Hali zoner!
Majd ősszel meglátom a festést!Lehet addig valami egyénit kitalálunk !Én sajnos az idén sem megyek nyilt napra, pedig jó volna a fórumos ismerősökkel összejönni élőben is!A b.gomba projekt megtörtént?
Igen, vannak ilyen flittereim. Lakkba kell keverni, aztán vagy 3x lakkozni-csiszolni. Amúgy ez a hologram van fekete és piros alapra is, kártyán vannak a mintáim
Aha! Akkor ez vmi szivárványos! Hát ezt nem tudnám elképzelni a motoromon.
Egyébként én olyan pirosra akartam fújatni a motorom amit Roland Sands egyik motorján láttam. Csatolva alább. Ebben valahogy nagyobbak a csillámló szemcsék. Te ismered ezt a festék típust?
Sajnos ilyet nem tudtak mutatni a katalógusban így maradt a "sima" gyöngyház metál.
Működik hát, sőt nagyon sok új különleges színem van és szinte az összes motorhoz színkód, ami eddig kicsit problémásabb volt. Ilyenek is vanak, mint hologram hatású, meg 6 színt visszaadó flipflop.
Két oldalidomot szoktam 1 elem árába fényezni. (25000) ha két színű vagy a matrica a lakk alatt van, akkor 30ezer
Hali Zoner!
220km-nél kifogyott a benya a falcóbolt? Az nem semmi! Az én tapasztalatom szerint 250-et simán elmegyek, ilyenkor kb17l tankolok bele! igaz nem 220-szal megyek "csak" 140-160 körül! Más Működik a festő részlegetek!? Mondjál már egy baráti árat egy oldal idom megfújására !
Hehe, nekem első tankolás után(kb.13l) (bár sztem nem ment teljesen akkor tele) 86 km nél gyulladt ki a lámpa, és 140km-nél tankoltam bele 15,5 litert... Pedig csak 50-60 al kanyarogtam max 4000 ig húzva a Pilis kanyarulataiban (Hiába na, most szokom a gépet :) ), meg egy kis város léptékben... Ezt betudom az első 100 km bejáratós fogyasztásának...
Nem akartam teljesen kifogyasztani, csak egy 17L körülit tankolni.
Mint írtam 2x még beindult, de 1x sem hallottam semmilyen rossz hangot.
Miután beleöntöttük a kanna benzint és ráadtam a gyújtást akkor is csak a szokásos kis zúgás volt és pöccre indult a gép.
Többet nem fog kifogyni, ma okosabb lettem, mert "pontosan" megtudtam, hány literes a tank.
Ez a 18L valami aprilia szabvány lehet. A gyár szerint a Falco is annyi. Viszont én már szedtem szét a tankot és ha jobban megnézed, nem teljesen az aljáról szív a benzinpumpa. Szóval ott még simán van 1-2 liter. Tankolásnál sem szoktuk csurig tölteni, a tankszellőztetőkig fel lehetne csurgatni .
A 270km viszont nagyon jó, nálam 160-nál gyulladt ki és 220-nál állt le. Még jó, hogy nem út közben, hanem itthon riasztószerelés közben. Teszteltem, hogy tényleg leállítja-e a motort (benzinpumpa kört szakítottam meg) Hát leállt, de a pumpa még ment, viszont üresen járt.
szvsz nem jó ötlet kifogyasztani a tankot, a hangok alapján nem tesz jót a pumpának.
Ja! És a 270km-ből és a kb. 17L-es tankból az következik, hogy most 6,3L-t evett!
Xar minőségű utakon 80-140-el kanyarogtam, 2x huzattam ki az előbb említett 200-ra 3.-ikban, amúgy végig 4-6000rpm-el lájtoskodtam.
Már régóta kíváncsi voltam, hogy tényleg 18L-es -e a tank? Hát nincs annyi!
Fejben számolgattam, osztottam, szoroztam (18L-es tankkal. Nagyon neccesre számoltam ki) aztán egyszer csak megállt a gép Szerencsére nem kellett tolnom, mert kb. már csak 1km-nyire volt a haverom akihez mentem és hozott kannában benzint. Púpozva 6,5L ment egy 5L-es kannába és hazafelé 20km után (Ezalatt kb. 1,5L-t ehetett meg) 11,9L-t tudtam még rátankolni! Tehát ha minden tankolást pontosnak veszek, akkor 16,9L-es lehet a tank De ha bármelyik kút csalt is egy kicsit, szerintem akkor sincs 18L-es
180km-nél gyulladt ki a lámpa és 270km-nél állt meg. Kétszer még beindult 50-50m-t tudtam menni és újra leállt. 10-11L tudtam eddig tankolni amikor kigyulladt a lámpa, tehát ilyenkor még 7-8L-nek kéne benne lenni. És a 6,9-7,2L-el amit mostanában eszik min. 100km-t kellett volna mennie. Kicsit meglepődtem, amikor 90km-nél megállt. De egy szó mint száz, nincs 18L-es a tank.
Procam!
Telcsiben beszélgettünk a 15/42-es és 15/40-es áttételről. A mai nap után azt tudom biztosan, hogy a 15/40-el 3.-ikban pontosan 200km/h-nál tilt óra szerint
Megcsörgettem őket és az a helyzet, hogy ti jól jártatok!
Egy leányzó vette fel a telcsit és azt mondta, hogy 23.500Ft + áfa volt az ára, de levitték 19.500Ft + áfa-ra, majd ő véletlenül pár embernek (gondolom köztük neked is) odaadta véletlenül a netto áron
Szóval valójában majdnem 24.000Ft a brutto ára és 1000Ft a DPD-s postázás, de azt mondta, hogy a postát átvállalja. Hétfőn még beszélünk, de valószínűleg megrendelem
Csak jelzem, hogy a fokozatkijelző valóban nagyon tuti, és valóban hihetetlen kényelmes a számolgatásmentes vezetés... Én megpóbáltam a műszerfal tetejére tenni a kijelzőt, de hülyén néz ki, maradt a második (általad is Procam)használt verzió. Asszem egyelőre ennyi volt a mocc alakítás: indexes tükrök, fok.kijelző, és a gyári cuccok (akra - progival, kis lánckerék előre). Sztem tökéletes a gép
Sziaszok! most készülök venni egy aprilia tuono 50 est! 2003 as! mit gondoltok milyen moci?elég magas? én 190 cm vagyok! jó lenne nekem?mennyi a végsebessége? 6 sebességes? előre is köszi válaszotokat! Rands
Az is kapott a buktából?