Szeretnék megkérni vkit, hogy mérje meg nekem, hogy milyen széles a tuono kormánya tükrökkel, és tükrök nélkük... Mert kiváncsi lennék, hogy a robogóm helyére befér-e... köszi
Mivel mostmár nagy biztonsággal kijelenthetjük hogy elfogadható időjárás ígérkezik a hétvégére, így véglegesítem a hétvégi programot. Találkozó ennek értelmében a Pest irányából érkezőknek 10:30 M1M7 közös bevezető McDonald's. Az különböző irnyból érkezők maguk szervezzék meg a közös odajutást. Várunk elsősorban minden V2 motorost, mindemellett minden motorost szívesen látunk. Sok emberre számítunk, ezért a közös éttermi kajálás nem realizálható valószínűleg. E helyett például egy Balaton körüli motorozást indítványozok, kaját vagy hozzatok, vagy valami gyorsított megoldás pl meki lesz szerintem. Helyszínen demokratikusan szavazásra bocsájtjuk a kérdést. Nagyjából ennyi szerintem a tudnivaló, mindenkit várunk szeretettel szombat délben a tihanyi kompkikötőnél!
Nem állítottam. A két felső jel 90 fokot zár be egymással, az alsó csavar érintetlen. Nekem tökéletes. Még nem ütött fel és nem is túl kemény. Csak a hátsót állítottam, mert nagyon rázott rossz utakon.
Van hát :) Olasz. Az elektromos hálózata olyan, mint egy Alfa Romeonak. De ettől nem kell félni. Figyelni kell, pátyolgatni, locsolgatni, nevelgetni. Meghálálja. Ha visszaolvasol, a Falconak az indítórelé körül vannak olvadásai és kontakthibái.
2 hete szembejött velem egy Falco. Aztán utánamjött, megálltunk. Ugyanez volt neki is a gondja.
Egy hibája se legyen? A hayabusáknak meg fennakad a gázbowdene. Több ilyen busát is csináltam már. Megy az ember szép lassan, majd az egyik kanyarban magától elindul a gép, mintha csutkagázt húzna a százvalahány pacinak.
Szeva Roberto!
Amikor én vettem 2007-ben nekem is ezt mondta a kereskedő.
Aztán telefonálgatás a mile-hez,és megkaptam ingyen a dobokat.
Szerintem egy telefont megér!
Amit olvastam erről a csatlakozóról, aszerint, a 2006 -tól gyártott (II. generációs) Tuonokon van, ált. 7-8 ezer km utánra már előjöhet... Nem egyedi probléma sajnos... Mivel nagyon el van dugva, sokszor csak akkor lehet gyanús, ha vmi. nem stimmel a géppel.
Sziasztok!
Érthetetlen ez a csatlakozóhiba számomra. Beépítenek egy bazi nagy kütyüt, csak azért hogy szétolvadjon? És ennyi a javítás? Volt valakinek hasonló tapasztalata? A régebbi modellen is van ilyen alkatrész?
G
A fogaskerék járt hozzá. Egy nagy nylonban kaptam az összes hozzávalót : szervízkönyv, használati utasítás, hátsó ülés, és a fogaskerék ("csak versenypályára" felirattal ) . A típushibáról csak annyit : 18000 km és csak a hátsó fékkel küszködöm azóta is.
Majd bevizsgálom ha meg lesz a gép, hogy hogy lehet felfogatni, mert asszonnyal szeretnénk túrázgatni, és a sok kacatját valahova el kell suvvasztani :) De nem tűnik bonyolultnak...
Én nem tudom jár-e, mert a honlapjukon még dobbal hirdetik ...
Azt mondta a kereskedő, hogy ez az akció tavaly volt, de 60 ért tud rendelni nekem beszerzési áron.
"rakasd fel előre az egy foggal kisebb lánckereket, amit gyárilag adnak hozzá."
Hmm, ezt gyárilag, vagy csak az Akrákhoz adják? Mert én nem kapom hozzá az Akrapovic-ot....
Mert a gyakori városi használat miatt nekem is kelleni fog...
Köszönöm LENA , alig várom már az ápr. közepét, addig lesz meg a pénzem rá...
Bukógombát, túraplexit, nagyobb hátsóülést, fogok majd venni hozzá neten...
A képen látható hátsó csomagtartót meg már lehet kapni Amcsiban, igaz horror áron, de nem lehet nehéz így elnézve legyártatni is.
Szia Roberto !
Én 2 évvel ezelőtt pont húsvétkor vettem át a Tuonómat (mondhatnánk, a nyúl tojta ),és akkor engem is etettek ezzel a lefojtós hülyeséggel. Lehet, hogy valóban nem volt 133 LE-s, de 132,5 biztosan. Amikor kb. 500 km után otthon felraktam az Akrát annyi változott, hogy 4-6000-es fordulat között nem volt akkora lyuk a teljesítmény leadásában . Aztán az 1000 km-s szervíznél amikor a programot is átírták, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre ! De ez két éve volt, lehet, hogy ma már másképp van.
