Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Voltam benn a Mile-nél reggel... Azt mondták, hogy "régebben" járt hozzá, most már nem küldik hozzá... Mármint az Aprilia... Na mindegy.... A lényegen nem vátoztat... Úgyhogy meg is rendeltem, 38e-ért... A szomorú csak az, hogy amikor a Tuono mellett döntöttem, sokat nyomott a latba az is, hogy jár hozzá minden, és nem nagyon kell rákölteni később... Ehhez képest az Akra és a "púp" pont 100 ezer...
Az üzembehelyézről annyit, hogy háromszor érdeklődtem, hogy mire számíthatok, két naponta, mindanyiszor azt a választ kaptam, hogy holnap hozzák ki a papírokat a Milétől... Ja persze a moci fizikailag ott van, ültem rajta... Nem az életem múlik rajta, de k...ra bosszant, hogy hülyére vagyunk véve... Amikor a másik mocimat vettem, vizsgáztatásnál derült ki, hogy arra a típusra nincs típusbizonyítvány, így egyedibe lehet csak vizsgáztatni, drágább, stb... Értitek...? Egy hivatalos dealer forgalmaz egy motort, és nem csináltat rá típusbizonyítványt! Ezen is spórolnak, fizesse ki a hülye vevő! Ha ezt a gyártó anyacégek tudnák, szerintem a hajukat tépnék a magyaroktól...
szia! nekem azt mondták a kereskedésben h nem minden mocihoz küldenek, sőt többnyire nem szoktak üléstakarót küldeni. nekem szerencsére mázlim volt!
Ugyanezt gondolom... Na majd egy kicsit megpiszkálom ezt a témát...
A cseheknél elég sok karbon cuccot csinálnak hozzá... http://www.pro-carbon.com/scri...
Elvileg adniuk kellene hozzá alapból ugye.. Fura ez az egész Magyarországi történet, hol megkapjuk a gyári cuccokat, hol nem a mocihoz...

Kíváncsi lennék, ha panaszt tennénk az Aprilia olasz főhadiszállásán, már átvételkor rajta díszelegne e a motoron, minden elmaradt cucc...
Majdnem elfeledtem... Az ütasülés helyére való "üléstakarót" (seat cowl) vett (rendelt) már valaki itthon? Az összes fotón látom a neten, itthon mégis azzal kábítanak (a kereskedő), hogy nem tud színben hozzá passzolót rendelni, csak tiszta fehér , vagy fekete, vagy karbon...? Nehezen tudom elhinni... Konkrétan kék-fehér kellene.... Ötlet, tapasztalat? Esetleg valakinek egy eladó kék -fehér üléstakaró?
Ja a tükröket be lehet hajtani,most néztem meg
Sziasztok!
Már egy párszor leírtam az akráim történetét,de leírom Nekem is azt mondták.Mikor mentem a motorért és már a rendszámot rakták fel,hát akkor már fizetnem kellett a dobokért.Utána a telefonálás a milének,és megkaptam ingyen.Annyit kérdeztek,hogy új és mennyért vettem.(0km,2.599m)Ez akkor jár hozzá.
Félő, hogy csak az újakhoz... nyilván mert ahhoz amúgy is járna... Persze jut eszembe... Helyedbe bepróbálkoznék, mert a Mile-nél azt mondták, hogy nem jár az akcióban a motor, de "most" 100e-ért meg lehet venni..., azt nem mondta, hogy csak az új motort vásárlóknak... Na mindegy egy próbát megér...
De valahol olvastam (talán pont itt korábban... , hogy valaki nem akarja feltenni a mocihoz kapott dobokat, és olcsón odaadná... (nem emlékszem mennyiért...)
60-at nekem is megérne egy pár. Csak az új motort vásárlók juthatnak ilyen áron a cucchoz?
Nem akarnám a kereskedőt itt ezzel kapcsolatban "bemószerolni", mert ez a közvetlen beszámolósdi nem teljesen szabályszerű eljárás a részükről... De annyit elmondhatok, hogy Gödöllö környékén lakom, és nem Dunakeszin volt, hanem északabbra...
Merrefele vetted, mert szinte majdnem ugyanúgy kaptad mint én, csak én még kaptam 1000 km-es ingyen szervizet is...
Igen a 60e. az egész szett mostani "beszerzési ára" a kereskedőknek... Ezért nem csináltam belőle nagy "balhét"... Viszont ebből derül ki az is, hogy ez a magyar importőr (Mile) inkorrekt okoskodása... Nyilván való a gyár minden Tuonohoz küldte az Akrát, csak gondoltak egyet az utolsó utáni pillanatban, és csináltak maguknak egy kis pénzt... Semmilyen más módon nem kerülhetne a több mint 200 forintos akra cucc 60e-be...
Hello Roberto,
Igen "beszámoltattam" a robogót... 2.300 fizettem ki forgalomba helyezve.... De ahogy mondtam az Akra kikerült belőle, nekem is 60-ért adják... Nyilván ki lehetett volna szállni belőle kicsit jobban is, de nem akartam foglalkozni vele...
Neked hogy sikerült?
Hali! Ez a 60rugós akra ár, a kettőre értendő?
Sajna nekem sem járt Akra az akcióban... Még a Millét is felhívtam, ők is azt mondták...
Viszontn 60 rugó a besz. ára, annyiért majd megvehetem..

