Nagyon szívesen segítek neked, és akár másnak is. Az AF1-től azt írták, hogy 2 Kg-ig a "sima" nemzetközi postával 40 dollárért el tudják küldeni. (később én USA címre küldettem, és onnan küldte nekem tovább egy barátom, így jobban jöttem ki a vám-áfa tekintetében...
Szóval nem csak a szállítással kell számolni, hanem a vám és áfával is. 22 dollár felett fizetendő minden!
Én a beérkezett "elvileg" 85 dollár (~ 15000 Ft) értékű cuccra 11 ezer Ft Áfa + vámköltséget fizettem.
Mennyi lett volna, ha ténylegesen a 680 USD után fizetem...
Én úgy vagyok ezekkel a cucokkal, hogy ha valamit nagyon szeretnék, - tehát ha kinézek valami gyógyszert a betegségemre - akkor körülnézek európába, és megpróbálom innen beszerezni, és ha ez nem megy, akkor marad USA a maga körülményességével - és bekerülési áraival.
Beszéljünk telefonon, ha tudok segíteni - és ha megvan még a számom. Ha nincs meg, írj, és én felhívlak, a tiéd megvan nekem.
Most fedeztem fel ezt a fórumot és nagyon boldog vagyok!
Nekem egy 2006 8-ik havi Tuonom van, mattfekete.
Jövök a nyílt napra, reggel 8-ra.
Kérdésem is lenne 1-2!
Kb 1 hetes volt a gép, amikor kaptam egy jókora kavicsot az első lámpám egyikébe, be is repedt rendesen, bosszankodtam is rendesen! Van erre valami tipp, mert a komplett lámpacsere kb 80 e Ft!
A másik dolog, ami zavar, hogy recsegő, ropogó hangot ad a hátsó kerékcsapágy. Ezt lehet hallani tologatáskor, vagy ha állványon láncsprayzek vagy takarítom. Ez nóóóórmális? Nincs szanaszét gőzborotvázva, stb.
Csütörtökön viszem olajcserére a Milléhez, majd ott is megkérdezem, de hátha tudtok segíteni.
Egy ilyen váltókar "bővítőre" és a vázdugókra én is beneveznék!
Mennyibe fájnának ezek szállítással? ... és ha ráteszed a te hasznodat is?
Amúgy lehetne szó róla, hogy segítesz ezeket megrendelni? Nem vágom jól az angolt
Beállítottam a lámpák magasságát. Valaki írta itt, hogy tekergette, de nem változott. 2-2 csavar van oldalanként. A szélsők, amikhez könnyű hozzáférni, oldal irányban állítanak (bele is van öntve a műanyagba egy nyíl és L illetve R betűk) , míg a két belső "rejtettebb" csavar a magasságot.
Viszont ku..ára vigyázzatok a tekergetéssel! Meg akartam nézni, hogy a végállásoknál hova világít, erre amikor kb. 1cm-nél kijjebb tekertem a csavart akkor komoly ütközési erő nélkül egy halk pattanással kiugrott a foncsor hátuljából az állító csavar végén lévő golyó! Két ujjal tekertem az imbusz kulcsot, kicsit sem erőltettem! Erre persze a foncsor önálló életet kezdett élni a lámpabúrában! Nem kis szívás volt mire az izzót kiszedve és a lyukon benyúlva vissza tudtam pattintani a foncsort a golyóra!
Szóval óvatosan!
Fokozatkijelző bekötve!
