KÜLÖNFÉLE motorjaim voltak ÁLLANDOAN valami PROBLÉMÁVAL KÜZDÖTTEM.TULAJDON KÉPPEN azokkal amiket itt ezen az oldalon olvasni szoktam,illetve a CIMBORÁIMNÁL tapasztalok.AMIÓTA 1150 RT-van szinte 100% MEGSZÜNTEK a gondjaim,ez persze nem REKLÁM csak HÁT ez van.ÉN minden motort szeretek,ÉS nem FIKÁZOM ŐKET,ha a GAZDÁJÁNAK az kell,nekem tetszik.Hol itt a PROBLÉMÁM ?HÁT ott hogy ÉN IS MEZTELENÜL SZÜLETTEM,nem pedig BMW.tulajdonos KÉNT.ÉN meg VIZSGÁLTAM a KÉRDÉST SOKSZÓR,nem TALÁLOM a Bmw-ÉT DRÁGÁBBNAK a TÖBBI nagy vashoz KÉPEST.Nincs komoly bank SZÁMLÁM,ÉS nem is vagyok nagy MENŐ.A CIMBORÁM 3 000 000ft GÉPÉT vett,TERMÉSZETESEN nyomorog rajta az isten adta,ÉN 4 500 000ft adtam a MOTOROMÉRT ÉS ELÉGEDETT vagyok.A BÖKKENŐ az hogy nem SZÁMOLT UTÁNA,hogy FUTÁS TELJESITMÉNY,ALKATRÉSZIGÉNY,FOGYASZTÁS,ÉRTÉKCSÖKKENÉS-ÁRTARTÁ
S.Bizony neki 50%TÖBB az ALKATRÉSZFOGYÁSA,ÉS tudjuk hogy a keleti ALKATRÉSZEK nem FILLÉRESEK,TERMÉSZETESEN a NÉMET sem.SZÓVAL az egyszerre VÁSÁRÓLT GÉPEKEN JÓL LÁTSZIK hogy bizony nem OLCSÓBBAK a JAPÁN nagy vasak.Ja igen mert volt HITELÜNK is, az is ÉRDEKES mert ÉN csak 5000ft fizetek TÖBBET havont mint Ő. TEHÁT a havi teher nem KEVÉS de nem is sokk.Most KÜLÖMBEN ÉRDEMES MEGNÉZNI mert az ÚJ 1200RT 4 500 000ft,ÉS IGAZÁN SZÉPEN fel van szerelve mindennel ami a MOTOROZÁST ÁLOMMÁ teszi.SZÓVALsokan TÁMADJÁKa BMW-ÉT, DE /FOLYT KÖV/