Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tuonos!
Közben rájöttem, hogy félrebeszéltem, mert nyitott légszűrőt írtam, pedig (persze) én is a szívócsonkra gondoltam, mint ahogy Te írtad !
Viszont a "légszűrőházban lévő szűkítő" témát nem értem. Csatolok egy képet (ha tudok), a besatírozott részt kellene kivennem? Azt nekem nem tartotta semmi, egybe van öntve a műanyag...vagy másra gondolsz?
Hello Homolaia!

Gratulálok a gépedhez!

Nyitott "amerikai tip." légcsonkot tudsz rendelni a millénél, Dunakeszin. Talán van raktáron is nekik én ott vettem. És volt...A légszűrőházban található szűkítőt egyetlen csavar fogja csak. Van aki egyszerűen csak letöri a műanyag fület. Ha kiszeded, a szűrő felfekvési felülete kisebb lesz. A sportlégszűrő és chip sokat hoz a motoron. Ezekre érdemes beruházni. Nekem egy Brutál hangú Arrow dob is volt fent. Ami most eladó lett. Feltünési viszketgségben szenvedőknek erősen ajánlott. :)
A gyári csővel sem lett érezhetően gyengébb a motor. A gyári csövet ne vágasd szét, jól jön még az, mikor vizságáztatni kell a motort. Szigorítás várható, mi is a német TÜV-öt fogjuk majmolni pár éven belül. A végdobot semmiképpen nem szabad rövidíteni, mert lyuk lehet a gyorsulásban.
Szia Pubec! Ezen a linken olvastam: http://www.apriliaforum.com/te...
Ha jól értem, akkor (99-01-ig) USA RSV modelleknél és az összes falconál kell vezetéket vágni, a többinél nem. Sajna még semmi infóm sincs a nyitott légszűrőről (én már szétszedtem az enyémet és az fojtott ), de még reménykedem. Az EU-n kivül nem akarok rendelni, mert lehet, hogy nem ér annyit...Ha ez marad, nekiállok egy szíkével és "kinyítom" magam (gondolom csak arra kell vigyázni, hogy a külsejét ki ne szúrjam, hogy ne szívjon fars levegőt).
Sajna a dob nem nyitott, de holnap beszélek Hock Zoltánnal (www.hock-kipufogo.hu), hogy "berhelje ki" + rövidítsen rajta, mert tetszik az eredeti aprilia racing dob, de nagyon bejönnek azok a kis rövid ovál dobok is.
Mi a TT útvonala? Gondoltatok a keleti csücsökben élőkre is? A sógorom egy hétig nézte a tuonómat, aztán tegnap hirtelen vett egy 3 hónapos használtat!
Szóval lehet, hogy mi is mennénk, ha olyan az útvonal...
Már most jelzem nem lesz jó a vasránap nekem sajna, nem lesz gyerekpesztra , család nagy része legöthösödött, így 1 héttel a nyaralás előtt nem engedjük a gyereket beteg mellé, hogy aztán itthon maradjunk...
Még nyaralás előtt megyek egyet pályázni jövőhét szerdán 16-án Eringre, ha valakinek van kedve csatlakozni ott leszek (ha nem lesz sz@r idő, mert most még esőt is ígér addigra... )
Ki mondta ezt neked? Az ECU kisebbik csatlakozójába menő egyik vezetéket kell átvágni. Fejből nem tudom a színkódját, de a Falcon kék-zöld a leírás alapján, valszeg a Tuonon is az. Csonkot én Németországból hozattam egy bontóból (pontosabban egy 2000-es RSV egész légszűrőházát csonkostul) A régi Tuonoban a légszűrőben is van fojtás. Előbb győződj meg, hogy egyáltalán az ki van-e véve. Nyitott dob van fent?
Harpi, nagyon szépen köszi! (Meg fogom csörgetni a számot!)
Időközben azt megtudtam, hogy a régebbi tuonok vezetékeit nem kell basz..ni, mert ezekben a chipekben nincs második "térkép". A nyitott szívócsonk is érdekel még, remélem abban is lesz némi fejlemény. Pubec, tuonos, ebben nincs valami infótok?
Előre is köszi!
Üdv, homolaia
Vele egyszer Bicskén találkoztam Szembe jött egy ugyanolyan motor, kicsit meglepődtem, de akkor igazán, amikor utánamjött.
Hali homolaia!
Én azt javaslom tuning ügyben pubec és tuonos urat szólítsd meg! Ők a nagy májerek a fórumon !Chip ügyben adok egy teló számot,olyan 10 ropi körül szerzi be a cuccost. Hivatkozz Hári Józsira az-az becses személyemre. /Akinek falcója van!/A srácot Kázmérnak hívják,szintén falcós!Tehát a szám:06305587950
Egy tanulságos történet:

2003 végén kitaláltuk tesómmal, hogy veszünk quadokat. Akkor ez még nem volt valami elterjedt dolog, de elkezdtük, majd nemsokkal utána megcsináltam a www.quadrider.hu -t. Ahogy telt az idő, egyre többen csapódtak hozzánk, kialakult egy keménymag, lett fórumunk, és a végén azon vettem észre magam, hogy minden hétvégén túrát szervezek. Volt olyan, hogy 37-en! jöttünk össze, rengeteget voltunk Erdélyben is, végül szétugrott a gerincem és a doki azt mondta legalább egy évre felejtsem el az off-road minden formáját. Na ekkor eladtam a quadot és megvettem a Tuonot.