Egyébként nem kell tőle beszarni. Én nem robogóról ültem a Tuonóra, hanem autóról, ráadásul gyakorlatilag friss jogosítvánnyal, úgy hogy előtte még robogót sem vezettem soha ,pedig nem vagyok egy mai gyerek, sőt talán már tegnapi sem. Amikor elhoztam a motort a kereskedésből az első 200 méter után tudtam, hogy jól választottam. A Tuonónak fantasztikusan jó a futóműve a fékről nem is beszélve. Ezek kihúzzák a béna motorost szarból, ha esetleg úgy érzi, hogy besokall egy kanyarban, vagy benéz egy féktávot. Az átlagos motorosnak komoly tartalék van benne. Az autós újságokban ezt úgy írnák le, hogy bolondbiztos. De az a V2 ott a lábad közt..Na, az pont az ellenkezője. Az minden normális motorosból egy hülye elmebeteget csinál. Úgyhogy én is csak azt tudom mondani, óvatosan a jobb kezeddel. Ne rángasd a gázt, főleg ne 1. fokozatban, ha csak nem vagy egykerék (hátsó ) mester. Aztán majd egy kicsit később, amikor ráérzel a gépre, rakasd fel előre az egy foggal kisebb lánckereket, amit gyárilag adnak hozzá. Na... az garantáltan beszarás !
Őszintén szólva nem vagyok az a típus, aki száguldozni szeretne vele, sőt még nem is a térdvédőt koptatni az aszfalton...Túrázni, és autópályán relatíve gyorsan A ból B be jutni.. Igaz, erre jó egy bármilyen 600 as is, de az előbb már leírtam miért ezt választottam.
Igazából, ami megfogott benne az a stabil futómű, és az atombiztos fékek, és persze nem utolsó sorban a design.
Ja még 1 dolog... 193 cm magas vagyok, olyan motort nem akartam, amin viccesen nézek ki, mert a fejem túllóg a plexin, ha tempózni akarok :) Így marad a fojtás, hogy váratlan meglepetések ne érjenek egyelőre.
Vicces, mert pont Shivert akartam venni, de volt ott egy 2007 végi tuono(forgalomba nem helyezett, beragadt készlet), és már ha annyit olvastam arról is, megnéztem élőben, gondolom látta az arcomon a kereskedő, hogy minden egyes porcikáját végigtapogatom, és adott rá egy disznóan jó árajánlatot (a Shivert 230 ezerrel kaptam volna olcsóbban, akciósan) Így el is döntöttem másfél óra morfondírozás után, de ez legalább arra jó volt, a bizonytalanságomat látva, hogy az 1000 es szervízet, is hozzá adta közben ingyen :)
Őszintén szólva nyert a külső, illetve az ár/érték arány(Ennyi pénzért egy 1000 es sportgép).. félre ne értsetek a shiver is szép darab, a hátsója gyönyörű, ellenben az eleje nagyon nem tetszik...
Mivel nagyon sok tesztet, illetve ezt a fórumot is átböngésztem előtte, tudtam mit veszek.
A fojtást idő közben sikerült megkérdezni, és míg szokom a gépezetet le tudják ideiglenesen nekem 80-90 lóerő környékére "butítani", amíg legalább a paramétereit, és a kezelhetőségét megszokom a motornak, legalább ha kevés lesz, nem kell új motorban gondolkodnom, és legalább már ismerős is lesz a futómű :)
Legelőször az új 600 as hornetet akartam, de ez 250 ezerrel drágábban mérföldekkel jobb technikát ad, és ez a legszebb naked, amit valaha láttam.
Mivel mostmár nagy biztonsággal kijelenthetjük hogy elfogadható időjárás ígérkezik a hétvégére, így véglegesítem a hétvégi programot. Találkozó ennek értelmében a Pest irányából érkezőknek 10:30 M1M7 közös bevezető McDonald's. Az különböző irnyból érkezők maguk szervezzék meg a közös odajutást. Várunk elsősorban minden V2 motorost, mindemellett minden motorost szívesen látunk. Sok emberre számítunk, ezért a közös éttermi kajálás nem realizálható valószínűleg. E helyett például egy Balaton körüli motorozást indítványozok, kaját vagy hozzatok, vagy valami gyorsított megoldás pl meki lesz szerintem. Helyszínen demokratikusan szavazásra bocsájtjuk a kérdést. Nagyjából ennyi szerintem a tudnivaló, mindenkit várunk szeretettel szombat délben a tihanyi kompkikötőnél!
Te milyen beállítást használsz az első futóműnél! Még nem sok lehetőség volt tesztelgetni,de valami alap jó volna !
2 hete szembejött velem egy Falco. Aztán utánamjött, megálltunk. Ugyanez volt neki is a gondja.