Nagyon királyul működik! Csatolok néhány képet amik munka közben készültek. A Starlane táblázatában lévő színkódok teljesen korrektek. Azt ugyan nem taglalják, hogy a háromból egy kábel az \"A\", kettő a \"B\" ECU csatiban van, de végül is nem kellett vele sokat szenvedni, mert a színek és be- ill. be nem kötött pin-ek alapján adta magát a dolog. A tápot az egyszerűség kedvéért a helyzetjelző lámpáról vettem le, így nem kellett megbontani a műszerfal kábelkötegét. A sebesség fokozatok \"betanítása\" nagyon egyszerűen, és korrektül ment. Bár a gyártó is jelzi, és is mondhatom gyakorlatból, hogy a betanítást \"lábon\" végezzétek, mert az állványon való kerékpörgetés bizonytalan fordulatot produkálhat... (ha csak nem folyamatosan fékezzük finoman a kereket...) A működése nagyon korrekt. Volt egy régebbi mocimon hasonló GPT gyártmány, az sokkal butább volt ennél. Nagyon jó funkció, hogy az \"ürest\" is látja, természetesen \"0\"-val jelzi. Abban a pillanatban, hogy egyesbe teszed, - nem kell a kuplungot sem ráengedned - egyesre vált a kijelző. Majd ahogy váltogatsz fel ill. lefele teljesen korrektül \"azonnal\" mutatja hányasban vagy. És ami plusz nagyon jó (és a másik gyártmányon nem így volt), hogy amikor behúzod a kuplungot, nem \"veszti el a fejét\", hanem egészen addig az utoljára \"érzékelt\" fokozatot mutatja, amíg nem észlel újat, vagy üresbe nem teszed... Szóval ezt a típust tudom ajánlani mindenkinek. Persze van rajta betanítható \"váltás villanó\" is, valamint automatikusan szabályozza a kijelzőszegmensek fényerejét a külső fényhez igazodva. (Vagyis nem szúrja ki a szemed éjszaka úgy mint a gyári fényszóróvisszajelző... le fogom ragasztani valamivel...)
A műszerfal bal oldalára szerettem volna eredetileg, de ahogy Jürgen is írta, a jobb oldal kínálta magát jobban - 3M kétoldalas \"szivacsos\" ragasztószalaggal. Végül is majdnem mindegy. Plusz néhány kép a többi \"átalakításról\" (indexek, karok, tartálytartók...)
Az autós szerintem észre sem vette a dolgot! A ruha meg csak sáros lett egy kicsit!Ma este elmentem egy helyi mágushoz meg is heggesztettük a fej idomot! A karcok meg eggyenlőre maradnak,majd szezon végén elviszem zoner-hoz lefesteni!Ja és holnap megrendelem a 15-ös fogaskereket! Nem jó ez az alacsony fordulatos rángatás !
Hali mindenki!
Ma megjártam a Mátrát először az apriliával! Egy tükröm,indexem és a fejidomom bánta !Egy autó beleszólt az ideális ívbe a felezővonal környékén, úgy hogy a az árokba kötöttem ki! Szerencsége kb 5km/h-val landoltam az árokban úgyhogy karcolásokkal megúsztam! A motoros cimbim /aki utánnam jött/ szerintem jobban megijedt mint én /ezúton is kösz a segitséget! /! Biztos ijesztő látvány lehettem ahogy állitgattam a gépet!Szóval a tanúság: mindig számoljunk egy hülyére szemből is! !No mindeggy! Mentünk még vagy10 km-et . 40 es tábla !Mentem vagy 50-60-nal, erre megállít a rendőr,és jól lebasz hogy milyen gyorsan megyek és mennyien meghalnak a mátrában stb!Teljesen igaza volt, de mondom neki engem 10 perce nyomott az árokba egy autó! Erre megrántotta a vállát és jó utat kivánt!Szóval mindenki vigyázzon magára! Széles utat és gumifákat!
na bepakkentottam a gépet a szervízbe, fokozatkijelző bekötésre, háát remélem menni fog a dolog. Elvileg szerdán fogom tudni elhozni, vagy hétvégén ha addig nem lesz időm, kíváncsi leszek... Mindenesetre, egy érdekes infó. Volt egy kísérő kocsi utánam (legyen aki visszahoz a szervízből melóba) és mondta pár induláskor nem kevés méteren át fekete csíkot húztam magam után. Ennyit jelent a jobb idő és a meleg és a sportgumi (nekem metzeler rennsport van fenn), és bár tempósan indulgatok, ha úgy tartja kedvem, de semmi durvulás, nem is éreztem, hogy megcsóválta volna a farát, szal nem kell csodálkozni, ha hamar fogy a sportgumma...
