Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gabriellusz!

Én Miskolcon lakom, a találkozó környéke eléggé kiesik...
Szerintem a postai utánvétes megoldás lenne a járható út. Előtte körbe tudom fényképezni a plekót, hogy tudd pontosan mi fog érkezni a csomagban. Nagyon jó állapotú...
Hy! P.

Lehet. De más módon mint az új RSV-ket. Van az AXON-hoz egy kábel készlet. Ami jó a régi elektronika csatlakozójához. Mintegy közbe iktatják a kábellel az AXONT, mivel nincs kimondottan diagnosztikai csatlakozó. A szerelő még 2002-ben versenyzett Millével, vannak tapasztalatai, ezen a téren.
A 2003-as Tuonót is lehet axonera kötni? Ezt eddig nem is tudtam Hogy megy a csatlakoztatása?
Üdv!

Nos nekem még csak 3 hete van meg, de mentem vele tavaly a ringen is kétszer, és imádom. Talán a KTM Superduke-hoz lehetne hasonlítani, csak az megfizethetetlen.
Szóval röviden előnyök:
- brutál futómű, fék, nyomatékos V2
- jó szerpentinre, pályára, városba, akár kirándulni is (meglepően kényelmes az ülés)
- egyedi megjelenés
- akrával beindítja a parkoló autók riasztóit

Hátrány:
- egy tanktáskát lehet kapni hozzá, ami nem túl nagy
- fogyasztás
Szia!
Én nem tudok az árról nyilatkozni, én egy 2005-ös modellt vettem februárban ami egy hónapig volt forgalomban(350 km ) majd két évig egy szalonban állt. 1,7 volt az ára, az nekem nagyon jó volt. Az új modell sokkal szebb, bizonyára egy csomó fejlesztés van benne, neked kell döntened, ne várd mástól. Én még nem találkoztam olyan Apriliással aki elégedetlen volt, legyen az akár Mille, vgy Caponord stb.
Dönts oszt vágj bele. Persze ne várd tőle azt a feelinget mint egy sornégytől, más a karakterisztika, nyomaték teljesítmény. Ha visszaolvasod a chat-et akkor minden információ rendelkezésedre áll a döntéshez.
L
Szia Gabriellus!

Az akciós árról mit gondolsz?Tényleg akciós?
Szia viktorfazer!
Hasonló cipőben jártam mint Te, már untam a japán gépeket, többet szaggattam, ami leginkább a fazerhez mérhető az a gsx ezernégy volt. Bár még csak kb ezer km-t mentem a Tuonóval a két gépen tapasztalt élmény köszönő viszonyban sincs egymással. Teljesen egyetértek egy korábbi hozzászólóval aki a viszonylag kis sorozatban gyártott gépekre esküszik a tömeg japcsival szemben. Szerintem nem bánod meg igazi kuriózum a motorosok között, mindenki biccent ha megjelensz vele. Brutálisan jól kanyarodik a fék pedig 5star. A csúcs szín pedig a piros - fehér. (nekem)
Üdv:
L
Szia Tuonos!
Érdekel a plekó, hol tudnánk ütközni?
Én Pécs mellett lakom, szombaton szezonnyitóra megyünk a Velencei tóra.
Ha más javaslatod van nekem csak a hétvége megfelelő.
Köszi: L
Üdv Urak!