Egy hibája se legyen? A hayabusáknak meg fennakad a gázbowdene. Több ilyen busát is csináltam már. Megy az ember szép lassan, majd az egyik kanyarban magától elindul a gép, mintha csutkagázt húzna a százvalahány pacinak.
Amikor én vettem 2007-ben nekem is ezt mondta a kereskedő.
Aztán telefonálgatás a mile-hez,és megkaptam ingyen a dobokat.
Szerintem egy telefont megér!
Érthetetlen ez a csatlakozóhiba számomra. Beépítenek egy bazi nagy kütyüt, csak azért hogy szétolvadjon? És ennyi a javítás? Volt valakinek hasonló tapasztalata? A régebbi modellen is van ilyen alkatrész?
G
Itt van róla cikk
Szerintem mindenki nézze meg, mert ez lehet sok hiba forrása, a 2. generációs Tuonókon.
Azt mondta a kereskedő, hogy ez az akció tavaly volt, de 60 ért tud rendelni nekem beszerzési áron.
Hmm, ezt gyárilag, vagy csak az Akrákhoz adják? Mert én nem kapom hozzá az Akrapovic-ot....
Mert a gyakori városi használat miatt nekem is kelleni fog...
Bukógombát, túraplexit, nagyobb hátsóülést, fogok majd venni hozzá neten...
A képen látható hátsó csomagtartót meg már lehet kapni Amcsiban, igaz horror áron, de nem lehet nehéz így elnézve legyártatni is.
Én 2 évvel ezelőtt pont húsvétkor vettem át a Tuonómat (mondhatnánk, a nyúl tojta ),és akkor engem is etettek ezzel a lefojtós hülyeséggel. Lehet, hogy valóban nem volt 133 LE-s, de 132,5 biztosan. Amikor kb. 500 km után otthon felraktam az Akrát annyi változott, hogy 4-6000-es fordulat között nem volt akkora lyuk a teljesítmény leadásában . Aztán az 1000 km-s szervíznél amikor a programot is átírták, az égvilágon semmi különbséget nem vettem észre ! De ez két éve volt, lehet, hogy ma már másképp van.
Egyébként nem kell tőle beszarni. Én nem robogóról ültem a Tuonóra, hanem autóról, ráadásul gyakorlatilag friss jogosítvánnyal, úgy hogy előtte még robogót sem vezettem soha ,pedig nem vagyok egy mai gyerek, sőt talán már tegnapi sem. Amikor elhoztam a motort a kereskedésből az első 200 méter után tudtam, hogy jól választottam. A Tuonónak fantasztikusan jó a futóműve a fékről nem is beszélve. Ezek kihúzzák a béna motorost szarból, ha esetleg úgy érzi, hogy besokall egy kanyarban, vagy benéz egy féktávot. Az átlagos motorosnak komoly tartalék van benne. Az autós újságokban ezt úgy írnák le, hogy bolondbiztos. De az a V2 ott a lábad közt..Na, az pont az ellenkezője. Az minden normális motorosból egy hülye elmebeteget csinál. Úgyhogy én is csak azt tudom mondani, óvatosan a jobb kezeddel. Ne rángasd a gázt, főleg ne 1. fokozatban, ha csak nem vagy egykerék (hátsó ) mester. Aztán majd egy kicsit később, amikor ráérzel a gépre, rakasd fel előre az egy foggal kisebb lánckereket, amit gyárilag adnak hozzá. Na... az garantáltan beszarás !
Üdv : Tomi
Igazából, ami megfogott benne az a stabil futómű, és az atombiztos fékek, és persze nem utolsó sorban a design.
Ja még 1 dolog... 193 cm magas vagyok, olyan motort nem akartam, amin viccesen nézek ki, mert a fejem túllóg a plexin, ha tempózni akarok :) Így marad a fojtás, hogy váratlan meglepetések ne érjenek egyelőre.
GRATULÁLOK HOZZÁ!
Őszintén szólva nyert a külső, illetve az ár/érték arány(Ennyi pénzért egy 1000 es sportgép).. félre ne értsetek a shiver is szép darab, a hátsója gyönyörű, ellenben az eleje nagyon nem tetszik...
Mivel nagyon sok tesztet, illetve ezt a fórumot is átböngésztem előtte, tudtam mit veszek.
A fojtást idő közben sikerült megkérdezni, és míg szokom a gépezetet le tudják ideiglenesen nekem 80-90 lóerő környékére "butítani", amíg legalább a paramétereit, és a kezelhetőségét megszokom a motornak, legalább ha kevés lesz, nem kell új motorban gondolkodnom, és legalább már ismerős is lesz a futómű :)
Legelőször az új 600 as hornetet akartam, de ez 250 ezerrel drágábban mérföldekkel jobb technikát ad, és ez a legszebb naked, amit valaha láttam.