Procam2, Neked beszámították a robogót? Ha igen mennyiért?

Másik, légyszives osszátok meg azt az infót, hogy a tükröket be lehet e hajtani mindenféle csavarozgatás nélkül?
Köszi az infókat! Nem sokat tököltem, szép idő volt Szegeden 15 fok, napsütés, fél4kor lánckerékcsere a szervízben (plusz láncfeszítés - nem volt megfelelő méretű kulcsom ... legközelebb már lesz...) azt mondták normális a láncnyúlás bejáratás után ,de a mostani utánállítás után bírni kéne állítás nélkül a kötelező 10.000km-es szervízig. Én azt az infót kaptam, hogy picit csalni fog az óra, sajna nem néztem a sebességet adott fordulat mellett előtte, így nincs összehasonlítási adatom, de sztem sem csal, csak iszonyúan megy... , nem számítottam ekkora érezhetően jóval nagyobb gyorsulásra, valóban kötelező a lánckerékcsere a gyár által adott kisebbre
Szal így most a kisebb lánckerékkel 4ezres fordulatnál 6.ban megy 112-őt, 6ezernél 160-at, 3. fokozatban 4ezernél 72-őt. Ha esetleg valaki egyszer leméri gyári méretű lánckerékkel akkor lehetne összehasonlítási alap. Persze nem gond gps-el a bemérés, de erre nem szánok időt, csak ha már lehet eleget mocizni a szép időkben.
Szép időt hétvégére, sok benyát a gépbe, és hadd szóljon!
én valszeg visszakértem volna a lét, az akra meg hírtelen előkerült volna véletlenül az alsó fiókból.
L
Szasztok!
Új Tuonos vagyok, (bár nem új motoros... sőt..) jövő héten hozom el.. (remélem)... Hoszas vacilálás után kötöttem ki a Tuononál, remélem nem bánom meg... Próbáltam egy 2006-ost, jónak tűnt.... 50 Km-re lakom Bp-töl, nyáron szinte csak motorral közlekedem, szóval városba be, ott ide-oda, aztán tűz haza (M3-ason)... Erröl ennyit...
Most jön a kérdés: Van valakinek tapasztalata a \"standard\" gyári tuningon (akra + progi és fogaskerék csere) kívüli (pl. Power Commander stb... ) tuningolásra, főképpen ami az alsó-középtartományt illeti?
Nem tartom feltétlenül fontosnak a tuningolást, de hátha mégis...
Egyébként most vettem a mocit a \"robogós\" akcióban, pénteken - amikor kifizettem a gépet - azt mondták az Akra természetesen jön vele... Majd szombaton délután felhívtak, hogy bocs mégse... Korrekt nem? Újra ráébredtem, hogy Magyarországon vagyunk... Valaki járt még hasonlóan?
Még egy dolog... (Ha már tárgyaltatok róla bocs... sokat nem olvastam még vissza a fórumban..) Láttátok az USA fórumon ( http://www.apriliaforum.com/fo... ) a hátsó fefüggesztés töréseit? ( http://www.apriliaforum.com/fo... ) Vélemény?
Biztos ami biztos én megrendeltem a cseredarabokat....
Bocs a hosszú dumáért....
Sziasztok!
Mi a véleményetek a gyári gumiról, és érdeklődöm mire cseréltetek?
Én most perdültem egyet, táncol a hátulja mint a kacsa popó. Pedig még 7 ezer fölé nem pörgetem.
L
Sziasztok !
Ha az első lánckereket kicseréljük a gyári eggyel kisebbre, akkor nem fog az óra csalni, mert a jeladója valóban a hátsó keréken van. Viszont minden fokozatban 10-zel kevesebbet megy (legalábbis az én órém szerint) Pl 1.fok=109 km/h, 2.fok=159 km/h, 3.fok=199 km /h........6.fok= 319 km=h , ( itt szabályozna le 11000 fordulatnál), de ez nem baj, mert szerintem az 5. és a 6. így is nagyon hosszú.

