Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi mégegyszer!
A csúszás ill. kerékemelés nyilván elsősorban az aszfalt minőségétől és a gumi ill. annak hőmérsékletétől függ... A kisebb első fogaskerék egyértelműen "nagyobb nyomatékot" igér...
Ma rendeltem egy hátsó 42 fogú lánckereket! Az USA fórumban olvastam, hogy többen járnak 15/43!-as végáttétellel, és az király... Kipróbálom a 15/42. Kíváncsi leszek a fogyasztásra is ...
Mondom mindezt úgy, hogy még egy métert sem mentem a motorral... (Pár napja hazahoztam kocsiban, (mert nem volt még rendszám), azóta nem voltam itthon, most meg szakadó eső.. Az ideg szétvág.. )
Na mindegy, remélem lassan tényleg kitavaszodik, két-három nap alatt bejáratom, addigra megjön hozza minden alkatrész, feldobálom őket, és hajrá. Majd írom a tapasztalatokat... Szép időt mindenkinek.
Hali,
elől egy foggal kisebb (gyári pluszban adott) lánckerék, akrák progival, ergo gyári gép. Viszont érdekes, mert ezzel a kisebb lánckerékkel nem emeli annyira az elejét, hanem jobban csúsztatja a hátulját (vagy csak az aszfalt volt túlságosan csúszós ) mindenesetre egy körforgó utáni kigyorsításkor (már majdnem teljesen egyenes volt a gép a döntés után) nem emelte az elejét, hanem úgy elforgatta a hátsóját, hogy majd besz@rtam ijedtemben (utána lámpánál megállunk, velem túrázó barátom mondta szép volt, hát mondom a vonalkód is szép lehet a gatyámban...), na egy szó mint száz szokni kell még a köbö 140 pacit, mert könnyen tréfás lehet
Hello Jürgen,
Milyen végáttétel van a gépeden - amivel ezt a fogyasztást "mérted"? Köszi
Csak egy infó a fogyasztás miatt aggódóknak... Pénteken még szép időben sikerült egy jó nagyot kerülni , teli tank, 180km-t mentem utána teletankoltam ismét és 7,7 a fogyasztás úgy, hogy kint nyomattam 140-150 utazóval és volt egy bő 40 km ahol az egyenesekben 200körül kentem a computer szerint 237 volt a maxi, de sehol nem próbáltam végighúzni, és az is igaz nem durvultam a fogkozatokban 7500 körül max elváltottam egyszer voltam 9ezres fordulaton ennél a 240körüli tempónál, szóval azt gondolom ez több mint kedvező a fentieket nézve. Nyílván 2 személlyel más lenne, de például nagyobb csapatban kisebb tempónál ennél nyílván kevesebb. Mondom ezt úgy, hogy messzemenően nem érdekel a fogyasztás...
Sziasztok,
Megint egy kérdés, használ esetleg valaki 15-ös első lánckerék mellé a gyárinál nagyobb hátsó lánckereket? 41-42-43....? Tapasztalat? Ha nem, akkor majd én kipróbálom! Kezdek egy 41-el...
már így sem lehet lennt tartani az elejét,
mi lesz ezután?
Hello,
A gyári 16-os, ehelyett lehet (ajánlatos) 15-öst tenni.. (fogszámban érthető).
Tapasztalatom nincs, a motort ma hoztam el a kereskedésből, 0Km! de legalább már itt figyel
Ha kicsit visszaolvasol, írtak róla jókat!
Üdv. Nektek Tuono-shock

Nekem egy 2006os van akrával, szeressem nagyon
kinek milyen tapasztalatai vannak gumikkal kapcsolatban?
Nekem eddig Dunlop D208RR volt rajta
én nagyon meg voltam vele elégedve, csak már a szövet nem bírta tovább
így most kaptam egy agyon használt 207est amíg nem érkezik meg az új
ez azért már csúszkál
olvastam, h a gyári lánckereket lecserélik kisebbre
mekkora a gyári?