A véleményetekre lennék kiváncsi.Van 1 FZS 1000-em de nem tudtam igazán megszeretni,mert rohadt nehéz/230kg/.Tavaly óta hezitálok,hogy lecserélem Tuonora.Most van 1 akció melyben 2,59 mill-ért adják a motort +adnak 1 sr50-es robogót.Én úgy érzem ez igazán jó ajánlat,mivel a használtautón 2006-os 1.8-2,1mill között vannak.Tehát úgy érzem eljött az én időm,hogy Tuono tulaj legyek!A kérdésem,hogy szerintetek is jó vétel vagy részemről az önámitás magasiskolája.Várnám a véleményeteket.Előre is köszönöm:Viktor
Igen, létezik egy megoldás amikor amikor a két plusz injektort egy hídra szerelik, magasan a torkok fölé. Ezzel a megoldással elméletileg jobb keveredés érhető el, mivel hosszabb út, és idő áll a benya és a levegő keveredésére.
Ki lehet csrélni a torkokat a hengerfejig nagyobbra, az új RSV-n pár miliméterrel nagyobb átmérőt lehet találni. De ettől a hengerfej csatornái még szűkek maradnak. szóval nem biztos hogy oké a dolog. Ha növeled a keresztmetszetet, ugyanazon feltételek melett lelassul a gáz áramlása, lehet hogy roszabb lesz a henger töltése....
Állítólag egy komoly Powercommander installácó is csodákat képes művelni a középtartományal, amely szerintem egy közúton használt motornál a legfontosabb. Ezen a teljesítmény mérőpados beálítást értem, úgy hogy 500 fordulatonként beállítják mennyit kapjon a motor. Nem csak a hagyományos low,mid,high tartományokat. Talán két három szervíz tudja ezt ma Magyarországon.
Még egy érdekesség. Mikor bekerült a légszűrő AXON computerrel szerettünk volna még hangolni a motoron, de nem lehetett. A ketyere csak a gyári chippel hajlandó kommunikálni....
Kössz a választ. Én is úgy vagyok vele, hogy lassan már nem csak olyan összegekért lehetne tovább javítani a mocit ami már nem éri meg. A 1100-as Big Bore kitről olvastam az Amann oldalán. Komoly befektetést igényelne.
Tudsz arról vmit, hogy az új mille 57-es pillangószelepét át lehet-e rakni a mi verziónk gumi falansnijára? Lehet, hogy egy ebayről szerzett komplett pillangószelep ház olcsóbb, mint két injektort venni.
Én is az injektorok variálásán gondolkodtam, de én négy injektoros verzión. (2 pillangószelep alá, 2 fölé) és vmi négyhengeres motorhoz való Power Commanderrel állítanám az egyes injektorok nyitásidejét. Maga az átalakítás sztem nem lenne drága, de a behangolása már annál inkább.
Pubec.

A csonkról nem tudok nyilatkozni, mivel azt a chippel együtt tettem bele.

szerintem az egész tunig olyan 5-8 lóerőt hozhatott a gépen. Jobb lett a motor. Egy szerelő beszélt nekem 8 lyukas injektor fejekről...... A régi mille blokkban még csak 4 lyukú van. Finomabban porlaszt a több furatú, ergó jobb gyorsabb égés érhető el. Még ilyen cuccot szeretnék aztán elég volt a tuningolásból. Igazán combos motor faragásához, komoly hengerfely munka kellene, nagyobb szelepek, nagyobb furat. Létezik 1100-as big bore hengerszett a Milléhez, amelyet a gyári hengerekből alakítanak ki. Régebben sokat böngésztem a netet tuning alkarészek miatt. Eléggé sokat találtam.
Na akkor majd szombat este a fórumon konkretizáljuk.Talán még Zoli /alias Zrider/ is beesik addig !
nem, a csonkot hamarabb még tavaly tettem bele. régebben írtunk róla hogy nem hozhat sokat a nyitottabb szűrő. Bizony hoz! Érezni, kemény csávó lett a Tónyó

még egy fontos dolog. a harmadik szervizen apró homok szemeket találtam a légszűrő házban. csak két módon kerülhetett bele. vagy lukas a szúrő vagy melette jutott be. leszedtem a házat, össze szereltem a gyári új szűrővel, kicsit lötyögött benne. a régi is. a házt bekentem vékonyan szilikon zsírral, (forma leválasztás) majd szűrőt elláttam alul és felül egy-egy vékony szilikonkaucsuk karikával. (FBS) amely nem benzin álló, de itt jónak bizonyult.

