Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

procam2!

erre csapj le! komplett carbonos! púp!
http://cgi.ebay.de/aprilia-mil...
Bocs! Nem Jurgen, hanem Procam2-nek köszi!
Szia Jurgen! Köszi az infot! Egyben van a géped! Jó motorozást!
Hi Procam!
Hát nem sajnáltad a pénzt a kiegészítőkre... jól néznek ki, ízlések és pofonok. Én példul integrált indexes tükröt tettem a gyári index és a gyári "hátraláthatatlan" tükrök helyére és egy jobban szélterelő plexit. A többit részt nem bántom egyelőre (de úton van egy gyári helyre tehető tanksapka, melyet csavarok fognak kívülről is, így rátehető a kameraállványom.. ) fogok feltenni majd túra, gyorsulási, végseb. és eringes videókat ennek a segítségével majd nyáron.
Most jó lenne tartósabb jó idő....
Hello.
A bukógomba elég "húzós", kompletten 35e körül jön ki. Itthon itt tudod megvenni :
http://www.x-bike.hu/termeklsl...
Ha nincs raktáron, két hét alatt jön meg kb. Én nem néztem, hogy kintről mennyiért jönne meg. (Német cég. http://www.lsl-motorradtechnik... ) Van viszont designben hozzá passzoló kisebb méretű gombák, amiket a kerék tengelyvégekre fel lehet barkácsolni... 7500 Ft/ pár. Kell hozzá egy-két illesztő kütyüt esztergáltatnom, és felszerelés után teszek fel képet.
A karbon sárvédőt csehből rendeltem, úgy ahogy majdnem az összes többi karbon cuccot:
http://www.pro-carbon.com/scri...
Kiváló minőségű cuccok, rendelés után három nappal meghozta a posta, korrektek nagyon! (Nekem sikerült a kinti áfát lealkudnom belőle, igaz én sok Tuonora való cuccot megvettem...) A felirat a sárvédőn nincs rajta! Az már saját "fejlesztés" , csináltattam feliratokat egyik dekoros ismerősömmel....
Szia! Érdeklődnék,hogy hol vetted és mennyibe került: a bukógomba és a hátsó sárvédő. Köszönöm válaszod!
Felkerültek az LSL gombák... Nagyon komoly kialakítással és stabilitással bír. Én inkább a "design" miatt választottam, (bár nincs kizárva, hogy egyszer hasznát is veszem), de aki pl. sokat pályázik, és számol azzal, hogy bármikor elcsúszhat, annak jó választás lehet...
Igen be van kötve, Szegeden a Brezomoto-nál a kawa-aprilia szalonban köttettem be, szimpla munkadíjba került (3-4 órás munkaórát számolnak fel, 10eFt körül lesz rezsiórabérrel számolva számlásan hivatalosan). Ez bele volt kalkulálva, de én semmiképp nem vállalkoztam volna a bekötésre. Még nem tudtam elhozni a gépet, hétfőn adtam le záráskor, tegnap lett kész, mondta a szerelő megszenvedett azért vele (de azért csak kész lett 1 munkanap alatt). Azt mondta a szerelő is amit Te is, hogy okos kis kütyü és jól műkszik, ha elhozom biztos örülni fogok a kényelemnek... Egy baj van csak, szakad az eső... , de annyit nem ér meg, hogy szétázzak motorostól, majd holnap vagy pénteken, úgysem lesz most időm gurulni...
Hali Jürgen,
Csak kíváncsiskodnék, hogy bekötötték-e a fokozatkijelződet a mile-be? Ha igen, mennyiért?
Mielőtt bekötöttem, érdeklődtem náluk én is ezzel kapcsolatban, azt mondták, hogy nem vállalnak ilyet, mert így meg úgy...
Szóval csak kíváncsi vagyok... De remélem működik, és már nem kell neked sem fejben kalkulálni a fokozatokat!

Más: Megjöttek az LSL bukógombák, majd dobok fel néhány képet...

Jobb időt mindenkinek!
Szia!

Én is leengedtem a légnyomást 1,8 - 2,0 Barra, próbáltam ezt is, azt is, mindkét légnyomással ugyanúgy megjelent ez a mélyedés.
Tavaly pont mellénk parkolt be a Talma itthoni edző csapata kisbuszostól, gumiszerelővel, stb, tőlük kérdeztem, hogy mi lehet az oka, ők mondták, hogy futóműbeállítás. Talma egy CBR-el gyakorolt a sima nyílt napon, olyan gyönyörűen motorozott, hogy csak csorgott a nyálunk! Már csak ilyenekért is érdemes Ringezni.
Mi haverokkal 8:30-kor találkozunk 30-án az Hring iroda előtt, jegyet venni a nyílt napra, ha valaki jönne ott lehetne találkozni.

Üdv
Peti
Szia Pitar!