Ugyan ilyen az enyém is: http://www.kepesmotor.hu/korma...
Ha piros-fehér a gép akkor jól mutathat rajta. Bár ez a "piros" inkább rózsaszín
Ahogy láttam a piacon a Pazzaz a legolcsóbb.
Lalu!
Tükröket lehet olcsón kapni. Nem feltétlenül kell rá újra gyári. Én eddig egy gagyival jártam, mert a gyáriban csak a könyökömet láttam, de találtam egy jó szélesítőt, úgyhogy most teszem azzal vissza a gyárit. A gyári (arany:)) kormányt is ledobtam (nem eladó:)) és 8000-ért találtam KÉK!:) Pazzaz Fatbar kormányt! Szerintem nagyon tutti! Felesleges csilliókért abból is újra gyárit venni! A gyári 75cm széles, ez 81cm (asszem cross kormány). A kábelek engedik, hogy 3-3 centivel kintebb legyenek a markolatok. Nekem nagyon bejön, sokkal jobban terelgethető a gép! A haverok közül van akinek nagyon bejön, van akinek nem :D Egyikük azt mondta, hogy szupermotós tőle a gép :D
Budakeszi-Zsámbék mennyire van közel neki? Autójavítással foglalkozunk cégprofil szerint, de rengeteg motor is jár hozzánk, van motorszerelőnk is. http://www.czettner.hu
Amikor nekem kellett alkatrész olcsón, innen szereztem: http://bike-teile.de/
Magyar bontó, ahol nagyköbcentis olasz motorokkal foglalkoznak nem létezik. Gyári alkatrészt pedig a millétől lehet kapni (az ára miatt én soha nem vettem) pl 2001-es falcohoz fejidomra mondtak 160e Ft-ot. Nem a mostanihoz, csak megnéztem több töröttet is, az csúnyábban összetörött, mint ez. Ehhez csak apróságokat kellett rendelnem, így olcsóbban jöttem ki.
Amúgy nem érdekli értékegyeztetéssel egy hibátlan Falco? Én meg megcsinálnám a tonyot magamnak. hmm?
sziasztok segitségeteket kérném,ma reggel a haverom elszállt a tuanojával ő neki nem lett nagy baja de a motor elég csúnyán leépült!hol lehet olcsóbban alkatrészt beszerezni milyen árban vannak hozzá cuccok(fejidom, indexek,visszapillantó,kormány,hátsó müanyag idomok)!mennyi idő alatt szoktak megjönni az alkatrészek?vagy egy jó szerviz cimét is megköszönném ahol jól és gyorsan megcsinálnák neki!nagyon köszönöm előre is!
A Progi ugye változtatja gondolom a sűrítést ,stb. ami miatt változik a motor kipufogása.
Eddig gyári progival volt fennt az Akra(nem tom miért) , de az új progival, változott a hangja is.
Nem annyira kemény mint volt. Szól-szól, de kicsit másképp. Más más is mondta egyébként
Hogyhogy elbutult a hangja? Hogy tud egy akra nem szólni? Ott valami gebasz lehet, mert a progitól a hangja nem változik sztem, csupán a gép viselkedése változik a progi függvényében.
Én lehet, h megyek fel 29.-én Ring-re, még a szabimtól függ, engednek-e.
Kiskunfélegyházáról megyek, ha megyek.
+
a múlt héten szervízen belekerült K&N levegőszűrő illetve megkapta a nyitott elektronikát(akra már volt rajta mikor megvettem, de nyitott progi nem) ... érdekes ... viszont az új programmal elbutult a hangja az Akrának, bár eleve volt valami zűr , mert nem tudták rátenni először a nagyobb progit, állítólag azért , mert első szériás és valahogy nem volt kompatibilis az új programmal? Valaki tapasztalt már hasonlót?