üdv
köcce, ki fogom próbálni a kisebb lánckereket, kíváncsi leszek
ööööööööööö, lánckerék, nem fogaskerék .........
Hali!

Nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem a km óra jelet mintha a hátsó keréknél venné egy szenzor, így hát tök mindegy a fogaskerékcsere!
Ami egyébként jó kis találmány!
Roberto!
Grat a géphez, de én semmi értelmét nem látom a lefolytásnak, mert bejáratás alatt úgyis csak 4ezerig lehet forgatni 500km-ig ott meg azért nem fog levetni a paripa magáról, és ez idő alatt hozzá fogsz szokni a súlyához és mindenéhez is. Aztán lehet majd fokozatosan 6000ig pörgetni, ott sem emeli fel még az első kereket (igaz hirtelen gázadáskor hideg aszfalton rendesen megcsúszhat a hátulja). Egyszóval, ha a bejáratást a hivatalos szabályos formában teszed összeszoksz a géppel és nem fog a teljesítmény bajba juttatni. A gyári folytás (axon) egyébként alig pár lóerőt jelent, viszont nekem az ezres szervíznél mikor felkerült az akra és a progi megtörtént jelentősen kezesebb lett alacsonyabb fordulaton fent is jobb, de azért nemplusz 10 ló jött hozzá, gondolom csak max 2-3, az pedig hétköznapi embernek nem felismerhető nagyon...
A Tuonokhoz és a millékhez is jár az akra gyárilag mindenhol! a csomagban a mocc könyve mellett pedig benne kell lennie a kisebb lánckeréknek is, ha nincs kérd el mert jár (az más kérdés, ha a kereskedő ezek megtartása miatt adta a nagy kedvezményt, bár én ezek megkapása mellett kaptam 350eFt! kedvezményt...) A nagyobb hátsó ülés (én is a 2007es kis ülést cseréltem le az előző generációs nagyobb kapaszkodó formára) 36eFt az importőrnél (érdemes személyes átvételkor kedvezményt kérni (én kaptam )

Kérdés: ha felrakom a kisebb lánckereket előre, fog csalni a kilóméteróra?
Más: bár a moccban mégcsak 1600km van, de a láncnak majdnem 4 cm holtjátéka van (igaz nem néztem meg mikor átvettem, lehet már átvételkor sem volt a 2,5 cm-es előírásra állítva). Tapasztalat szerint hány km-ként kell a láncot utánaállítani?
üdv,
Jürgen
cső apafej! megnéztem azt a csokit amit mondtál de nekem az RSV-én az oldalso spoilernál van távol a blokktol!gyári állapotban van,utána kimentem csapattam egy-két kört hogy nehogy ellustuljon!