Bár nem vagyok egy nagy pályamenő, de szerintem inkább guminyomás és stílus kérdése egy ilyen fajta kopás, mint a tiéd. Euroring kevésbé tapad, mint Hring, ott nem kap ilyet a gumi, de ott nem is mertem úgy kigyorsítani. Hring gyorsabb, tapadósabb, tehát gumi zabálóbb. Nekem is voltak hasonló csíkok a gumi 2 oldalán, és ahogy kezdtem egyre bátrabban kigyorsítani, úgy ment egyre kijjebb a gumi szélei felé. Aztán kicsit kisebb nyomással mentem és úgy egész jó volt.
Szerintem túl nagy lehet a guminyomásod (pályázáshoz) és emiatt kis felületen ér le a gumi, ezért kopik erősen egy vékony csíkban azon a részen ahol a leginkább gyorsítasz ki. A Fazer-el kb. 2Bar-al pályáztam.
Csö Mikuni!
Tegnap szétkaptam az idomot,szerencsére csak a tartófülek pattantak el,tulajdonképpen csak a saját súja nyomta meg mert már áltam a mikor eldőlt a gép,de már meg is van heggesztve!Holnap összerakom ,még egy tükör alsó konzolt kellene kerítenem,de szerintem az nem márkafüggő,mintha eggyes autokon is ilyet láttam vona! Azért sajnálom,hogy a karcmentes motorom sikerült felavatni !
Sziasztok!

Látom más is érdeklődik gumival kapcsolatban. Nekem Dunlop D208 RR van fennt. Még soha nem pályáztam, 1x jártam egyedül a kecskeméti gokart pályán, de az nem ennek a motornak való.
Valakinek tapasztalat a Dunloppal kapcsolatban? Hogy viselkedik pályán?

Üdv.:TOmi
Cső Harpi!

Tényleg megíjedtem , de örültem, hogy Neked nem lett bajod!
Máskor is szívesen segítek, de ha lehet inkább mondjuk betonozásban, vagy kertásásban és nem ilyenben mint a tegnapi!
Gyógyíttassad a digót és remélem nem lesz többet ilyen közös "élményetek"!
Ezt leszámítva azért jó volt a tekergés!

Üdv.: Tibi
Nem tudom a köridőt, de szerintem én is a 2:20 környékén járhatok. Térdelni nem próbáltam még, mert inkább combból szorítom a motort, nehogymá elszaladjon! :) Ha van lehetőségem kimegyek, nekem nagyon tetszik, hogy biztonságban lehet menni olyan tempóval, amire ezeket a motorokat kitalálták. Én is utassal közlekedem általában, megy is panaszkodás, hogy pattog, ráz, magasan van a lábtartó, de persze, ha gyorsulunk egyet egyből kilóg a vigyor a bukóból! :)

Futóművet szoktatok állítgatni, tekergetni? Enyém még gyári beállításokon van, de a hátsó keréken ez meg is látszik egy ringezés után, döntés után, amikor már kezdem felegyenesíteni a motort és húzni neki a gumi nagyon kopik, egy vályút mar bele. Csatolok képet, hátha látszik.

Vélemény?

Üdv
Peti
Nekem még a régi FZS 1000-em volt, nem az új FZ1. Full széria futóművel és Pilot Power gumikkal. A Tuono futóművéhez képest az FZS egy puha, himbilimbi fos volt. Bár néha hiányzik az a kényelem a magyar utakon :(
Ráadásul én mindig "utassal" motorozok (100+ kg )
Mennyit mész a ringen?
Én a Tuono-val még nem voltam fent. Az 1000-es Fazer-el 2:26-ot mentem. Nem vagyok az a kiülős fajta inkább csak nagyokat döntöttem . Emiatt az egyik jobbosban már lett egy meleg helyzet, rendesen arrébb csúszott a gép és kicsit lekopott a kipuff sarka és a bukógomba alja Majd a következő menetben egy kb. 2:24-es tempójú körben a célegyenes előtti balos visszafordítóban ismét leért a gép, de az már perec lett
Köszi a gyors választ!

Csak 10000 km van a motorban, a láncon talán állítottak az 1000-es szervízen, azóta nem, de nem is kell, mert pont jó a láncfeszesség. 500 kmként fújom, meg ápolom a láncot. Az előző kerékcserénél remekül légkulccsal húzták rá a tengelyanyát, mire felhorkantam már tépték is kb 300 Nm-el! Hazamentem, lelazítottam, nyomatékra húztam. Ettől lehet, hogy tönkrement a csapágy? Csütürtökön kiderül a szervízben, ezzel tényleg nem szabad játszani, főleg, hogy 29-én Ringezünk! :)

Én megyek 30-án is nyílt napra a délelőtti csoportba kőrözni, Ti szoktatok pályázni? Nekem a 3-ik hátsó gumma van fent! :) Rennsport, de most párban kell majd cserélnem, mert az első is a végét járja. Gondolkoztam a Metzeler Sportec M3-on. Hallottatok róla jót, rosszat?