Nekem is megjött a kijelzőm 1 nap alatt, még nem bontottam ki, de a szkennelt táblázat szerint (nekem 2007-es modell van) passzolni kell biztos a kábel színeknek, ettől függetlenül nem állok neki barkácsolni egyedül . Jövő hétnél hamarabb úgysem lesz időm. Hova gondolod rögzíteni a kijelzőt? Nekem 2 db 5letem van, egyik a műszerfal tetejére a plexi alá (nekem nem a gyári van fönt, hanem nagyobb, jól terel (a gyárihoz képest) és nagyobb hely van alatta, vagy a műszerfal jobb oldalára (ott egyenes felület van) 2 oldalon ragadó rugalmas ragasztó csíkkal.
Gyakorlatilag egy huszas... Hívd ezt a számot, szerintem van még nekik raktáron. 20 - 9413036, Végh Janáék Gyöngyösön, ők forgalmazzák ezt a gyártmányt.
Hali mindenki,
BIZTATÓ HÍR! Kaptam ma a Starlane-től emailt, benne egy 2008 márciusi kiadású bekötési táblázattal, (hasonlót egyébként adnak a cucchoz is,) azonban ebben van egy ilyen sor: RSV 1000 Tuono 2007 !
Próbálom képben megosztani az infót, hátha valaki kedvet érez barkácsolni, mert attól tartok, nekekm jövő hétnél előbb nem lesz időm foglalkozni vele... Láthatjátok a táblázatban van egy "tuono 2004 -től" sor is, de pont azt olvastam valahol, hogy az aprilia megváltoztatta a színeket stb, szóval bízom benne, hogy ez az új "tuono 2007"sor jó lesz nekünk! (legalább is új tuonosoknak)
Közben megérkeztek az AF1-től rendelt cuccok is! Nincs velül baj!
A nyílt napra kell regisztrálni aprilia kereskedésben lehet, hogy odaérve gyorsabban lehessen bejutni (lesz egy lista már így a belépőnél), de lehet a helyszínen is regisztrálni, apriliásoknak ingyenes a pályahasználat. Sztem érdemes saját géppel felmenni és élvezkedni, mert gondolom sokat kell várni, hogy valamelyik tesztgépre fel lehessen ülni a hosszú várakozás miatt.
A fok.kijelzővel a kawámnál jártam így, hogy mivel analóg számlapos volt a ford.számmérő, hiába digitális a jele nem sikerült több szakinak sem bekötni, mire valaki megoldotta. Hát sztem a legtutibb ha elvisszük ahhoz a céghez, ahonnan vettük, mert azt mondta a Végh János, hogy ők is beszerelik, így ha nekik sem sikerül, akkor legalább tőlük vissza lehet kérni az árat... (gondolom), bár azt gondolom egy elektromos szaki azért csak meg tudja oldani a dolgot, de átlagos motorszerelő nem biztos, és ez nem lenézés, csupán ez azért elég speciális dolog, amit biztos nem tanultak, ezt ki kell találni.
Szóval nem csak a szállítással kell számolni, hanem a vám és áfával is. 22 dollár felett fizetendő minden!
Én a beérkezett "elvileg" 85 dollár (~ 15000 Ft) értékű cuccra 11 ezer Ft Áfa + vámköltséget fizettem.
Mennyi lett volna, ha ténylegesen a 680 USD után fizetem...
Én úgy vagyok ezekkel a cucokkal, hogy ha valamit nagyon szeretnék, - tehát ha kinézek valami gyógyszert a betegségemre - akkor körülnézek európába, és megpróbálom innen beszerezni, és ha ez nem megy, akkor marad USA a maga körülményességével - és bekerülési áraival.
Beszéljünk telefonon, ha tudok segíteni - és ha megvan még a számom. Ha nincs meg, írj, és én felhívlak, a tiéd megvan nekem.