üdv.:Tomi
Hali srácok én 267-et mentem az én 07-es tónimal!
Ha már a végsebességeknél tartunk mérte már valaki mennyi a vége a 2005-2007-es évjárat kötzi tonyonak? (legalábbis óra szerint)
most olvasom a szívózásokat az ajándék akrákkal.
Azért nem gyenge a magyarországi aprilia hozzáállás... szánalom
Szerintem az enyém is kb ennyit tud. Persze attól függően, hogy mennyire bújok az idomok mögé, 240 felett még kúszik kicsit fölfelé, de az már fizikai fájdalom ebben a ruhában, úgyhogy nem erőltettem
Hali zoner!
A mai jó időt kihasználva kerültem eggyet az olasszal!Kezdem azzal ,hogy nem vagyok egy 200+ os csávó,de kiváncsi voltam a végére! 247km/h regisztrált a komputer! Nekem elég,még sok is! Arra vagyok kiváncsi a tied hol áll meg,sport dobbal és chip tuningal?! Csak az összehasonlítás miatt! Jó volna már valahol a hegyekben motorozni eggyet,mert ez az alföldi brümmögés nem elégiti ki az adrenalin igényemet!
Köszi a gyors választ!
Így - hogy benne lesznek ezek a cumók - leszerelem a lábtartókat, mert "egyszemélyes" használatra lesz "púppal"...
Igy van ,de fel lehet anélkül is szerelni az utaslábtartóhoz is, csak kellenek azok a kis alátétek amik a csomagban vannak.
Még egy kérdés az Akrákhoz...: A képen látható (utas lábtartó helyére kerülő) tartó elemeket tartalmazza az "ingyen járó" Akra csomag?
-Bocs a sok kérdésért... -
srácok ne engedjétek magatokat átverni, a reklámban benne van az akra, úgyhogy adni kell nekik hozzá ha tetszik ha nem. ha nem akarják adni akkor szét kell nézni máshol is
Akrával és progival (elvileg az ezres szervíznél felrakják és programozzák plusz pénz nélkül!) is megszűnik a rángatás és a kisebb lánckerékkel (amit szintén adniuk kell gyárilag plusz pénz nélkül) pedig tökéletes a csomag sportlégszűrő nélkül is, de az is dobna még rajta, de erre nem fogok beruházni, mert így már tökéletes (megjegyzem ebay-en 10eFt körül szállítással együtt már bőven beszerezhető).

Hát úgy látszik a kereskedők rengeteg félék, de akkor én igenis leírom, hogy én tavaly szeptemberben vettem az új 2007-es tonyomat extra akciós áron (ezt tényleg nem írom meg mennyiért, mert lincshangulat lenne, pedig nem voltam puncsos vevő) és emellett kérdés és kérés nélkül volt hozzá púp, akra, progi, lánckerék... a kereskedő Brezomotor szegedi üzlete a dorozsmai úton nincs hozzájuk közöm, nem fényezés, csak ténymegállapítás. De sztem ha az importőrnél kiveritek a balhét megéri nekik adni ami jár, mintsem kellemetlen helyzetet okozzanak maguknak a smucig spórolással. Lehet tőlük nyugodtan kérni írásban is magyarázatot, harcolni kell sajna azért is ami jár... miután minden hirdetésben szerepelnek a fenti dolgok így valszeg járnak, különben megtévesztés, így ha mégsem jár akkor pedig megtévesztés áll fenn, ami szintén arra ad okot, hogy harcoljatok a cuccotokért.
Jó neked (naked ) Roberto, én meg pont a forgalmira várok... Most már én is kíváncsi vagyok, te hol vetted? Ha rákattintasz a nevemre, találsz email címet, oda megírhatod titokban
A motor ott van a kereskedésben - egy hete kifizetve, és semmi nem történik... Bosszantó...
Jogsi nélkül nem adják oda? Vagy csak nem akarod megkockáztatni?
Használja valaki a Tuonót nem gyári - hanem rövidebb - fék és kuplungkarral?Tapasztalat?
Azta... Akkor kénytelen vagyok én is belevenni az Akrákat a költségvetésembe
Ma meglett a forgalmim, még 2 hét míg kezembe lesz a jogsim, és mehetek a gépért
Hosszú 2 hét lesz...
Köszi az Infót! Rendelem valahol....
K&N légszűrő a típusa AL-1004. 18500Ft volt itt kecskeméten a natixnál. a szoftver frissítést meg nemtudom h mennyibe került, az első 1000es szervízzel együtt csináltattam olajcserével meg mindennel együtt fizettem 31ezret.
Koszi! Tényleg a légszűrö... Milyen típust vettél? Hol? Mennyiért? Már veszem is.. Nektek a szofver "átkapcsolást" Akrához pénzért csinálták? Mennyiért? Köszi...
hi! ha felkerülnek az akrák, meg az ahhoz való progi akkor a rángatás szinte teljesen megszűnik! én még egy sportlégszűrőt is tettem bele amivel már egyáltalán nem rángat! ég és föld a különbség, az eredeti beállítás télleg elég gázos városi használatra!
Mégegy.. Beszélgettem reggel egy Tuonóssal, azt mondja, hogy kíváncsi lesz, hogyan leszek vele városban megelégedve, mert az övé rángat alacsonyabb (3000 körül) fordulaton.... (az említett gép még gyári áll-ban van, 1000 km alatt...) Tapasztalat?