Üdv,
Peti
Gyorsan lefényképeztem. Úgy állítottam rá a lámpát, hogy látszódjanak a hibák. Mintha a matrica alatt a festék lenne lyukacsos, de ahogy nyomkodom mégsem ezt érzem. Ugyan így lefényképezte a hibákat a német eladó is és így hirdette az ebay-en, de engem nem érdekelt, úgyis "csiszatolásra" vettem Amúgy a hátsó fehér matrica és az alap fekete fényezés pippó! Hívj fel ha érdekel.
Most csak ez van az ebay-en. De ahogy nézem ez is csak "héj" De ha 20€-ért el tudod hozni, akkor lehet megéri megvenni alá a rögzítőt (ha jól rémlik akkor az 20Eft) és a matricákat (az asszem 3-4Eft/oldal + a hátsó fehér Agip-os (annak nem tom az árát, de az is 3Eft körül lehet) a Mille-nél. 7 csavar fogja össze őket (1000Ft/db ) de ha kell, akkor kiveszek egyet és odaadom neked mintának, kb. 5ft/db lehet az ára egy drága csavarboltban

De szerintem úgy jársz a legjobban, ha megveszed az alsó rögzítőt a Mille-nél 20-asért, én pedig neked adom 10-ért a full matricás (KÉK! ) héjat. Mint a Mille-nél is mondtam annyi a "hibája", hogy pár apró festés hiba van (apró lyuk) az oldalsó kék matricák tetejénél. Ezt leszámítva mint az új! Teszek majd be makrós képet a hibáról. Vélemény?
Én anno azért csaptam le rá az ebay-en, mert belealkudtam az árba a gyári hátsó táskát és nem akartam, hogy a gyári púpot csiszatolja össze. De mint mondtam + ülést is "lőttem" vele együtt és inkább azon lesz a táska. A 2-2 ülés és púp kicsit túlzás lett
Csak egy példa. Lámpatakaró Tuonohoz: http://www.rsvr.net/

Item Name:
06-07 Tuono Headlamp protector
Item #:
SCR-298

A worthwhile addition! A new headlamp costs £200 per side and a small crack is enough to fail an MOT. Available in Clear, Dark Tint and Light Tint. This is for the New Shape 06-07 Tuono with twin headlamps.
Clear
Light
Dark

Item Price
Base Price/ea:
£19.99 ex VAT (£23.49 inc VAT)
Your Price:
£19.99 ex VAT (£23.49 inc VAT)
Üdv itt Pitar!

Én nem sokat vacakolnék a csapággyal ha hanga van! Max. 2Eft lehet (egy kib... drága SKF dealernél ) egy akkora csapágy, mint amilyenek a hátsó felnikben szoktak lenni! Én csütörtökig megtudakolnám a helyedben, hogy milyen való bele, megvenném, és csütörtökön a kezükbe nyomnám, hogy tegyék be! Szerintem ...
VENNÉK TUONÓHOZ utasulést helyettesítő "PÚPOT"- komplettet, tehát nem csak héjat (bocs Bluono ) Kék színű mocira lenne, de ha fekete a cucc alapja, akkor már érdekel, majd átmatricázom...
Ha van valakinek eladó, írjon nekem...
Köszi!
Üdv Itt!
A hátsó ropogás - amennyiben az ténylegesen valamelyik csapágyból jön - nem játék! Lazítsd fel a hátsó kerék tengelyét, "akaszd" le a láncot, húzd meg vissza a tengelyt, és forgasd meg a kereket. Ekkor kiderül, hogy csapágy adja-e a ropogó hangot, vagy esetleg a lánc okozta a zajt. (amennyiben csapágy, további szerelgetéssel kideríthető, hogy a felni csapágyainak, vagy a lánckerék "hordozó alap" csapágyinak valamelyike adta-e meg magát. Nem lehet, hogy nagyon nyúlott már a láncod, és nem illeszkedik rendesen a lánckerékre? Bármelyik is legyen, sürgősen javítsd, vagy javíttasd meg, nehogy valami baj legyen belőle! Láncot és lácnkerekeket együtt "illik" cserélni, főleg akkor, ha már jócskán futottak. Máskülönben a ki nem cserélt alkatrész hamar "magához rontja" az újat!
A lámpához: van egy tippem neked. Lehet kapni - bár szerintem itthon nem, de nincs kizárva -, szóval létezik a lámpák elé helyezhető színezett plexiburkolat. Ez véd és eltakar . Nézz szét a neten, ha gondolod és szükséges akkor segítek...
Megvan a számod! ...csak nem gondolod, hogy egy Tuono-sét kitörlöm?!
Előre is köszi a segítséget!
Akkor körülnézek az AF1-en és ha kitaláltam, hogy nekem milyen "gyógyszerek" kellenek, akkor jelentkezek!

Amúgy hogy jön be a gép? Ha jól rémlik, akkor van egy brutális Sor4-ed is (ha jól rémlik mintha Kawát mondtál volna). Tesztelted már komolyabban a 15/42-es áttétellel?
Mondtad, hogy főleg városban rohangálsz majd vele, így milyen a fogyid?