Tanktáska: ebay-en egy szezont használt gyári tanktáska minden tartozékkal makulátlan állapotban vettem 60euroért szállítási ktg-el együtt (új ára ott 157 eur+szállítás), jó kutakodást, sok szerencsét
szia! az enyémen van bukógomba, az ára ha jól tudom 16ezer, de én belealkudtam a motorba szal nemtuti h ennyi! nem gyári hanem utángyártott, motrax márkájú! üdv: burney
Bukógombát vett valaki a gépre? Nincs vkinek infója arról, h a gyári mennyibe kerül?
Utángyártott van 50 euró körül, ha a gyári 20 ezer fölött van, inkább az előbbit rendelem, sajnos nincs már rá idő, hogy a kereskedésben utánakérdezzek...
Másik kérdésem a tanktáskával kapcs. lenne.. Ki, mennyiért, hol? :)
Köszi az infókat, hátha összejön valami. Azért jó ez a csúszókuplungszerű buhera, de ma tesztelgettem azért meg lehet csúsztatni, az első reakció azért a csúszás, de aztán szépen korrigál a gép, de azért meglepődtem, azt gondoltam egyáltalán nem engedi a csúszást... viszont az is igaz intenzív fékezés közben váltogattam vissza, így lehet a hátsó keréknek kevés tapadása volt (mégha nem is a levegőben lógott), és ezért csusszangatott meg, igaz azt viszont 6.-ból minden sebességfokozatban álló helyzetig (szépen dobálgattam visszafelé, de csak 6-7 ezer körül engedtem rá a kupplungot, mégis megcsusszant mindig első "ijedtségében"). Viszont továbbra is tartom ár-értékben ennél minőségibb moccot (számomra szebbet, de ez szubjektív) nemigen lehet beszerezni
Ma ment el a kawám (Z750 S, szeptember óta árultam... a használtpiac a sok hitellehetőség miatt nem egyszerű...)
Jürgen! Közben megtaláltam a linket, ahol említik a tuonot a kompatibilitási listában... Ők az én emailemre nem válaszoltak.. még... http://www.starlane.com/en_eng...
Sziasztok.
Jürgen! Üsd be a google-be a "gear indicator" szót, és találsz több típust... Viszont egy helyről (kijelző gyártó cégtől, olasz...) kaptam választ emailbe, szerényem annyit mondtak, nem ajánlják ehhez a típushoz... Ez azt jelenti, hogy "kanyar nélkül" nem beköthető... Úgy gondolom, azért eggyel megpróbálkozok... Ha sikerül nyilván megosztom veletek... Arra gondolok én is, hogy a speed jelet le lehetne venni a jeladóról, a fordulat jelet pedig - ezt olvastam valami fórumba - az injektor jeléről lehetne "lelopni"... Végül is azonos a fordulattal, miért ne... Én ugyan műszerész vagyok, de ha valaki jártas az "injektor" témában, szívesen összedolgoznák...
A nyílt napra csak ott a helyszínen lehet regisztrálni reggel 8.tól ! Lehet jelentkezni a Shiverre és a Manára és RSV Factoryra is .Bőr ruha nem kötelező, cordura is jó. (Csak azért vagyok ilyen okos, mert tegnap voltam kint Dunakeszin)
A fokozatkijalzővel kapcsolatban :
Nekem is van, de csak otthon a polcon, ugyanis nem tudtam bekötni. A prospektusában benne van az RSV 2004-, de azok a kábelszínek amik a rajzon vannak, a Tuonoban nem léteznek ! Megpróbáltam valahogy kiokoskodni a műszerfalon, hogy melyik kábel kell nekem (a sebességmérő és a fordulatszám jeladó ), aztán rájöttem, hogy feleslegesen erőlködöm- ugyanis a Tuono elektronikája CAN-bus azaz digitális rendszerű, tehát semmi esélyem. Talán ha megtalálnám még azokat a vezetékéket ahol még analóg....De ennyire azért nem értek hozzá. Megpróbáltam jelett venni a hátsó keréknél a jeladóról, és az általam gyújtáselektronikának gondolt valami negatívjáról, de semmi. Úgyhogy itt feladtam. Dunakeszin azt mondták, ha van egy kis időm és éppen nekik is, akkor menjek be, hátha valamit tudnak tenni az ügy érdekében. Mindegy addig is próbálom fejben tartani, hogyéppen hol járok, de azért volt már olyan, hogy kanyar előtt 100-nál 1-be váltottam vissza....Csúszókuplung ide-oda, azért beszartam. Éppen ezért, ha valaki megtalálta a megoldást, feltétlenül értesítsen !
