Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HALI!
Tényleg merész lépés egy robeszról,de neked kell döntened!Amúgy próbáltál már tuonot?A shiver szóba sem jött?(kevesebb LE és olcsobb)Érdeklődj a milétől,hogy vissza e lehet venni a teljesítmény,és menny ft.

Remélem sikerül jól döntened!
Amúgy meg a legjobb teljesítmény lefokozás a jobb csuklóban leledzik, mehetsz 120LE-vel is teljesen szabályosan, az is nagy élvezet. 4000-es fordulaton poroszkálni, nézni a szétrepülő madarakat, hallgatni a térded között a V2 duruzsolását. Csak lenne már jó idő.

Ezt most találtam:
http://liktor.hu/hu/a_valasz_v...
Avagy miért van rossz idő hétvégén. Ez is az autósok miatt
Azigen... Robogóról RSVre. Robogó után nekem a Simson is nagy előrelépés volt, második blokkot hajtottam, mire rendesen ment az egykerék vele, aztán átültem egy 50LE-s Katanára és nagy meglepetéseket okozott. 1 év után pedig még mindig nem tudom teljesen kihasználni a Falcot, pedig érzem én, hogy több van benne kanyarban. Azért azt szabad tudni, miért egyből haladó motort sikerült bevállalni?

Tanulni a legrosszabb, Simsonnal estem-keltem az elején, mire csúszáshatáron sikerült tartanom. A lábtartón alma nagyságú hegesztés van, annyiszor törtem le. Ezzel ha sikerül elesni, egyből milliók ugranak és a túlélés sem garantált.
szeva roberto!bár nekem RSV-ém van de a blokk szinte ugyanaz,tudomásom szerint nemnagyon lehet vissza fojtani a motort de nem is kell !igy kell hozzá szoknod a motorhoz mert ha visszafojtatnád akkor azt szoknád meg,és ha utána dobatnád rá a mocira a dobokat meg a sport légszürőt akkor azt vennéd észre hogy a motor a földhöz csapott!sokat dob a teljesitménygörbén egy pár akra meg a sportlégszürő meg persze a motort is hozzá kell hangolni,és akkor kezdhetnéd ujra a tanulást a géppel mert teljesen másként fog viselkedni!szerintem járasd be a gépet utána dob fel a dobokat rá és ugy szokjál hozzá!de ez az én véleményem !üdv neked!
Sziasztok, mint leendő Tuono tulajdonos(Ápr. közepe) írok nektek.

Az lenne a kérdésem, attól aki újonnan vette a motorját, hogy a bejáratás alatti gyári fojtás kb. mennyivel veti vissza a teljesítményt?

Ugyanis.. szinte robogóról ülök át erre, és arra gondoltam, hogy amíg átszokok a nagymotorra, és az ezzel járó teljesítménytöbbletre, jobbnak látom lefolytani a lovakat kb. 90 LE környékére. Ha a bejáratós gyári folytás kb. ennyire fogja vissza, akkor megkérem a szerelőket, hogy 1000Km nél ne távolítsák el. Aztán úgy 5-6 ezer km nél, mikor már érzem a motort, akkor veteném ki.

Ti hogy látjátok ezt?

Kössz előre is...
Hali!Az RSV ki lehet,de a tuonohoz kell a kód.Talán kérdezz még valakit.
Helló Lena! Köszi a választ.
Nem hivatalos szervízen volt a motor, valószínű ezért maradt benne. Ezért kérdeztem -nem -e van valami más megoldás az eltüntetésére?
Szia Tuonos!
Megjött a cucc, minden rendben.
Köszönöm:
L
Szia topistunt!Azt a szervízben kellett volna eltüntetniük.A menübe kell egy több számból álló kodot beütni.(nekem így csinálták)
hihi neked tuonod van balu?
itt van , paintel el tudtam
hellosztok.remélem valaki tud nekem segíteni ,szerintetek ,hogy tudnám eltüntettni ezt a jelet a tuono műszerfaláról? már túl vagyok az 1000es szervizen.
Szaiszok! Kérdésem:
a műszerfal jobb oldalán lévő S T felirat mit jelent?
idáig senki sem tudta megmondani.
Köszi--------------!
Köszi Tuonos várom a cuccost.
L
Hello Gabriellusz!

Ma feladtam a Plexit. Küldtem hozzá bontott gyári rögzítőket.
Remélem tetszeni fog.
Az MRA, 3-as lapított félgömbfejű imbusz csavarokat ad hozzá, gumi alátéttel, önzáró anyákkal. Hiába húztam meg óvatosan, picit meggyűrték a fóliát a fejidomon. A gyári inkább csak szorít, nem préseli össze mint a csavar.
kiállítás képek még péntekről:

http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszi, akkor kerítek valami normális csavart hozzá. A gyári stiftek bontása barmolós módszerrel?
Tudnál egy képet küldeni hogy néz ki csavarozva? Zárt anya esetleg?
L
Szia Gabriellusz!

Rögzítő csavart nem tudok küldeni mert amit adtak hozzá, most a gyári plekót tartja. Sajons az aprilia egyszer-használatos műanyag "szögeket" használ körmös alátéttel. Ezek bontás után sérülnek és nem haszn. fel újra.

akkor küldöm a cuccost kb hétfőn.
Szia Harpi!

Hát... igazából nem volt túl nagy élmény, a tavalyi talán jobban tetszett. Piszok nagy tömeg volt az tuti, volt egy-két érdekesség és slussz.
Remélem le tudok lépni holnap, mert tegnap is lógtam, meg ma is : )
Túl sok időre nem tudok elmenni úgy gondolom, mert anyucit is el kell engedni valahova hétvégén, meg tanulnia is kellene mostmár, és eddig Ő tartotta itthon a frontot.
Azért menjünk valahova, persze. Pl. nézzük meg Z-t, vagy majd megbeszéljük.
Hívlak holnap!

Üdv: Tibi
Hali Mikuni!
Milyen volt a kiállítás? Amennyiben jó idő lessz holnap lövünk egy kört?
Tényleg rengeteg motoros volt mindenütt, Velencére 16-an mentünk Pécsről.
Kár hogy nem volt semmi program ezért hamar szétszéledt a társaság
L
:O

mi is akartunk menni a velencei túrára az asszonnyal, de bealudtunk, azért gurultunk egy pilis - etyek - alcsútdobozt. mászkáltunk az arborétumban, meg ettünk etyeken jófajta csülköt:). akinek van motorja, az ma tuti elővette, mindenhol motorosok voltak...
hát igen a fogyasztása az nem kevés de hát ha kis költséggel akarok elmenni valahová akkor az 1,6 HDI-t választom
nekem már be van járatva, beállítva stb, így egy tank max 200Km
Hali
Egy éve van meg a gépem, és semmi gond vele, imádom erős mint a bivaly
a télen vettem hozzá magas plexit 27e körül volt de megérte.
A plexit a natixnál vettem.


Nagyon állat volt ma a motoros felvonulás kb 1000 motor volt Budaörs-Velence
és egy nagyon jót mentünk hazafelé
Szia Tuonos!
Megbízom benned tehát küldheted utánvéttel. Cím: Matro kft. Forgácsné Dékány Gabriella 7631 Pécs Nagyárpádi út 7/a.
Kérlek ha van a rögzítő csavarból amit írtál azt is küldd el.
Üdv:
L