Persze, centik alapján nagyobb mint a régi, ha jól emléxem. Vagy a nagy dorso. Neked a pega után sztem tetszene a 1050es tiger, az a stílus, de légy vagány, vedd meg az 1200ast. Az a superbike teszten a gs-t is lenyomta. A800-ast meg kivitték ugratni, ugyhogy az is bírja az ipart.
na vegyük úgy hogy ezt a kommentet nem írtad meg én láttam már élőben eicma-n rettentő gagyi, minden része egy utánzat kínai minőségben... ezért én pénzt nem adnék az tuti főleg nem sok millát...
Mit szeretnél egy emelt magasságú túragéptől?
Legalább dobozt lehet rá akasztani és szélesebb a hátsó ülés.
A gond inkább az emelt futóműhöz dukáló lágyabb csillapítás.
Nem egy agresszív cucc. E van.Én se azt vettem.
Ha terepest akarsz inkább 800xc.Pont.
Taiger az nem de a Tiger-t az ismerem nem tudom nekem olyan semmilyen motor, endurohoz nincs köze mert 17" elöl-hátul, naked-nek megintcsak nem jó, valami funbike vagy nem tudom de annak sem tetszik mert abban nekem a multistrada 1200 az isten, nekem nem kéne akkor már inkább egy speed triple
Az RSVforumon már dumáltunk róla. Számtalan átalakítás, de semmi gyári cucc nincs meg hozzá. Engem a hangtompító érdekelne a legjobban. Van egy boltilag 1OOO euros akra dobod és elhagyod a hangtompítóit. Az mi? Ha nem is használom, félreteszem.
mit? hát nem tudom ilyet nem szeretnék legalábbis a tiger nem annyira jön be, ha már ilyen utcai enduró akkor multistrada, caponord 1200
ha meg tényleg akarsz terepre menni akkor 800xc, 1200xc, 1190 adv. super teneré