A kormány fordulási szöge valóban nem nagy, annyi az egész, hogy megszokást igényel , a többiben nem fogsz csalódni. Nekem meg az volt a furcsa (már miután megszoktam és bátrabban mentem vele), hogy nagyon mély dönthetősége van, és fent van a tömegközépppontja (az eddigi gépeimhez képest legalábbis) ami nyílván a vérbeli sportmotor mivoltából akad, csak nyaralni hagyta a ruháját a kicsike. Meglepő körforgalomban, hogy mélyet döntök (meglepődök milyen könnyen lehet dönteni a széles hátsó gumma ellenére), de a sebességet nem növelem a döntéssel együtt és majdnem becsuklik - vagy gáz (az nehéz mert a hirtelen nagy nyomatékot is szokni kell) vagy gyors korrigálás korményzással. Szóval szuper a gép, csak szokni kell mindenét. Csak már végre pályán is lehessen . Ma regisztrálom magam az aprilia kereskedésben a nyílt napra a hringre, jön még valaki csongrád megyéből?
Ha betennéd a weblapot ahol láttad a tonyora való fok,kijelzőt megköszönném, mert mindenképp megvenném és beszerel(tet)ném, köszi. Már volt a kawámon is utólag, és bár megvagyok nélküle is de csak kényelmesebb ha van.
Felraktam a gépre motrax gyártmányú integrált indexes tükröt, a kinézet egy dolog (vagy bejön valakinek vagy sem) de a lényeg, hogy ebben már nem a könyköm látom (ez volt a cél) és nekem jobban tetszik, mint a gyári indexekkel.
Ma végre használatba vettem az új Tuonot. Jónak tűnik, néhány dolgot finomítanom kell, gázholtjáték, karok, pedálok állása, de alapjába véve nagyon bejön. Egy valamitől viszont nagyon "kivagyok". A körmány elfordulási szöge sokkal kisebb mint általában a motorokon. Vagy csak az enyémen? Nem hiszem... Szóval nagyon furcsa, hogy alig tudok megfordulni egy közepes szélességű úton... Mintha most tanulnám... Értem én, a verseny pályán nem kell forgolódni... Nyilván majd megszokom... Mi a ti véleményetek?
Érdeklődtem én is fokozatkijelző után, azt mondják az univerzális - sebesség és fordulat inpulzusból kalkuláló - típusnak kell rajta működni. Többb gyártmány létezik, írtam a gyártóknak egy-egy emailt, hogy műkszik-e, de még nem válaszoltak... Az egyik honlapján benne van a Tuono a kompatibilitási listában, szóval elvileg OK. Én vállalom a kipróbálást! A napokban beszerzek egyet, és nyomom az infót! (Műszerész vagyok, bekötés nem gond, már amennyiben lehetséges...) OK?
Nekem gyárilag metzeler rennsport van fent, eddig 2000km-t használtam hamar melegedett (hideg időben is) jól tapad, eddig meg vaygok elégedve vele maximálisan, majd pályán kiderül mennyire is tapadós (magyar közutat még nem találtam olyannak, vagy én vagyok gyík (vagy inkább okos... ), hogy merjek akkorát dönteni, mint pályán, szal majd kiderül, de már jó lenne a legszélét is koptatni neki. Nálam átlagos használat mellett (nem szezonban) úgy 1 cm van a gumi széléből kihasználatlanul hátul (elől valamivel több), szezonban sem döntök hatalmasat utcán, de ott már nincs a széléből, pályán pedig amit érzek, de már várom, hogy "arányosítsam" a kopást a gumin. Kíváncsi leszek mennyit megyek el vele, de nekem eddig bevált. Eddig bridgestone-t használtam battlaxokat - sokat kibírt átlagosan tapadt, ez más kategória. Nem költök drága sportgumira, az sztem annak éri meg aki szinte csak pályázik. Aki utcán normálisan közlekedik, nincs szüksége extra tapadásra, viszont kétszer annyit megy el a gumi. De mindenki más stílusú. Persze ha lenne annyi lóvé, hogy 3ezrenként cserélgethessek gumit, nyílván szupersport gumma lenne...
Az enyémen Metzeler van gyárilag, kíváncsi leszek rá... De az szinte biztos, hogy Michelin Pilot Power 2CT fogja követni... Az nekem nagyon bevált (másik motorokon), nagyon jól tapad, és viszonylag jól is bírja... Ha nem csak "gyorsulásra" használod, hanem a szélét is, 8-10 ezret is el lehet menni vele... Tudom ajánlani bárkinek!
Hali!
Nekem 6-6,5 körül adódott a fogyasztás legutóbb csapatban 100-120 között. Még bejáratós 6000 fölé ritkán húztam.