Szóval csak annyit akartam mondani, hogy ne pöcsöljünk, úgyhogy:
Ja-ja igyekszem a fényképekkel, meg mindennel (az TT időpontokkal is, mert engem is érdekel).
De most tényleg kellene egy kis segítség a "kinyításban". Hogyan juthatok hozzá akkor ahhoz az Eprom-hoz (az ebay-en rámlicitáltak), milyen típusú és mennyiért? Nekem (régi tuonoval rendelkezőnek) el kell vágnom "az a bizonyos drótot" az ülés alatt? Valahonnan lehetne szerezni egy nyitott szívócsonkot? stb.
Előre is kösz, üdv, homolaia
Személyes adatok,fényképek!?
Cső homolaia!
Sok sikert a motorhoz! Tavaly én is megakartam venni ezt a gépet,de nem jött öszsze! Én akkor érdeklődtem a motor után egy-két helyen, nem eldőlt,hanem csúszott vele a srác eggyet aztán állítólag megijedt és utánna nem nagyon használta.A szívó csonkról lekéstél ,az már az én falkómban dolgozik!Tudok segíteni az eprom beszerzésében,aki nekem hozta korrekt srác,és nem utolsó sorban márkatárs is!
Sziasztok!

Múlt hét óta én is boldog tulajdonosa vagyok egy (régebbi fajta) tuononak! Nagyon bejön, mindig is ilyet akartam. Sajna az anyagiak miatt csak egy régebbit vehetem, de nekem ez is tökéletes. A '03-as hajdúszobolszlói-t vettem meg, amiben "elvileg" 8900 km volt. Szerintem a fórumban már valaki célzott erre a gépre, nem tudom valaki tud-e erről a gépről többet. (A volt tulajtól nem sok mindent tudtam meg.) A bal oldali hűtőről hiányzik a ventilátor, állítólag elborult és letört róla... Állítólag már lassan egy éve nem járt vele (hihető, mert 0,9 volt az elsőkerékben, lógtak a tűkrei, levegős volt mindkét féke, ezeréves volt az olaja, felhordott az égbe a lámpája, tiszta szutyok volt, stb.
Persze azonnal ráraboltam a tuning infóknak, ezzel kapcsolatosan tuonos, ottugrik, pubec, harpi még fogok érdeklődni.

Ottugrik!

Engem érdekelne a nyitott szívócsonk, ha még megvan!

Üdv, homolai
Július 26, én ezen hétvégétől 1 hetes Tiszatúrán leszek :) Így ha 26, akkor én is beneveznék egy Tuono Túrára. Bár nekem nem Tuonom van, de ez is Aprilia.
TT szavazatok eddig:

- Július 13. vasárnap - 3 (procam2, Jürgen, Cintu)
- Július 26 szombat - -
- Július 27 vasárnap - -
- Augusztus 1 szombat - -
- Augusztus 2 vasárnap - -
A most vasárnap nekem is jó lenne, utána nyaralni megyek. Vinnék rendes fényképezőgépet is...
Ha már hétvége, akkor a Balatonpartot - én személy szerint - nem erőltetném, különösen vasárnap (nagy forgalom miatt)... Szlovákia hétvégén - legalábbis eddigi tapasztalataim szerint - nyugisabb azért... Felmehetnénk akár Tátralomnic-ig (persze oda - vissza más más útvanalon...) Tudok egy-két jó szerpentines részt is...
Persze ez is egy kérdés lehet:
- HÁNY KM LEGYEN KB ?
(Nekem mindegy, én kimegyek a világból ha kell...)
Nekem a mostani vasárnap jó lehet, célozzuk meg szlovákiát, lehet valahol pesten talizni, vagy legyen Balaton talihely és megkerüljük lájtosan
Szasztok!
TT! Úgy vélem a hétvége - hétköznap kérdés lezárható. Tehát héköznap!
Szóval egyértelműen a hétvégére szavaztatok. Mivel még senki nem írt dátumokat, így én megpróbálok ide írni néhány dátumot, (ami nekem is jó lehet, de az én elfoglaltságom elég bizonytalan, legfeljebb "két szék közé ülök.." ), szóval ha ezek közül jó lehet nektek is valamelyik akkor \"szavazzatok\", ha nem jó, akkor dobjatok fel újabb időpontokat!

- Július 13. vasárnap
- Július 26 szombat
- Július 27 vasárnap
- Augusztus 1 szombat
- Augusztus 2 vasárnap

Egyenlőre ennyi lenne... Továbbra sem sem célom a fő szervező szerepe, - maximum egyenrangú - , tehát őszinte hozzászólásokat, ötleteket, szavazatok várok - várunk, útvonalat illetőleg is!
Csővi zoner!
Segítség kéne! A múltkori túra alkalmával eltekergettem az elejét,de nem emlékszem milyen beállítások voltak ! Mérd már meg lécci,hogy mennyi az első teló magassága mikor sztenderen van és ha rajta űlsz+ kb fél tank benyával!A teló vége és a telóhenger közti táv érdekelne!Cirka 9-10cm-re emlékszem terhelve! Esetleg húzó nyomóról is írhatsz kössz!
ModiTwinben nincs kitámasztó, ennek így competitionben meg szerintem nincs sok értelme, ott sokkal komolyabbak mennek.
hali! ugyanez a helyzet nálam is, én is mindig fülelek h mi csörög! néha ilyen néha olyan! ezt jól megmondtam! üdv: burney
letudom tölteni nked ha kell de a címét nemtom
Az olasz tudás itt nem sokat ér,mivel spanyolúl énekelnek
Hmmm, érdekes ez a lerövidített első teló Így biztos mélyebben van a súlypont és így jobban lehet a géppel drag-ozni, de kiváncsi lennék, hogy egy véletlenül "vilizősre" sikerült start után amikor "visszaesik" az eleje, akkor hogy koppan össze az eleje!? Vagy lesznek majd rajta hosszan hátrafelé kinyúló görgők is, mint az igazi drag gépeken?