amikor raktuk be a K and N szűrőt lemértük, az 3 mm magaszbb volt mint a gyári.... Lehet hogy az én légszűrő házam egy kicsit, valami miatt el van deformálódav, de szerintem a légszőrők voltak rövidebbek a kelleténél.
Ha holnap olyan idő lesz levizsgáztatom a gépsárkányt.
Szombaton a kiállításon leszek, de vasárnap valszeg ráérek egy karikára.
A K&N cuccot egyszerre installáltad az amerikai gumicsonkkal vagy külön? Csak arra lennék kiváncsi, hogy a két dolog hozott együtt radikális változást vagy a K&N önmagában.
Az amerikai csonkot rendszeresen vadászom az ebay-en, de legutoljára 63 EUR-ig ment el a licit ami postaköltséggel, átutalással már annyi mintha itthon rendelném. Ha jól emléxem te 17e Ft-ért vetted. Mit gondolsz így utólag, érdemes erre áldozni?
Csö Mikuni!
Túlvagyok rajta! Hétvégén jóvolna csapni egy karikát,ha már a kiállításra nem megyek!15-18c fokot igér,csak eső ne legyen!
Hello!

Köszi. Nem írkáltam, de nézegettem a hozzászólásokat. Jó látni hogy sok új lelkes Apriliás jön fel ide rendszeresen. Kezdenek rájönni az emberek hogy nem csak a Japán motorok vannak a világon. Engem a motorozásban mindig is az izgalom érdekelt. Az egzotikus kis példányszámú gépek általában több örömöt tudnak okozni. Tervezésüknél nem az cél hogy tömegeknek adjank el motort, hanem hogy valami szebbet, egyedibbet, örömtelibbet alkossank. Nagyon sok olyan motoron ültem, amely szinte steril volt, és tök unalmas.... Az RSV más.

Az én Tuonómról most fog lejárni a műszaki Már négy éve nálam van szegényke. Kapott egy K and N légszűrőt, sosem hittem volna hogy érezni lehet majd a teljesítmény növekedést. A motor totál megveszett tőle, másodikban előz a hátulja hirtelen nagy gáznál 6000 felett. (Rajta van még az Arrow cső+ chip, no és az amerikai bő légtorok.) Persze ebben közrejátszik a hideg aszfalt és a gumi is. De így még izgalmasabb lett a motor. Most 16-os lánckerék van rajta. Így 247 a vége. 6.-ban nem tudom tiltásig elforgatni. A 15 fogúval biztosan leszbályozna, és 250 fölött menne. Talán a hátsó lánckereket is ki kellene cserélni, úgy hogy az áttétel a 15-16 fogas elsőkkel elérhető arányok közé essen.
Hali!
Meggyógyultál Harpi?
Hali tuonos!
Én meg már azt hittem valami külföldi melóra mentél, olyan régen hallatál magadról !Vagy a motort adtad el?
Hi Tuonos! Jó hallani felőled! Hol voltál eddig?
Hy

Persze, sokkal jobban terel mint a gyári....
Hello!

A plekó kiválló állapotban van, két hétig még a fóliát sem húztam le róla. Azért adom el, mert átlátszó fehér, és egészen más mint a gyári, eléggé megváltoztatja a motor orrának formáját. Nekem gyári állapotban jobban tetszik.
A tuono gyári rögzítő patentok egyszer használatosak, az utángyártott rögzítéshez csavarkészlet kell. Az oxford cuccok között pl van ilyen. Nekem 18 e Ft-ba van. A feléért megválnék tőle, mivel csak porosodik a szekrény tetjén.
Szia !
Mennyit kérsz a plexiért, milyen állapotban van? Miért adod el? Bevált?
Köszi:
G
Hello Gabriellusz!

Nekem van egy eladó túra plexim a Tuonora. MRA márkájú víztiszta 2000 km futott.
Megtekinthető ezen fórumon, az alábbi hozzászólás képeinél: [115] 2007. április 24. 18:48