A gyári Pirelli gumi viszont nekem pocsék, még nincs széléig ledöntve és úgy táncol a hátulja mint a kacsasegge. dunlop sport touring -gel kacérkodok. Van valami tapasztalatotok?
G
Létezik előre is íme:
Tulajdonképpen ilyesmi érdekelne : link
A gyári is valahogy így néz ki...
Bukógombára senki nem költött ?
A vaterán árul egy srác műanyag tankos t.táskát! Egy 20-as!
Bukógombát vett valaki a gépre? Nincs vkinek infója arról, h a gyári mennyibe kerül?
Utángyártott van 50 euró körül, ha a gyári 20 ezer fölött van, inkább az előbbit rendelem, sajnos nincs már rá idő, hogy a kereskedésben utánakérdezzek...
Másik kérdésem a tanktáskával kapcs. lenne.. Ki, mennyiért, hol? :)
Kösziiii
Ma ment el a kawám (Z750 S, szeptember óta árultam... a használtpiac a sok hitellehetőség miatt nem egyszerű...)
http://www.starlane.com/en_eng...
Jürgen! Üsd be a google-be a "gear indicator" szót, és találsz több típust... Viszont egy helyről (kijelző gyártó cégtől, olasz...) kaptam választ emailbe, szerényem annyit mondtak, nem ajánlják ehhez a típushoz... Ez azt jelenti, hogy "kanyar nélkül" nem beköthető... Úgy gondolom, azért eggyel megpróbálkozok... Ha sikerül nyilván megosztom veletek... Arra gondolok én is, hogy a speed jelet le lehetne venni a jeladóról, a fordulat jelet pedig - ezt olvastam valami fórumba - az injektor jeléről lehetne "lelopni"... Végül is azonos a fordulattal, miért ne... Én ugyan műszerész vagyok, de ha valaki jártas az "injektor" témában, szívesen összedolgoznák...
Egy-két apróság :
A nyílt napra csak ott a helyszínen lehet regisztrálni reggel 8.tól ! Lehet jelentkezni a Shiverre és a Manára és RSV Factoryra is .Bőr ruha nem kötelező, cordura is jó. (Csak azért vagyok ilyen okos, mert tegnap voltam kint Dunakeszin)
A fokozatkijalzővel kapcsolatban :
Nekem is van, de csak otthon a polcon, ugyanis nem tudtam bekötni. A prospektusában benne van az RSV 2004-, de azok a kábelszínek amik a rajzon vannak, a Tuonoban nem léteznek ! Megpróbáltam valahogy kiokoskodni a műszerfalon, hogy melyik kábel kell nekem (a sebességmérő és a fordulatszám jeladó ), aztán rájöttem, hogy feleslegesen erőlködöm- ugyanis a Tuono elektronikája CAN-bus azaz digitális rendszerű, tehát semmi esélyem. Talán ha megtalálnám még azokat a vezetékéket ahol még analóg....De ennyire azért nem értek hozzá. Megpróbáltam jelett venni a hátsó keréknél a jeladóról, és az általam gyújtáselektronikának gondolt valami negatívjáról, de semmi. Úgyhogy itt feladtam. Dunakeszin azt mondták, ha van egy kis időm és éppen nekik is, akkor menjek be, hátha valamit tudnak tenni az ügy érdekében. Mindegy addig is próbálom fejben tartani, hogyéppen hol járok, de azért volt már olyan, hogy kanyar előtt 100-nál 1-be váltottam vissza....Csúszókuplung ide-oda, azért beszartam. Éppen ezért, ha valaki megtalálta a megoldást, feltétlenül értesítsen !
Sziasztok
Ha betennéd a weblapot ahol láttad a tonyora való fok,kijelzőt megköszönném, mert mindenképp megvenném és beszerel(tet)ném, köszi. Már volt a kawámon is utólag, és bár megvagyok nélküle is de csak kényelmesebb ha van.
Felraktam a gépre motrax gyártmányú integrált indexes tükröt, a kinézet egy dolog (vagy bejön valakinek vagy sem) de a lényeg, hogy ebben már nem a könyköm látom (ez volt a cél) és nekem jobban tetszik, mint a gyári indexekkel.
Ha valakinek kell pirelli diablo supercorsa, nagyon keveset futott, 30.000-ért, az dobjon egy mailt: cinta@pcdoki.hu
G
Nekem 6-6,5 körül adódott a fogyasztás legutóbb csapatban 100-120 között. Még bejáratós 6000 fölé ritkán húztam.
A gyári Pirelli gumi viszont nekem pocsék, még nincs széléig ledöntve és úgy táncol a hátulja mint a kacsasegge. dunlop sport touring -gel kacérkodok. Van valami tapasztalatotok?
G