Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontóban van illetve ebay, de nem lesz olcsó.
Köszi. Sajnos erre számítottam.
Nem leszek nagyon releváns (gondolom), de öreg Caponorddal meggyűlt a bajunk és az faj- illetve kortárs.
Borult a motor, sokminden tört vagy sérült. Műanyagok 80%-a már nincs gyártásban, kiegyenlítő tartály megszűnt, telócsizma se volt új, de még a bele való csúszóperselyek se kaphatók...
Bontott cuccból hosszú hónapok alatt lett összelegózva, alig volt értékelhető OEM cucc hozzá csavarokon, csöveken meg aprólékokon kívül.
Sziasztok.
Érdeklődnék hogy a legrégebbi 1000-es Tuonokhoz még biztosított az alkatrész ellátás? Kapni mindent vagy, öreg motor révén van amiket nem lehet beszerezni újban?
nekem újabb volt a hűtő mögött van egy karbon szűrő a tankból jön rá 2 cső, azt vedd ki. Az segít, esetleg motocool
A legtöbb tapasztalata a Google-nak van, főleg külföldi fórumokon. Mivel itthon nem túl sok ilyen motor van. De kereshetsz User, Service, Workshop manual-okat is a neten.
Amúgy amit leírtál az teljesen normális jelenség. Amikor van menetszél által hűtés, akkor jobban hűl. Ennyi.
Bár nekem V2, de lakott területen nekem is 98-99 °C és megy a hűtőventilátor. Ez van.
Kell neki a 80+ , hogy 80°C körül álljon a hűtőfolyadék hőmérséklet.
A hűtőfolyadék hőmérséklete miért enné meg a generátort? 😄
Sziasztok!
Van valakinek esetleg tapasztalata Tuono V4R ről ? (2011)
Egy nagyon egyszerű kérdésem lenne csak hogy kinek mi az üzem hőmérséklete? 75-85 között mozog nekem országúton. amivel nincs is nagy gondom. De! lakott területen egyszerűen nagyon sokallom, 97-100-103c on mozog. Tudom hogy V4, és ez vele jár, csak egyszerűen nem tudok dűlőre jutni :\ Termosztát müködik, ventilátor szintúgy. ill most volt generátor és feszültségszabályozó cserélve, mert meg égett a generátor :\ és most kicsit aggódok, hogy ez nehogy meg egye az újat. Motor Szervizben cseréltek, ellvileg jobb minőségű utángyártotat rakott bele.
Válaszaitokat előre is köszönöm :)
Az nem probléma. :)
Viszont most megcsinálom rajta az olajcserét, szelephézag állítást, egyéb kis karbantartásokat, utána élvezni szeretném. Csak ősszel szeretném szétszedni az elejét, amikor leteszem majd. Majd kereslek akkor, nem felejtem el. Lehet, hogy megyek is majd arrafelé.
Ahogy gondolod.
Viszont akkor nekem is postáznom kell majd.....
És ha elpostázom?
Szívesen foglalkoznék vele, de sajnos elég messze vagy....
Én is arra tippeltem, kár érte. :(
Köszi, akkor idén a 10-40-el fog menni, aztán megkapja a 15-50-et.
Igen.
Tedd bele.
Az ott egy power commander injektor csatlakozó ahogy lataom
Mi a panasz a kijelzőre, szegmens hiba?
Tőlem sajnos elég messze vagy....
Azt tudom, hogy a gyári ajánlás a 15-50, csak nekem itt van elfekvőben a 10-40-es full szintetikus, nem olcsó olajom. Akkor nem bajlódnék az eladással. Arra gondoltam, hogy egy szezon alatt nem okoz nagy kárt. Csak nem ismerem a motort, nincs vele tapasztalatom. Én azt gondolom, hogy jó lenne bele, csak a kuplung/váltó miatt vagyok elbizonytalanodva kicsit.
Jut eszembe, ezt nem tudjátok, hogy milyen csatlakozó lehet? A motor bal oldalán van, a tank alatt középtájban.
Ill. nem tudtok valakit, aki javítja a kijelzőt? Sajnos a jobbos kijelzőm szarakszik. :(
Motul 5100 15W-50
10w50 jobb bele, a gyári ajánlás pedig 15w50. Nagy kárt nem csinálsz ha beleteszed ;)
Sziasztok!
Nemrég boldog tulaja lettem egy 2005-ös Tuononak. Egy szervízzel, átvizsgálással kezdenék. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek egy full szintetikus, Motul 7100-as 10-40-es olaj jó bele? Itt maradt egy bontatlan kupa az előző motoromtól és ha jó lenne bele, akkor felhasználnám, nem bajlódnék az eladással, stb.
Köszi előre is!
Sziasztok, hátha keres valaki tanktáskát:
https://www.kepesmotor.hu/moto...
Üdv.: B.
Sziasztok.olyan problémám van,hogy 2007-es 1000 tuonon letört az irányjelző gomb.Kerestem a neten de,csak kínai motorokra valót dobot ki.Ha tudnátok valami weboldalt vagy bontót azt meg köszönöm.
Qrva jó......
Betegágy.... hm, ez mindenre rámondják, ami elromlik? Mert akkor a világon minden az.
A megfelelő karbantartás mellett egyébként megelőzhető a kontakt hiba és az abból kialakuló generátor meghibásodás.
Olyan motor nincs, amire sosem kell majd költeni. :)
Üdv mindenkinek!Nézegetem ezeket tuonokat.Tényleg annyira betegágy az elektronikája?Olvasgatom ezt a generátor mizériát,annak mennyi az új ára illetve az újratekercselés?Mit érdemes még tudni ezekről a motorokról?
Sziasztok,
Sziasztok,
Keresek karbon oval dobokat gen2-re. Képen a kialakitas 😇 A márka majdnem mind1, de az e-jel előny 😋
Mentettem. Köszönöm Neked is.